Kairos Figyelő

Magyarországon nyomoz a BRFK a Kairos után

a nyomozást a Főügyészség rendelte el piramisjáték szervezésének bűntette miatt

2016. november 15. - vajkay

Kevés jó hír éri ebben a hónapban a Kairos partnereit. Azon felül, hogy már 3. hónapja a legtöbben nem kapják meg a kifizetéseket, a mainstream média is felkapta a témát majd a Cseh Nemzeti Bank is közleményt adott ki arról, hogy AGC-nek semmiféle engedélye nincs pénzügyi tevékenységet folytatni.

Ma azonban újabb cikk jelent meg az index.hu-n, miszerint "Piramisjáték szervezésének bűntette miatt nyomozást rendelt el a Fővárosi Főügyészség a Kairos nevű MLM-cég ügyében.A nyomozással a Főügyészség a Budapesti Rendőr-főkapitányságot bízta meg.

A cikk az alábbi linken olvasható: elérhető: http://index.hu/gazdasag/2016/11/15/nyomoz_az_ugyeszseg_a_orosz_pilotajatek_utan/

Tényi István feljelentésére adott válasz a Fővárosi Főügyészségtől: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1323389611018838&set=a.148892255135252.23996.100000434346355&type=3&theater

Amennyiben Ön segítené az Ügyészség munkáját, itt találja az elérhetőségeket.

Frissítés (11/16): Több országos médium is lehozta a hírt:

Illetve a BehindMLM blogban is írnak erről: http://behindmlm.com/companies/kairos-technologies/kairos-technologies-under-investigation-in-hungary-suspend-withdrawals/

Frissítés 2016-11-21: Tényi István feljelentéséről esik szó az EchoTV Bírósági történetek műsorának 2016-11-19-ei adásában:

A bejegyzés trackback címe:

https://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr5611963211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicknames 2016.12.01. 08:25:47

Nem lehetne ezeket jelenteni youtube-on meg facen?

Hunor74 2016.12.01. 08:44:28

@Ezek Mennek: Úgy érzem Benkovics József mindannyiunk álláspont képviseli... :D

Katy Orosz 2016.12.01. 12:41:26

@Ezek Mennek: Arpi, mivel roman csango, es jol tud romanul, megy eloadasokat tartani Romaniaba.Lehet ott tobb nyomorult utolso penzet sikerul majd nekik lenyulni.Amugy a Nyisztor is feli-meddig roman, Olaszorszagi tartozkodasa alatt roman adatbazisa is volt es Herbalifelt veluk.Megvannak meg az infok a netten.De erdemes Brassoba elmenni valakinek.Vagy elkuldeni a rendorseget.

Zoss55 2016.12.01. 13:37:35

@Fanto: Zandrás háttérképe, ha jól emlékszem, a lányai voltak, érdekes módon kajroszos looooggóóót nem tett eddig fel. Mint munkahely én sem láttam még, de ha jol gondolom a sok "csaholással" biztosan közelebb kerül.... hátha megtud valamit, amit eddig a többiek nem tudtak :-)

Joc123 2016.12.01. 13:40:24

Hatóság részéről nagy húzás lenne, ha beülne pár ember civilben a konferenciára, aztán a mondókák után szépen őrizetbe vennék a főkolomposokat a színpadon piramisjáték szervezésének megalapozott gyanújával. Az talán egy időre visszafogná a többi kedvét is.

Zoss55 2016.12.01. 13:49:01

@Joc123: Ha jól tudom, örizetbe venni csak gyanusítottat lehet, gyanuval nem.... :-(

Katy Orosz 2016.12.01. 14:09:04

@Zoss55: Ha kovetted a Racz Prime-Lifes piramisat, most ertheto miert tuntek el a logo-k mind, zz osszes beszervezo oldalarol.Egyet nem kapsz!!!Szerencsere mentettuk oket. Evvel ismerik be nyilvanosan hogy csalo gazemberek, utolso utcan hanyodo , talan drogos nepseg ok, akik olni is kepesek keves penzert. Milyen barataik vannak ezeknek????????Mint a Brigi?? Parhuzamosan ment a PRIME-LIFE, es a KAIROSZ mindenikuknel.Szerintem nem is a Nyisztor volt a nagy szarkevero, hanem a tunemenyes Brigi a . regi haverral.

Fanto 2016.12.01. 16:10:59

Jött néhány jelzés, hogy egyesek kaptak pénzt a kajirosztól a mai nap folyamán, miközben a többség továbbra is vár. Érdekes momentum, kíváncsian várom,hogy mi lesz ebből.

Szerintem a robbanásig felszült hangulat enyhítése, mert ha senki nem kapna egy fillért sem, akkor az ki tudja mit váltana ki. Viszont ha néhány ezer vagy tízezer dollárt bedobnak a pénzükre váró tömegeknek az ünnepek előtt, azzal csítítják a hangulatot, összezavarják a tagságot. Sokan, akik nem kaptak hónapok óta pénzt és most is még a státuszuk "new", azon gondolkodnak, hogy mit szúrtak el, ők miért nem kapnak semmit?

Jól látszik ennek az fordítottja is, ugyanis aki kapott pénzt (szerintem 100 dollárt kaphatott) az szinte eufórikus hangulatban van és azt gondolja, ő nagyon jól csinált valamit, míg a többiek valamit elcsensztek. Egymást kérdezgetik, hogy te hogy nyitottad a csomagot? Befizetéssel vagy TTP-vel (transfer to partner, azaz belső utalással)? Melyik banknál vagy? Mióta vagy a rendszerben? és hasonlók.
Arra kevesen gondolnak, hogy ez a szelektív kifizetés lényege, megtörni a becsapott tömeg egységét, összezavarni őket, ezzel lehetetlenné tenni, hogy összefogva a csalók ellen forduljanak.

Én úgy gondolom ez a helyzet. De esküszöm, hogy ha mindenki ki lesz fizetve és az AGC-ben ragadt pénzek is oda lesznek adva belátható időn belül, akkor megkövetek minden kajiroszost.

tenorx 2016.12.01. 18:51:19

Egyébként most már tényleg minden egyes videós a Questrat promózza. Arra nem szeretne valaki rászállni, akár egy új bloggal?
Ha úgy van szívesen segítenék az utánajárásba.
Ezt még eltudjuk kapni az elején, mielőtt berántanak végtelen embert... (Bár a Gyura Attila már többszáz embernél jár).
Komolyan, ezeknek nem tűnik fel, hogy most buktak egy óriásit?

Fanto 2016.12.01. 20:15:10

@tenorx:
Pár napja én is felvettem, hogy ha bevállalja valaki egy behind mlm - hez hasonló oldal, blog, figyelő oldal üzemeltetését, ami a magyar piacot, internetet figyeli, akkor besegítek.
Hátha valaki felvállalja.

Egyébként ha beütöm a gugliba, hogy "questra csalás" vagy "questra átverés", akkor elég előkeló helyen van ez a blog, - nálam 5 és 6. találat ide hoz - de vannak fenn más jó cikkek is róla. Tehát aki keres az talál. De csak ha utána is akar járni, a zombiknak meg akármit írsz, mondasz, úgyis mennek a hülyeségük után.

Több kajroszos hírdette, hogy ő nem járt utána a dolognak, még egy keresést sem indított az interneten, mert nem akarta, hogy lehúzzák a negatív energiák :).
Aki így gondolkodik, azzal nem lehet mit kezdeni, majd tanul a saját kárából.

Yoyoyo 2016.12.01. 23:33:31

@Fanto: Pontosan ez a céljuk, megtörni a társaságot. A szelektív kifizetéssel próbálják a felháborodott hangokat elhallgattatni és ennek révén elkerülni a nagyobb balhét.

kormoczil 2016.12.02. 01:58:06

A cc-org.com fb oldala is eltűnt.
Annak ellenére, hogy a kairos azt állítja, hogy az AGC-vel semmilyen pénzügyi kapcsolatban nem áll, ez a dokumentum még fönt van: kairosplanet.com/cooperation-agreement
Kairos tagoknak mondom: TEHÁT A CÉG MÁR MEGINT HAZUDIK.
A cégbírósághoz szeptemberben bejelentett címen 889 aktív és 331 felszívódott cég osztozik. @Kairos Anti: szerintem az "Elkezdődtek a letartóztatások" cikkben lehetne pontosítani, mert az elszórtan még előforduló hívők beleköthetnek, ha a felszívódottakat is beleszámoljuk...
Hugauf Árpád kapott €90.09 kifizetést a 2016-os alapítású ESA Holding GmbH-n keresztül. Ez lenne az új AGC?

kormoczil 2016.12.02. 02:06:01

Azt elfelejtettem írni, hogy a Facebook figyelmeztet a kairosplanet.com-ra és a ktech.store-ra mutató linkekre való kattintáskor: "Ne feledd, hogy csak megbízható forrásból származó hivatkozásokat nyiss meg."

kormoczil 2016.12.02. 02:35:03

Nem tudok leállni:
Tudom hogy nem mai gyerek a cikk, de az egyre magasabb ingerküszöbömet is átlépte: kairos.info.hu/2016/06/02/leteszteltuk-a-kairos-fizetokepesseget/
A bemutatott ePayments kártya Balogh Barnabás névre van kiállítva.
A "kiutalás" is egy ePayments oldalról ksézült screenshot: kairos.info.hu/wp-content/uploads/2016/06/13161063_485756798292436_1715450724_o.jpg
Az igazolásokon: kairos.info.hu/wp-content/uploads/2016/06/Epay-bizonylat.png csak annyi látható hogy Comment: Kairos Salary; ezt én is odaírhatom...
"Besétáltam egy OTP ATM-hez", "Utunkat egy közeli TESCO-s vásárlással folytattuk": ez bizony egy SETinBOX kártya, NEM A BEMUTATOTT KÁRTYA.
Azért ez pofátlanságnak is durva.

kormoczil 2016.12.02. 02:36:54

Az előző kommentemhez a legfontosabb kimaradt!
Az ePayments screenshotok és a SETinBOX kártya a cc-org-os Nagy Attilához tartozik, semmi köze Balogh Barnabás kártyájához!

Tibcsi12 2016.12.02. 06:58:43

@kormoczil: salary? Akkor ő max alkalmazott lehet, ha bérbeadó akkor "rent" vagy valami hasonló, esetleg egy szerződésszám szerepelne a megjegyzésben!

Aszongya 2016.12.02. 09:39:24

Szólni kellene Tényi Istvánnak a "hivatalos feljelentőnek", hogy tegyen feljelentést a questra ügyében is. Itt is biztosan megállná a helyét a sorozatosan elkövetett csalás és piramisjáték büntett.

Katy Orosz 2016.12.02. 10:08:02

@Aszongya: A becsapott befizetok menjenek csak szepen es szamoljanak be a szervezokrol esazokrol akik erre rabeszeltek oket, napokon at.Megvannak a telefon beszelgeteeik,a az uzenetek, a hazug magyarazatok. Ezek alapjan masnap mar vihetik is be a sponzorokat, mentorokat,Kairosz asszisztenseket, mestereket kihallgatasra es elozetes letartoztatasra.Mert ha nem mozognak villamgyorsan, ezek lemerulnek mint a telefonom es futnak a penzzel.Meg megvan a video, ahol augusztusban Brigi es a companyaja hangosan kimondja hogy ok 7 szamjegyu !!!!kifizetest kaptak.Na, most kerjek vissza toluk,amig meg van belole.

Aszongya 2016.12.02. 10:48:30

@Katy Orosz: Hiszem ha látom a milliós kifizetést. A közeli rokonomat is bepalizták a tavasz végén. Amikor elkezdte mesélni a nagyszerü passzív jövedelmes üzleti ajánlatot ,2-3 perc után leesett, hogy ez egy kifinomult piramisjáték. Mondtam, hogy engem ez nem érdekel és láttam rajta, hogy tágra nyitott szemekkel -szó szerint- csodálkozik, hogy nem fektetnék be egy ilyenbe? Egy hónap múlva felhívtam egy gyerekkori barátomat akinek 20 éves pénzügyi befektetői tapasztalata van és több mint 15 éve saját pénzügyi cége is. Ő pl. nem is hallott a Kairosról. Pár óra múlva -miután utánaérdeklődött- küldött egy szűkszavu sms-t "Full kamu". Nagyon hallgat a közeli rokon a dologról, szerintem már nyár végén nem fizettek neki.

Aszongya 2016.12.02. 11:03:35

@Nicknames: Nem kell jelenteni a Youtube-nak és a Facebook-nak őket, mert annál több terhelő bizonyítékot találnak majd róluk. Egyébként a világháló meg erről szól, a szabad információáramlásról és ez is belefér.

Katy Orosz 2016.12.02. 11:50:57

@Aszongya: Annyit tudunk biztosan, hogy juliusban ,a szervezo-sponzorok meg nagy osszeget kaptak.Augusztusban mar csak csepegett, es azota neha-neha valamelyik a nagykutyak kozul.A kishulyek kussolnak, hogy ne rohogjuk oket.Mit mondjak, mar nem is tudom sajnalni azokat akik ekkora hazugsagnak, es ilyen hazugoknak bedoltek. Munka nelkul eddig meg csak nyisztor-brigi-agica-zsuzsa-bili gazdagodott meg.Ezt is a sajat kijelenteseik alapjan tudjuk.Mit csinal az adohivatal????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

bikeage 2016.12.02. 11:53:48

tenyleg jo lenne egy blog a piramisokrol, eleve jo lenne pl parhuzamba allitani, hogy xy networkerek 1 eve ugyan ezzel a szoveggel reklamoztak a kairost is, ami most bukik be. regebben paranigy voltak a scienettel ..stb. ha nem is azt kihegyezni, hogy csalok, akkor lehetne arra, hogy nem feltetlen kellene rajuk hallgatni, hisz minden uzlet amibe az utobbi x evben kezdtek bukas volt, nem mellesleg a rendorseg is mindig jelen volt igy-vagy ugy. miert is hallgatna valaki olyanra akik sorozatosan elbuko uzletekbe csabit "ez a tuti" dumaval? legroszabb esetben is ezek az emberek roppant hitvany uzletemberek, akik rosszul csinalnak valamit. na persze ok ekozben jol keresnek.

goto10 2016.12.02. 12:31:27

@bikeage: Eddig is barki elhitte, hogy ami kereskedelmi forgalomban megvasarolhato titkositas, illetve a hetkoznapi emberekneknek elerheto azt nem tudjak realtime dekodolni?

Nem osszeeskuves elmelet, hanem matematika (meg mielott hulyenek neznek itt):

www.youtube.com/watch?v=JB56ATUrIHs

z0ty 2016.12.02. 13:40:01

Tegnap megjelent az apple app storeban egy Kairos Planet nevű applikáció!
Fejlesztő: Dmytro Melchyn
Fejlesztő weboldala: investcentre.info

P.Erzsike 2016.12.02. 14:03:37

Ez mit jelent, kedves zOty? én nem értem,legyen szíves megmagyarázni ha kérhetem.

Fanto 2016.12.02. 15:17:49

Zs... Hogy mit írkálnak emailben az AGC-ben 'ragadt pénzekről' meg mit nem, az már teljesen mindegy. Az AGC egy fake bank, ott nem volt soha semmilyen pénz, csak írkáltak oda számokat, hogy hülyítsenek benneteket, hogy ködösítsenek és ne értsétek a legtöbben, hogy a piramis megbicsaklott. Három hónapig ment is ez a cumiztatás.

TeljeSEN nem laposodik el a hangulat, csupán kivárunk, ,meg hallgatózunk, hogy ömlik -e a sok zsé a cégtől felétek vagy sem. :). Három hónapnyi kihagyás után most az ünnepekre legalább egy havit kifizethetnének nektek, de félek, hogy nem lesz belőle semmi vagy legalábbis nem sok, csupán néhány ember kap majd némi pénzt a tegnap már vázolt okokból.

Kíváncsian várom azt is, hogy több tízezer vagy százezer ember ilyen aljas és csúnya átverését simán meg lehet-e úszni 2016 - 17-ben.

bikeage 2016.12.02. 15:33:32

@P.Erzsike: azt jelenti, hogy mar az apple termekekre is le lehet tolteni a kairos klienset. ha ez a kairos hivatalos appja, akkor terjeszkednek az apple felhasznalok kozt, ami szerintem elegge nem volt eddig celkozonseguk. ha nem "hivatalos" kairos termek, akkor kairos account talaltak ki. az app store eleg eros kovetelmenyeket szokott tamasztani a feltoltott szoftverekre, meglatjuk mi lesz ebbol.

bikeage 2016.12.02. 15:35:25

@P.Erzsike: elnezest, elirtam. pontosabban: ha nem "hivatalos" kairos termek, akkor kairos accountok ellopasara talaltak ki. az illeto be akar lepni rajta, mert ugy nez ki mint a kairos kliens, de valojaban a beirt felhasznlonevet es jelszot szepet elkuldi emailben a program iroinak. valamit biztosan reagal ra a kairos. legfeljebb erre fogjak majd a decemberi ki-nem fizetest :-)

Yoyoyo 2016.12.02. 17:15:37

Végre egy leírás a Kairosphone-ról: rohanok kérni egyet: Noname telcsi, 5,5-ös . 8 GB belső hely, 1280*720, Quadcore A7, 1.3 proci 1 GB belső ram és 8 MP-es kamera. Ez a vas mikor volt újdonság?

Yoyoyo 2016.12.02. 18:01:07

Most pár kifizetést áttettek "New"-ba. Gondolom nem akarnak fizetni.

Yoyoyo 2016.12.02. 18:20:02

Ez a fazon most hol lehet l ?
jojozef 2016.08.15. 19:11:10
"Kairos figyelő" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Beszarok :D
Nektek tényleg nincs jobb dolgotok, mint a Kairossal foglalkozni? :D
A kiszámolós blogger is már 1 éve írta, hogy 2-3 hónap max, és becsődöl az egész :D
És azóta is csak hajtogatjaXD
És tényleg becsődölt volna, ha semmi háttere nem lenne a cégnek. Ennyi embert, ilyen feltételek mellett lehetetlen lenne kifizetni.
Mégis kifizetjojozef 2016.08.17. 14:20:25
És arra nem gondoltok, hogy Én ugyanúgy bukhatok???
Milyen más káráról beszélsz?
Meg eleve nem annyit kell befektetni, hogy tönkremenj... Nem is lehet olyan sokat befektetni...
És nincs szükség emberek meghívására. Ha eleget fektetsz be, még úgy is egész szép "zsebpénz" jön.
4-5 hónap alatt minden fillér megtérül, ha hívsz embert, ha nem.
Elmesélem az Én történetemet:
Nekem egy jó haver mutatta meg ezt a lehetőséget. Most lesz októberben, hogy csatlakozott rögtön többszázezerrel. Tehát majdnem 1 éve. Láttam a saját szememmel mennyi pénzt kap, mit, hogy csinál. A december végi összesítőjét is, amit a Kairos csinált Neki az adóbevalláshoz.
Én még csak 3 hónapja csatlakoztam. Elején Nekem is furcsa volt az egész. Erre semmit nem fizettem, adott egy standerd csomagot. Mondta, hogy nyugodtan tesztelgessem, kérjem ki a pénzt stb. Szóval bízott bennem. És tényleg semmi gond nem volt, rögtön be is fektettem közel fél milliót.
Minden hónapban ki tudom venni a pénzt, amit addig kapok. Ha ma becsődölne, akkor is csak vagy 100 000Ft-ot bukok. Nekem ez nem nagy pénz. Ha bukom, akkor így jártam. Én döntésem volt. Na de ha nem bukok... Akkor milliók jönnek be kb...
Megvizsgáltam egy OTP-ben dolgozó közgazdász havercsajjal. Azt mondta a szerződés nem kifogásolható...
Van egy nagyobb vezető, aki alatt vagyok, annak egy csoportja, ahol több mint 1000-en vagyunk, kizárólag tagok. Senki nem elégedetlenkedik...
Egyik oldalunkon volt egy negatív kommentelő, aki hajtogatta a kiszámolós ember fasságait, és válaszokat keresett. Én írtam Neki, de már késő volt... Írt Neki pont egy felettem lévő ember, akit ismerek is. És elmagyarázta Neki a dolgokat. Kiderült a csávóról, hogy napi 14 órában programozik, nem gyengén tud hackelni is. És miután beszélt a csávókával, az elkezdett egy csomó tesztet csinálni. És rájött, hogy nem kamu. Rá pár napra nézem a csoportunkat, és látom, h üdvözöl mindenkit, és megköszönte a meghívójának, h meghívta. Vicces volt :)
A csomagokhoz is jár korlátozottan ugyan, de Kairosos szolgáltatás. Ez azért érdekes egy "kamu" cégtől.
Nekem is van még most is pár olyan dolog ami kicsit homályos, de sokkal több dolog szól mellette, mint ellene.
Adózni persze, hogy nem adózik Magyarországon, hiszen nincs is semmilyen tevékenysége itt...
A magyar embereknek kell csak adóznia, akik partnerei a cégnek. 15%-os adó van rá pontosan.
Az illető segíteni akart. Mondjuk a jelszavadat rá kellett volna bízni, hogy be tudjon jelentkezni a programba a csomagoddal stb. Szóval nem túl egészséges alku... Igaz pénz kifizetésnél az email címeden is meg kell erősíteni a kifizetési igényt. De Én speciel ezt biztos nem bíznám másra.
Azt nem tudom, hogy a Nissanal meg a többi céggel milyen kapcsolata van. Valószínű a magyar ügyfélszolgálatosok semmit nem is tudnak az egészről nyilván ezért tagadják, feltételezem.
Az viszont eléggé elgondolkodtató, hogy a Kairos együtt szponzorálta a Nissanal pl.: Jon Lancastert a F1-es kupán.
www.youtube.com/watch?v=tV9EuYWschg
www.europeanlemansseries.com/en/news/greaves-motorsport-secured-by-kairos-technologies-are-european-champions/3910
www.jonlancasterracing.com/greaves-motorsport-official-press-release-le-mans-post-race/
Már több mint 2 éve működik, mért most csődölne be? Ha piramisjáték lenne, ez így több mint instabil lenne. 1 évnél tovább semmikép sem lenne fenntartható bárhogy is számolom...
Az meg, hogy más országban miket feltételeznek, ha egyáltalán igaz a hír, az a kutyát sem érdekli.
A saját országában ahová bejegyezték, ott teljesen hivatalosan működik. Pláne most, hogy kiléptek az eu-ból, így még a keze is meg van kötve a többi országnak. Max az adott országban lévő emberektől vonhatják meg a lehetőséget.
Az egyik nagyobb vezető, akit személyesen is ismerek nemrégiben mondta, hogy bárkit meghívok, Ő garanciát vállal a befizetett pénzre szerződésben leírva, hogy visszakapja a pénzét, ha becsődölne a cég, vagy nem fizeti ki a cég.
Persze most biztos jöttök azzal, hogy ez úgy is kamu, meg elhagyja az országot ha ez lenne, vagy átoperálja magátXD
Mert teljesen igazuk van a nagyobb vezetőknek, a negatív embereknek nem lehet elég bizonyítékot adni. Az ilyen Kairos ellenes szektásokra ez még 1000x-en igaz.
Én viszont több időmet nem pazarlom erre a vitára, mert tudom, hogy soha nem érne véget, és mindent kvantumfizikailag kellene lebontanom...
Akit komolyan érdekel, annak megmutatom a rendszert személyesen is... Vagy Skypeon képernyőmegosztásban. Csak küldjön egy emailt, mert ide már nem nézek fel többet.
kiborg@kairosplanet.comik... :)

Fanto 2016.12.02. 19:14:15

kormoczil 2016.12.02. 02:35:03

Hát igen, mindent megtettek anno, hogy berántsák, akinek némi hajlama volt hinni a mesében, hogy járatod a pc-t otthon és dől a lé... :) Pofátlan hazugságra épült ez az egész fentről egészen a legalsó szintig.

Yoyoyo 2016.12.02. 18:20:02 :D érdekes dolog visszaolvasgatni, amikor még nagy önbizalommal vagy a felsőbb szintről jövő dumáktól belelkesülten bejöttek ide és leírták a hitvallásukat a hívők. Mostanában már nem lehet ilyen élményünk.

"Kairos ellenes szektások.." ez különösen gyöngyszem. :D

Én szívesen adok tőkét egyébként bármelyik nagy üzletre, kajiroszra, sen-re, questrára úgy, hogy a beletett pénzem és költségeim megtérülése után a teljes haszon a tagé lesz.

Viszont aki szeretné igénybe venni a tőkémet, annak forgalomképes, per és tehermentes ingatlanára jelzálogbejegyzés kerül az adott tőkémnek kétszeresére, ami - ha mégse lenne tuti az üzlet és elveszne a pénzem - akkor fedezetet nyújt.

Mivel annyira tuti üzletek ezek - különösen a questra, legalábbi dr. Attila szerint - így szerintem ez egy nagyon korrekt ajánlat.
A nickemre kattintva lehet nekem privát levelet írni, ha valakit érdekel a dolog. :)

Yoyoyo 2016.12.02. 19:20:09

A legszebb az, amikor azt írják vagy mondják, hogy ahová ennyi ember ennyi pénzt tett be az nem lehet csalás, ennyien nem lehetnek hülyék. Erre mondtam azt egyszer, hogy sajnos de, de.. Lehet ennyi hülye egy helyen, sőőőt...

Yoyoyo 2016.12.02. 19:21:54

természetesen elnézést kérek a kairos befizetőktől a h...zés miatt. Kicsúszott egy olyan szó amit nem akartam.

Fanto 2016.12.02. 21:51:51

Nahát, mi történt Lucával?

Ma tette fel: www.youtube.com/watch?v=J5SdTQ2BKAk

:D Vagy nem nézte meg, vagy nem képes értelmezni számomra felfoghatatlan módon, vagy pedig nem tudom mi történhetett.

Én arra tippelnék, hogy csak a címet olvasta el, lementette és felrakta.

Xlendon 2016.12.02. 22:29:40

@Fanto: :D Hehe, ez érdekes.

Xlendon 2016.12.02. 22:30:24

Egyébként a video, korrekt, rámutat a gyenge pontokra.

Nicknames 2016.12.02. 23:02:28

@Fanto: Kíváncis leszek rá, mikor lesz törölve ez a videó! :) Egyébként nem ő volt az aki a múltkor véletlen megosztotta a hiper titkos mítinges videót is?

Nicknames 2016.12.02. 23:18:11

@Xlendon: Azt még nem is elemezte, hogy a kliens ki sem épít hálózatot és a lefoglalt tárhely csak nullákból áll és nincs adatforgalom se... ezek nélkül meg nehéz tárhelyet bérbeadni/működtetni.

Fanto 2016.12.02. 23:21:45

@Xlendon:

A videó kb. fél éves, úgyhogy ezért mondja a srác, amikor azt mondja, hogy fizet a cég, mert akkor még tényleg fizetett. Azóta picit változott a helyzet.

Ismerjétek meg a Questra vagy Atlantic Gam magyar üdvözskéjét. 'Fantasztikus' gondolatok. Mindezt könnyeden, boldogan, lelkesen mondja el. Úgy látom a Vilmost is magával ragadta, meg ő adhatta a pozitív energiákat korábban dr. Attilának is.

www.youtube.com/watch?v=3exA2xg5hvo

Okos a srác, szakértő, érti a pénzügyeket - legalábbis ez a benyomása a nézőnek. Pénzügyi intelligenciáról beszél, történelemről, arról, hogy az emberek csűnyán megcummantották, amikor az I. Világháború idején háborús kötvényeket vettek és 13 milliárd koronát adtak kölcsön az akkori magyar államnak a háborúra, majd miután vesztett a Monarchia, ezek a kötvények semmit nem értek. Az emberek megszívták.
Ha egy banktól kölcsönt veszel fel, akkor is nagy esély van rá, hogy rosszul járj, miközben a bankok szinte mindig jól járnak.

NA DE MOST, lehetsz a győztes oldalon. Most te járhatsz jól, MOST a cumi jó oldalára állhatsz.
Én olyat találtam, amivel a nyerő oldalra kerülhetsz..... ha akarod tudni hogyan és miként, akkor keress - mondja Józsi.

Remélem segítettem Józsi ismeretlen barátom, hogy reklámozom itt az üzleted.
Az elején meg a végén a figyelmeztetés, az korrektnek tűnik nekem, DE

Nem lehet, hogy egy pénzügyi piramis felfutó ágába szaladtál bele József?

Pénzügyi intelligenciáról beszélsz, miközben 200-300 %-os hozamokat reklámozol?
Nem gyanús, hogy a cég 2015 előtti története nagyon nagy valószínűséggel kamu?
És nem gyanús, hogy(nagyon nagy valószínűséggel) a 25 manager csak fiktív személyek, akiket megkreáltak?
Az nem lehet, hogy ez az questra dolog csak egy lufi?

Józsi, felelősséggel tartozol, ha félrevezeted az embereket. A munkásságodat és a cégedet a MNB és az NFH figyelmébe ajánlom, mert meggyőződésem, hogy az egész egy oltári nagy csalás, egy ponzi sheme, ami még felfutó ágban van, de ez bármikor megváltozhat és nagyon sokan meg fogják szívni.

Olvasnivaló a témában az érdeklődőknek:

bitpenz.blogspot.co.uk/2016/08/egeszen-biztosan-csalas-questraes-es-az.html

István Erdős2 2016.12.03. 00:09:36

Kaptam egy spam e-mailt. Megosztom veletek. A küldő e-mail címei: kommunikacio68@gmail.com illetve sanci07@freemail.hu Itt már reklámfelület is kerül a SEN autóra.

Leendő autó tulajdonos!

Szeretném tájékoztatni, hogy elindult Magyarországon egy szenzációs, verhetetlen üzleti lehetőség és autóhoz jutási mód a SEN Holding nevű magyar tulajdonú cég bonyolításában.
(azért írok üzleti lehetőséget, mert van benne pénzkereseti lehetőség is)
Feltételek az autó használathoz:
Egyszeri 270 euró (kb 80 ezer Ft) foglaló befizetése, ez visszajár amikor megkapod az autót!
Amennyiben igényt tartasz a benzinkártyára akkor havi 35 euró foglaló befizetése.
Amikor megkapod az autót, benne lesz az első évi benzinkártyád 600 ezer Ft-al feltöltve.
Kb 125 ezer Ft-ot fizettél be benzinkártyára és 600 ezer Ft-ért kapsz tankoláshoz kártyát.
A második és a harmadik évre a kártyát küldik, amikor esedékes lesz.
35 euró havi befizetés nélkül nincs benzinkártya, de az autót akkor is megkapod.
Ha nem csinálsz semmit, vagyis nem dolgozol az üzlettel, nem ajánlod tovább csak lefoglalod az autód 270 euróért, mert neked csak az autó kell, akkor kb 1-1,5 év mire autóhoz jutsz.
Minden költséget a cég fizet: teljes körű casco, kötelező, súlyadó, szerviz, abroncscsere.
3 évente új csere autó!
Nem tulajdonosa, hanem teljes körű használója leszel az autónak!
Fontos szempont: el nem vehetik, le nem foglalhatják stb, mert nem a Te neveden lesz.
Egyetlen feltételt szab a cég, élő reklámhordozóként működtesd az autód!
Jogászok, ügyvédek, gazdasági szakemberek, matematikusok és nagy hálózat építők rakták össze, véleményük szerint verhetetlen a szisztéma.
Rövid reklám videó, nézd meg:
www.youtube.com/watch?v=QXcI2OIBpdg
35 perces részletesebb videó, nézd meg:
www.youtube.com/watch?v=DHLHS8Wr564
Továbbajánlással (4 fő) meg lehet keresni a 270 euró foglalót, sőt három ajánlásnál már nem kell fizetni a havi 35 euró foglalókat a benzinkártyára sem.
Ingyen használhatsz autót, magáncélra, itthon és külföldön, teljesen ingyen, igaz várni kell rá, bizalmat szavazni neki, de nagyon megéri.
Az ingyen használatos autónál, sőt új autónál, nincs jobb ajánlat!
Legyen új autód 90 % kedvezménnyel, ingyen benzinnel!
Jó videó nézést és várom a visszajelzést hogy tetszett!
Regisztrálj be ingyen a cég weboldalán és nézz szét, ez nem jár kötelezettséggel!
Link a regisztrációhoz: www.senholding.com/register/?refid=1174
Ha beregisztráltál segítek, informállak, de előtte is csak irj rám!
Üdv: Tarczali Sándor.
UI : Várom a Jelentkezését - Esetleges kérdését!
Skype : sanci-mlm
36204831070.
www.facebook.com/profile.php?id=100011580518138

Eddig a levél tartalma. Az derül ki belőle, hogy a SEN az magyar tulajdonú cég. Megy a kavarás rendesen. Akit érdekel, keressen rá az e-mail címekre a google-ben. Volt már egy pár akciója az emberkének. A 2013-as hirdetésben szereplő linkjei már nem érhetők el. Az is jó móka lehetett.

Katy Orosz 2016.12.03. 08:07:43

@Yoyoyo: Tegnap meselt egy ismerosom a Romaniai CARITAS-rol. Hat , es a piramis jatek kb.4evig ment, nyilvanosan es millio embert befizettettek avval, hogy haromszorosat kapjak majd vissza. Az volt a lenyeg, hogy az inditok es az elso par szaz, beszervezett barom tenyleg milliokat nyert,Kulon megemlitem , hogy nem vartak 3 honapot a kifizetesre azok akik fokolontosok voltak, ezek mar masnap delutan kivellegettek a penzt. A kisembereket akik keves penzzel alltak csak be , azzal csalogattak, hogy a megharomszorozodott penzuket hagyjak bent meg harom honapra.Es meg harom honapra.Exponencialisan hatalmas osszegeket nyertek volna, ka idokeozben nem fogy el a penz, ha nem fogy el a befizeteses ember hullam. De elfogyott. Konkretan , milliokat nyertek a beszervezok, a rabeszelok, es anyagilag tonkrementek emberek hatalmas szamban. Ez a Kairosz strategiaja is.A penzeket lenyultak mar az elejen, a tobbi meg hazudozik egy kis lovettaert nekunk. Rendorseg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiwuoGmu9fQAhWKOSwKHcVcDnYQFggfMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.szekelyhon.ro%2Faktualis%2Fcsikszek%2Fa-caritas-a-penznyelo-piramisjatek&usg=AFQjCNHt2S6_u2Lu-PvyuHGnlSr0KM-dIQ&bvm=bv.139782543,d.bGg

Katy Orosz 2016.12.03. 08:12:59

A játék kronológiája
A Caritas pilótajáték 1992 áprilisa és 1994 augusztusa között működött, 400 ezer tagja volt.
1992. április 16-án Brassóban bejegyzik a Caritas Kft.-t, amely hamarosan Kolozsvárra költözött.
1993. július.: Kolozsvárott hónapok óta a Caritas nevű pilótajáték tartja izgalomban a lakosságot. A szabály: három hónap után a befizetett összeg nyolcszorosát kapja vissza a befektető. Nyilvánvaló, hogy ez a nyerészkedő játék csak rövid ideig működhet. A katolikus egyház tiltakozott a névhasználat ellen.
1993. november: technikai okokra hivatkozva leállította a kifizetéseket a kolozsvári piramisjáték, a Caritas; ez már a vég jele.
1994. február: Ion Stoica, a hírhedt kolozsvári piramisjáték (Caritas) igazgatója bejelentette a csődöt. Nagyon sok jelből arra lehet következtetni (pl. a hatalom nem állította le az abnormális méreteket öltött csalást; az utolsó időkben csak kiválasztott személyek kapták meg a nekik járó összeget), hogy a játékot a volt Securitate indította és támogatta, gazdasági haszon szerzése céljából. Kolozsváron tüntetést szerveztek a Caritas piramisjáték áldozatai. Az ügyészség letartóztatási parancsot adott ki Ion Stoica, a Caritas piramisjáték tulajdonosa ellen.
A rendszer 1994. augusztus14-én omlott össze. Összesen 1257 milliárd régi lejt fektettek be, a csőd pillanatában a rendszer 450 millió dolláros adósságban volt.
Az alapítót 1995-ben 7 éves börtönbüntetésre ítélték, de csak másfél évet kellett letöltenie. Ion Stoica 1996. június 14-én szabadult, jelenleg Brassóban él. Azóta nem nyilatkozott a pilótajáték ügyében.
Forrás: RMDSZ-kronológia, romániai újságok Az összeomlás után tüntetést szerveztek a Caritas károsultjai. Sokan voltak.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.12.03. 12:09:41

@Fanto:
Nézd meg a videó aláírását:
"Mi az én saját tapasztalatom:
http://www.pureleverage.com/jobbelet/rolam/"

Szerintem nem is érdekli, hogy Varga Sanyi
www.youtube.com/watch?v=u7d8ar6Nw5U
miről "hadovál" negatívan, neki ott vannak a pozitív tapasztalatai - hogy a webirodájában pörögnek a (valójában virtuális) dollárok - és ez a lényeg! ;)

Fanto 2016.12.03. 13:45:50

@Katy Orosz:

Jó, hogy leírtad ezt, bár az elején van némi pontatlanság, mert nem 4 évig csak kb. másfél évig fizetett, három hónap után 8-szoros pénzt és érdekes látni ígíy huszonév távlatából is, hogy több százezer embert hogy meghülyített, akik nagy része elbukta a pénzét.

Picit finomodott azóta a pilótajáték. Már nem ígérnek ekkora hasznot, de kellően nagyot igen, hogy elegendő embert bepalizzanak. Valamint az újabb pilótajátétok szervezői elhitetik, hogy ők nem pénzügyi piramist szerveznek, hanem valódi cég van a rendszer mögött, termék, azaz a haszon nem a befizetésekből, hanem a gazdasági tevékenységből származik.

Ezenkívűl mostanában mindegyik ilyen szerveződés az MLM rendszert használja a befizetők levadászására, nem újsághírdetéseket, mint anno a romániai. Így a bukáskor az emberek egymásra mutogatnak, egymást hibáztatják, együtt bűnösök vagy lenyelik inkább a veszteséget, de a rokonaikat, ismerőseiket nem jelentik fel, és a főkolomposokra jóval kevesebb figyelem és harag irányul, a szervezők pedig gyakran a háttérben, sokszor teljesen ismeretlenül megbújhatnak.

Fanto 2016.12.03. 14:32:01

@István Erdős2:

Ez a hírdetés nekem új volt a senes dologban, ezek szerint az újabb állítás szerint majd a hírdetők tartják el a rendszert meg finanszírozzák meg az új autót a delikvens számára fenntartással, benzinnel együtt.

De akkor miért kell várni másfél évet? Befizetem a 270 eurót meg meg a másfél évnyi 35 eurókat és adják ide az autót azonnal.

Miért kell várni másfél évet, ez itt a kérdés, kedves senesek? Ha a hírdetők finanszírozzák az autókat, mire kell várni?
Számomra ez a várakozás ordítja, hogy P I L Ó T A J Á T É K,

és akkor még nem is mentünk bele semmi másba, hogy pl. a piacon mennyit ér egy autó felülete reklám célből/év. Aki akar nézzen utána és rájön, hogy kizárt dolog , hogy a reklámozók finanszírozzák az autókat fenntartással vagy akár csak anélkül.

De ha rákérdeznénk a Sen-nél, hogy kik a reklámozó-finanszírozó partnerek, akkor valami azt súgja, hogy kb. azt a választ kapnánk mint a kajirosznál.

Nem is oly rég volt egy hasonló pilótajáték Magyarországon - autók, matricák... , ott bírósági ítéletek is születtek.

Katy Orosz 2016.12.03. 15:05:58

@Fanto: Igen, pontatlan volt amit eloszor irtam, mertazt irtam le amit meselt az ismerosom.Kozben elkuldte a linket, igy mar minden a helyen van.De Andras igy emlekezett vissza. Kulon koszonom neki hogy segit felderiteni a Kairosz csalok kiletet es egyeb aprosagokat roluk. Ez amit mi latunk csak egy kis resze a csalo banda tevekenysegenek.Rafigyeltunk hogy majdnem ugyanazon szemelyek jelennek meg az osszes ilyen behuzasoknal.

Fanto 2016.12.03. 17:21:35

@kormoczil:

:) Van némi hasonlóság, de csak nem csinál ilyesmit. Nem viccnek szántad? :) Sok ilyen testalkatú meg arcberendezkedésű ember van.
Az Attila egyébként nagyon passzív az utóbbi kb. egy hétben. Nem akarok pálcát törni felette, mert annyira nem ismerem.
Egy ember, aki elvesztette a talajt, a realitásérzékét, rossz társaságba keveredett, egy olyan szellemi közegbe, ahol elhitte, hogy elég valahová beregisztrálni, befizetni a pénzt, majd a dolgot tovább ajánlani és dőlni fog a pénz.
Ez a szellemi közeg elhitette vele, hogy ettől ő milyen kiváló és fantasztikus, különleges, pozitív etc... ember máris és méginkább az lesz...

Lehet, hogy ennél rosszabb a helyzet, de én távolról ennyit látok belőle. A legutóbbi befektetős, tuti üzlet videójára szerintem a L. József lelkesítette fel, ő meg elhitte és gyorsan csinált egy "VIP" ajánlatot. :).

Így működik ez ezekben a körökben. Valaki bedob egy ökörséget.. akarom mondani 'nagy' lehetőséget és teszi ezt kellő lelkesedéssel, eurófórikus hangulatban, a többi meg ráveti magát. A pozitív hangulat, a 'pozitív' energiák, a hit, az univerzum rezgése és hasonló dolgok számítanak, a racionális és kritikus gondolkodás meg a fasorban sincs.

kormoczil 2016.12.03. 18:48:39

@Fanto: Igen, viccnek szántam :)

Yoyoyo 2016.12.03. 19:03:23

Kelemen Ádám - számomra eddig is ismeretlen Kairos propagandista két hónappal ezelőtt még buzgon tolta a Kairos melletti érveket, de mára már eltűnt.

www.youtube.com/channel/UCyeyV2GARhF7bn9o1Gmus8w

Az alábbi videónál van egy érdekes hozzászólás, és sokat elmond a Kairos beszervezőiről:
"János Kelemen3 hónapja
1 pénzforrás (kérj kölcsön és ne add meg!) Utána még neked álljon feljebb, ha 3 év után visszakéne adni! Legjobb"

www.youtube.com/watch?v=I-pyLiiSZWA

Yoyoyo 2016.12.03. 19:05:07

Gondolom a nagy Kairos pénzesőből nem tudta kifizetni az erősen rokonnak tűnő személyt.....

énszóltam 2016.12.03. 23:43:09

@Yoyoyo: nekem meg az Ádi gyerek videói voltak az elsők amiket láttam, de szerintem valaki beszólhatott neki vagy leesett a tantusz nála, mert nyár után hirtelen abbamaradtak a videók
a marha még a vállalkozását is eladta

TZusi 2016.12.05. 12:16:19

SEN-t nagyon porgetik mar Twitteren ez a masodik zaklato az ugyben s13.postimg.org/magk2mec7/Screenshot_2016_12_05_12_12_01.png

Nicknames 2016.12.05. 13:56:40

@TZusi: Webkonfinak mi a teljes linkje?

Katy Orosz 2016.12.05. 14:12:13

Romániában például négy árkategóriájú szolgáltatási csomagot ígér a KAIROSZ. A legolcsóbb 125 dollár. A regisztráció és a befizetés után a Kairosztól letölthetünk bizonyos szoftvereket a számítógépünkre, és 15 GB tárhelyet a rendelkezésükre bocsátunk egy évig. A cég cserében az év elteltével 312,5 dollár jövedelmet ígér. Ha a legdrágább, 2777 dolláros csomagot választjuk, és 320 GB tárhelyet adunk át, akkor 6942,5 dollárt zsebelhetünk be – ígéri a cég. Es maris megjelent a SEN!!!! Nem erzik a veszelyt, vagy csak a foldon fetrengenek az ehsegtol??

Nemirombe 2016.12.05. 14:16:01

A SEN autóprogramjában legalább annyi jó van, hogy a cég bedőlésénél le fogják a hatóságok foglalni az összes autót, hiszen azok a cég nevén lesznek.
A Fren ( „Hitelcsapdából álomházba” ) esetén is így történt. Ott is lefoglalták az ingatlanokat a cég tartozása fejében.
hirtv.hu/hirtv_gazdasagi_hirei/kozel-felmilliard-forinttal-karositottak-meg-az-ugyfeleket-1208739

stikasz_1 2016.12.05. 14:59:49

Egyre nagyobb sikertörténet a Kairos: a tutibiztos októberi, novemberi, december 7-i határidők után itt az újabb:
Alex W
3 órája
Message from my leader:
Michael Viera in Kyjev said, that our salaries (he named it Santa Claus salary) we received no later than Christmas

Vélhetően hamarosan Happy New Year Salary lesz belőle, aztán Summer Holiday Salary, majd 2019 is the year of Kairos Salary.

bikeage 2016.12.05. 15:20:38

@stikasz_1: Santa Claus salary LOL :-) csak nem az van hogy most akkor december 5. munkanapjan sem erkezik meg a penz? meglepo :-)

tenorx 2016.12.05. 15:59:02

Komolyan sajnálom a srácot. Egy lelkes faszi, akit bepaliztak, és teljesen elhitte.
www.youtube.com/watch?v=jQWt1V1wcto

kormoczil 2016.12.05. 16:43:19

@tenorx: A videóiban ő is a kötelező MLM-es kifejezéseket használja:
-jó/kedves ismerősöm
-ajánlott egy lehetőséget
-leteszteltem
-bevált
stb... sajnos ezek nem a saját gondolatai, a beszervezők tanítják erre a szerencsétleneket. Pár hónapja volt egy néni, aki a fiának valami barátjáról beszélt: "[a fiú] azt mondta: x néni, hallottam hogy a kairosszal foglalkozik. nagyon érdekel ez a lehetőség, mondana róla néhány szót?" ez nem életszerű, ilyen mondatok csak az MLM-es oktatóanyagok példa-párbeszédeiben fordulnak elő.
(nem akarom összemosni az MLM-et a piramisjátékokkal, de a kommunikáció mindkét esetben nagyon hasonló)

Nicknames 2016.12.05. 18:02:51

@tenorx: Akkora habzsidőzsi a kairosos lóvéból, hogy a háttérben egy 4D-s tévé takarja ki a falat.

tenorx 2016.12.05. 18:13:39

@Nicknames: De hogy pont nem erről van a szó. Ez a srác most csatlakozott be pár hetek, szóval pénzt még nem látott belőle, és naivan hiszi, hogy ez igaz.
Szerintem pont ők a célközönség. Nézd meg mennyi energiát öl ebbe az egészbe, hogy jobb életet teremtsen magának, meg hogy a gyerekei majd ne nélkülözzenek.
Szomorú az egész.

NAvigator 2016.12.05. 19:01:06

Kíváncsi vagyok, hogy reagál a SEN az infóra, miszerint a Skoda elindította privát lízingjét, amellyel 0%-al, azonnal autóba ülhet a magánszemély. :) Nem mondom, hogy nem követik újabb márkák.

Fanto 2016.12.05. 19:10:35

@tenorx:

Sajnálatraméltő szerintem is. Kemény pofonok és kijózanodás vár rá ebből a Vili és csapata által közvetített piramisjátékokkal kevert mlm kábulatból.

Egyébként sikert elérhet a MLM területén, de csak ha megtanul különbséget tenni a valódi és működő rendszerek, illetve a pilótajátékok között. Meg persze megtanulja elkerülni a Vilmos és társaihoz hasonló rossz társaságot, akik garantáltan a bajba, csődbe, az emberi kapcsolatok pusztulásába viszik.

Remélem László olvasod. Dícsérendő ez az ószinteség, már már kitárulkozás, az előadásmód viszont iszonyatosan modoros (mesterkélt).

Fanto 2016.12.05. 19:59:49

Még az aktuális hóeleji határidő le sem járt, de már Vieira azt mondta, hogy "we received no later than Christmas" ? Csodaklassz :D

Tegnap ezt írta valaki egy zárt csoportban, aki egy millió feletti összeggel mínuszos a kajirosz 'csodában':

"Csaloka-nyaloka ez a kairos planet... pofatlanok, udvariatlanok, tiszteletlenek es meg fenyegetoznek is...kivanom a vezetoinek, hogy eljek at sokszorosan amit a partnerekkel tettek es tesznek nap mint nap es nemcsak ok...azok is, akik ehhez hozzajarulnak, akik segitik ezt a hitegetest, ami folyik honapok ota...arcatlanul."

Fanto 2016.12.05. 21:51:46

@NAvigator:
Gondolom a Skodánál nem fog kijönni a törlesztő 35 euróra, - lesz az 7-10-szer 35 euró is - sőt a vevőnek magának kell tankolnia, meg biztosítást kötnie, szervizelnie.. Meg biztosan lesz hitelképesség vizsgálat is.

Szóval győzött a sen :).
Ja, hogy a másfél év elteltével nem lesz autó, meg semmi más SEN hozzá? Ezt a kis elhanyagolható apróságot majdnem elfelejtettem. :D

CSoda lenne, ha a sen mesét jövőre ilyen tájban még hinné valaki.

bikeage 2016.12.05. 23:25:56

@Fanto: de en ezt komolyan nem ertem, hanyadik igeret ez? szeptember ota megy a jovo hetezes, meg a kov honapozas, most "no later than christmas". miert is ne, ha siman beveszik. ugy sincs mas valasztasuk.

Yoyoyo 2016.12.06. 00:52:07

@stikasz_1: Santa Claus Salary? Eddig azt hittem a bérleti díjat fizetik ki, amivel lógnak.
@Fanto: Az oldal adminnak valami ilyen címmel kellene írnia erről: "A Kairos világában akkora a fagy, hogy még Fagy apó (Дед Мороз) is késik a Kairos partnerek pénzével". . Szóval Jézuska vagy a nyuszi vagy talán jövőre a Mikulás, stb. hozza a lovét. Konkrétan, most mindenkit ennyire hülyének néznek?

Tibcsi12 2016.12.06. 07:01:53

Megint nincs pénz?
Wow, ez aztán a szekta, még mindig hisznek?
Valamikor augusztus- szeptemberben írtuk, hogy irány az ûgyvéd, rendőrség .... Azóta sok idő telt el, vajon mikor esik le?

bikeage 2016.12.06. 07:51:52

Luca nyomott egy coming outot, vagy csak figyelmetlen volt es felrakott egy kairost kielemzo videot. egyebkent kozel sem a legjobb video, de azert vicces :-) ez hanyadik vagy milyen fajta felismerese lehetett? youtu.be/J5SdTQ2BKAk

bikeage 2016.12.06. 08:40:59

Lilla nagyon nyomja az ecopayt. kepzeljetek: nincs meg penz kulso forrasbol megis havi 20% a "hozam". majd lesznek persze termekek ha tobbmillioan lesznek a rendszerben.

Magyar Bibliatársulat 2016.12.06. 08:41:12

@bikeage: Szerintem azért, mert a srác többször is mondja, hogy fizetnek (mint a katonatiszt).

Magyar Bibliatársulat 2016.12.06. 08:43:01

@bikeage: Egyik videójában mondta, hogy van benne kockázat, de ő inkább kockáztat, hogy kevesebbet fizessen. Hát nem tudom, annyi a rezsim amennyi, befizetem azt kész. Ennyi erővel kaparósokat is vehetnék a pénzből.

bikeage 2016.12.06. 09:34:50

@Magyar Bibliatársulat: az egyik uj videoja arrol szol, hogy nincs benne semmi kockazat. sot, a cime is ez ha jol emlekszem. ugyan azzal a szoveggel probaljak eladni ezt a szemetet is. az azert nyugtat, hogy igen sivar es szar elet lehet ez, fenyezni mindig az ilyen szarokat (bocs).

kolomparrikardo99 2016.12.06. 12:01:23

Újabb körlevél Szokodi Sanyitól. Szó szerint bemásolom. Igazából csak a PDF és a videó érdekes:

Kedves ....!

Thanks for translate: Csenki Viktor, Marossy Tamás, Juhász István

Kievben 2016.12.03-án egy 2000 fős konferencián részt vettek a Kairos vezetői is. A nekik feltett kérdéseket és a válaszokat a linken keresztül eredetiben meghallgathatják, illetve csatoltan küldöm a szó szerinti fordítást...

In Kiev la data de 03/12/2016 la conferință au fost prezenti 2.000 de persoane au participat si lideri ai Kairos. Cu privire la întrebările și răspunsurile pot fi auzite prin link-ul original și este atașat la traducerea literală...

youtu.be/JuL-pFmmvC4

Magyarul: ufile.io/f7b4e

Românesc: ufile.io/bf3cb

in English: ufile.io/0b824

Kiev20161203.jpg ufile.io/696121

Szép napot Mindenkinek!
Szokodi Sándor

bikeage 2016.12.06. 12:21:08

@kolomparrikardo99: "Mint már említettem az előbb, amint a 2017 évben lesz felhatalmazásunk megnevezni a
partnereinket ezt meg fogjuk tenni, tovább megyek ez meg fog jelenni a hivatalos honlapunkon is.
Az új partnerekkel történő szerződés kötésnél ezt a kérdést fel fogjuk tenni nekik és ha
beleegyeznek ezt is publikáljuk."

ojaj, nemreg azt igertek, hogy a Goa-ban levo vilagkonferencian bejelentik oket, sot, ott is lesznek a cegek kepviseloi. megsem igy lesz? mennyire meglepo :-) amugy szerintem ok az egyetlen ceg a vilagon akik titkoljak a ceges ugyfeleiket. persze mar ha lennenek egyaltalan. vicc, hogy ezt meg barki beveszi.

kormoczil 2016.12.06. 12:37:47

@kolomparrikardo99: szánalmas, hogy "konferenciának" nevezik egymás hülyítését. Korábban az Innovatíva is ezt a fellengzős címet adta 10-20 kairoszos öngerjesztésének: "2016 július 14-én tartották meg a Szegedi Tudományegyetemen azt az Informatikai Konferenciát, melynek vezető témája a GRID rendszerek és a KAIROSPLANET volt."

bikeage 2016.12.06. 12:56:44

most megneztem Lilla videoit, azt mondja hogy drukkoljnk neki, hogy anyagilag sikeres legyen, hogy aztan sok emberrel tehessen jot, mert o tobb embernek tehet igy jot és kartalanithatja a regi karosultjait. hat, akkor hajra. csak valahogy meg mindig csak a karosultak keletkeznek. kairos, ecopay, mi a kovetkezo?

P.Erzsike 2016.12.06. 12:56:49

Lassan eltelik egy hónap, semmi hír a feljelentéssel kapcsolatban. Mi a hivatalos eljárási menetrend, mennyi idő van a vádemelésig? Ért valaki hozzá? Valahol azt hallottam, hogy záros határidőn belül fel kell mutatni valami eredményt vagy nem fog történni semmi és visszaadják az ügyészségnek az ügyet. Ti hogy tudjátok?

bikeage 2016.12.06. 13:26:55

@P.Erzsike: nem vagyok ebben jaratos, de szerintem ez akar hosszu honapokig is eltarthat. nem a gyorsasagarol hires a rendorseg szerintem,
en orulnek ha valamit lepnenek azok ellen, akik most a kairos utan a kovetkezo hasonlo csalasba csabitjak az embereket. ehhez mondjuk az is eleg, ha kimondjak, hogy csalas, vagy ahogy On is irta vadat emelnek, igy mar jogos lenne a csalokra ramondani, hogy a rendorseg szerint is azok voltak.
ezt csak azert irom igy le, mert szerintem a kairos ellen sokat mar nem tehetnek. tortenik egyaltalan valami erdemi? igergetik, hogy lesz penz, aztan ennyi. szerintem halott a dolog.

Fanto 2016.12.06. 13:57:22

@P.Erzsike:
Nagyon bonyolult a dolog, mivel Angliában bejegyzett társaságról van szó, akinek a franciául beszélő (Svájci állampolgár?) Vieira az igazgatója, de a szálak átívelnek egész Európán és valahol Ukrajnában vagy Oroszországban végződnek.

Hogy mit tud ezzel kezdeni a magyar rendőrség, meg az ügyészség, kíváncsi leszek rá. De hogy egy - két hónapnál tovább fog tartani, az szinte biztos.

Fanto 2016.12.06. 14:10:20

@kolomparrikardo99:

Köszi az infót. Két és fél hét újabb haladék, aztán lesz valami kártya meg hozzátartozó online pénztárca?

"Nagyon bízom benne, hogy a következő
hónaptól a kártya és a hozzá tartozó pénztárca megoldja ezt a helyzetet, hiszen a kiutalás egy
fájlban fog megtörténni , amit eljuttatunk a partnerünknek és a következő napra… illetve a
kifizetési kérelem beadását követően, ezt ellenőrizzük pénzügyileg egy-két nap alatt és amelyek
validok (ténylegesek) átadásra kerülnek a kártyaszolgáltatónkhoz és pontosan a következő napon
már látni fogják önök a kiutalt pénzt az (online) pénztárcájukban."

Ajajj, az AGC is ilyesmi, legalábbis úgy néz ki, csak pénz nem nagyon jön ki onnan.
Valami azt súgja, hogy az újabb renccerrel is 'technikai' gondok lesznek.... :)

Kocherev bízik benne, hogy "a következő
hónaptól a kártya és a hozzá tartozó pénztárca megoldja ezt a helyzetet", legfeljebb majd kicsi türelmet kell majd kérni januárban is, tekintettel a legújabb rendszerre. :D

kormoczil 2016.12.06. 14:24:17

Nem akarok tippeket adni a kairos vezetőségnek, de innen már egyenes forgatókönyv lenne, hogy (természetesen nem őket, hanem) a számlavezető bank rendszerét feltörték hackerek, elvitték az összes pénzt. A bank ügyfeleinek, így a kairosnak a kártalanítása is folyamatban van, de (ó, fájdalom) több hónapot vesz igénybe.
Bár ahogy az eddigi fejleményeket elnézem, lehet hogy nincs is szükség ilyen bonyolult sztorira.
@P.Erzsike: Nyugodjon meg, nem lesz elintézve ennyivel, akár még az ünnepek közt is várhatja a rendőröket. Voltak olyan piramisjátékok, ahol az elkövetőket több év nyomozás után ítélték el, itt valószínűleg gyorsabb lesz az ügymenet.

Zoltán Gajdács 2016.12.06. 14:59:09

@P.Erzsike:
A nyomozás határidejét a büntetőeljárásról (Be.) szóló 1998. évi XIX. törvény szabályozza.

176. § (1) A nyomozást a lehető legrövidebb időn belül le kell folytatni, és az elrendelésétől, illetve megindulásától számított két hónapon belül be kell fejezni. Ha az ügy bonyolultsága vagy elháríthatatlan akadály indokolja, vagy e törvényben elrendelt eljárási cselekményt kell elvégezni, a nyomozás határidejét az ügyész legfeljebb hat hónappal, ha ez a határidő letelt, az ügyészség vezetője legfeljebb a büntetőeljárás megindításától számított egy év elteltéig meghosszabbíthatja.

(2)Egy éven túl a felettes ügyészség vezetője, két éven túl a legfőbb ügyész jogosult a nyomozás határidejének meghosszabbítására. Ha a nyomozás meghatározott személy ellen folyik, a meghosszabbítás legfeljebb a gyanúsítottnak a 179. § (1) bekezdése szerinti kihallgatásától számított két évig terjedhet, kivéve, ha a legfőbb ügyész a 193. § (3) bekezdése alapján a nyomozás időtartamát az engedélyben meghatározott időpontig meghosszabbította.

(3) Ha az ügyész nyomoz, a nyomozás határidejét az ügyészség vezetője legfeljebb a nyomozás elrendelésétől számított egy év elteltéig, azt követően a (2) bekezdésben meghatározott határidőig a felettes ügyészség vezetője, illetve a legfőbb ügyész hosszabbíthatja meg.
(4) A nyomozás határidejének meghosszabbításáról rendelkező határozat ellen nincs helye panasznak.

Tehát a nyomozás akár két évnél tovább is eltarthat. Ha viszont van gyanúsított, akkor a meggyanúsításától (gyanúsítottként történő kihallgatásától) számítva a nyomozás határideje két évig tarthat.

vajkay 2016.12.06. 16:17:28

hali,

megszületett az új poszt. kicsit más talán mint az eddigiek, pellengére állítjuk a Kairos mostani ígéreteit, aztán majd elszámoltatunk, persze csak a magunk módján, itt a blogon.

kairos-figyelo.blog.hu/2016/12/06/novemberi_igeretek

jön még két poszt hamarosan, ahogy ebben is említem.

fun fact: azért voltam inaktív mostanában, mert megleptem magam egy playstation 4.el, ami ugye Sony termék, és a plus előfizetéssel még 10 giga felhőtárhelyet is kaptam. akkor most a Kairos tárolja az adataim?? :DD (bocsi)

köszi a kommentelőknek a zseniális munkát!

misi,szabo 2016.12.06. 21:25:25

@Fanto: Ez a kártyaszolgáltató dolog vagy pontatlan, vagy kamu. A kártyaszolgáltatók (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express) a bankokkal állnak kapcsolatba. A pénzek a bankszámlákra érkeznek, az ügyfél a bankszámlához rendelt bankkártyával vásárol, vesz fel pénzt, de csak akkor, ha a bankszámláján van pénz. Szóval nem értem miért akarnak a kártyatársaságnak pénzt küldeni...

Fanto 2016.12.06. 22:15:36

@misi,szabo:

Egyetértek, igazából nem lehet tudni, hogy miről van szó, mert ez az infó most bukkant fel a kajirosz tolmácsolásában.
De én már nem csodálkozom semmin e társaság kapcsán. Ahogy kamubankot létrehoztak AGC néven, úgy ezek kártyát is álmodhatnak online pénztárcával. Játékpénzt meg játékkártyát gyártani nem ütközik törvénybe sehol sem, a híveknek meg mesélik, hogy egyszer majd igazi lesz. :D

Fanto 2016.12.13. 15:03:01

Vili a profi: Miután bebukott a nagy kajrosz, kerestem egy másikat. Milyen paramétereket kerestem?
Jól fizessen mélységből is meg szélességből is, továbbá könnyű legyen beregizni, meg a kifizetés is menjen( ja, hogy lesz-e holnap, jövő hónap, azt a vilcsi nem vizslatja), kicsi pénzzel, azaz 100 dollárból el lehessen kezdeni, blablalallalalalal és mindezt kisugároztam a juniverzumba, és na... na mi jött? Hát az atlantic, a questa.... hurrrrrrrrrrrrráááá!

Ja, hogy olyasmit vizsgálna a vili és megtanítaná a többieknek is, hogy a kiszúrt üzlet nem -e pilótajáték, hogy befizetett 100 forintból 30-40-et azonnal visszaoszt a hálózatnak, akkor 60 forintból reális-e, hogy egy év múlva 300-400 forintot csinál? és hogy mennyire reális meg ilyen apróságokat a vilcsi nem vizslat. Minek azt?

youtu.be/ZYNiP7vM7Yc?t=19m56s

Ha nem oda ugrik, akkor 20.00 - tól kell nézni, akinek kedve meg gusztusa van még ehhez az emberhez.

Fanto 2016.12.13. 15:06:07

Nem ide akartam írni, de már mindegy.

Katy Orosz 2016.12.13. 16:36:37

@Fanto: Erre mondjatok valamit!!! Lelkes es a szoszivel maris kitalaltak egy ujabb izet! Csak be kell fizetni.Ismeri valaki oket? www.facebook.com/passivemoneyonline/posts/10153947452532016

Nemirombe 2016.12.13. 16:48:25

@Fanto: "Jó sok embert be lehessen hozni!" Jah, hogy nem termék vagy szolgáltatás értékesítéséről van szó?
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok
Melléklet a 2008. évi XLVII. törvényhez
14. Piramis-elvre épülő olyan eladásösztönző rendszer létrehozása, működtetése vagy támogatása, ahol a fogyasztó azzal a lehetőséggel számol, hogy – elsősorban további fogyasztóknak a rendszerbe való beléptetéséből, és kevésbé az áruk értékesítéséből vagy fogyasztásából eredően – valamilyen juttatásban részesülhet.

P.Erzsike 2016.12.17. 23:13:21

@Zoltán Gajdács: Köszönöm a precíz választ!