Kairos Figyelő

a Kairosról az index.hu-n

2016. november 02. - vajkay

Vezércikként hozta az index.hu - Magyarország legolvasottabb hírportálja - a Kairosról szóló cikküket. Az egyébként remek, csalókról és csalásokról szóló cikksorozat legújabb része eléggé összefoglaló jellegű, elsősorban "kívülállóknak" szólva, de mégis tartalmazhat olvasóinknak is pár új infót. A cikk elsősorban a Kairos működésének pilótajáték mivoltával és a főbb hazai partnerekkel foglalkozik.

A cikk ide kattintva olvasható: http://index.hu/gazdasag/2016/11/02/orosz_pilotajatek_terjed_nalunk/

(Frissítés 11/02): Több nagy portál is átvette azóta az Index cikkét:

A bejegyzés trackback címe:

https://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3211923495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énszóltam 2016.11.11. 12:08:55

@Fanto: Azért látom vannak ébredők. A kérdés az, hogy mi építette fel a bizalmat ami most elkezdett közelíteni a nullához, mert ezek a csúsztatások, apró hazugságok sokasága már a legelső előadáson is ott voltak.

énszóltam 2016.11.11. 12:14:13

@Zoltán Gajdács: volt valahol egy kép az elérhető címekkel meg az elérhető pénzekkel. Csak úgy első ránézésre is akkora összegek voltak rajta amennyi pénz soha nem is lehetett volna a cégben, még össze is akartam számolni, de aztán elfelejtődött a dolog.

P.Erzsike 2016.11.11. 12:14:21

@Zoltán Gajdács:
A bónusz egy belépő után egyszer jár egy év alatt, utána nem. Ha nincs uj belépő, nincs bónusz, csak a tárhely bérleti díja, tehát lehet akármilyen magas rangú az illető a kairosban, ha nincs a hálózatában uj belépő, egy fillér bónuszt sem kap az első jutalék után. Meg kelll várnia, amíg valaki megujitja egy év után a tagságát, akkor ujra kap majd bónuszt utána. Nekem nincs belépőm, de soktól hallottam, hogy nem fognak ujitani.
Sajnos tudom, hogy a virtuális pénz nem valódi, amíg ki nem vesszük, tapasztalom. Tudják milyenek az emberek, reménykednek a csodában.

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 12:45:38

@P.Erzsike: Értem és én is így képzeltem el korábban.

Volt egy táblázata az internetkernek ami felett az a kiírás szerepelt, hogy a havonta megkereshető összegek a különböző szinteken. Ez is egy hatalmas nagy megtévesztés volt a részükről!

bikeage 2016.11.11. 12:53:25

@P.Erzsike: szerintem oruljon neki, hogy nincs belepoje. ugyan a beletett penze miatt lehet kicsit aggodni, de legalabb nyugodtan alhat.

Nicknames 2016.11.11. 12:56:35

@P.Erzsike: Kedves Erzsébet!
Nem reménykedni kell, hanem az elégedetlenkedőkkel privátban beszélni kell, és fel kell keresni egy ügyvédet és minnél előbb elindítani egy folyamatot a pénz visszaszerzésének érdekében!

Még MA!

Ha nem is látnak belőle egy fillért sem, erkölcsi kötelességük ezt megtenni, hogy további embereket NE verhessenek át, ahogy tették ezt Önökkel is!

Nicknames 2016.11.11. 13:03:00

@Fanto: Most ezt komolyan nem értik? Kairos direkt átnyomta a SEPA utalásokat (mert ugye senki nem akar AGC-zni, mert az nem működik). Most majd elnézést kérnek technikai hiba miatt és nyomjál X-et,próbáld újra, ami ugye azt jelenti, hogy törlöd a kifizetést, így viszont újabb 1 hónapot kell várni a következő kikért fizetésre..

P.Erzsike 2016.11.11. 13:06:46

Ilyen szempontból nyugodt vagyok, a betett pénzem már visszajött, belépőm nincs, inkább kiváncsian várom a fejleményeket.

Nicknames 2016.11.11. 13:30:32

@P.Erzsike: Jah értem..

"Cinkosok közt bűnös, aki néma"

énszóltam 2016.11.11. 13:35:00

@Nicknames:
bennem is némi visszatetszést váltott ki ez a hozzáállás

P.Erzsike 2016.11.11. 13:43:32

Én is tudok okos mondásokat idézni: " Ne ítélj, hogy ne íteltess"
Kívülről könnyű ítélkezni. Se cinkosnak se bűnösnek nem érzem magam, de nem is lényeges, ennek a blognak nem ez a témája.

Xlendon 2016.11.11. 14:53:40

@kormoczil: Nem értem, miért akarsz az Innovativával olyan kérdésekről vitatkozni, amiket már ezerszer átrágtunk itt is, és már túlhaladt rajta a kor? Semmi értelme. Ki akarja ŐKET meggyőzni????
Ha nem kapnak pénzt, leesik nekik is, ha meg lapnak, akkor meg nem leszünk előrébb.
Szerintem.

TranceArts 2016.11.11. 15:02:37

@P.Erzsike:

A kaució része az ,ami (többek között) ékes bizonyítéka annak ,hogy a Kairos átverés / életképtelen.
Maga is írta, hogy már pénzénél van. Mi akadályozná meg abban ,hogy egyik napról a másikra kilépjen? Semmi. Ahogy vélhetően több száz, ezer ,tízezer Kairosost sem. A kaució mértéke se olyan nagy ,hogy bárkit elijesszen a távozástól ,ha nagyon menni akar. Viszont a Kairosnak szolgáltatnia kéne valahogy ,mivel a cégek szeretnek több évre szerződni. Maguk kidobják a gépet, kihúzzák a netet, v csak törlik a klienst. Az adat elvész ,vagy csak borzasztóan lassan lesz elérhető. Kairos nem tudja teljesíteni a szerződésben foglaltakat, és már is repkednek az Euro tízezrek ki az ablakon..havi szinten, éveken át. Ennek megfelelően a felelősséget a Kariosnak Önökre is át kéne hárítani egy szerződés formájában ,ami garantálja a Kairosnak ,hogy maguk éveken át garantáltan bekapcsolják a gépet, és h anem teszik ,akkor fizetniük kell ,ezzel némileg enyhítvén azt a büntetést, amit majd ők fizetnek az ügyfélnek.

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 15:16:18

@TranceArts: Sok igazság van ebben is! Arról is esett már szó, hogy olyan esetben, amikor nem kapcsolod be a gépet, akkor csak annyi a szankció, hogy nem kapod meg arra a napra a bérleti díjat. Teljesen világos, hogy csak arra van szükség, hogy befizess egy vagy több csomagdíjra, de onnantól kezdve semmi baj nincs abból, ha nem kapcsolod be a gépet. Itt még abból se lenne semmi baj, ha senki nem kapcsolná be a gépet, a Kairos meg örülne, hogy arra a napra senkinek nem kell bérleti díjat fizetni. A Kairos ennek örülne a legjobban, mert ez ingyen pénz lenne a részére.

Fanto 2016.11.11. 15:26:08

@Xlendon: @kormoczil:

Szerintem is teljesen felesleges. A napnál világosabb, hogy megbuktak és ezt már nekik is látniuk kell. Ha meg nem, akkor meg minden további szöveg, vita felesleges velük, mert érvekből nem fognak érteni, csak abból, ha nem kapják a pénzt.

@Nicknames: És ha technikai hibát vétenek a kajirosz részéről, a teljesen természetes, hogy az ügyfél vár + 1 hónapot. :D Hóközi, pótlólagos, rendkívűli utalás az fel sem merül. Ilyen a kajiroszmódi. :D

TranceArts 2016.11.11. 15:34:01

@Zoltán Gajdács: Így van. Ez teljesen világosan bizonyítja, hogy a Kairosnak totál mindegy ,hogy valaki bekapcsolja e a gépét ,vagy sem. A volt munkáltatómnál is megesett már ,hogy az ügyfelek egy triviális FW bug miatt képtelenek voltak elérni a titkosított állományaikat ,összesen 2 órán át. Mivel a titkos adatok elérése kiemelt fontosságú, ezért általában a szerződésben foglalt rendelkezésre állás mértéke is nagyon magas. 2 óra kb 10-15 ezer eurojába került a cégnek. Mondanom sem kell ,hogy a felelősséget (anyagilag is) kapásból áthárítottuk a titkosításért felelős cégnek(amely amúgy egy majdnem 1 mrd USD-t érő cég ,tehát nem amatőrökről van szó). Tehát ez profi környezetben , szerződések és kötbérek által agyonbiztosítva is megesik napi szinten. El lehet akkor képzelni ,hogy ez a ,vállalati szinten, nevetséges mértékű kaució mire lenne elég.

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 15:43:56

@P.Erzsike: az egyik nagy hálózatépítő csoport megtévesztő, félrevezető és valótlan állítása a megkereshető havi jövedelemről:
"Átlagos havi jövedelem különböző karrier szinteken"
kepfeltoltes.hu/161111/j_vedelmek_www.kepfeltoltes.hu_.png

Vegyük példaként a Vilit, aki elérte a Master szintet és aktívan részt vesz a hálózatépítésben. Az ábra szerint ezen a karrier szinten az átlagos havi jövedelem 11.000 $., azaz kb. 3 millió forint. Mit kell ehez teljesítenie havonta? Azt, hogy havonta a saját csoportjában minimum 600 új tag lépjen be átlagosan minimum Silver csomaggal. Akkor most igazat állítanak azok, akik ezzel és ehhez hasonló táblázatokkal és megkereshető havi jövedelemmel csábítanak be embereket a rendszerbe??? Parasztvakítás az egész! Semmilyen realitása nincs, de még annak se, hogy egy Executive szintet elért személynek összejöjjön hazánkban.

A következő kép tényként bizonyítja, hogy a csatlakozott partnereket azzal etetik, hogy a kauciót naponta kapják meg. mindezt azért teszik, hogy elhitessék velük, hogy minden napra jut még egy kis kaució, hogy legyen ami ösztönözze a gép bekapcsolására. Arra már nem gondolnak, hogy ez az állításuk ellentétes azzal az állításukkal, hogy a befizetett kaució max 60%-át különböző bónuszok formájában szétosztják, a maradék 40%-ot működésre költik. Ha viszont ez az állítás lenne igaz, akkor az alábbi táblázat tele van hazugságokkal, hogy naponta kapod vissza a befizetett kauciód egy részét.
Na ezért nem szabad hinni az ilyen hazug bandáknak!

kepfeltoltes.hu/161111/Kairos_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 15:49:48

Valaki hallott már arról, hogy az OTP-nek még mindig rossz lenne az internetbankja???
Na ugye, hogy rövid idő alatt megoldhatóak az ilyen jellegű problémák!

Kivéve a Kairosnál, aki feltalálta a világmérető szupertitkos és szuperbiztonságos elosztott számítógépes hálózatot.

P.Erzsike 2016.11.11. 15:52:55

@Zoltán Gajdács:
Az a havi kereset csak egy statisztikai valószinüség arra, mennyi belépője lesz egy adott szinten egy Kairos-tagnak, de ha nincs uj belépő, természetesen a bevétele nulla lesz.
A következő állítás teljesen igaz, hogy kaphatja vissza a kaucióját egy ember, ha annak hatvan százalékát szétosztják bonuszként, ezen már én is gondolkoztam. Ha a belépő díjkamat szétosztják, miből származik a napi kaució-visszavétel és a tárhelybérbeadási díj?

Fanto 2016.11.11. 16:27:48

@P.Erzsike:

"Ha a belépő díjkamat szétosztják, miből származik a napi kaució-visszavétel és a tárhelybérbeadási díj?"

A tárhely bérbeadási díjnak a tagokon kívűlről kellene származnia, akkor megállna a rendszer a lábán akkor is, ha mától egyetlen belépő sem lenne. De ez nem működik a már ezerszer kitárgyalt okokból.

Egyébként mit gondol Erzsike, ha kaució nélkül be lehetne lépni és bérbe lehetne adni a cégnek 300 gigabájtot napi 10 dollárért, mennyi jelentkező lenne?

És vajon a szegénységgel, pénztelenséggel küszködő százezrek bekapcsolnák gondosan a gépüket naponta a 10 (havi szinten 300 dollárért, ami gépenként havonta 80 ezer forintot jelentene) ?
Családonként két géppel számolva ez már megélhetést jelentene sok magyar és más kelet európai családnak.
Úgy ügyelnének a napi bekapcsolásra és üzemeltetésre, mint a szemük fényére, hiszen a megélhetésüket jelentené.

Ugye világos, hogy ez a kaució szöveg csak félrevezetés. Ugye világos már ebből is, hogy nem egy tárhelyhálózat kiépítése, hanem a belépődíjak begyűjtése volt a cél?

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 16:37:04

@P.Erzsike: Pontosan erről van szó! Ezért nem lehet hinni a hálózatépítőknek, mert rengeteg valótlan állításuk látott napvilágot. És az is igaz, hogy lehet valaki bármilyen magas karrier szinten, de ha nincsenek új belépők akkor egy vasat se fog keresni senki. Ez pedig azt igazolja, hogy PIRAMISJÁTÉK, mert csak akkor lehet bármilyen bónuszokat is kifizetni, ha jönnek az újabb és újabb belépők, akik fizetnek.

És egy utolsó kis csemege, ami azt igazolja, hogy a rendszer a befizetésekből él, egyébként nem lehet havonta keresni bónuszpénzeket. (a direkt, az kivétel lehet, de most nem ez itt a lényeg)

kepfeltoltes.hu/161111/karrier_szintek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez a táblázat tartalmazza, hogy milyen szinteken, mennyit lehet keresni átlagosan havonta, és azt is, hogy egy adott szint eléréséhez mennyi Master stb. szükséges. Mivel valaki elérte már a legmagasabb "Chif Ambassador" szintet, azt csak és kizárólag úgy érhette el, hogy a minimum 47.000 fős csoportjában van minimum 4374 db Master szintet elért versenyző. Ha nem lenne ennyi, akkor nem lehetne Chif Ambassador. Ha nem hiszed, számold ki a táblázatból!
Jóindulatúan tételezzük fel, hogy aktívan jönnek az új belépők és az adott hónapban 15.000 új tag lép be, akik jóindulattal kivétel nélkül mind Gold csomagra fizetik be a pénzüket. Ez összesen 23.66 millió befizetett dollárt jelent. Ha mind Silver csomagot vett volna, akkor pedig 9 millió dollárt fizettek volna be a Kairos kasszájába. Eddig világos, gondolom.

Kérdés, hogy ki lehet-e fizetni csak és kizárólag a Master szintet elért 4374 versenyzőnek az átlagosan beígért havi 11.000 $-t??? 4374x11.000 = 48.000.000 dollár!!! Tényként lehet elkönyvelni, hogy hiába lépnek be 15 ezren egy adott hónapban a befizetett pénzüknek több mint a duplája kellene ahhoz, hogy csak a master szinteket elért személyeket kifizessék.

Hangsúlyozom, hogy tudom, hogy a valóságban nem kellene nekik ennyit kifizetni, mert irreálisan több belépő kellene ahhoz, hogy mindenkit ki lehessen fizetni a táblázatban feltüntetett átlagosnak mondott bérekkel.
Két fontos következtetés vonható le
- Irreálisan magas kereseti lehetőséggel palizzák be az embereket, amit további valótlan állításokkal fűszereznek ki.
- A példa alapján igazolást nyert, hogy a rendszer a befizetésekből tartja fenn magát. Befizetések nélkül nem lehet keresni a Kairossal szinte semmit! Ettől piramisjáték az egész!

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 16:42:19

@Fanto: Meg még vagy további 20 okból kifolyólag is piramisjáték a Kairos!

Fanto 2016.11.11. 17:43:18

@Zoltán Gajdács:

Pontosan! SAkk-Matt a kajirosznak minden szempontból, nem is tudnak válaszolni semmire sem. Minden oldalról világos és be van bizonyítva, hogy piramisjáték, egy redvás csalás az egész.

Hol vannak a nagy informatikusok, a nagy menedzserek? Miért csak a Lucák, Máriák, Juditok és Dezső bá-k csinálnak videókat?

Miért nem áll ki Székely András, Horváth Gyula, Szokodi Sándor és a többi nagy vezér a Youtube-ra egy-két videóval, ahol szépen válaszolnak az itt és máshol felvetett kérdésekre?

Súlyos jelzők torlódtak hírtelen az agyamban, de inkább nem írom le őket. Csak annyit, hogy hányingerem van tőlük, ha eszembe jut a nevük.

Zoss55 2016.11.11. 18:48:02

@Zoltán Gajdács: Szia!
Ha jól tuodm még nincsen "Chif Ambassador", csak Consul a hálózatban, abból is 2-3 max. de akkor is a matek, matek.... jól látod....

Zoss55 2016.11.11. 18:50:15

@Fanto: Magyarországon 3 "vezér" van, Sz. Zs. H.Gy, és Sz.S. Az ő feladatuk bármit is közösen megfogalmazni, hiszen ők a "nevesített" vezérek. Hát jó lenne! De egyébként, akár a cég részéről is kiállhatna valaki, hogy a fent nevezett kérdésekre válaszoljon.

Fanto 2016.11.11. 18:56:04

Luca mai videója:

www.youtube.com/watch?v=F9bHW4nd09o

"Van-e munkahelyed? Annyit fizet a főnököd, amennyit szeretnél? "

Van munkahelyem és nem panaszkodhatom, bár szeretném, ha a főnök 2x annyit fizetne :D.

De hadd kérdezzek én is valamit Luca! Te biztos, hogy jó helyen vagy? Mikor utalt utoljára a kajroszod? Nekem pontosan utalnak évek óta, és neked?

Nem azért vetnek meg, mert networkernek vallod magad, hanem azért, mert most sem mondasz igazat. Tudod, hogy nem fizet a kajirosz, de ezt nem mondod el, hanem megpróbálod a gyanútlan embereket belevinni a bukott rendszerbe, hátha neked ebből lesz némi pénzed.

Bíztál, hittél a cégben, mert kb. fél évig fizetett. Ebből fizetted be az autó első részletét, de hogy ebből nem fogod kifizetni, azt biztos.

Fanto 2016.11.11. 19:22:53

@Zoss55:

Nincsenek válaszok, csak a szimpla, lecsupaszított az igazság, hogy ez egy aljas csalás, bűncselekmény. Ezért aztán nem állnak ki, mert mit mondhatnának?

Már a híveik sem nagyon hisznek nekik, nagyon rossz közöttük a hangulat, sokan tudják már, hogy soha nem jutnak a pénzükhöz.
Abban viszont jeleskednek az általad megjelölt személyek és társaik, hogy feljelentgessék és ellehetetlenítsék azokat a fészbúk csoportokat, ahol az emberek, a csalódott tagok kertelés nélkül kibeszélik a bajokat és sérelmeiket. Ehhez még van erejük és szorgalmuk, meg hogy újabb és újabb hazugságokat találjanak ki.

Kapzsi, hazug, gerinctelen söpredék.

Zoltán Gajdács 2016.11.11. 19:23:35

@Zoss55: Lehet, hogy valóban nincs még Chif Ambassador, ezért is írtam mindig azt , hogy állítólag már valaki elérte. Már nem tudom, hogy ki állította a hozzászólásokban, de nincs is jelentősége, mert a matek önmagáért beszél.

misi,szabo 2016.11.11. 19:43:17

Érdekes, hogy simán benyalják ezt a kaució dumát!

Ha én szerződést kötök és nem teljesítek, nem kapok fizetést, sőt beperelhetnek a szerződésszegésből adódó veszteségért is.

Az üzleti életben a következő módon működhetne egy ilyen modell, kaució nélkül:

Amennyiben a tárhelybérbeadó egy hónapon belül 3 alkalommal nem teljesíti a napi 10 órát, akkor automatikusan kizárják a rendszerből és a bérleti szolgáltatást teljesítetlenként kezelik, azért díjat a kajrosz nem fizet.

Nyilvánvaló a kaució miért kell, mert ponzi scheme!

Egyébként mi értelem van még mindig erről beszélni, a cég gyakorlatilag fizetésképtelen augusztus óta?

kormoczil 2016.11.11. 19:46:40

@Xlendon: @Fanto: Nem szeretném őket meggyőzni. Felteszem a kérdéseket az Innovatíva vezetőjének, válaszol, aláírja hogy büntetőjogi felelősségének tudatában állítja ezeket ((((aztán várja az idézést a bíróságra)))). Ha ezt a kijelentést nem vállalja, akkor nem pazarlom rá az időmet. Ugyanis nagyon elegem van abból, hogy amíg mi itt teljesen fölöslegesen mantrázunk a karrierszinteken, meg hogy hány milliót kerestek vagy nem kerestek, addig a legnagyobb "hálózatépítők" ugrálnak egyik piramisból a másikba, és egyre több embert húznak le. Az nyilvánvaló, és sajnos nem magyar sajátság, hogy a hülyeséget nem lehet megállítani, de ez nem jelenti azt, hogy az átverhető emberek pénze szabad préda.
Sokáig gondolkoztam azon, hogy ezeket a szerencsétlen néniket sajnáljam-e, akik a videóikat tolják föl naponta, de nem. A hiszékenységük nem menti föl őket az alól, hogy embereket paliztak be, és bármennyire is jóhiszeműen csinálták, az ő pénzüket kapták (vagy nem kapták ugye, khm AGC). Számukra is szabadon elérhetőek a Kairos ellen szóló bizonyítékok. Azokról a nyisztor-, neupert-, stb.-félékről nem is szólva, akik mindenkit kikiáltanak bűnösnek, hazugnak, féltékenynek stb., aki nem az aktuálisan imádott rendszerüket dicsőíti. Fanto-hoz hasonlóan nekem is hányingerem van tőlük. Ahogy a többi országban, így hazánkban is szorul a hurok körülöttük, nem véletlen, hogy a legfelsőbb szinteken lévők egyre többet "tartózkodnak" külföldön.
Zárszó: nyisztor és az ezerfős csapata. Könnyen elképzelhető, mivel dörzsölt és kapzsi, ő sem tudhatta előre hogy mikor dől be a rendszer, valószínűleg a biztos utat választotta: az áldozatok pénzéből inkább azonnali 25%, mint a kamu címekkel járó 1-2 százalékok. Bár így is sok az 1000, de biztos nem 39 fővel érte ezt a Mastert (100 körülire tippelek).
Zárszó zárszava: azok a partneroldalak pedig külön dicséretet érdemelnek, akik havi milliós jövedelmeket ígérnek, remélem még élnek azok az oldalak, vagy le vannak mentve...

misi,szabo 2016.11.11. 20:02:56

@kormoczil: Szép dolog az Innovatíva csoport, de egy lényeges tény, hogy nem találtam őket a cégtárban, lehet, hogy jogilag nem is léteznek? Szóval, ha már ott vagy, akkor tedd kérlek tisztába az elején, hogy mi az az Innovatíva csoport!

Egyébként nem fog aláírni semmi érdemlegeset!

Vigyázz magadra! Gondolom ők is készülnek! Addig jó, amíg csak kérdésekkel vagy egy nagyobb összeggel, de ha már verőlegényekkel, akkor baj van. Legyen a háttérben olyan ember, aki téged biztosít (pl.: egy haver a szomszéd asztalnál!

kormoczil 2016.11.11. 20:12:05

@misi,szabo: Jogilag nem léteznek, ezt tudom, erre is ki akarok térni nála. Így nagyobb szívás neki, mert a saját nevében nyilatkozik.
Ha nem írja alá, nincs találka, anélkül is ülhet pár évet.
Természetesen nem egyedül megyek, Akik velem lesznek, azok máshogy "ütnek", mint a verőlegények ;) (és addig jó amíg csak én kérdezek és nem a velem lévők)

Fanto 2016.11.11. 20:17:19

@kormoczil:

Szerintem meg bízd a rendőrség csalás és gazdasági bűncselekmények osztályára és az NFH-ra, nekik a dolguk ez. (Aláírni semmit nem fognak és nem érsz az érdemben az egésszel semmit sem).

Nekünk meg itt az önkéntesen vállalt tájékoztatás, hogy akiben van egy csepp ész, az tudjon keresni és találni anyagot, érveket, elemzéseket, amikor találkozik a 'nagy' lehetőségekkel.

kormoczil 2016.11.11. 21:38:17

@Fanto: e-mailben válaszolok hamarosan

Xlendon 2016.11.11. 22:24:16

@kormoczil: Én továbbra is fenntartom, hogy teljesen felesleges fight-olni az Innovativával!
Nem tudnak olyan válaszokat adni, ami neked új, mert ha tudnának, akkor az azt jelentené, hogy a Kairos nem piramis. Ugyanazokra a válaszokra, amiket eddig adtak, pedig mi szükség?

Nem fognak semmit papíron neked átadni aláírással hitelesítve, mert hiszen ők sem TUDJÁK azt biztosan, csak remélik. Pont ez a mi kiindulópontunk, hogy az Innovativa teljes tévedésben (vagy megtévesztésebn) van a Kairossal kapcsolatban. Ha nem így lenne, akkor már ide a blogra is adtak volna olyan tényeket, amik alátámasztják ezt. DE NEM ADTAK! Merthiszen nincsenek is ilyen tények!

Akkor meg mit vársz tőlük? Én tényleg nem értem.

Xlendon 2016.11.11. 22:26:58

@kormoczil: Ja, az AGC-s lépésedhez viszont gratulálok, az szép volt!

kormoczil 2016.11.11. 23:19:31

@Xlendon: @Fanto: @misi,szabo: Ha minden igaz, mindenkinek válaszoltam emailben :)

misi,szabo 2016.11.12. 07:47:03

@Xlendon: Az az volt, az MNB-nek meg mind a két levelet el kellene küldeni, azzal, hogy Magyarországon is AGC-znek a kajroszosok, magyar számlák is nyíltak.

Zoltán Gajdács 2016.11.12. 08:25:17

@Xlendon: Igazad van, semmi értelme beszélni velük. Nem tudnak cáfolni és nem is akarnak, uhyanis éppen a sok mellébeszélésük, hazugságaik miatt jutottak erre a szintre, hogy a hálózat már inkább visszafele épül. Kevesebb új belépő és kevesebb meghosszabbìtàs, vagyis inkább fogynak, mint gyarapodnak.

Három hónappal ezelőtt volt aki 220 ezerre saccolta a létszámot, de még mindig 200 ezer körül vannak. Nem akarom reklámozni azt a csoportot, aki a blogján ezt az adatot közli.

Hunor74 2016.11.12. 16:35:42

@kormoczil: Nekem is az volt az első gondolatom, hogy nem kellene erőltetni a találkozást az inovatíva csoporttal... Ezek minden hájjal megkent gazemberek... Valószínűleg be akarnak fenyíteni, éz ezen keresztűl bezsarolni, az egész csoportot... Ne magadból indulj ki, az, hogy te becsületes ember vagy, az nem jelenti azt, hogy ők is azok!!! Ennek már számos jelét is adták... Gondold el mennyire dühösek, hogy beleköptetek a levesükbe....
Bízom az eszedbe... (Y)

stikasz_1 2016.11.12. 16:58:51

Atyaúristen, a kairosok körében már az a hír járja, hogy az indexes cikk gonosz állításai miatt előzetesben van az újságíró. Fura, hogy épp csak a cikket nem vette le senki...

énszóltam 2016.11.12. 17:01:24

@stikasz_1: :)))))) tényleg végtelen lehet az emberi hülyeség

Zoltán Gajdács 2016.11.12. 17:05:30

@énszóltam: Elvitték fénysebességgel és nem volt ideje eltávolítani!

énszóltam 2016.11.12. 17:28:47

@Zoltán Gajdács: gondolom valami ilyen nyilatkozattal is fogják befejezni, a gonosz hatterhatalom , ortodox informatikusok vagy a senkiházi bloggerek által teremtett ellenséges környezetben nem tud a kájrosz tovább működni. Így a kemenyvonalas hívők tovább ismetelgethetik, hogy pedig ez működött volna fizettek stb

kormoczil 2016.11.12. 17:51:22

@énszóltam: Pont ez van a carbon creditekkel kapcsolatban: a Botanoo-t még mindig dicsőítik, az is a gonosz háttérhatalom miatt nem működött.
@Hunor74: Ha nem sokáig hallotok felőlem, akkor már tudjátok hogy miért :D

Egy "apró" részlet a Kairos vs. AGC megállapodásból:
"None of the Parties shall be liable for non-fulfillment and / or improper fulfillment of their obligations under this Agreement if such failure and / or improper performance is a consequence of force majeure.
Force majeure are [...]: natural disasters, fire, flood, instructions of authorities, plight, rebellion, civil war, war, [...]"
Teljes: kairosplanet.com/cooperation-agreement Article 8. Force Majeure
Tehát vis maior, ha az AGC-nek "átutalják" a pénzeket, aztán hatósági intézkedés miatt az AGC-t bezárják. Végeredmény: a partnerek nem jutnak pénzhez, a Kairos mossa kezeit.

kormoczil 2016.11.12. 17:59:09

A 220 ezer főről: nem titkolják, hogy egyre népszerűbb egy embernek több (3-4) csomagot is venni apa, anya, kislány, nagynéni, szomszéd kutya nevére (ha jól emlékszem, doki01 is írta, hogy neki 4 csomagja van), így a kb. 200-250 ezer csomag szerintem 80-120 ezer embert takarhat. Ennyi partnere pedig a Folding@home-nak is van, ami a Kairossal ellentétben valóban egy működő elosztott rendszer, és teljesen önkéntes, a résztvevők nem kapnak érte pénzt.

Tibcsi12 2016.11.12. 18:38:24

@stikasz_1: :D belarusziában meg őrizetbevétel volt, ezek annyira hülyék, hogy már nem is sajnálom őket, darvini megközelítésben egy kihalása ítélt homo kajroszkusz

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.11.12. 19:31:02

@kormoczil:
"így a kb. 200-250 ezer csomag szerintem 80-120 ezer embert takarhat"
Az a fene transzparencia hiánya: pontosan nem lehet tudni hogy hányan vannak. Pedig ez is lehetne egy motiváló erő a beszervezők számára ("a ti országotokban csak ennyi tag van, és a gépeiteken a kliensek átlag 9,8 órában vannak bekapcsolva - ejnye!"), így nem is kellene kaució - már ha valóban a számítási hálózat építése lenne a cél.

"Ennyi partnere pedig a Folding@home-nak is van"
Mindösszesen "csak" 111795 számítógép (fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats2 ), de a BOINC-alapú projektek (amelyek között ott a SETI@home is) jelenleg összesen 263680 aktív önkéntest mozgósítanak világszerte 936582 számítógéppel (boinc.berkeley.edu/index.php ).

Joc123 2016.11.12. 19:45:50

Kairos illetve hazai vezetők indítottak vajon sajtópert az index ellen? Ha nem, miért nem? :)

Zoltán Gajdács 2016.11.12. 19:57:09

@Kairos Anti: Ez is nagyon jó példa arra, hogy csak a belépők pénzére hajt a Kairos! Az említett példákban az emberek ingyenesen rendelkezésre bocsájtják a számítógépüket. Ez tény!

Hogyan lehetne hihető, hogy nem kapcsolnák be napi 10 órára a gépüket, amikor még napi 19 dollárt is kapnának, ha máshol ingyen is megteszik ezt??? Erre varrjatok gombot, akik azt hazudozzátok, hogy azért kell pl. 800.000 forintot kiadnom, mert akkor leszek ösztönözve a gép bekapcsolására!

Tény, hogy sokkal többen bekapcsolják a gépüket még ingyen is, mit a Kairosnál, ahol fizetni kell a gép bekapcsolásáért és még tárhelyet is kell biztosítani. Ebből egyenesen következik, hogy még többen kapcsolnák be akkor, ha még fizetnek is nekik. Vagyis a hálózatépítők hazudnak ebben a kérdésben!

A valódi MLM-ben van valós termék és a valós termékek értékesítése után befolyt pénzből fizetik ki a jutalékokat a különböző karrier szinteken.

Ezzel ellentétben a Kairosnál nem valós termékből fizetik ki a direkt és mélységi bónuszokat, hanem a befizetett csomagdíjakból. Ha ez terméknek tekinthető, akkor a befizetett csomagdíj lenne maga a termék. De ez nem lehetséges mert nem kap érte valós terméket. De ha a csomaghoz járó Kairos disk, mail, stb. dolgokat terméknek lehet nevezni, akkor az azt jelenti, hogy a csomagvásárlók ezeket a termékeket vásárolják meg a befizetett termékeikből. De ez se lehet igaz, mert ez nem lehet tárhelybérbeadásnak nevezni. Na ezért van ez a rengeteg megválaszolatlan kérdés, mert bármit mondanak az mindig ellentmondásban van egy másik állításukkal.

kormoczil 2016.11.12. 19:59:23

@Kairos Anti: Köszönöm a kiegészítést! A SETI-ről nem találtam adatot, ezek szerint nem kerestem eléggé :)

Zoltán Gajdács 2016.11.12. 20:00:10

@Joc123: Kizárt dolog, mert akkor tálcán kínálnák fel a saját személyüket a saját személyes adataikkal a hatóságok részére!

Az Fc hivatalos Kairos oldalán a mai napon már többen is azt írták, hogy : GAME OVER!

Csak akinek lassú a felfogása, az még nem tudta ezt feldolgozni!

Zoltán Gajdács 2016.11.12. 20:04:38

@bikeage:

www.facebook.com/kairos.planet.en/?fref=ts

"KairosPlanet International" A törlések azok mennek folyamatoan, nem tudom, hogy fent van-e még.

misi,szabo 2016.11.12. 20:17:09

@Joc123: Mert a kajrosz nincs jelen Magyarországon, a magukat vagy mások által vezetőnek titulált Sz.S, H. Gy- vagy "Moszados" Zsuzsa hivatalosan nem képviselője a cégnek, ahogy fogalmaznak " független kajrosz partnerek", így nem indíthatnak pert, mivel nincs jogalapjuk (Megjegyzés: nem fognak pert indítani, mert akkor bizonyos tranzparenciát kellene bemutatni és cáfolni az index állításait, ami meg nem megy). Szóval hazudnak megint őssze-vissza, egy cikkért még nem tartóztattak le senkit és nem is nagyon fognak. Maximum kérhetnek egy kiigazítást és ha nem teszik meg, akkor perelhetnek. DE egyelőre nagyobb gond az, hogy még mindig nem fizettek augusztusi bért.....

Addig él a rendszer, míg a birkák hisznek, várnak, nem perelnek.....

icipicicsipa 2016.11.12. 20:26:52

Na, sérültek tömegrendezvénye hamarosan, dec 18.-án:

www.youtube.com/watch?v=P856wErTPpU

énszóltam 2016.11.12. 22:33:34

@icipicicsipa: kell nekik a lelki támasz, hogy kiheverjék a kairoszt így karácsony előtt

de mint tudjuk van élet a kairos után is:))
youtu.be/Gm5BAjBsF-8?t=487
Elon Musk is így adja el a Teslákat:))))) bullshit generátor nem áll meg sosem:)

bikeage 2016.11.12. 22:55:54

ez az index ujsagiro elozetesben can dolgot hol irják? tudsz screenshotot vagy szoveget bemasolni? erdekes :)) ha jol tudom a blognak is megigertek, aztan gondolom semmi.

Joc123 2016.11.12. 23:54:19

@Zoltán Gajdács: @misi,szabo:
Afféle költői kérdés akart lenni, de a hívőket azért lehet csesztetni vele.:)

István Erdős2 2016.11.13. 00:01:30

Eljutottunk odáig, hogy ez a blog, egy izgalmas képzeletbeli teleregény lett. Gondolom sokan emlékszünk a Rabszolgasors című filmsorozatra, ahol minden héten izgulva vártuk, hogy szegény Izaura felszabaduljon. Nem szabadult fel. Itt is minden héten várjuk, hogy szembesülünk azzal a ténnyel, hogy a Kairos kifizetett mindenkit, kamatostul. Ügyes a rendező és a fogatkönyv írója is, hiszen hihetetlen jeleneteknek vagyunk tanúi hétről hétre. Van miért izgulni, és követni a sorozatot. Hol az AGC nem fizet, aztán nem oda ment a lóvé ahova kell, nem győzi a SEPA, újra kell regisztrálni, feltörték a feltörhetetlent, elzavarták a pénzügyi vezetőket, nem érvényesek a beléptetések csak akkor, ha készpénzzel fizetnek, stb. Mi lesz vajon a jövő héten? felszabadítják végre Izaurát (fizet a Kairos), vagy börtönbe zárják a gaz Leonció urat rabszolgatartásért (bukik a piramisjáték). Nem tudhatjuk, de van tippem. Jön egy újabb mese, és mi szomorúak leszünk mert Izura sem szabad, Leonció meg vígan lovagol keresztül kasul a birtokán.

Joc123 2016.11.13. 10:56:47

@István Erdős2:
Arra kíváncsi lennék, hogy ezeket eltervezték-e előre vagy menet közben találják ki.

Nicknames 2016.11.13. 12:32:01

@Joc123: Mr hónapokkal ezelőtt leírták itt mi lesz (mivel piramisjátéknál ugyanaz a stratégia).
Mikor kezd összeomlani, mindig jönnek azok a lépések, amivel korlátozzák a kifizetéseket (limitált kifizetés, utalási hibák, kizárás különböző okokkal, szabályok utólagos megváltoztatása) Ezek is mind megvannak a Kairosznál.. és még mindig nem esik le, pedig AUGUSZTUS óta nem fizet.

Magyar Bibliatársulat 2016.11.13. 14:11:21

Kíváncsi lennék mit mondana az a beszervező, akinek felajánlanám, hogyha annyira biztos a dolgában, akkor fizesse ki nekem a kauciót, de ha nem vagyok online a meghatározott ideig, kifizetem neki a kaució tízszeresét. Valószínű nem vállalná:)

kw3v865 2016.11.13. 14:28:06

@icipicicsipa: Ennek mi köze a Kairoshoz? Vagy már Szabó Péter is Kairoszos?:)

gauchos90 (törölt) 2016.11.13. 14:34:53

@énszóltam: SEN-es téma: Az idióta Kairoszos ismerősöm már váltott: SEN-re, már ezzel hülyíti az embereket. . Én minden egyes alkalommal szó szerint lehülyézem, amikor előhozza ezt a témát, de ő mindenképpen el akar vinni engem egy ilyen SEN.es előadásra. Kíváncsiságból szerintem el is megyek, meghallgatom a baromságokat:)
Itt a remek lehetőség egy kis trollkodásra. November 21 Szeged (pontos helyszín és időpont még nincs, majd hamarosan megmondom nektek). Az előadó nő állítólag matematikus és részletesen levezeti nekünk a matematikai alapját a rendszernek, hogy ez miért is jó mindenkinek:)

Szerintem az ilyen alkalmak jó lehetőséget biztosítanak arra, hogy tegyünk is valamit. Már ha csak 1-2 embert sikerül lebeszélni erről a csalásról, úgy gondolom megérte. Pénzbe nem kerül, és itt a lehetőség egy jó kis konfrontálódásra a "sötét oldallal".

SAX 2016.11.13. 15:28:26

@kw3v865: Nem tudom hogy állsz kairosos/piramisos ismerősökkel a facebookon, de érdemes lenne ránézned, hogy Szabó Pétert (nálam legalábbis) csak azok lájkolják és osztják meg, akik már beleugrottak valami piramisba. :)

énszóltam 2016.11.13. 16:07:22

@gauchos90: arra én is kíváncsi lennék, mi történne egy ilyen előadáson ha valaki nagyon keményen beleállna az előadóba
lehet még a hívők széttépnék a kötözködőt:))

35 euróból 15ezres autó levezetéséről meg ez jut kb eszembe:
www.fejtoro.info/matek-fejtorok/a-motelszoba

Ide rakom oda rakom a pénzt és nézd a végén lett egy autóm, nekem. A többi hülye meg még örül is neki

gauchos90 (törölt) 2016.11.13. 16:33:49

@énszóltam: Meg kéne csinálni:) Csak legyünk többen, akik vállalkoznak is erre.
Tök jó ez a blog, kétségtelenül hasznos is, de az igazi eredményt egy ilyen akcióval lehetne elérni. Persze kamerával rögzíteni a vitát:)

vajkay 2016.11.13. 18:19:33

sajnos szinte az összes nagyobb Kairos csoport megszűnt itthon. :))
engem is érdekelte, hogy terjedt ez, hogy az Indexes csávó előzetesben van?

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 18:38:43

@vajkay: Egyszerű, valaki kitalálta és bedobta ide a hírt. A baj ott kezdődik, hogy amit az indexes cikkben le van írva és büntetőjogi kategória, az a piramisjátékra való utalás lehet, egyéb más polgári jogi kategória. A piramisjáték szerevezésére utalás lehet hamis vád, de az csak akkor, ha nem igaz, hogy az. először is egy feljelentés kellene a cég részéről, amit alá kellene támasztani tényekkel és bizonyítékokkal, hogy alapos legyen a gyanú, hogy az valóban nem piramisjáték, - mert attól lesz hamis a vád - amit a Kairos szervez. Alapos gyanú nélkül az ügyészség nem fogja elrendelni még a nyomozást se, nem hogy még letartóztatnak valakit, aki megírta az igazat.

vajkay 2016.11.13. 18:43:41

@Zoltán Gajdács: köszi! tudom, mi ennek a módja, azért is csodálkoztam, hogy még ezt is előbb elhiszik, mint a cikkben leírtakat :))

vajkay 2016.11.13. 18:44:13

@Zoltán Gajdács: a kérdéstől azt reméltem, hogy valami nyilvános helyen beszéltek erről, videó/facebook ..stb és rá lehet csodálkozni.

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 18:55:01

@vajkay: Hitelrontásról azt kell tudni, hogy azt csak egy cég tud elkövetni egy másik cég ellen. Egy magánszemély cég ellen nem tud hitelrontást elkövetni. Viszont a hitelét csak annak lehet rontani, akinek van. Úgy, mint a jó hírnevét is csak annak lehet megsérteni, akinek jó hírneve van!

Van sok ezer hozzászólás a posztokban. Ebből az jön le, hogy van hitele a kairosnak?

És egy gondolat másról. Sokan emlékezhetnek arra, hogy a Kairos pénzügyi kimutatásában kb. 5 millió font szerepelt, mint készpénz. Az általam már korábban feltöltött kép szerint és a hálózatépítők állítása szerint is, a befizetett kauciót (óvadék) a partnerek 365 napra elosztva kapják vissza a bérleti djjal.
Azt is állítják, hogy korábban átlagosan havi 15-20 új belépő (csomagvásárlás) volt.
A pénzügyé mérleg elkészítése előtti időszakban, akik épp 1-2-3-4 hónappal előtte léptek be gyakorlatilag még nem kellett visszatéríteni jelentős összeget a befizetett kauciókból, a karantén, az időablak és sokan ki se kérték.

Kérdés: Hol van a befizetett Kauciójuk ezeknek az embereknek a pénzügyi kimutatásban, mert az 5 millió font az nagyon karcsú összeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aki nem tudná annak elárulom! Pl. a kb 11 millió fontos beruházást az Általatok befizetett óvadékokból valósították meg!!!

Zoss55 2016.11.13. 21:05:36

@Zoltán Gajdács: Szia!

Gondolom a "...Azt is állítják, hogy korábban átlagosan havi 15-20 új belépő (csomagvásárlás) volt...." 15-20 ezerre gondolsz... :-))) igen, ezt állították.

Szerintem a feltett kérdésedre nem ennyire enyszerű a válasz. jó látod, hogy sokan léptek be, de sok országban inkább a belső utalás volt elterjedve, no de ebből a cég semmit sem látott. Azt egymást között intézték az emberek. Meg merem azt is állítani, hogy amíg el nem törölték, nem sok kp - jutott a cégbe, persze azért nem kell őket sem félteni.

Sajna ebből kifolyólag elég nehéz belel látni, hogy mennyi kp-jük lehetett, lehet..,,

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 21:23:01

@Zoss55: Egy lényeges dolgot elfelejtettél figyelembe venni!!! Pénz annyi van a rendszerben, amit befizettek, ebből lejönnek a kifizetések, illetve a működésre szánt költség.

Ha valamit nem vesznek ki, akkor annak bent kellene lennie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na ez az, ami hiányzott már akkor is!!! Csak, hogy értsd! Nem jön új tag, idő telik, bérleti díj termeli a lóvét, jön a nagyobb csomagra váltás.

ETTŐL ÉPPEN NEM LESZ KEVESEBB BENT A PÉNZ, MERT NEM VETTÉK KI!!!!!!!!!!

HA MÉGIS HIÁNYZIK, OTT MÁR MÁS GONDOK VANNAK!!!!!!!

KEZDED ÉRTENI????

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 21:30:10

@Zoss55: Arról nem is beszélve, hogy pl. egy standart csomaggal egy év alatt se jön össze, még egy silver csomag ára se, ehhez be kellene fizetni további pénzeket a nagyobb csomagra váltáshoz. Egy Silver csomag is csak 1 év alatt termel ki egy Gold csomag árát, ha valaki mégis akar váltani korábban, akkor megint csak be kell fizetni. A másik eset, hogy hamarabb váltson nagyobb csomagra az, hogy több csomagot vásárol, ami többet termel. De ehhez megint csak be kell fizetni, mert a több csomag többe is kerül!!!! Kezded érteni????

Ha csak egy csomag lenne a kairosnál, akkor max 4-6 hónap alatt összeomlott volna a rendszer, ha kikérik a megkeresett pénzt a partnerek.

István Erdős2 2016.11.13. 21:32:38

Tegyük egy kicsit tisztába az indexes ügyet. Megjelent a cikk az újságban, és az a hír járja, hogy előzetesbe került az újságíró. Nem árt tudni, hogy a cikk valójában a 1012. évi C. törvény 226. § rágalmazás bűntettét meríteni ki. A bloghoz hozzászólók is elkövetik ezt, méghozzá folytatólagosan, hogy miért, azt majd később láthatjuk. Nézzük a törvényt: 2012. évi C. törvény 226. § Aki valakiről más előtt a becsület csorbítására alkalmas tényt állít, híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. (2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást a) aljas indokból vagy célból, b) nagy nyilvánosság előtt, vagy c) jelentős érdeksérelmet okozva követik el. A cselekmény sértettje lehet természetes személy, jogi személy, vagy életközösség tagja is. A mi esetünkben egy jogi személy a sértett, méghozzá egy cég. Fontos tudni, hogy a rágalmazást akkor is elkövethetjük, ha a tényt amit állítunk, egyébként igaz. A dolog megértéséhez, vegyünk először egy becsületsértési alapesetet. A dolog megértéséhez, vegyünk először egy becsületsértési alapesetet. XY hölgyike a sarkon a testét árulja, és abból él. Találkozik a boltban egy kuncsaftjával, aki azt mondja neki: ni csak, a ribancok is járnak boltba? Mi a helyzet a mi esetünkben. Vegyük alapul, hogy van egy cég, aki 20 alkalmazottnak nem fizet, bármely okból kifolyólag. A többi 300 alkalmazottat egyébként meg rendesen kifizette. A 20 alkalmazott minden csatornán híreszteli ezt, anélkül, hogy a valós okokat is feltárnák. Nem állítanak valótlant, mégis rágalmaznak. Másik eset. Találsz egy konzervben felnyitás után egy bogarat, majd a gyártó adataival, fotóval illusztrálva, közzéteszed. Igazat állítasz, viszont azt nem mondod, hogy a másik 30 millió dobozban meg nem volt. Ez is alkalmas a becsület csorbítására, illetve jelentős érdeksérelmet, anyagi veszteséget okozhat. Tehát, óvatosan a rágalmazásokkal. Rágalmazni ellentétes tartalommal is lehet. Erre is egy példa. A munkahelyen elterjedt a hír, hogy XY 2 db. anyacsavart ellopott. Később az egyik kollégája megjelentett egy hirdetést az alábbi szöveggel: Nem igaz a hír, hogy XY Z város, C utca 20 szám alatti lakos csavarokat lop a gyárból. Miért aggályos ez? Azért mert az emberek többsége abból indul ki, hogy „Nem zörög a haraszt….”. A fentiekből az következik, hogy egy rágalmazási ügyben, nem is vizsgálják a rágalmazás valódiságát. A rágalmazás magánvádas bűncselekmény, és csak a sértett kezdeményezheti az eljárást. Amennyiben a rágalmazás tartalma valós, általában a sértettek nem kezdeményeznek eljárást, nem tetézik a bajt. Nos, gondolom ezek után mindenki tisztában van azzal, hogy az indexes újságíró és a blogba bejegyzők jelentős része perelhető. Persze megijedni nem kell, hiszen a 2012. évi törvény 229. §-a ezt írja: (1) A 226-228. §-ban meghatározott bűncselekmény miatt nem büntethető az elkövető, ha a becsület csorbítására alkalmas tény valónak bizonyul. (2) A valóság bizonyításának akkor van helye, ha a tény állítását, híresztelését, illetve az arra közvetlenül utaló kifejezés használatát a közérdek vagy bárkinek a jogos érdeke indokolta. A törvény 2-ik pontjában van a lényeg. Közérdeknek számít az, ha intézkedésünkkel, nyilvánosságra hozatallal megakadályozunk egy bűncselekményt, megóvunk attól embereket, hogy tömegesen átverésnek legyenek az áldozatai. Az államnak jogos érdeke az, hogy ellentételezés nélkül, jelentős pénz az országból ne kerüljön ki. A fentiek ismeretében azért egy kicsit már nyugodtabbak lehetünk. Mi történhet ezek után. Perel a Kairos. Az újságíró ilyenkor még képbe se kerül, hiszen mindent fordítani kell, dönteni arról, hogy megindítható-e a nyomozás. Amennyiben alapos a gyanú, akkor rágalmazás miatt a rendőrség nyomozni kezd. Ekkor a sértettnek kell bebizonyítania, hogy a rágalmazás valótlan adatokat, tényeket tartalmaz. Viszont a vak is láthatja, hogy ezt nem tudja bizonyítani, hiszen ahhoz bekellene mutatnia mondjuk 150 millió USD értékű, tárhely bérbeadásból származó bevételt. Tehát nyugi van, az újságíró szabad, és az is marad. A magyar metinges guruk pedig nem járhatnak el a Kairos nevében. A végére csak annyit, hogy a hamis vád minősítés nem jöhet szóba, hiszen azt hatóság előtt (rendőrség, bíróság) teheti meg valaki, úgy hogy tudatosan valótlanságot állít.

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 21:33:39

@Zoss55: A lényeg: Ha valaki jól keresett akkoriban és nem vette ki a pénzét, mert nagyobb csomagra váltott, akkor a pénz bent maradt a rendszerben!!! Ezzel tudják elhúzni a kifizetéseket, amitől tovább tud (tudott) működni a rendszer!

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 21:49:59

@István Erdős2: Igazad van, most én tévedtem! De nem is az volt a célom, hogy belebonyolódjak a "rágalmazásba" hanem az, hogy megnyugtassam az olvasókat, hogy nincs itt semmiféle "indexes" személy letartóztatásáról.

Ha már felhoztad a rágalmazást, annyit fűznék hozzá, hogy csak magánindítványra a tudomásszerzéstől számított 30 napig lehet vele élni. De ki akarna képbe kerülni a hatóságok előtt, ha tudja magáról, hogy sáros?

A jogot azért Te vágod a legjobban, ezt el kell ismerni! Én ezt egyszer már jeleztem is neked, amikor elkezdtél kommenteket írni!

Zoltán Gajdács 2016.11.13. 21:56:19

@István Erdős2: Csak egy kérdés, mert vágod a jogot. A hálózatépítők között, akik esetleg itt is olvassák a hozzászólásokat, számításba jöhet bűnpártoló közülük??? Vagy az csak köztörvényes bűncselekményeknél jöhetne szóba?

stikasz_1 2016.11.13. 22:29:56

A letartóztatós sztorit én egy ismerőstől hallottam, akinek feltűnően simlis haverja a Kairosban is benne van, és ő állította nagy magabiztossággal. Sajna más forrást nem tudok mutatni- ez így is mókás, szerintem. És simán elhiszem, hogy ilyesmivel nyugtatják magukat/egymást.

énszóltam 2016.11.14. 00:17:05

youtu.be/6rDsoCyy1z8?t=1369

"...jelen helyzetünkben még egy hét türelemre szólított fel minket a Vili...." már a kemény vonalasokat is nyugtatgatni kell

"....azáltal, hogy új processzorokat is be fognak kapcsolni még könnyebb és még jobb lesz a dolgunk..." na ez vajon mit jelent

le kéne már szoknom ezekről a videókról:))

goto10 2016.11.14. 00:29:35

@énszóltam: Nem is ertem, hogy birod, de komolyan :D

Fanto 2016.11.14. 01:34:20

Azt a hírt kaptam, hogy az AGC fül eltűnt a webirodákból. Mit jelenthet ez?

Szerintem azt, fekete lyuk szája bezárult és elnyelte végleg a reményt is, hogy onnan még pénz lesz. Persze ezt itt eddig is tudtuk, de most a tagoknak is kezd derengeni valami.

@énszóltam:
"...jelen helyzetünkben még egy hét türelemre szólított fel minket a Vili...."

Akkor ezek szerint Szokodi "a héten meg kell kapjuk" Sándor szövege nem jött be, igaz, ha ma elmondja megint ezt a mantrát, akkor az már erre a hétre lesz érvényes. :D

bikeage 2016.11.14. 04:17:03

@énszóltam: a bal felso sarokban levo holgy total kesz. ahogy mondja, atalitotta az agyat, ami teljesen latszik, teljesen ledobta a valosagot.

István Erdős2 2016.11.14. 14:55:15

@Zoltán Gajdács: Amennyiben hálózat építők, akkor nem lehetnek bűnpártolók, ők (amennyiben megállapítást nyer, hogy ez piramisjáték) elkövetők. A bűnpártoló, a bűncselekményről annak bekövetkeztéig nem is tud. Az elkövetővel előre nem egyeztet, hanem később segíti az elkövetőt bujkálásban, segít elrejteni a megszerzett értékeket, stb. Bűnpártoló lehet az is, aki hátráltatja az adott esetben a felderítést, stb.

Carbon Credit 2016.11.17. 20:51:29

Szép estét.. Kormoczil itt emlitett a Carbon Creditekről valamit ami a Botanoot illeti. Tudtommal ennek a szélhámos Botanoo bandának a jogutódja az Ecome 2. Engem is elszéditettek annó 5 éve és beletettem 1o ooo eurót, azaz tízezret. Azóta sem láttam egy fillért sem, nemhogy eurót. Hasonlóan működtek, rengeteg a hasonlóság a kettő közt, mint itt a Kairosz. Kormoczilt kérdem, tudsz valamit még ezekről a Carbon Creditesekről ? Mert már évek óta semmi hir róluk. Esetleg az Ecome 2 jogutódról valamit ? Mert minket balfékokat annó átvettek szőrőstűl bőrőstűl, valami nagy magyar híres pilóta lett a vezérbika, egy darabig még kaptam a leveleket az Ecome 2 től, de pénzt azóta sem,sikerült kivenni és eltelt 5 év. Akkor frissiben ügyvédet akartam fogadni , akkor még volt pénzem, de azt mondta az ügyvédem, még egy párat Botanoost szerezzek, akkor talán nagyobb esély lenne megtámadni őket. De sajnos, 1 ember sem vállalta be, igy elmaradt a kereset is. Egy kicsit nehézkes is lett volna innen Marosvásárhelyről ügyvédet fogadni Pesten aki ezt bevállalja. Igy utólag nem lehet semmit tenni, hogy a pénzem amit elloptak a fondorlatoságukkal és kihasználtak minden jóérzésű embert és csúnyán átvertek, hogy visszaszerezzem ? Több évi keserves munka álta összekuporgatott pénzem veszett oda.

Kairosmaster 2016.11.18. 03:01:07

Na,fiúk,idáig csak olvastalak benneteket.Ritka rosszindulatú,beteg bandát ismertem meg a személytekben.Nem tudom megítélni,hogy pénzért,vagy hobbiból dolgoztok.Tudjátok a normális embet éjfél magasságában nemi életet él,vagy alszik.Ti meg a Kairost fröcskölitek.Nem azok az emberek a betegek,akik beléptek a Kairosba,hanem Ti,de nem kicsit .

Kairosmaster 2016.11.18. 03:18:17

Nyomjátok itt az okosságot,csak míg pl.én 44évesen vagyok 1váláson,van 2gyerekem és csináltam 5vállalkozást,addig még nektek anyuci főzi a vacsorát....

Kairosmaster 2016.11.18. 03:20:50

Kimaradt a túl,bocsánat,bár nem számít a kockáknak

Kairosmaster 2016.11.18. 03:30:44

Amúgy Gajdács elvtárs kibaszottul szar a matekod annyi közöd van a Kairos marketinghez,mint medvének az ugatáshoz.

Kairosmaster 2016.11.18. 03:37:17

A feljelentésről annyit nagytudásuak,hogy bárkire osztották az ügyet igen nehéz dolga van.Be kéne vhogy bizonyítania,h a Kairos pilóta,de nem ilyen senkiháziak bemondása alapján,mint ti vagytok.Tudjátok a tények a bizonyítékok.Ha a Kairos pilóta,akkor megy tovább a sztori.A Kairos pilóta?

icipicicsipa 2016.11.18. 06:49:26

@Kairosmaster:
Vaooo....
Hát ilyen keményvonalasa érvrendszert utoljára az oviban hallottam.
Nyomd még pubi, jó vagy!! :)))

icipicicsipa 2016.11.18. 06:53:08

@Kairosmaster:
Úgy látom öreg, hogy beugrott a sportszelet a gatyóba.
Nagyon rápörögtél itt a dolgokra.
Ne aggódj, minden halad úgy ahogy kell, ahogy itt le lett írva pár hónappal ezelőtt.

És a helyedben inkább a ház előtti részt nézegetném sűrűbben, nem ezt a blogot, hogy mikor áll meg a szép nénós autó a rendőrbácsikkal, hogy bekopogtassanak hozzád.... :)

Tibcsi12 2016.11.18. 07:01:45

@Kairosmaster: Dr. úr! Max nem piramisjáték lesz a minősítés, hanem csalás, tudja ott magasabb a büntetési tétel :) szóval a nyelespuki már a gatyában van?

A tények makacs dolgok!

Letartóztatások Belarusziában!
Nyomozás elrendelése Magyarországon!
Nissan cáfolat!
AGC felügyeleti figyelmeztetés!

Közben elmaradt audit a Pwc-től.
Hacker támadás.
Ja es sokak nem kaptak pénz augusztus óta! Stb...

Ha fáj olvasni a blogot, tudom ajanlani a Btk-t, pl.