Kairos Figyelő

Eközben Moldovában...

...elkezdődtek a letartóztatások

2017. augusztus 31. - Kairos Anti

Még júliusban adott hírt a helyi sajtó arról, hogy 7 helyi Kairos szervezőt csuktak le a helyi hatóságok. Mint kis hazánkban, Moldovában is 2015 óta van jelen ez a csaló szervezet, és a hatóságok csak ez év januárjában kezdtek el foglalkozni az üggyel, amikor is az első károsultak jelentkeztek - ott 3 és 10 ezer fő közé tehetőek a beszervezettek száma.

A bejegyzés trackback címe:

https://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr9512791876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xlendon 2019.06.26. 11:05:42

deminekez: "Akkor csináltunk egy alternatívát a helikopternek, remek, az a mindennapos. "
Tök érdekes, hogy ami nem SkyWay, az már nem menő neked. Az már nem lehetséges forgatókönyv, azt már támadod.

deminekez 2019.06.26. 12:14:08

@Xlendon Egyáltalán nem támadom, csak arra reagáltam hogy szerinted ennek kéne lennie SW helyett. Egészen biztosan lesznek ilyen repülő taxik, semmi gond ezzel, viszont nem nyújt alternatívát a tömegek közlekedésére, a SW meg ott mozog. Ha pl 8400 embert kell óránként egy irányba szállítani (ez pl a dubaji első projekt) ez arra alkalmatlan. Éppúgy nem nyújt alternatívát a hosszabb gyors közlekedésre, vagy a teherszallitasra, a SW eleve komplexebb megoldás. Arról írtam, ha elterjedne, népszerűvé válik, előre látható egy kritikus pont. Ugyanígy van ez az autóval, repülővel, a műanyag flakonall, stb. Ugy gondolom, ha veszed a komfortot, biztonságot, költséget, környezetvédelmet, hatékonyságot egyszerre, akkor a magasba emelt kötött pálya a logikus megoldás.

deminekez 2019.06.26. 17:12:13

@Xlendon Több mint két éve tudjuk, hogy a szerelvények irányítása blockchain alapú lesz, ezért lesz saját kripto is. Ezzel lehet majd beszállni külön celprojektekbe is, illetve ez az út (privát vélemény) amelyen keresztül meg IPO elott pénzt lehet csinálni a részvényekből, aki ezt akarja. Ez az oldal tavaly szeptember óta ott van, tehát tényleg nem újdonság. Fejlesztés alatt van, tobb konkrétum egyenlőre nincs.

énszóltam 2019.06.27. 12:55:43

pl.: "Ha pl 8400 embert kell óránként egy irányba szállítani "
"szerelvények irányítása blockchain alapú lesz"

a bullshit generátort ezekre értettem:)) ezeket gondolom olvastad náluk, mert a múltkor azt mondtad te nem osztasz meg semmi fals dolgot, vagy saját kútfőből van?

a múltkor feldobott egy videót nekem is a youtube amin pont a tőzsde bevezetésről elmélkedtek, hivatalos videó mire belekötnél, már ott is elkezdték a z időhúzást, valami olyasmit mondtak benne, hogy a tőzsdére kerüléshez 3 nyereséges félév kell, ami persze ordas nagy kamu:)

amúgy ha már az egészet nem értitek az ilyen apró blődségek sem árulkodó jelek, 8411 ember egy irányba, ismered a viccet?
- mennyi?
- 30
- mi harminc?
- mi mennyi?
kb ilyen ez a szám is

énszóltam 2019.06.27. 14:26:33

ja így már világos, óránként a kétszemélyessel:))) iq teszten vajon milyen eredményeket érnek el akik ebben hisznek:))

deminekez 2019.06.27. 14:41:22

@énszóltam: tudod ezeket kombinálni is lehet, más megy mondjuk csucsidőben és ma más azon kívül, ugyan nézd meg még egyszer azt a videót, biztos csak kértszemélyesek vannak benne? IQ teszt.

youtu.be/yR2ExyCrO4g

deminekez 2019.06.27. 14:57:01

@deminekez: Remélem azt a pár percet kielvezted amíg büszke voltál ismét magadra, hogy okosabb vagy egyededul mint Junickij a több száz mernokkel, a Sejkkel, meg az RTA val együtt

énszóltam 2019.06.27. 16:13:07

@deminekez: tenyleg a zseni faktorra nem gondoltam, ha a ven hulye azt mondja 12 mp-kent indul egy akkor az 12 mp

deminekez 2019.06.27. 16:41:14

@énszóltam És abban mi a különleges hogy 12 másodpercenként követik egymást? Hat ha az autók 12 másodpercenként követneék egymást, kiszámolhatod hogy az milyen követési távolság lenne, pedig azt ember irányítja es nem acél-acél hanem aszfalt-gumi súrlódási paraméterekkel. Képzeld el hogy még 450 km/h sebességnél is lehet akár 2 másodpercre csökkenteni a követési távolságot, az tobb mint 300 méter távolság. Milyen biztonsági rendszer lenne az amely ennyi ido alatt nem tud reagálni ha történne valami.

deminekez 2019.06.27. 17:36:15

@Xlendon épp hogy rákérdeztél, felgyorsultak az események a blockchain platformmal kapcsolatban, es megtalálhatod most mar az uj oldalának béta verzióját is, július 1 tol élesben fog menni, white papír is ott lesz rsw-systems.com/news/new-blockchain-platform

deminekez 2019.06.27. 22:53:27

@énszóltam Amúgy meg ehhez az IPO késleltés megjegyzesedhez annyit tudok hozzátenni (többet is tudnék), nehogymá Junickij a támogatoi érdekeit félretéve piacra dobja a saját maga jelenleg kb 3 centre értékelt egy dollár névértékű részvényeit csak azért, hogy megnyugtasson téged, aki attól is remeg hogy napi 200 forinttal (ez szerintem most 2 sárgarépa) támogassa ennek a technológiának a létrejöttét. Mert ez a legrosszabb ami történhet.

énszóltam 2019.06.28. 14:10:41

@deminekez: ezzel a dumával szerzed a kuncsaftokat?
"... remeg hogy napi 200 forinttal ... ", így próbálod nyomás alá helyezni a parasztot, hogy lúzernek érezze magát, amúgy nem igen szoktam bűnözőket meg olyan fogyatékosokat támogatni akik tehetnének a fogyatékosságuk ellen, még napi kétszáz forinttal sem:)

deminekez 2019.06.28. 16:11:40

@énszóltam Nem vagyok rászorulva a 4 dollaros jutalékra, ezert nincs miért nyomás alá helyeznem azt, akí havi 25 dollarral tud hozzájárulni ehhez s projekthez, attól függetlenül éppolyan tisztesseggel állok hozzá mint ahhoz aki 10 ezerrel teszi. Te helyezed nyomás alá a parasztot azzal, hogy magadnak se vagy képes bevallani mekkora baromságokat tudsz leírni azzal hogy nem lehet 8400 embert óránként szállítani, vagy hogy a 12 másodperces követési távolságnak valami technológiai sci-fi nek kellene lennie. Helyette gyorsan visszamennekülsz a fikcioidba ahol nagyokat tudsz magadnak és az elv-társaidnak puffogtatni. Azt hiszem mindent megbeszéltünk, örülök hogy nem vagyunk egy oldalon, annak még inkább hogy nincsenek SW részvenyeid.

icipicicsipa 2019.07.01. 10:19:22

@deminekez:
Hülye vagy baszki, fejezd már be itt a nyomorékságodat.
Menj már el valami sötétebb helyre osztani az idióta gyökérségeidet.

Mit képzelsz, itt óvodások vannak, vagy komolyan ember, te tényleg ilyen hülye vagy, aki azt hiszi, ha nyomja a baromságokat, akkor ezt mindenki megeszi?

Húzzál el orvoshoz, vagy a többi hasonló hülyéhez, amilyen te is vagy.

icipicicsipa 2019.07.01. 10:19:52

Idő közben:
20 milliós óvadék mellett, nyomjelzővel, fegyveres kísérettel sem engedték ki a OneCoin vezérét

Szigorú feltételekkel, 20 millió dolláros óvadék mellett kérelmezték a OneCoin vezérének, Konsztantin Ignatovnak szabadon bocsátását a kamu-kriptoguru ügyvédjei a New York-i törvényszéktől, Edgardo Ramos bíró viszont úgy döntött, megvan a kockázata annak, hogy Ignatov elszökik, ezért elutasította a kérelmet - írja a Yahoo Finance.

www.portfolio.hu/befektetes/ongondoskodas/20-millios-ovadek-mellett-nyomjelzovel-fegyveres-kiserettel-sem-engedtek-ki-a-onecoin-vezeret.329587.html

deminekez 2019.07.01. 11:44:40

@icipicicsipa Nem hozzád szóltam iqbajnok hanem Xlendonhoz, a megjegyzéseidre eleve nincs mit reagálni mert csak a kapanyelet lógatod a pofádból. Írj amit akarsz, de ne nekem címezd 2020 január másodika előtt, amikor majd örömittasan bejelentheted hogy a SW már nincs sehol, ennyi volt az összes tuti szakértelmed par hónapja.

deminekez 2019.07.01. 15:25:07

És most már fel lehet venni a “ki mindenki agyhalott idióta rajtam kívül hála a sokkalta magasabb agyműködésemnek” listára az ENSZ-et is. Azok is bedőltek, mert nem tudják merre fórumoznak a nívós nagytudású szakik.
rsw-systems.com/news/sdg-un

énszóltam 2019.07.25. 09:21:46

@deminekez: amúgy nem azt írtam, hogy technikailag nem lenének képesek követni egymást, de látom nem tudod megfejteni a talányt, de nem is érdekes.
Sokkal jobb az az Ensz-es dolog, ami pont azt bizonyítja, hogy ez egy csalás:) Vajon rájössz, hogy miért , végülis te annak idején is annyira megvizsgáltad a dolgokat:))

deminekez 2019.07.25. 10:29:08

@énszóltam Itt van a válasz a követesi távolság kérdésedre
skyway.capital/news/new?id=507

Az meg hogy rajta van az ENSZ fenntartható fejlődésről szóló programjának partneri listáján, nyilvánvaló bizonyíték arra hogy csalás, ez egyértelmű. Legalabb olvasd el mit írnak róla annak a brosúrának az 51. oldalán, aztán mutass még egy megoldást amely a környezetvédelmet, efektivitast, biztonságot, árat egybevetve alternatívát kínál arra a közlekedési helyzetre amely ezzel a fejlődéssel várható 20 ev múlva. Márpedig normális közlekedés nélkül nincs fenntartható fejlődés sem.

Azt hittem közel egy hónapos gondolkodási idő után legalabb valami halványan leírsz olyasmit hogy lehet mégse vidámparkot épített a vén bolond ha az ENSZ is felfigyelt rá, de hat messze vagyunk az ilyesmitől.

Most épp Steven Seagalnak öltözött, hogy még többen ugorjanak be a csalásba
skyway.capital/news/new?id=514
Annyira kiszámítható erre a válaszod :)

énszóltam 2019.07.27. 13:58:09

az a baj, hogy ahonnan az ensz-es pdf-et lehet letölteni az nem az ENSZ oldala, egy sima fake oldal, ahol az a cikk megjelent az szintén, ez egy bevett módszer ezeknél a cégeknél, így létrehozott kereszthivatkozásokat tudják a hasonszőrű barátaid mutogatni egymásnak.
Autós csalásban lttam már hogy hogy egy jól ismert forumot másoltak le, és csináltak rá egy fals topicot, ami a csaló céget dicsérte, így ha a rákerestél megtaláltad és megnyugodtál, hogy nem átverés:))

sokat kell még tanulnod a világról, ha fiatal vagy azért, ha meg öreg akkor kicsit elment melletted:))

énszóltam 2019.07.27. 20:55:11

@deminekez: gondolom az nem fog meg hatni, ha azt mondom, hogy az a pdf elég sok helyen elérhető a neten több féle formátumban, és nem fogod elhinni mi hiányzik belőlük, a többiek szerintem már kitalálták a skyway.
A skyway csak abban szerepel ami valamilyen úton módon a skyway oldalon történő kereszthivatkozáson keresztül érhető el.
persze ráírták hogy ez a második kiadás, meg lelkesen még az első pár oldalba is beleszerkesztettek, hogy kicsit más legyen, de például az összes kép gyengébb felbontású, dehát lépjünk túl az ilyen apróságokon:))

Xlendon 2019.07.30. 01:08:03

A Húrka tőzsdére mikor megyen?

deminekez 2019.07.30. 07:18:26

@Xlendon majd ha a részvények reálértéke eléri a névértéket.

Ponzivadász 2019.07.30. 07:20:13

És a gyorsvasútnak nem kellene már 500 al repkednie az emirátusokban?
youtu.be/1pZWSqfAwAk
Az igéreteknek megfelelően már el kellett volna készülnie rég. Igazán megoszthatnának videókat az épülő tesztpályáról....Nem dereng még mindig, hogy egy kapavágás sem történt?

Ponzivadász 2019.07.30. 07:27:38

deminekez
2019-07-30 07:18:26
"@Xlendon majd ha a részvények reálértéke eléri a névértéket."

Úgy látom, hogy akkor már te is sejted, hogy soha:D

deminekez 2019.07.30. 07:35:36

@Ponzivadász
Az építkezés Sharjahban folyamatban van, frissebb hírek három hét múlva az Ekofeszt után lesznek.
youtu.be/1toHVp876Bs
A 25 es 60 kilométeres szakasz a gyorsra AbuDhabiban van kijelölve, nem ebben a parkban.

A tényekre szoktam hagyatkozni nem a sejtéseimre.

deminekez 2019.07.30. 08:54:27

A tények pedig benne vannak ebben az egyetlen hírben
skyway.capital/news/new?id=521
A két videó között négy év különbség van. Megépítették. Ha ehhez párhuzamosan hozzátennéd mi mindent leírtak ennek a projektnek a megrögzött gyűlölői négy év alatt, igazan nevetséges lenne. Olyat még egyetlen fórumon sem olvastam, hogy bocs, ebben tévedtem, rossz volt a sejtésem. Most ugyanezen kellene keresztül menni az Emirátusok beli építkezések kapcsán is, hát nekem ez nagyon uncsi, ezert nem reagálok arra a “véleményedre” hogy egy “kapavágás. sem történt”.

Ponzivadász 2019.07.30. 16:41:00

@deminekez:
Nem novemberben azt igérték (rengeteg más benemtartott igéret után) , hogy fél év alatt elkészűl? Ehez képest valami épitkezésen készűlt megnyitót láttunk eddig pakisztániakat a válukon deszkákkal szaladgálni egy téglarakás elött, illetve 2db képet valami zsaluzásról, ami szintén bárhol készűlhetett.. . Mi ez ha nem gyanus? A céget sem értem, hogy miért nem oszlatja el az ezzel kapaolatos kételyeket ha valóban épűl valami. Szerintem nekik isnérdekük lenne. Na de mindegy, tűkön űlve várjuk, hogy mit tudunk meg 3 hét mulva... Én leszek az első akkor aki elnézést kér tőled, ha megépűl a tesztpálya, amin gyorsvasút fog közlekedik.

deminekez 2019.07.30. 17:21:30

@Ponzivadász Nem gyorsvasút fog rajta közlekedni hanem gyors autó, legalabb is az közelebb van hozza, de ebbe kár belemenni. Aki benne van a projektben es követi az eseményeket, annak nincsenek kétségei. Kétségei azoknak vannak, akik kívülről nézik az eseményeket, es félévenként megnéznek egy videót, de nem arra figyel mint mond Junickij, hanem hogy a háttérben van ket munkás. Nekem ilyen sose tűnik fel, pedig ha Junickij megszólal, azt legalabb ötször meghallgatom. Amúgy meg oda lehet menni Marina Gorkába meg Sardzsába is, es saját szemeddel láthatod mi történik/ nem történik ott. Több ezren meg is teszik, nem fogják a 36 hektáros parkot a foteled mellé tolni hogy meggyőződhess. Nincs oka kételyeket eloszlatni, akinek ennyi nem elég ahhoz hogy ezer dollár támogatásért hozzájusson 40.000 db 1 dollár névértékű reszvenyhez, az várjon. Lesz sardzsai park is, lesz 450 Km/h sebesség is, lesznek építkezések is, csak arra ne számíts hogy akkor majd ilyen lesz a diszkont mint most. Azt azert ne várd el, hogy nyilvános legyen Junickij es a menedzsment határidőnaplója, es nyilvános blogot írjon arról hogy hol kivel miről tárgyal. Az pont jo stratégia két éve, hogy arról beszél mi van, es nagyon keveset arról mi lesz.

énszóltam 2019.07.31. 01:24:36

@deminekez: menthetetlenül buta vagy, az a fajta vagy aki majd a bukás után se látja be, hogy ez egy mekkora átverés volt:)

Ponzivadász 2019.07.31. 15:05:41

@deminekez:
youtu.be/KQwFq7AaXx4
tt arról beszél, hogy áprilisban már szaladgálni fognak a unicarok. És látszik rajta a beruhatas februári készültsége. És itt egy friss videó:
youtu.be/P1SXgHGKxnI
Tényleg halad a dolog, igazad van.
6 hónapn alatt felhúzták egy kis faház oldalfalait (pár hét alatt kulcsrakészre lehet egy hasonló gerenda családi házat vágni) és kifeszitettek egy oszlopnak tűnő valamit.. ja és összetoltak párkupac homokdombot.. Grautula:D.. Kevesebb idő alatt felhőkarcolókat húznak fel... És te megeszed ezt a szinházat..

Ponzivadász 2019.07.31. 15:35:00

@deminekez:
Ja és mi van abhu dhabival.?
Ezt te írtad, biztos ezt is Junikcij mondta neked?

"Miutan az Emirsegekben óriási az érdeklődés, ragaszkodtak hozzá hogy az ő éghajlati es terep viszonyaira is építsenek tesztparkot, ezert csak ott lesznek gyorsasági tesztek, az egy másik park. Idén áprilistól építik AbuDhabi mellett, még semmi képet ne adtak ki róla ha kérdeznéd, es ne is kérdezd meg miért hiszem el hogy építik, tudom. Ez a 25 kilométeres szakasz lesz aztán a tesztek után tovabb építve az AbuDhabi - Dubaj 120 km-es gyorsszakaszra"

Csak figyelj Junickijra mint mond és told tovább az 1000eseket az értéktelen papírukra..

Ponzivadász 2019.07.31. 16:23:08

@Ponzivadász:
Kicsit sokat mondtam:
youtu.be/AhLk7L1B_fE

Lassan 1 évre rá, hogy megállapodtak , Mohammed bin Rashid Al Maktoummal, aki megrendelte Dubaiba a vasutat a jövő közlekedési cégétől. És lassan 1 éve, hogy megnyitották az építkezést egy olyan államba, ahol gyakorlatilag korlátlan pénzmennyiség áll rendelkezésre, bármit felépítenek azt is amit elötte fizikai képtelenségnek gondoltak, átrajzolják a világtérképet. Ott pár homokkupacot, 2 oszlopot, és egy negyedkész kis faházat tudnak felmutatni. Akkor is egy rossz vicc ha elfogadjuk, hogy az épitkezés csak februárban indult be...Hát szerinted ez nem röhej és szánalom, még akkor is ha elfogadjuk, hogy ez nem egy lehúzásra kitalált konstrukció?
És a hívők elvannak ájulva, teli vigyorral az arcokun tapsolnak és járják be a "tesztparkot" (homokdűnéket, olyan építményekkel, amit szó szerint 1 nap alatt fel lehet húzni) ..Én nem is értem. Nálam ez pont az életképtelenségét bizonyítaná a cégnek, még ha azt is gondolnám, hogy valós a szándék.. De úgy látszik ez elég ahhoz, hogy jópáran kinyissákna pénztárcát...

deminekez 2019.07.31. 18:16:27

@Ponzivadász Az a videó amit betettél mint frisset, azt igaz hogy valaki két napja töltötte fel, de az még a május 10i látogatáson készült, tehát a három hónappal ezelőtti állapotot mutatja, nem a mostanit.
A héten volt ott egy wietnami csoport, lehet tesznek majd fel olyat amin tobb minden látszik, ha annyira érdekel, keresd meg, engem különösebben nem, megvárom amíg a cég kiadja.
youtu.be/ZycJAlMrrRQ
Ez egy építkezés, szerinted lassú, oké, nekem nem, illetve mindegy, mert nem vagyok rá semmilyen hatással. Nem a századik felhőkarcolót építik, hanem egy teljesen uj technológiát, uj terep es éghajlati viszonyokra adoptálva. Ha ezerszer írod le hogy csalás atveres meg lehuzas, akkor is meg fog épülni a sardzsai tesztpark meg a többi projekt is, mint ahogy az eltelt hat évben is megépült, mégha csúszásokkal is.
vimeo.com/351111763
Ahogy tegnap is írtam, AbuDhabiban fog megépülni a 25 es 60 kilométeres szakasz is a gyorsasági tesztekhez. Amit idéztél tőlem még abban az időben írhattam amikor nem lehetett tudni melyiket kezdik el elobb épiteni, Sardzsát kezdték. Elnézést hogy félretájékoztattalak, bar nyilván semmit se változtatott volna a véleményeden.
Al Maktoum idén április 29 en hagyta jóvá a Dubai 15kmes projectet nem egy evvel ezelőtt. Arról nem is beszélve, hogy teljesen figyelmen kívül hagyod hogy az építkezést megelőzi egy komoly projekcios szakasz is, azt meg egy hatástanulmány. Amit a ceg mutat, az a csak a jéghegy csúcsa abból ami a háttérben történik, egyszerre fog beérni, az lesz az igazan izgalmas időszak. En kivárom, nyilván te is :)

Ponzivadász 2019.07.31. 21:40:37

Januárban írtad, akkor a sharjahi projektet rég átadták.... Junickij febrárban igérte hogy gőzerővel beindul az épitkezés mivel túl vannak a nehézkes engedélyezéseken és azt is mondja a videón, hogy tervezés és előkészületek már sokkal korábban befejeződtek... És még azt is, hogy áprilisban már az unibust tesztelik majd rajta....Pont az lenne a lényege a technológiának, hogy könnyen, olcsón és gyorsan telepíthető a pálya..
Még ha májusban is készűlt a videó (ezt nem tudom miből gondolod, de legyen) , az is azt jelenti, hogy 3 hónap alatt amit összehoztak az enyhén szolva is siralmas és aggodalomra ad okot. Hogy akarnak így 120 km-es pályát építeni? :D
Én most pont nem azt firtattam, hogy lehúzás e avagy nem.. Hanem ha azt feltételezzük, hogy nem, akkor is értékelhetetlen a sharjahi produktum...Amit a videón látni és aminek nagyon örvendenek a tagok azt pár 10 millióból egy kisebb köműves csapattal és egy fémipari műhely bevonásával par hét alatt reprodukálni tudnám:)..
De várjuk az új, friss videókat, amiből kiderűl mit sikerült rátenniük plusz 3 hónap alatt...tényleg nagyon izgalmas.. Sajnos ebből a vietnámi látogatáson készültből csak az idegenvezetőt sikerűlt jobban szemügyre venni.

deminekez 2019.08.01. 08:03:36

A projekciot Dubai projektre értettem mert arról írtál, nem Sardzsára, annak nyilván régóta készen vannak a projektjei. Valóban az egyik nagy előnye hogy könnyen gyorsan es olcsón telepíthető, de a technológiát is ki kell találni hozzá hogy lehet ezt megcsinalni, erre is van a tesztpark. Az építkezés legnehezebb pontja a feszítő pontokat megépíteni ahova tobb száz tonna erőfeszítéssel kell a húrokat a sínek belsejében rögzíteni, ezek folyamatos mozgó terhelesnek vannak kitéve. Az mar a gyorsabb, látványosabb része hogy oda teszik a köztes tartooszlopokat, es elemekből az előkészített pályát.

Ponzivadász 2019.08.01. 15:16:53

Ja hogy már a tervek, engedélyek, járművek, megrendelések megvannak, de az oszlopok telepítéséhez a technológiát még ki kell találni.. Így már minden világos, nem szoltam:D

deminekez 2019.08.01. 17:25:23

Jaj Ponzivadász, bocsanat hogy kihagytam a “hatekonyan” -t a megépíteni elott :). Tudnak oszlopot épiteni, nyugi. Amúgy ha hajszál pontos infokat akarsz, kezdheted magad átrágni az SWG white paperen... swg.io/media/2019/07/whitepaper.pdf

deminekez 2019.08.03. 09:03:07

És még valami a hajszálpontos információk kapcsán. Ezt a témát még Fanto fejtegette az elején, aztán elmentünk mas irányba. Van amiben egyet kell hogy értsek veletek.

Ez egy magyar nyelvű júliusi bemutató SWC felső vezetőkkel
youtu.be/sg7dBr6ZNZM

Miután belefutottam abba, hogy valakinek bemutattam a swt majd pont ezt guglizta ki, ebből tett fel kérdéseket, megnéztem, sajnos, nem szoktam.

Ezt a nyilvános megjegyzést fűztem hozzá két hete, ott van megjegyzés es a videó is, legalábbis egyenlőre.

Miért kell nyilvánosan bele... a ventilátorba? Az kinek a fejéből pattant ki hogy az elkövetkező 10 (!) évben 4-5 millió km pálya kiépítését tervezi a SW? Nem kínos ez annak tudatában hogy az emberiség 200 ev alatt kiépített egymillió km vasutat es 40.000 km gyorsvasutat? Mikor mondott Junickij ilyet? Miért csak 7500 km szerepel a SWG 10 éves tervében? Ki találta ki azt hogy 5 helyen folyik az építkezés? Hol? Ki mondta hogy Sharjah-ban 25 kilométeres szakaszt is fognak épiteni amiben lehet hogy mar idén utazni lehet? Hol mondta ezt Junickij? Az milyen megfogalmazás hogy a részvény legalabb 1 dollár lesz a tőzsdén? Nem eshet le IPO után ha rosszul lenne időzítve? Mikor mondott Junickij olyat hogy idén mindenképp befejezi a 15 fázist? Ki említette hivatalosan hogy a londoni es tokiói tőzsdére megy a cég? Miért kell egy nagyotmondó pancsersóval olyan embereket félrevezetni akik nem hozzátok tartoznak de tudnak magyarul is? Miért nem elég jo a SkyWay ugy ahogy a valóságban van? Es teszitek mindezt az SWC hivatalos szobájában. Borzalom :(

Azert írom ezt le, ha ti vagy esetleg valaki aki olvassa ezt a blogot, es egyszer komolyan akarja megismerni a SW-t annyit tudok ajánlani, hogy www.rsw-systems.com vagy skyway.capital magyarul. Gondolom világos miért.

Többször leírtam hogy ehhez a csoporthoz semmi közöm es nem is dolgozok a magyar piacon (ezért nem). Teljes mértékben egyetértek veletek abban, hogy rosszul vagytok a magyar MLM piacra jellemző hagy nem mondjam milyen stílusra ahol elképesztő ostobaságokat adnak el maszatolva, hülyeségeket beszélve, en is hányok tőle. Ennek sajnos mindig van piaca, mindig lesznek vevői, de a bajom a SkyWay esetében az, hogy (es ezt most ne kommentáljátok ha mar látszatra magam ellen beszélek :)) azok lesznek a károsultak, akiket ez a jelenség jogosan taszít, de ezert nem is néznek mögé.

Persze ennek a SW részvények értékéhez semmi köze, szerencsére.

Úgyhogy van amit en is szégyenlek a SW kapcsán. En kérek elnézést, pedig nem nekem kéne.

énszóltam 2019.08.03. 17:28:41

@deminekez: kb ugyanannyi baromság elhangzik a "hivatalos" oldalon is, szóval tök mindegy:))
mint ahogy elnézést sem itt kell kérni hanem majd a 150 embertől akit belerángattál

deminekez 2019.08.04. 08:14:36

@énszóltam Gondolom az objektivitás jegyében már mindent tudsz a white paperből is, az is tele van számodra baromságokkal. Nem tűnt fel a hatodikon oldalon se a kép, amely szögesen ellentmond Ponzivadasz eheti tényszerű kijelentésének, miszerint egy kapavágás sem történt, az is csak akárhol. Azok a kis hurok szerű cuccok a távolban is a projekthez tartoznak, azok se baromságok, a valóságban sokkal nagyobbak, azokról írtam. Tudom, Photoshop. Mint ahogy az is logikus neked a vidamparkos vén hülyétől, hogy a maffia tanácsára önként es dalolva, minden ok nélkül tökön szúrja magát a hatodik évben, meghamisít egy ENSZ kiadványt, hogy aztán az ellenségei az UN WARNING linket mint egy véres kardot körbe vigyék a világba. Annak tudod súlya volna, meg a UN TECHNOLOGY címnek is súlya LESZ, szemben azzal hogy énszóltam azt irta a Kairos Figyelő blogon hogy. Igy dőlnek össze folyamatosan az érveitek, majd egyszer en is elkezdek idézgetni, az is szép lesz.
Sose fog kellenem bocsánatot kérni, mint ahogy sose fogod megtudni hogyan viselkednék bukás után. Te még az állomáson is képes leszel tüntetni a beszálló elégedett utasok között hogy ez csalás. Mindezt azert, mert a te okosságod szerint először utazniuk kellene, aztán megépíteni a pályát, majd megtervezni, finanszírozni, es a legvégén létrehozni es bemutatni a technológiát, a vén hülye meg fordítva gondolja. Meg en is, ezert vagyok menthetetlenül buta, belőled meg kifogyhatatlanul ömlik az értelem es bölcsesség.

icipicicsipa 2019.08.07. 16:30:33

@deminekez:

Az ENSZ.
Az, te beteg marha, az.

Fanto 2019.08.08. 00:59:07

@deminekez:

Tökmindegy, hogy volt-e vagy lesz kapavágás vagy sem valahol, hogy megépül-e valami valahol. A z a lényeg, hogy ebből ti egy vasat sem fogtok keresni soha.
Egymás lehúzásán kívűl egy centet sem fogtok belőle látni.

Kábít bennetek a czég hetente az ostoba képekkel meg " hírekkel", ti meg egymást. Jobb, mint a kokain, bár nem hinném,hogy olcsóbb. :D
Az agyat is kb. hasonló mértékben károsítja. :D

Apropó remélem mész Minkszbe a legújabb ostobaságok hallgatására. A maffiának folyamatos bevételre van szüksége, így menjetek, ha más nem, akkor provident hitelből. :D

deminekez 2019.08.08. 09:25:12

@Fanto Ha minden mindegy, akkor valóban mindegy lenne. Nekem viszont ez túl kockázatos volt három ezelőtt is, hogy csak ugy ennyivel elintézzem, ugyanis túl nagy a tét.
Az egymás lehúzàsán gondolom azt érted hogy a SW jutalékot fizet az SWCnek a közvetített crowdinvesting támogatásokért, amelyet aztán az MLM rendszerben oszt szét. Lehet ezen vitázni, de hat ev után az látszik, hogy működik, es ha nem igy lett volna, valszeg nem jött volna össze elég pénz, no az bukta lett volna. Miután Junickij az életében minden utat kipróbált, itt mar nem az volt a kérdés, hogy mennyiért, hanem hogy egyáltalán (kora végett) megvalósul e.
A nem mindegy ott kezdődik, hogy a maradék pénzzel mi történik. Nyilvánvalóan a KairosQuestra (gyűjtőszó) idiotaságok egy weblapon kívül semmilyen tevékenységet nem végeztek, hanem a maradék pénzből elkezdték kifizetni a heti öt százalékos “hozamokat”. Ez nyilvánvalóan matematikailag kivitelezhetetlen, es csak idő kérdése hogy mikor borul a bili. A SW ezzel szemben ebből a maradék pénzből felépít egy teszt es bemutató parkot Marina Gorkaban, egyet Sardzsában, meg egy 25 kilométeres szakaszt AbuDhabiban. Meg kifizet tobb száz mérnököt havonta, stb.
Es itt jön a lényeg, 1-2 ev múlva senkit nem fog érdekelni hogy ez hogy jött létre. Azok akik arról döntenek a világban hogy milyen infrastruktúra épüljön, utazni fognak abban a technológiában, amelyben nagyon rövid előnyeit megtalálod annak az ENSZ kiadványnak az ötvenedik oldalán. Gondolod hogy ennek nem lesz piaca? Akkor nagy baj lenne a világban, mert ez igy ami történik a közlekedésben, fenntarthatatlan. Megoldás meg egyszerűen nincs, es az is csak kullog.
skyway.capital/news/new?id=531
Ekkor lesz majd IPO amit a piac beáraz. Erre nyilván az a válaszotok, hogy majd kicselezi a kisbefektetőket es egy másik cégen keresztül fogják megvalósítani. Ugyan mire menne vele? Ugyanolyan részvényei vannak Junickijnek, menedzsmentnek, alkalmazottaknak mint nekem (csak nyilván sokkal több). Akkor tud vele pénzt keresni ha tőzsdére viszi es likviddé válik. A pénz amit befizettunk betonba van öntve, meg fizetésekre ment stb, nincs nála. Az hogy ez a ceg hogy működik, mi a tulajdona stb, az nem arról szól hogy Junickij megígérte, hanem tobb száz oldalas anyagokban le van írva az angolszász törvényeknek megfelelően. Ha ennek nekimenne, több ezer büntető feljelentést kap 100 országbol, ki állna vele szóba a világon? Kivár amíg épül a botrány? 70 évesen? Abban biztos lehetsz, hogy ez az ember nem egy óriási csalóként akar meghalni, hanem olyan emberként aki létrehozta e SkyWayt es útjára indította a SpaceWay létrejöttét.
Ezert nem kockaztatnék, es nem volt bátorságom kockáztatni három evvel ezelőtt sem.

deminekez 2019.08.08. 10:09:06

Még valami Junickij személyéről, ez az ember már negyven éve ugyanarról beszél, ez az anyag pl 30 eves.
youtu.be/KbMPWTO_6GQ
Es bár látom erre a kommenteket, ha időben szóhoz jutott volna, nem ott tartana a bolygó ahol es amerre tart jelenleg. Ha négyszázezer ember ugyanúgy gondolkodna mint ti itt, most se jutna szóhoz. Nem jött volna létre ez (mérnökileg kidolgozott) megoldás sem.
youtu.be/PiACgGBqz7E
Pedig arról is el lehetne kezdeni gondolkodni hogy melyik logikusabb, mig Musk meg Bezos azon versen hogy a holdra vagy a Marsra telepitse az embereket, addig Junickij azt mondja hogy itt vannak az élet feltételei, es az ipart es a szemetet kell az űrbe vinni, es nem rakétákkal. Ezen is illene elgondolkodni, ha mar évek óta minden alap nélkül a saját hülyeségeteknek bedőlve szapuljátok es csalózzátok azt az embert, aki egy élet alatt többet tett ennek a bolygónak a jövőjéért mint mi tennénk 100 élet alatt összesen.

Ponzivadász 2019.08.09. 01:30:39

@deminekez:
Azt lehet pontosan tudni mennyit fektetet be ez a 400 ezer ember?

deminekez 2019.08.09. 07:15:26

Nem tudom, de a számok szerint átlagban ezrest kb, de benne van olyan is aki egyszer fizetett huszast (azt is lehet), az is aki 10 hónapon keresztül 25 dolcsit , meg az is aki százezret. Az eredeti terv szerint egy fejlesztési szakasz 25 millió dollárba kerül, de ebben nem volt benne sardzsai projekt.

deminekez 2019.08.09. 11:15:56

@Ponzivadász Ha elfogadnád a tanácsomat, azt mondanám hogy ne innen közelítsd meg, hanem a technológiától. Azert nem érdemes erre menni, mert ahhoz hogy ezeket a számokat értelmezni tudjad, belülről kellene az egész cég működését látni, amire se nekem, se neked nincs lehetetosegünk, es nem is vagyunk rá semmilyen hatással.
A technológiát viszont meg lehet érteni, es akkor el tudod dönteni, hogy látsz e benne fantáziát, amiért megéri támogatnod a létrejöttét. Leginkább ugy tudod megérteni ha a meglevokkel, illetve a fejlesztésekkel hasonlitod össze.
Nézd meg pl ezt a videót, 42 milliós a megtekintése csak itt, de sok helyen van ez a gólyalábú cserebogár vagy mi.
youtu.be/wPBAemjWkOc
Most tedd ez mellé a SW-t, es Junickij egyetlen kijelentését, miszerint a közlekedés optimális, effektív es biztonságos. Erről a cserebogárról mit lehetne elmondani?
Vagy itt van mondjunk egy “konkurencia” (csak a varosi közlekedésre nyújt megoldást, másra nem)
www.skytran.com/
Azon kene elgondolkodni, hogy minek keveri bele a varosi 150 km/h sebességbe a mágneses levitaciot, amellyel minimális tapasztalat van a világon. Érted, hogy nem a Facebookot tervezi, ahol a legnagyobb katasztrófa hogy leáll, es nem megy a messenger, hanem olyan rendszert amely embereket fog szállítani 500 km/h sebesseggel (is). Ezt nem lehet 99%osra tervezni, hiába sürgeted őket, nem emberi vérrel tervezik kifejleszteni, mint ahogy a többi közlekedés eseteben megtörtént, már más világ van. Éppen ezert az a különleges ebben a technológiában, hogy semmi különlegeset nem csinál, csak a meglévő bevált dolgokat ujragondolta mert megérett rá az idő, mas sorrendbe tette, es teljesen mas lett az eredmény. Ugyanezt csinálta Steve Jobs 2004 es 2007 között ezer mérnökkel a kommunikáció terén es létrehozták az iPhone-t. Azt se fogadta el azonnal a világ, es nyilván volt egy nagy előnye amit Junickivel szemben, ő nem teheti meg hogy titokban kifejlessze, majd kiálljon a világ elé hogy holnaptól ezzel utazzatok, ez nem olyan termék. A kerékkel, acéllal, sínekkel, elofeszitett hurokkal csomó tapasztalat van, csak még senki nem gyömöszölt egy hidat egy 6x12 centiméteres acél sinbe.

A SW lényegét szerintem leginkább ebbol tudod megérteni:
youtu.be/qhQp3yyxbuk
Azert, mert ez gyorsaságban a repülőnek konkurál, kényelemben az autónak, es biztonságban magasba emelt kötött pályás közlekedésnek. Ekologiaban, árban, es az irányítás emberi faktorától messze elhúz mindegyiktől. Ugyanez igaz minden fejlesztésre a sebességet leszámolva (amely ugye varosi közlekedésben felesleges lenne). Mindezt ugy tudta elérni, hogy az elméleti minimumra csökkentette a légellenállás paramétereit, es eltüntette az aerodinamikai tükörhatást a jármű alatt. Musk mindezt ugy oldotta meg, hogy űrbeli problémát idéz elő (vákuum közeli állapot) majd megpróbálja megoldani az ebből adódó (művileg előidézett) nyomáskülönbségi problémákat. Plusz még bele a mágneses levitaciot, hagy süljenek meg benne, ha már a keletkező hőt nincs hova vákuumban elvezetni. Aztán űrutazásokat tervez, az kell ide, majd rájön hogy az emberek nem fognak tudni kijutni a kilövőállásig, ezert elkezd alagutakat ásni, ahol sokkal rosszabb a légellenállás mint a szabadban. Szép kis kör, de ő a zseni, Junickij meg a vén hülye csaló.

És még sorolhatnám, de a SkyWay lényege ebben van, nem abban hogy ki mennyivvel támogatta a létrejöttét.

icipicicsipa 2019.08.10. 11:54:26

@deminekez:
Rájöttem.
Te a magyarországi fizetett alkalmazottja vagy ennek a csalásnak, szépen felkészített kamu szövegek, mindenféle logikusnak tűnő érvrendszer alapján - vegyítve a szokásos személyeskedésekkel, hogy mindenki egyébként irigy meg nem ért hozzá illetve nem érti meg ezt a szuper dolgot - ami egyébként természetesen szintén rizsa igazából.

Szóval bérhazudozó, remélem már a rendőrség figyelmében vagy és hogy majd rád rohad majd a műanyag lakat.

deminekez 2019.08.10. 19:22:43

Logikusnak tűnő... :) :) :) Ha valaki azert fizetne hogy eljuttassalak logikailag a sifelvonótól a SkyWay ig, akkor azonnali hatállyal az összes többi alakalmazottat el kéne bocsátani :) En szemelyeskedek? Olvasod is a hozzászólásaidat vagy csak írod?

Üzenet az utókornak, hátha egyszer valami ásatáson előkerül: Látjátok feleim szümtükkel mik vogymuk, mi mindennel kell megküzdeni hogy egyszer majd nektek talan lőn világosság.... :)

icipicicsipa 2019.08.19. 18:23:38

@deminekez:

Huszadszorra: ez a szar, amit te itt nyomatsz, ez a szar, ami semmi egyéb, mint egy sima mezei kötöttpályás izé, ami úgy működik, hogy kerekek gurulnak egy vasidomon, ezt idejössz és folyamatosan mindenféle barom etetős hülye maszlaggal körbenyomatod valami hipiszupi ilyen-olyan fantasztikus találmánynak, az már dögunalom.

Leírom még egyszer egyszerűen, hogy mi ez: szimpla acélidomokon szimpla kerekeken guruló fülke, amiben semmi újdonság nincs, nem volt és nem is lesz, de nyomatja a sok gyökér - te is - a hülye szirupos körítést arról, hogy ez nem így van, ez a világmegváltás és tuti üzlet.

És továbbra sem esik le neked te beteg barom, hogy itt ez a hazug tolvaj szélhámos csaló szöveg illetve ilyen emberek mint te, nem rúghatnak labdába.

Itt mi nem ezen a szinten vagyunk, ahol a többi ilyen hülye, akiket bepaliztak meg bepaliztál.
Ez egy másik világ.

Mi azok vagyunk, akik tisztában vagyunk ezekkel a tényekkel és a lehetőségeink szerint teszünk ellen és mindig is tenni fogunk, ha csak ilyen formán - blogokat írunk és blogokra írunk - akkor ilyen formán.

Ez írd le magadnak, és olvasd el, amikor ide akarsz jönni érvelni.

Mert itt te ezzel a hitvallásoddal és dumáddal nekünk senki vagy.
És nem is leszel sosem más.

deminekez 2019.08.19. 21:03:54

@icipicicsipa:

Legalább idén is tanultál valamit, mégha csak egy okosoktól kirekesztett senkitől is. Most már legalább nem hiszed fél év után hogy a SkyWay olyan mint a sifelvonó. Úgy tűnik megertetted, hogy egy mozgó acelsodronyhoz rögzített kabinnal nemhogy 500km/h sebességet, de 50et sem lehet elérni anélkül, hogy az utasai porba hányják magukat. Meg amúgy se.

Boldog hónapok elé néznék, ha valaki azért fizetne, hogy megértéssem veled a következő fél év alatt, hogy a sima acélidom hajlik és törik ha egy több tonnás szerelvény megy rajta keresztül felpercenként, pláne ha pl 300 méterenként van alatamsztva. És hol lenne még ez a pont 2019 nyarámak valóságtól...

Jó lenne hinni hogy a "konkurencia" felelős mérnöke vagy, aki ölbe tett kézzel röhög Junickin és több száz mernökén, aki több tízezer munkórát töltenek azzal, amit te két mondattal megoldász. Sajnos csak egy okoskodó butuska vagy aki ráadásul magát fényezi egyfolytában, így csak négyzetre emeli a butuskaságot.

deminekez 2019.08.22. 08:40:46

Kár hogy senki nem olvassa ezt az oldalt, érdekelt volna hogy egy kívülállónak mi jött le ebből a rengeteg bejegyzésből, olvasott e valami olyat, amely elgondolkodtatta a SW-el kapcsolatban. Ha már csak annyi maradt, hogy idióta agyhalott buta barom vagyok, akkor nincs merre folytatni. Nem azert mert sírok ezen, hanem mert ez a történet nem rólam szól.

Az a SkyWay ami a fejetekben van, az valóban szar, életképtelen, piacképtelen, es nem is támogatnám a létrejöttét. Csakhogy ezt a SWt nem Junickij találta ki, hanem ti. Ez persze nem csak rátok vonatkozik, sokan vannak igy, még többen akik semmit sem hallottak rola, aminek okát sok esetben értem is. A tét viszont az, hogy még mindig pl 0,025 dollár támogatásért hozzá lehet jutni ennek a projektnek 1 dollár névértékű reszvenyeihez. A tévedés rossz lesz, ilyen valóban nagyon ritkán adódik az átlagembernek.

Ez a sztori ugy indult, hogy 2014ben Junickij csinált két videót, egyet a technológiáról, másikat az üzleti részéről amelyben felhívással fordult az emberekhez crowdinvesting támogatásokért, eddig közel félmillióan hallgattak rá. Az első mondata az volt ebben a videóban, hogy nagyobb üzletet csinálunk mint Ford, Stephenson es Boeing egyben. Nekem épp olyan furcsának tűnt anno mint most nektek, ma már semmi különöset nem látok ebben a mondatban (hacsak nem azt, hogy ebből is látszik mennyire szerencsétlen es félrevezető a magyar “húrvasút” elnevezés, ezért nincs is más nyelvben).

Csináltam minekezde névvel egy gmail címet ennek a fórumnak az emlékére. Ha valaki egyszer idetéved, kérdése van, megválaszolom azt ami kimaradt. Arra is hajlandó vagyok, hogy leüljek vele személyesen, MO területén is, és megmutassam ezt a projektet más oldaláról mint amit gondol.

Az élet persze megy tovább, valakinek a SkyWay-el, valakinek nélküle.

vimeo.com/354809640

énszóltam 2019.08.24. 23:12:53

jaj most dobálja nekem a youtube az új videókat, akkor meg volt az idei skyway búcsú is:)

@deminekez: akkor már értem a hozzászólásodat, ezért vagy ennyire felspannolva, semmi gond szerintem azt az izé parkot utána is tudjátok használni, a hülyeség mementójaként:)

Ponzivadász 2019.08.25. 17:33:40

És micsoda fejlődésen ment keresztűl a cég és a park. Szép az az 5 db fordított U oszlop amit telepítettek 1 év alatt. Nem beszélve a gyorsvasútról ami ha nem is gyorsabb egyenlőre egy gyalogosnál, de legalább már halad.

Én még várok a befektetéssel. Szerintem lesz még 1$-os részvény 0.025$ ért 10 év mulva is. Addig másba forgatom a pénzt.

deminekez 2019.08.25. 19:15:23

@Ponzivadász Ahogy érzed :) Ha ebben a videóban az első húsz percben nem látsz fejlődést, akkor várj nyugodtan. Én szerencsére 0.003 dollárnál sem vártam tovább, de majd most biztos bekonzerválják magukat 10 évre, és igazad lesz. Biztos. Nézd csak kívülről évekig mi történik. Csak szólok, épp a hatodik szállítási infrastruktúra létrejöttének születésnapjait követed részesedés nélkül, ami volt idén, tavaly, és jövőre is lesz.
vimeo.com/354590155

Ponzivadász 2019.08.25. 21:40:35

Valamelyik mérnök a star treck sorozaton nőtt fel. youtu.be/tl8woDhrftw
Szerintem már most sehol sem vannak. A galaxisokat átivelő téridő kapukat, antigravitációs elven működő fénysebeséggel cikázó csillagközi ürhalyókat, idő és teleport gépeket kellene megjeleníteniük animációkon és bemutatni nemzetközi kiállításokon. A technólógiát meg majd ráérnek kitalálni ha majd megoldották, hogy hogyan lehet egy tartó oszlopot felállítani a sivatagban. :D

deminekez 2019.08.26. 08:15:22

Óóó, ez annyira jo volt Ponzivadász, hahaha, lesz mit erre ráerősíteni enszóltamnak, ide mar nem elég a vidamparkot búcsúra fokozni, es icipicicolumbonak is bővítenie fog kelleni a szótárát legalább a g*civel hogy hatásos legyen. Apropó hogy is van azzal a kapavágással az Emirségben, SZERINTED?

Pár hozzászólással ezelőtt írtam erről a videóról, az a valamelyik mérnök Junickij volt. Hamarabb volt a SpaceWay mint a SkyWay, csak tudod ez nem halivúdban készült, hanem a tervezőasztalon abban az időben amikor Spielberg megalkotta a “fénysebességre kapcsolok” gombot. Az ember azt gondolná, hogy neked is fontosnak kellene lennie hogy terítékre kerüljön egy épkézláb megoldás, még mielőtt mindegy lenne hogy a döntéshozók napirendre tűzik az Amazonas eloltását, mert mar úgyis mindegy. Satöbbi. Tudod ezt normális helyeken alulról szerveződő megoldásnak, nem csalásnak.

Amúgy mióta nyomod ezt a SkyWay utálatot különböző fórumokon? Gondolom 2016 óta inspirálódsz a hülyeség végtelen bugyraiból folyamatosan. Nem lett volna egyszerűbb elindítani egy nyugdíjasoknak kitalált 250 dolláros csomagot es lefizetni 25 dollárral havonta? Már rég elfelejtetted volna, nem lennél szegényebb, maradt volna elég máshol forgatni es lenne legalabb negyvenezer részvényed, sőt valszeg indítottál volna komolyabbat is. Most ugyanezért a mennyiségért ezrest kell fizetni egyszerre (akciósan), es hol van még a nulladik pont.

Az remélem világos, hogy nem velem csesztek ki azzal, hogy egymásra licitáltok ki tud nagyobb hülyeséget leírni majd elhinni.

Ponzivadász 2019.08.26. 08:51:51

@deminekez:
Nem a skywayt utálom. Számomra csak megfejthetetlen, hogy hogyan tudnak enyi embert évek óta, ennyire átlátszóan berántani évtizedek óta. Hasonló eszmecseréket már lefolytattam legalább 15 hasonló behuzás kapcsán. Számomra teljesen nyilvánvaló, aminek meg neked az ellenkezője nyilvánvaló.. 10 ft-ot sem fektetnék bele, nemhogy 250$-t.

Maradjunk annyiban, hogy még nem dőlt el, hogy mi cseszünk e ki azokkal akiket eltántorítunk egy nagyszerű világmegváltó befeketetéstől, vagy te aki intezíven közreműködsz emberek lenyúlásában.. Olyan sokat már nem kell várni, hogy ez ne legyen kérdés.

deminekez 2019.08.26. 09:03:44

Azok a lehúzások már sehol sincsenek, semmi sem maradt utánnuk, és később indultak mint a SkyWay, már ennek elégnek kellene lennie hogy elgondolkodtasson hogy rossz kategóriába tetted. Egyikben sem vettem részt, tehát nekem hiába címzed, mert megegyezik a véleményünk róluk. De igazad van, nincs mar olyan messze hogy kiderüljön.

Mar csak annyit, mielőtt azt hinnéd hogy a SpaceWay emlitésével valami újabb lehuzas előkészítéséről rántottad volna le a leplet, ajánlom figyelmedbe pl ezt a tavalyi hírt.
skyway.capital/news/new?id=298

énszóltam 2019.08.26. 18:18:45

@deminekez: én nem fokoztam sehova, a vidámparkok általában nyitva vannak minden nap, a búcsúkat szokták évente egyszer megrendezni, szóval szerintem jobban illik rá:))

Az örög mókus nem kicsit lehet frusztrált, ha negyven éve fejleszt folyamatosan világmegváltó ötletei vannak, de még egy fakockát sem tudott eladni, meg ha jól látjuk a világot se mentette meg.

deminekez 2019.08.26. 19:22:24

@énszóltam: Az nagyon messze van a valóságtól hogy frusztrált lenne, mindenesetre azt a munkabirást 70 évesen huszonévesek is irigyelnék tőle. Nem fakockákat árul, hanem rendszereket 100 millió dollár felett, az más kategória. Kár abban reménykedned hogy semmit sem sikerült eladnia, csak azért mert nem köti az orrodra.

Ponzivadász 2019.08.26. 19:31:59

@deminekez:
Ebben én is veled és nem énszoltammal értek egyet.
Nagyon is sikerűlt neki eladnia.. Egész pontosan a SEMMIT dollármiliárdokért... Azért ezt mindenképp el kell ismerni.

deminekez 2019.08.26. 20:31:34

@Ponzivadász: Ma tényleg nagyon jó vagy, ez már Bödőcs szint :) Majd azért szólj ha eladsz két négyes "metró" kiépitését a világ egyik legfejlettebb és leginovativabb városában.

deminekez 2019.08.26. 20:42:19

@Ponzivadász De azert nálam ma elvitte a pálmát egy jekatyerinburgi hozzászóló, aki szerint azert nem jo ez a projekt, mert télen csúszni fog a lépcső :)
www.uralweb.ru/news/society/504575.html

deminekez 2019.08.26. 21:21:03

No meg olyan is van, aki azon izgul, hogy áramkimaradás lesz, es ott marad a magasban, es mi lesz ha pisilni kell. Hm, micsoda technológiai probléma 500 méterre az allomastol. Ha alattam 11km magasságban megállna a repülő es az lenne a lehetőség hogy A: összepisilem magam mindenki szeme láttára, akkor nem vágnám rá hogy B B B :)

Itt tartunk, ugyanezt csináljátok.

Ponzivadász 2019.08.27. 08:51:35

@deminekez:
Pl engem inkább sokkal inkább az aggaszt, hogy beszedtek a befektetőktől min 1 miliárd dollárt. Megközelítőleg 300milliárd forintot. De lehet jóval többet is. Forradalmi technológiával rendelkeznek ugye. A világ meghatározó vagy első számú közlekedési cégnek prognosztizálják magukat. A projekt mögött áll a világ egyik leggazdagabb, dubai első embere. A megrendelők között az emirségek. És akkor a cég egy párszáznégyzetméteres faház engedélyeztetésén akad meg fél évre. Aztán belevágnak a felhúzásába és újabb fél év alatt még csak a falai állnak. Az ott megjelenő tagok, meg selfizgetnek vele vigyorogva, tiszta kabaré... Egy ismerősömék rendeltek egy hasonlót. Egy hónap alatt kulcsrakészre szereleték.. És akkor egy egész várost akarnak felépíteni ami az animációkon ténnyleg szép.
Annyira komolytalan. De ez csak egy pl a sok közűl. 5 év alatt semmi meggyözőt, kézelfoghatót nem tudtak felmutatni.

Annak sincs jelentősége, hogy ez már 4-5 éve "működik". Sok másik pedig párhónap után felszívódik.
Egész addig fogják működtetni, amíg gazdaságos. Amíg több a bevétel mint a kiadás. És ennél a cégnél ugye nem kell kifizetni senkinek semmit, hasonlóan a onecoinhoz. Ott is sok tag még hiszi, hogy működik és egyszer átválthatja az érméit. Így még eltudnak akár 10 évig is "működni".. És ha megéri nekik a sivatagba felhúzni egy 3 vagy 10km es tesztpályát pár miliárdért, mert hoz nekik 10Xv100xpármiliárdot az újabb befektetőktől, akik ettől hannyatt vágják magukat, akkor azt is felfogják építeni.

Ha megkezdődik dubaiba vagy bármelyik nagyvárosba az építkezés, láthatunk végre 500km el közlekedő szerelvényt akár tesztpályán, illetve kereskedhető lesz végre a részvényekkel, akkor leszek csak meggyözve róla, hogy tévedtem...

deminekez 2019.08.27. 10:00:58

@Ponzivadász: Elölről mar nem kezdem leírni. Nem áll mögötte Dubaj emirje, csak megrendelt egy szakaszt. Ahhoz meg be kellett ülnie valamibe, itt kezdődik a lényeg, ehhez kellett a crowdinvesting hogy addig a pontig el lehessen jutni. De a gyorsba pl még ő sem tudott, ezert tart még a crowdinvesting, aztán mar önfenntartó lesz a projekt.

Az hogy neked ez az építkezés lassú, azzal nem tudok mit kezdeni, ilyen. Az ilyen “csak a falai állnak” kijelentéseidet éppúgy nem értem mire alapozod, mint amikor leírtad hogy kapavágás sem történt. Ez nem a Kairos ahol azt írtam volna hogy a Moszad nem tudta feltörni, azon lehet vitatkozni, de ha ilyet állítasz hogy kapavágás sem történt es nem is biztos hogy ott, akkor menj oda es nézd meg, aztán írj véleményt hogy nincs ott. Ez nem egy online projekt, ezen nincs mit vitatkozni, ott van es kész. Az általad említett 15 projekt egyike mögött sem volt tobb egy weblapnál, szerintem, ahol nehány huszonéves szélhámos whiskys üvegekkel a kezükben kitaláltak milyen hülyeséget írjanak az oldalra, mert valaki lesz aki úgyis beveszi. Ha neked ezen a szinten van a SkyWay, akkor gratulálok, büszke lehetsz a tudásodra. Azok sikere abban rejlik, hogy arrol beszélnek amit az emberek (jelentős része) hallani szeretne, Junickij meg arról beszél amit hallaniuk kellene.

A faház azert volt többször említve, mert valóban nincs az Emirségek területen faház, többekközt a tűzveszély miatt, illetve kevés a fa, ezert külön engedély kellett hozzá Sardzsa emirjétől.

Ha neked ennyi kell hogy belásd a tévedésed, akkor az még el fog tartani. Junickij az idei beszédében elmondta hogy 2-2,5 ev múlva fogjuk látni az 500 km-es sebességet majd azt követő másfél ev múlva az 1000 felettit. Ha ez neked sok, írd be a keresőbe hogy transrapid es nézd meg a Siemens hány évtizedet es milliárdot ölt a Maglev technológiába, amelynek hatalmas bukás lett a vége. Persze vannak pályák amelyekben nem a sebesség fontos, azok építése el fog kezdodni időközben.

Nem hiszem hogy ezt nem lehet felfogni: nem lehet egy kilométeres pályákon sebességet produkálni, az 500 kilométeres sebességhez 10 kilométer a gyorsulás es 10 kilométer hogy lelassul, ezert 25 kilométeres szakaszt kell épiteni. Egy kilométer ilyen pálya 3-5 millió dollárba kerül, önköltségen se olcsó, hagyd mar őket ésszerűen gazdálkodni hol es mikor építi meg. Amint befejezik ősszel a sardzsai park építését (legalábbis az első szakaszt) elkezdik épiteni AbuDhabiban ezt a gyors szakaszt is. Dubai meg egy harmadik projekt.

deminekez 2019.08.27. 10:06:11

Még annyit a felteleidhez, tehát folynak az építkezések, látod az 500 km/h sebességet, es kereskedhető lesz “vegre” a részvény, akkor tényleg ugy gondolod hogy 0,025 dollárért fogsz hozzájutni egy dollár névértékű reszvenyhez???

Ponzivadász 2019.08.27. 12:18:19

Nemgondolom, hogyha ezek bármelyike bekövetkezik akkor 0.025$ért fogok részvényhez jutni. Ha így lessz akkor fogni fogom a fejem, de egyenlőre erre 0% esélyt látok, ezért nekem a 0.025$-t sem éri meg a részvények darabja.

deminekez 2019.08.27. 13:47:17

@Ponzivadász: Ha három ev után 0% esélyt látsz, egy hír se volt ami legalabb 1%ra emelte a szemedben a valószínűséget, akkor tényleg kár követned tovabb mi történik a SW körül. Ez csak fikázás a részedről, ennek semmi köze a befektetői szemlélethez. Sajat magad írtad le mi a garancia a részvények erteknovekedesere IPO utan: a tömeg akkor fog csatlakozni amikor latja az 500km/h sebességet, amikor folynak az építkezések es amikor likvidde válnak a papírok, az út addig nem érdekli. Hat ez az, ez az IPO lényege. Ez nyomja fel az árat. Innovatorok-első elfogadók-korai tömeg-késői tomeg-lusták. Ismered a marketing harangot?

Elakadtál az MLM részben, betetted az idióta kategóriába, es innentől fogva képtelen vagy megérteni hogy a SW egy technológiai ceg, semmi köze az MLMhez. A SW capital, az közvetítő cég, de egyáltalán nem kell mlmmel foglakoznod ahhoz, hogy megérje részesedést szerezni a technologiabol.

Ez az ajánlat csak abban különleges, es ezt a fontos dolgot nem veszed figyelembe, hogy kisbefektetőket IS (!!!) beenged IPO elott. Ennek sok oka van, de kell a tömeg, ezert a crowdinvesting. Minden cegnek van IPO előtti időszaka, csak nem szórakoznak abban az időszakban 100.000 dollár alatti összegekkel, ezert nem tudunk róluk. USA-ban pl ezert csak akkor fektethetsz IPO elott, ha az előző évi jövedelmed meghaladta a 200.000 dollart, es van tobb mint egymillió dollár vagyonod a lakhatáson kívül. Nézd meg bármilyen ezzel foglalkozó oldalon
preiposwap.com/

Azert az a fogom a fejem nem lesz olyan egyszerű. Majd ha három ev múlva azt látod a híradóban hogy az arabok síneken futó autókkal terveznek a sivatagban 500 km-es sebességgel közlekedni, nem fogod büszkén híresztelni hogy tudtál rola mikor még egy cent se volt a részvény IPO elott, nem vettél, ellenben jol megmondtad deminekez nek a véleményed a Kairos-Figyelő fórumon.

Ponzivadász 2019.08.27. 23:38:53

@deminekez:
Hidd el ha ebben lenne fantázia már beletette volna valaki a pénzt és nem olyanokból próbálnák kivarázsolni akikből most próbálják..

Valóban volt számtalan cég ami a semmiből nőt ki pillanatok alatt a legnagyobbak közé, de ezek közűl egysem volt amibe tömegével, ezrével-százezrével hozták volna be a befektetőket előre, hogy ez lesz a "tuti".. És ilyen nem is lesz.

Majd rájössz....

icipicicsipa 2019.08.28. 02:23:54

És ezekkel a kerekekkel és ezen a vékony lemezpályán amin rajta van, ezzel fog száz km/h fölött száguldozni.

youtu.be/j9oxxo79m1Y?t=113
Persze.
KB az első 10 percig, amíg szarrá nem kopik illetve szarrá nem rezonál és közben a kabinban vélhetőleg irtózatos menetzajjal teszi mindezt.

icipicicsipa 2019.08.28. 02:37:47

@icipicicsipa:

A tescos kézikocsin - ami kb 200 kg-t ha elbír - komolyabb kerekek vannak arányában, ne röhögtessük már ki magunkat szektás kollégák, oké?

Komolyan, ezzel a kerék illetve pályarendszerrel akartok ti itt valami érdemlegeset mutatni?
Baszki, ez arra jó, amire kitalálták, hogy a vidámparkban etessék meg hülyítsék a jónépet, amikor gyök kettővel ide-oda gurulgatnak vele, jó kis menetzajjal már 20 km/h-nál is.

Melyik az a sérült, aki erre a mechanikára rábízni akár 100 km-es sebességet is hosszútávon, megpakolva?

A tárcsafékekről meg ne is beszéljünk, szintén erre a 20 km/h-s vidámparki sebességet fogja tudni abszolválni, de egyébként meg szintén tescos bringákon komolyabb tárcsafékek vannak.

Ez az egész egy röhej, itt is kibukik.
Egyébként vártam már az ilyen videókat, hogy lássuk azt a komoly meghajtórendszert, amin az egész alapszik illetve gördül.
Megkaptuk végre: pár darab virslikerék az egyenetlen vaspályán, ami papírvékony szintén a bohóckodó tárcsafékekkel.

Egyétek marhák, egyétek a sz@rt, ami szépen be van vonva cukormázzal, csili-vili fehér műanyag kabinnal.
Ez a jövő!
Ja.

deminekez 2019.08.28. 07:55:44

Mi a véleményetek arról hogy húsz ev után lekerül a Barátok közt főműsoridőről?

deminekez 2019.08.28. 09:49:49

Most én jöttem rá icipici hogy lehet itt igazságot tenni.

Teszek egy ajánlatot. Van az ekofesztivalnak egy része, ahol nyilvánosan kérdéseket lehet feltenni Junickijnek. Sajnos az ideit lekésted, de jövőre (ha véletlenül létezne a ceg 2020 január elseje után is) kifizetem első osztályon a repjegyedet, ellátásodat, mindent. Elkérjük a mikrofont es felteszed ezt a kérdésedet Junickijnek egy piros fehér zöld zászlóval a kezedben. Egyetlen feltételem hogy felvehessem, meg Junickij válaszát is es nyilvánossá tehessem. Rendben?

icipicicsipa 2019.08.28. 10:14:07

@deminekez:
Figyelj te sötétség.

Betettem a videót, ami ettől a szuper cégtől van.

Mi a véleményed te sérült, tanultál-e fizikát és látod-e azt, amit én, hogy ez egy kalap szar.
Szerinted hol fognak ezek a nyomoronc kerekek több száz kilométeres sebességet kibírni illetve az a nyomoronc pálya, ami ott már pár kilométeres gurulásnál is pattog, de te "Majd ha három ev múlva azt látod a híradóban hogy az arabok síneken futó autókkal terveznek a sivatagban 500 km-es sebességgel közlekedni, " rizsádat nyomod, te gyökér.

Kinek magyarázod a nyilvánvalót, te agyatlan, te kinek?
500 km ezzel a szarral, te eszetlen gyökér, te.
Láttál te már olyan szerkezetet, ami több száz kilométeres sebességre van tervezve forgásra, teher átadásra, biztonságos vibrációmentes haladásra, fékezésre úgy, hogy közben 500 kg - 1 tonna körüli súlyt mozgat?

Te szélhámos sötétség, te...

deminekez 2019.08.28. 10:29:08

Miért van az hogy Junickij ki mer állni több ezer ember elé, neked meg csak egy icipicicsipara futja?

Bizony véleményszabadság van es a világ tele van szakértőkkel, ezzel meg kell tanulni együtt élni.
444.hu/2019/08/27/bodocs-visszavonulhat-bencsik-andras-egy-focilabdan-mutatta-meg-hogy-annyira-nem-is-nagy-az-amazonas

icipicicsipa 2019.08.28. 17:08:39

@deminekez:

Már megint terelsz te gyökér.

Miért nem beszélsz a fizikáról, amit ott látsz, ami miatt nem valósulhat meg, amit itt hazudsz össze-vissza?
Csak szólok, az itt jelenlévők ezt a fajta mellébeszélő szöveget nem eszik.

Ez a junickijed meg ebből él, hogy kiáll hazudozni.
Nekem meg van rendes polgári állásom, ami nem az, hogy színészkedve/szélhámoskodva lehúzzak embereket.

De remélem majd te is "kiállsz" az emberek elé majd a híradásokban, csak neked sajnálatos módon a kikockázott kép fog jutni a képedre, mert a bűnözőknek valami oknál fogva itt Európában jár ez az "engedmény".

deminekez 2019.08.28. 19:31:32

@icipicicsipa: Miután ennyire pontos és szakszerű kérdéseket tettél fel hosszú idő után, annak tudatában hogy a te agyműködésed sokkalta magasabb (épp leütöttem egy szúnyogot így még feljebb kerültél a listán), el kell ismernem hogy sem az én, sem Junickij, sem a tobbszáz mérnök meg összes partner fizikai tudása nem tudja felvenni veled a versenyt, és a világ legnagyobb országának közlekedési minisztériuma is éppoly bűncselekményeket követett el a műbizonylatok kiadasakor másfél éve mint én, és csak a szerencsén múlott két hete hogy az 5000 utas alatt nem dőlt össze a vidámpark. A szerencse már csak ilyen, kiszamithatobb mint a fizika. Lebuktunk, ez van, és így sajnos a bérkommentelő állásom is ugrik, most már én is kénytelen leszek hozzád hasonlóan tisztességes munkát végezni, legalábbis a böriig. Igazad lett hogy nem éri meg a 2020at, Junickij elolvasta a kommentedet, így a jövő hétre berendeltek hogy elhordjuk a vidamparkot a rosszvasba, a sivatagban meg már homokkal temetik azt a pár falat, szomorú vége lett.

Győztél, leleplezted a nagy csalást hát év után, és ehhez elég volt a Tesco kocsi kerekével összehasonlítani, és kész a bukás. A sok hülye pont ezzel nem számolt.

Remélem így megfelel, és nem cimzel nekem már semmit. A többiek meg a hatóságok ha kell, megtalálnak a minekezde gmailes címen.

Amúgy meg nagyon durva hogy áttétték a Barátok közt - t főműsoridőből, csak hogy beszéljünk fontos dolgokról is, amelyhez mindenki ért.

énszóltam 2019.08.30. 14:13:12

@deminekez: ilyen az, ha a butaság kellő önbizalommal párosul, kibukik belőle az arrogancia:))
amúgy nem hiszem, hogy az ide írogatók, túl sok tévét néznek, tudod olyan ez mint az mlm átverések, eljárt felettük az idő, már csak keveseket hoz lázba

punpa 2019.09.02. 09:46:02

2016 decemberében fent volt a Skyway hivatalos honlapján egy kalkulátor, mely szerint 3 év alatt 3000%-os hasznot ígérnek. Szeretném finoman megkérdezni, így a 3 év lejártának közeledtével, hogy az ígéret mennyire ígérkezik igaznak bizonyulni. Amennyiben hamis ígéret volt, mekkora hasznot tudnak profitálni a befektetők 2019 decemberében?

deminekez 2019.09.02. 11:29:28

@punpa: Soha nem volt ilyen az SWC oldalán  az egy általános összehasonlítás volt a bankbetetektől a startupig, hogy minél nagyobb a kockázat, annál nagyobb a lehetséges haszon. Ha ott lett volna, 5 percet se foglalkoztam volna vele. Sose ígért hasznot kamatot nyereséget visszavásárlást, semmit, csak 1 dollár crowdinvesting támogatásért 1 dollár névértékű részvényt. A kedvezményt (diszkont) csökkenti folyamatosan a kockázat csokkenesevel párhuzamosan egyre kevesebbet  lehet kapni ugyanazért az összegért. Ez jócskán csökkent 3 év alatt, közel egy nullával kisebbek a diszkont ok mint amit még mindig látsz a pénzügyi tudakozó haroméves cikkében.És csökkenni fog továbbra is.

Xlendon 2019.09.02. 11:32:19

@deminekez: És lehet tudni, hogy most mennyit ér 1 részvény?

punpa 2019.09.02. 11:42:13

Dehogynem volt. Itt: skyway.capital/en/Investors/Calculator/ (link ref. Kiszámoló oldaláról, aki cikkben elemezte ezt a 3000%-os fantasztikus ajánlatot)

S 3000%-os elvárt hasznot ígért 3 éves befektetésre, ahogy az a screenshot mutatja:
1.bp.blogspot.com/-YOJK1y8rxCU/V5I7-8eGHCI/AAAAAAAABY8/zwq9FBCdpD4hp7qEEuuTOMDF0VwBpBKzgCLcB/s1600/skyway-calculator.png

Ez a fotó egy 2016. júliusi cikkből van, kíváncsian várom, hogy az ígért 3000%-os profitból mennyi lett. De legyen, rendben van, ígérek 3000%-ot, de ha csak 2000% sikerül, na az se rossz. Kérdésem, hogy aki 2016. júliusába befektetett 100$- a cégbe, most 3 év elteltével, tud-e realizálni 2000$ profitot. Vagy ezret.

deminekez 2019.09.02. 12:25:59

Nem, nem tud. Én nem is keresek ilyen befektetéseket, tehát nem zavar ha nem realizált évi 1000%os hasznot. Mindenesetre nem bánom hogy akkor még kaptam egy dollarert több mint 300 részvényt, most meg kapnák 40et.
En ezt az ábrát úgy ismerem hogy a SkyWay helyén startup volt.
Xlendon a részvénynek még nincs likvid értéke, csak a diszkont okból lehet kiszamolni, hogy akkor mennyi volt és most mennyi lett. Minden csomagnak más a diszkontja, minél nagyobb a támogatás összege, annál nagyobb a diszkont is. Példának hoztam fel a most aktuális 40000 részvény 1000 dollárért, tehát ott 0.025 dollár most egy dollár névértékű részvény.

deminekez 2019.09.02. 13:00:42

250 dollárosnál 26 a diskont (6500), 10000 dollárosnál 49 (490000), stb, legmagasabb jelenleg 150000 usd-nél, 60 (9 000 000). Remélem így érthető.

deminekez 2019.09.02. 15:46:56

Amúgy kösz Punpa hogy eloszedted ezt a képet, így három év után is látszik, hogy a tetejére az van írva, hogy "Comparison of expected profit" és nem az hogy "Our investment offer". Ki van tehát ragadva egy környezetből, el kell ismernem hogy elég szerencsétlen ábra, de a Sw ajánlatának logilakájához semmi köze sem volt akkor sem.

punpa 2019.09.02. 17:10:50

Hogy lenne kiragadva a környezetből, amikor feketén-fehéren ott szerepel, hogy ez a várható profit, amennyiben 3 éves időtávú befektetéseket nézzük.

A várható profit nem garancia természetesen, eltérések lehetnek! De nézzük is meg, mekkora ez az eltérés. Senki sem róhatná fel nekik, ha csak az ígéret fele jön össze. Összejött? Mennyi profitot realizált az, aki a jelzett, hivatalos oldalon lévő grafikon alapján fektetett be?

A kérdés költői, hiszen már te is elmondtad, 3000% helyett 0% sikerült.
Igazán büszkék lehetnek a Skyway vezetői és a lehetőséget promotálók erre a fantasztikus teljesítményre.

deminekez 2019.09.02. 17:47:56

A 19% banki profit sem reális dollárban, tehát az az ábra rossz, de nem ez volt ami miatt befektetni kellett volna, és ahogy írtam, én ezt csak úgy láttam hogy a SkyWay helyett startup volt írva, tehát egy általános összehasonlításnak szánták, nem ajánlatnak.

A cég már akkor is három éves volt, már folytak az építkezések a 36 hektáros parkban, már több száz alkalmazottja volt, ha ez lett volna az ajánlat, rég beszantották volna hatóságok az egészet.

Ha neked az nulla eredmény, hogy három éve 0,3 cent volt egy részvény, most meg ugyanaz 2,5 cent, akkor jó helyen vagy, itt megértenek.

Ha olyan ajánlatra vársz ahol 100 dollárból egy év alatt 1000 dollár profitot csinálnak, az nem a Sw lesz.

deminekez 2019.09.02. 18:32:30

Részemről én már megirtam erről a véleményem, sose volt ilyen szövegű cégi videó. Ezen már nincs mit segíteni három év után, mindenesetre érdemesebb azt nézni ami most van (a hivatalos oldalakon), mert a következő három év is gyorsan elrepül.

Ponzivadász 2019.09.02. 19:20:12

És egy frisebb:
youtu.be/ehiuOsM8lZA
Erre martak az emberek. Kidolgozott marketing. Ugyan az a séma mint az összes behúzásnál.. Mi másért döntötték volna bele a lovét.. Hagyjuk, hogy mi hivatalos és ni nem.. ezért terjedt mint a futótűz..

Ponzivadász 2019.09.02. 19:29:32

És te magad is ezt sugallod, ami ezekből lejön a hiszékeny embereknek. "Most 0,03$ juthatsz még az egy dollár értékű részvényhez. De már nemsokáig.. " Lemaradsz, ennyit hülye vagy ha nem kockásztatsz, csak 280$ részletekbe stb..

Junickij szerint már 3 éve több száz milliárd dolárt ért a teknikai dukumentáció. De persze szétdobálják jófej módin köbgyök áron egy drágán működtetett mlm-rebdszerbe behozott mikrobefektetők között.. Tényleg a barátok köztböl szerezhetted a közgazdasági ismereteidet és az élet tapsztalatodat..

deminekez 2019.09.02. 20:07:11

Hát ha a százakárhány bejegyzésem után ugy tünök mint aki tényleg nézi a barátokközt es az a fontos számára hogy mikor kezdődik, akkor rendesen mellékvágányra mentünk :). Irónia akart lenni, de mindegy.

Ha azt gondolod, hogy azert írtam mindezt, mert abban bizok hogy közületek valaki egyszer csak azt mondja hogy “tévedtem, mégiscsak befektetek”, akkor tévedsz. Nem en kezdtem ezt a fórumot, csak zavar ha hülyeséget írnak, ezert reflektáltam, most már úgy érzem kár volt. En nem tartalak hülyének se téged, sem a többieket veletek ellentétben (hogy is merném), szerintem jol el lennénk egy sör mellett is. Rossz az inputotok a SkyWay -el kapcsolatban, ezt próbáltam ellensúlyozni, hátha valaki egyszer megköszöni aki majd kívülről olvassa esetleg, mégha ebből egy centem se lesz. Meg jo lesz majd egyszer visszaolvasni, ha lesz. Sem neked, semmi másnak nem mondtam hogy legyen SW részvénye, csak leírtam a véleményem.

Most mar azert látszik hogy a végéhez közeledünk, ha a 2017 októberi videó számít frissebbnek, van azert aktuálisabb is, már ez a startvonal.
youtu.be/Lkzc_nV_gMM

Ponzivadász 2019.09.02. 22:21:44

@deminekez:
Tudom, hogy iróniának szántad. Én viszont nem.
Szeririntem sem akarsz te it meggyőzni senkit sem csak magadat.