Kairos Figyelő

Kié a felelősség?

KItől származnak azok a hazuságok, amikkel újabb embereket csábítanak a rendszerbe?

2016. szeptember 26. - vajkay

Ismét egy kevésbé technikai poszt következik, ami azt szeretné röviden körbe járni, kié a felelősség, ha bizonyítottan hazugságokkal próbálnak becsábítani embereket egy "üzletbe". Sokan ezt játéknak hiszik, amivel nagyot lehet nyerni, és csak kicsit bukni, de minél jobban hárítja az anyacég (esetünkben a Kairos) a felelősséget a partnerekre, a bukás annál nagyobb lehet, egy (nem is túl magas) szint felett pedig már jogi következményekkel is jár.

Az utóbbi időkben azzal védekeznek egyes Kairos partnerek, valamint maga a Kairos is, hogy kizárólag azok a hivatalos információk, amik a Kairos weboldalán fent vannak, minden más nem hiteles és nem lehetne hivatkozási alap a cégre vonatkozóan. Ezzel több probléma is van.

  • A beszervező partnerek rendre ugyan azokat a hazugságokat használják emberek beszervezésére, nem saját, kitalált történeteik vannak, így ezeknek közös forrása kell, hogy legyen.
  • Kairosos vezetők videókon beszélnek ezekről a dolgokról, innen származtatható a legtöbb hamis állítás. Belsősök nyilván nem csak a videókon, hanem élőben is hallották ezeket.
  • Több, hazugságban megjelölt cég már hivatalos oldalán kénytelen cáfolni a Kairos vagy partnereik állításait, ebből is látszik, hogy nem mezei füllentésekről beszélhetünk - márpedig ezekben az esetekben valaki mindenképpen hazudott, ezzel új embereket csábítva a Kairos rendszerébe.
    • Jó példa erre a Nissan esete, amit már kifejtettünk egy másik posztban, de ugyan ide sorolható a Sony, mint partner említése is. Vezetők bőszen hangoztatták ezen ügyfelek létezését, a weboldal szerint viszont nincsenek ügyfelek.
    • Vagy a kóser-tanúsítvány/Moszad sztori, ami szintén Kairos konferencián hangzott el, így a cég hivatalos kommunikációjának tekinthető, de egyébként semmi nyoma, ahogy a többi beígért auditnak sem. (A legutóbbi. IV. konferencián újra ígéretet tettek egy független audit igénylésére).
    • Ugyan ez a helyzet például Kocherevről szóló állításokkal, a nem létező szabadalmáról való érveléssel és a 256-os titkosításról szóló sületlenségekkel. Sokan hivatkoznak erre is marketing leveleikben/oldalukon.
    • Vagy, hogy a Kairos hivatalosan teszt fázisban van nulla ügyféllel, mégis elviekben rengeteg vállalati ügyfele van már, akikkel 3 éves szerződést köt, innen származik a bevétele is, amiből partnereit fizeti.

Kitől származnak ezek a jól hangzó, szinte összes beszervező partner által használt információk/hazugságok, amikkel az új embereket csábítják be a Kairos rendszerébe? 

Ha a partnerek a hivatalos oldal infóira hivatkoznak, akkor rájuk hárul a nagyobb felelősség, amiért a saját hazugságaikkal próbáltál becsábítani az embereket, nem pedig a Kairos infói alapján (holott videók bizonyítják az ellenkezőjét). Így a felelősség sokkal nagyobb mértékben terheli majd a beszervező partnereket, innentől ez már nem játék, ezért börtön jár, ha balul sül el a dolog. Az a fajta gyakorlat tehát, amire minden bizonnyal a Kairos biztatja nagyobb partnereit, hogy védekezzenek ezzel a logikával, csak a Kairosról hárítja át a felelősséget a hamis állításokkal beszervező partnerekre, hisz eszerint ők kreáltak olyan hazugságokat, amik csábítóak egy gyanútlan ember számára és amiket hangoztatva még több beszálló pénzét csalhatják ki.

A piramisjáték résztvevőit nem terheli büntetőjogi felelősség, nem minősülnek sem tettesnek, sem társtettesnek. Amennyiben viszont olyan mértékű szervezési tevékenységet is végeznek, amelynek köszönhetően cselekedetükben már nem a játékosi (résztvevői) minőség, hanem a szervezési a meghatározó, akkor felelősségük is fennáll. Ilyen tevékenységnek minősül például, ha jelentős számú játékost szerveznek be a piramisjátékba, vagy ha alszervezeteket hoznak létre. 

Fontos kérdés tehát, hogy kitől származnak a hazugságok és a megtévesztő információk? Amennyiben a Kairos azt kéri partnereitől, hogy tagadják le, hogy ezek hivatalos Kairos információk lennének (holott vezetőktől, konferenciákon hangzanak el) ezzel saját magukat óhajtják védeni, és a felelősséget a partnerekre terhelni. 2016-ban pedig hiába a cenzúra és a takarítás, az internet nem felejt, a rengeteg marketing levél és weboldal ami tartalmazza/tartalmazta ezeket a hamis információkat (például a Nissan, mint partner) rendkívül kínos lehet később, amennyiben a hatóságok azt kutatják, kik tévesztették meg a magyar fogyasztókat és csalták ki a pénzüket. Mindenki nem háríthat, hiszen a marketing levelek és weboldalak adottak, bennük/rajtuk a hamis állításokkal.

Mennyire "kóser" az a cég, amelyik áthárítaná bizonyított hazugságait a partnereire? Amennyiben Ön "fentről" értesült ezen hamis információkról, amiket felhasznált marketing tevékenységéhez, egy bizonyos határig a törvény az Ön oldalán áll, amennyiben ezt bizonyítani tudja. A felelősség ugyanis a hamis információk forrását terheli. Ha ez nem a Kairos, akkor maradnak a beszervező partnerek.

Frissítés (09/27): Ahogy ebben a videóban (~21 perctől) is hallatszik, a Kairos kizárhatja azokat, akik nem veszik le ezeket az utólag hazugságnak bizonyult állításokat a weblapjáról/marketing anyagából. Tehát most azok fenyegetik esetleges kizárással a partnereket, akik anno ezeket a hamis információkat átadták nekik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3411741639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misi,szabo 2016.09.29. 21:06:08

@Zoltán Gajdács: Igen, pontosan ez a lényeg, az adminisztráció megbonyolítása stb... a piramisjáték bedöglésének felsorolt folyamatába szépen illik

vajkay 2016.09.29. 21:34:38

@misi,szabo: ha jól olvastam az a 400 dollár napi limit, nem havi.

kormoczil 2016.09.29. 21:50:44

Az Innovatíva tagjait még messziről sem nevezném korrektnek, többen közülük korábban (cc-org Attilához hasonlóan) más piramisjátékokban is aktívan részt vettek.
A honlapjuk hirtelen drasztikus átváltozása nekem azt jelzi, hogy érzik a Kairos végét, és próbálnak kihátrálni a felelősség alól egy esetleges vizsgálat/eljárás esetére. Nem rég még ők firkálták a sokat emlegetett nagyképű "elemzést":
www.innovativa.hu/vizsgalati-eredmenyek
ami four-oh-four! hirtelen eltűnt, emléke szívünkben örökké él:
web.archive.org/web/20160902211844/http://www.innovativa.hu/vizsgalati-eredmenyek/

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.29. 22:08:45

@kormoczil:
"A honlapjuk hirtelen drasztikus átváltozása"
Nekem - valószínűleg a Firefox agresszív gyorsítótárazása miatt - még a régit hozza be:
www.innovativa.hu/en/
és itt van még a szép társaság:
www.innovativa.hu/en/segitoink/
"Shiny happy people laughing" (www.youtube.com/watch?v=iCQ0vDAbF7s ):
kepfeltoltes.hu/160929/K_perny_k_p_2016-09-29_-_22.01.50_www.kepfeltoltes.hu_.png
mentegessétek le mindet szépen, ne vesszenek el az Internet mocsarában:
archive.org/web/ - itt a "Save page now" részhez másoljátok be az egyes aloldalak címeit, majd Enter, oszt' hadd mentődjön.

misi,szabo 2016.09.29. 22:17:48

@vajkay: én csak azt tudom, hogy ebben a kérdéskörben nagy a tanácstalanság, a 400 biztosnak tűnik, de, hogy hányszor, mikor az már nem... valakinek csak van egy videója róla

Lassan csak a megjegyzésekben fellelt videók (adat + időpont) is megérne egy blogbejegyzést, csak, hogy segítsük a hatóság munkáját, ha egyszer idetalálnak....

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.29. 22:50:36

@misi,szabo:
"Lassan csak a megjegyzésekben fellelt videók (adat + időpont) is megérne egy blogbejegyzést, csak, hogy segítsük a hatóság munkáját, ha egyszer idetalálnak.... "
Addig - ha van tárhelyed - mentsd le ezeket a videókat, és - ha van sávszélességed - töltsd fel ezeket egy saját, nem listázott Youtube-csatornába.
Némi eszköz mindehhez - letöltéshez:
www.downloadhelper.net/
rg3.github.io/youtube-dl/
cclive.sourceforge.net/

Feltöltéshez:
github.com/tokland/youtube-upload

Fanto 2016.09.29. 23:04:33

OKT. 1
KairosPlanet Partners Event
október 1.–október 2. · Днепропетровск · Dnyipro, Dnyipropetrovszki terület, Ukrajna

OKT.1
KairosPlanet Partners Event
Szo, 11:00 (UTC+02) · Zágráb · Zágráb, Horvátország

OKT. 1
KairosPlanet Partners Event
Szo, 13:30 (UTC+04) · Tbiliszi, Grúzia

Tiszta konferencia cunami. Mi lehet ez? Pénz nuku, de még utoljára lehet kicsit költeni, támogatni a vezetőket némi zsetonnal és lelkesülni?

Xlendon 2016.09.29. 23:07:06

Számok, tények, érdekességek a KAIROS-ról 2016. június (forrás: kairos.squeezefunnels.com/start/)
1) Több mint 170.000 partner, aki tárhely bérleti szerződéssel rendelkezik
2) A 2016. június havi kifizetések meghaladták a 18.000.000 dollárt
3) A következő lépésként érkeznek az új termékek és egy online webshop
4) Új banki rendszer áll hamarosan rendelkezésre, amely lehetővé teszi a még rugalmasabb kauciófizetést és a NAPI kifizetést
5) Egész Latin-Amerika gőzerővel fordult a Kairos Planet felé
6) 65 ország működik együtt a KAIROS Planettel
7) A KairosPlanet bekerült a top 10 közé, a legmagasabb összegeket kifizető európai vállalatok rangsorában
8) A KairosPlanet több tucat országban esett át eddig a helyi hatóságok ellenőrzésén - hibátlanul
9) Minden hónapban 12-15.000 új partner csatlakozik a világ különböző pontjairól.
10) Több mint 50 nagy hackertámadást kapott a cég, de ezek közül egyetlen sem ért el eredményt
11), A Kairost eddig nem tudták lemásolni, piaci konkurense még mindig nincs
12) Az IPO tőzsdei megjelenést Londonban, vagy New Yorkban tervezik
13) A KAIROS jelenleg 20 nagy, és több mint 100 középszintű vállalati ügyféllel áll szerződéses jogviszonyban
14) Rendelkezik kóser igazolással is. A Moszad, a világ egyik legprofibb titkos szolgálata, amely feltörte az iráni atomprogram rendszerét, nem tudta feltörni a KAIROS levelező rendszerét
15) A KAIROS azon kevés cégek egyike, amelyik bárkinek online elérhetővé teszi a vállalati mérlegének és üzleti beszámolójának adatait
16) A KAIROSPlanet applikációja rendelkezik a VIRUSTOTAL nemzetközi vírusvédelmi tanúsítvánnyal.

Warlimont 2016.09.29. 23:08:06

@fanto: Lehet, hogy ez a kajrosz Nyugaton, meg az egész világon is ott van, de valahogy az összes rendezvény mindig Kelet-Eu-ba, meg az exszovjet vadkeletre szerveződik. Volt már pl konferencia Angliában, ahová elvileg be vannak jegyezve? :)

Xlendon 2016.09.29. 23:09:24

Mondjuk az a fő kérdés, hogy aki írta, az milyen forrásból dolgozott.

Xlendon 2016.09.29. 23:11:55

Rendelkezik Virustotal tanúsítvánnyal. :) Mert ráengedték az exét, az mindjárt tanúsítvány :)

Warlimont 2016.09.29. 23:24:06

@Xlendon: "14) Rendelkezik kóser igazolással is. A Moszad, a világ egyik legprofibb titkos szolgálata, amely feltörte az iráni atomprogram rendszerét, nem tudta feltörni a KAIROS levelező rendszerét"

Egyébként csak gondoljunk bele.... Ha kajrosz szolgáltatás tényleg létezne, és a Moszad bármi okból foglalkozna is ezzel, megmondaná az eredményt?? :)

1. Ha fel tudták törni:
nem érdekük elárulni, mert akkor módosítják a kódot, és többet nem tudják olvasni az így tárolt adatokat

2. Ha NEM tudták feltörni:
nem érdekük elárulni, mert ezzel bevallják a gyengeségüket, ami egy titkosszolgálatnak sem érdeke

Helyes reakció: nem mondanak semmit az eredményről, sőt azt se publikálják, hogy egyáltalán foglalkoztak-e vele.

Vicc az egész. Rappeljünk! :)

Ha kiiborul a bili
és eelindul a dili
eeltűnik a Vili
éb-redj fel.

Xlendon 2016.09.29. 23:40:29

Ha webiroda nuku
S Otokár elguru'
Eltűnik a guru
A pén-zeddel.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.29. 23:46:09

@Warlimont:
"eltűnik a Vili"
Éppen ezért kell menteni a dolgokat.
A weblapokat archiváltatni a Wayback Machine segítségével:
archive.org/web/ - "Save page now"
a videókat letölteni és visszatölteni saját, nem listázott csatornába (igen, ez a nehezebb dolog, egy nagyobb hálózatépítőnek több száz videója van) - erről már írtam itt:
kairos-figyelo.blog.hu/2016/09/26/kie_a_felelosseg/full_commentlist/1#c31353805
a képeket (akár le nem menthető weboldalak/Facebook-oldalak képernyőképeit) valamilyen képfeltöltő oldalra.

Tényleg ajánlatos ha többünk megteszi ezt, ha ez borul, legyen a károsultak kezében kártya.

Xlendon 2016.09.30. 00:12:07

Ha MLM beetet
De nem tanulsz eleget
Megcsinálják veled
Még egy-szer.

énszóltam 2016.09.30. 03:18:52

van egykét gyöngyszem a ma linkelt videok között is:))

nekem nagy kedvencem a szegedi kerekasztal beszélgetés:))
rendszergazda úr megszakértette az adatmozgást, pénzügyes hölgyemény a könyveket nézte át, mi baj lehet tíz évig fog ez még mennni:))

ez a video még:
www.youtube.com/watch?v=ecE_0oI1pG8

mr direktornak esküszöm az járhat a fejében: "hogy baszki nem hiszem el de még ezt is el fogják venni"
büszkeséggel is tölt el, hogy kárpátaljai testvéreink egy ilyen céget tudtak gründolni

énszóltam 2016.09.30. 03:27:04

már mint be fogják venni:)))

tisztán ezt olvasom ki a szeméből:)
már ő is jobban örülne ha végre vége lenne, és élvezhetné a jól megérdemelt lóvét a végtelen orosz sztyeppéken

B0risz 2016.09.30. 07:36:49

@icipicicsipa:
© 2016 THETA PROFESSIONAL CSOPORT. 6725, SZEGED NYÍL UTCA 60.

© 2016 INNOVATÍVA CSOPORT. 6725 Szeged, Nyíl u. 60.

Klónozódott.

Őszinte Híve 2016.09.30. 07:52:11

@icipicicsipa:

Akkor itt a bizonyíték, ez jött nekik levélben :D Így már nem piramis, TERMÉK!

goto10 2016.09.30. 07:59:35

@icipicicsipa: ezek szerint a kajrosz fone "elmeletileg" nem csak voip, hanem fake telefon is :) nem tul reszponziv, de biztos a folia miatt. Ajjaj, nagy a baj, meg kell tartani a hivoket :D

Fanto 2016.09.30. 08:07:27

Egy china noname telefonnak néz ki kajrosz matricával és háttérképpel. Vajon mennyiért sózzák majd rá a tagokra?

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 08:09:15

Egy kis matek újabb megközelítésből. Mennyibe Kerül a Kairosnak egy Silver csomag bérlete egy év alatt?

1 db Silver csomag ára 597 $. Ehhez a csomaghoz a tagnak ingyenesen jár 500 MB Mail és 2 GB felhőtárhely, A szuper biztonság és folyamatos elérés érdekében ezt legalább 100 másolatban eltárolnak. Ennek megvalósítására a Kairosnak további 250 GB tárhelyet kell kibérelnie más tagoktól.
Az ördögi kör itt nem zárul le, mert a többi bérbeadó tagnak is rár a 2+0,5 GB tárterület, amit szintán le kell tárolni legalább 100 másolatban.

Nézzük számokkal: A Silver csomagárt a Kairosnak ki kell fizetnie egy év alatt 1492,5 $-t, ami annyit jelent, hogy minden bérbevett GB után kb. 21 $-t fizet a Kairos egy év alatt. Viszont a Kairosnak ki kell fizesse a 100 másolatot tartalmazó tárhelyek bérleti díját is, ezért 250 x 21 $ = 5250 dollárral!

A válasz, hogy egy Silber csomag bérlete a Kairosnak 1492,5 $ + 5250 $ = 6742,5$-ba kerül évente.
A példából egyből szembetűnik, hogy a Kairosnak közel 10x annyit kellene kifizetnie bérleti díjra, mint amennyiért kibérelt 70 Gb tárhelyet. Itt most megdől minden olyan állítás, ami a K. Otokar féle prez. videóban szerepel, hogy a bérbevett tárhelyet kb ötszörös áron továbbértékesíti vállalati ügyfelek részére, aminek a felét 250%-ot visszaoszt a tagoknak a másik fele a Kairos haszna.

Mivel a bérbevett tárhelyeket lefoglalják a tagoknak járó felhőben tárolt adatmennyisége 100 másolatban, ezért a bérbevett tárhelyeket már nem lehet továbbértékesíteni, mert az foglalt. Ebből következik, hogy nincs mit kb. 500%-os áron továbbértékesíteni. De ha mégis lenne valahonnan, akkor az 500%-os bevételnem fedezné a közel tízszeres kiadást.

Végkövetkeztetés: Becsapják az embereket, mert ez a valóságban egy piramisjáték.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 08:15:58

@icipicicsipa: A telefon megjelenését ez év január végére ígérték, kicsit megkéstek vele. Nagy lehet a gond, ha megint be kellett dobni a telót. De nem a telót kell bedobni, hanem a web-shopot megnyitni! Ja! És a négy számjegyű hívószám miatt, akkor csak 10.000 platinának lehet telefonja? És mi lesz a többi taggal, vagy aki venni akar? Persze már jön is a válasz, hogy a fejlesztés stb. már 5 számjegyű lesz a hívószám.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 08:22:38

Akinek van legalább Silver csomagja, az próbálja már ki az alábbit:

A felhő tárhelyébe töltsön már fel egy 1 GB-os videót, vagy 100-200 MB zenét és mérje le a kimenő adatforgalmát. Mert nekem az a gyanúm, hogy a felhő nem is létezik. Amikor feltölt valamit, akkor az a saját bérbeadásra lefoglalt fájlban tárolódik.

Fanto 2016.09.30. 08:30:47

Első ránézésre kb. Ilyen tudású és méretű telefonról van szó.

www.ebay.co.uk/itm/Lenovo-Smartphone-5-5-Unlocked-Android-4-4-Dual-SIM-Octa-Core-For-Mobile-Phone-/231987690164?var=&hash=item36038b3ab4:m:m2AiGtUkUt-PqWZBieLuHCA

Adókkal, postával, mindennel együtt kb. 20 ezer forint. Ha kettőt veszel, máris 5% kedvezményt kapsz az árból.

Kíváncsi lennék mennyibe kerül kajrosz matricával.

Kíváncsi lennék mennyibe kerül kajrosz matricával.

B0risz 2016.09.30. 08:32:42

@Zoltán Gajdács: szerintem simán egy példányban tárolják. Erre utal a ownCloud is.

Fanto 2016.09.30. 08:40:47

Javítok: 23-25 ezer forint.
Ha vesznek ilyet nagytételben 15-20 ezer ft darabonkénti áron, majd rásózzázzák a tagokra 2-3 szoros áron egy kajrosz háttérképpel és egy voip applikációval, akkor az azt bizonyítja, hogy a kajrosz nem piramis?

Fanto 2016.09.30. 08:55:03

@Zoltán Gajdács: A felhő lényege, hogy más eszközökkel is elérhető, ekkorát azért nem lódíthatnak. Ahogy Borisz mondja, olcsó tarhelyen, 1 példányban lehet a felhőjük, de felhő. Igaz ez bárkinek elérhető teljesen ingyen, csak azt pl.Dropboxnak hívják.
Én ez utóbbiban jobban bízom, mint Kocherevék kitudja milyen rendszerében.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 08:58:28

@B0risz: @fanto:
Igen! Hiába mutogatnak most Kairos telefont, mert az nem cáfolja meg azt a sok bizonyítékot és ésszerű érvelést, ami felszinre került.

Szerintem is - a valóságban- csak 1 példányban van a tárolás. De hol? A tag saját tárhelyén, vagy a Kairos szerverén? Én azért kipróbálnám a gyakorlatban.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 09:01:36

@fanto: Értelek, csak kíváncsi voltam. Hiába van felhőben 1 példányban, akkor a tagok nem azt kapják, amit ígértek nekik.

B0risz 2016.09.30. 09:11:30

@Zoltán Gajdács: egy szinte akármilyen gépet (de legyen egy alap irodai szerver egy alap 8 portos RAID kártyával) berak egy szerverházba, belerak pár 4-6-8TB HDD-t és kész. Ha épp úgy látja bővíti. Ezt így valszeg nem kerül többe, mint a GreavesMotorsport reklám és lehet mutogatni. Mondjuk a teljesítménye 200 ezer tagnál, az kérdéses. De szerintem arra alapoznak, hogy a legtöbb embernek van Google Drive-ja vagy Dropboxa, esetleg OneDrive-ja, ezért a kajroszt már nem nagyon használják.

Warlimont 2016.09.30. 09:39:07

@icipicicsipa: "KAIROS TELEFON! BEMUTATÓ, FRISS! :)"

Szuper anyag, ez legalabb akkora bohozat, mint a tegnapi ccorgos kaptam egy mindent megmagyarazo levelet.

- Mondja lelkesen a gyerek, hogy ma reggel hozta a postas a telefont. Ugy tesz, mintha egy sima neten rendelt telefon erkezese feletti örömködes, es egy standard unboxing video lenne. Közben meg maga mondja, hogy ez egy prototipus, nincs sorozatgyartasban, söt erdekes modon elarulja, hogy meg a fejlesztese sincs kesz. Ez rossz hir a platinasoknak, komoly csuszasban a Samsunggal allitolag szoros egyuttmuködesben folyo project, mert ha meg mindig csak fejlesztik, mint Luca szeket, akkor tovabbi min 1 evig nincs telefon.

- De ha ez meg mindig az 5 prototipus egyike, akkor miert pont ö kapott egy prototipust? Ö a Tesztelö? De csak igy kedelyesen, sziasztok, meghozta a postas reggel a kajrosz telefonomat, hat kibontom nektek sracok, hogy ti is lassatok es erösödjön a hitetek.

- A video azert is kamu gyanus, mert a telefon lathatoan mar ki volt bontva, tehat ez nem unboxing video, csak annak szeretne tunni.

- A video semmivel se ad több informaciot, mint amikor Otokar mar tavaly is lelkesen felmutatta a telefont rendezvenyen. Azt eddig is tudtuk, hogy par felmatricazott telefont szereztek valahonnan, amire csinaltak egy hatterkepet, most egyedul annyi a plusz info ebben a videoban, hogy fellogozott papirdobozuk is van hozza.

- A gyerek is utal gyanakvo "maganblogokra", ezek szerint a kajroszosok olvastak, hogy tegnap a kajrossz fon, ill hianya kerult itt teritekre, es ilyen gyorsan reagaltak? Akkor lehet kerni mas videokat is? :) Ha igen, akkor a hetvegere kerje mar kölcsön a srac a zotokartol a legendas Alfa07-et, es hajtsa meg azt is kicsit, amolyan Top Gear stilusu videoban. :)

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 10:19:14

@Warlimont: A srác, aki a videót készítette nincs tisztában az alábbiakkal:

1. Azért, mert van a kezében egy Kairos logós telefon, az nem jelenti azt, hogy gyártják, és megvásárolható.
2. Elavult készülék már most 1 gb Ram és 8 gb Rom, stb.
3. Mennyire hihető, hogy több éve fejlesztik és még nem puacképes?
4.Mit is fejlesztenek pontosan egy elavult kifutóban lévő konfigurációs telefonon?
4. Vagy Alex még fel se találta a titkosítást?
5. Közel egy éve állították, hogy több éve fejlesztik. Hogyan lehet ez igaz, amikor a Kairos egy évvel ezelőtt még nem is létezett több éve?
6. Egy újabb bizonyíték arra, hogy gátlástalanul képesek hazudni bármit, hogy ezáltal rávegyenek embereket csomagvásárlásra, az utánuk járó bónusz miatt.

énszóltam 2016.09.30. 10:25:12

@icipicicsipa: ez egy note4 klón, samsung a6 nincs is

Warlimont 2016.09.30. 10:26:17

@fanto: "Kíváncsi lennék mennyibe kerül kajrosz matricával."

Ha egyszeruen akarod meguszni, akkor matricaszettel olyanna varazsolod, amilyenne akarod, es tavolrol mutogatva teljesen gyari kineztu. Peldaul:

www.decalgirl.com

Es megtervezed magadnak: www.decalgirl.com/make/app/?t=1313

Biztos van millio ilyen mas ceg is.

Fanto 2016.09.30. 11:23:47

@Warlimont:
Arra gondoltam, hogy mennyiért adják majd a tagoknak.

Bekerülési költség logózással, appal, áfával, tisztességes árréssel mondjuk 30 ezer forint.

Tényleg érdekes, hogy ezt a telefonos témát tárgyaltuk tegnap vagy tegnapelőtt és tessék, itt a telefon, igaz csak videón :).
Attól tartok ez már a kajroszon nem segít. Ami még segíthetne, ha a hátralévő pár munkaórában, ami még van szeptemberből, megérkezne a tagok augusztusi pénze, a következő öt napon pedig a szeptemberi pénzük. Ez segítene, nem egy kamu unboxing videó.

misi,szabo 2016.09.30. 11:52:00

Ez annyira fantasztikus! Ahogy a Kairos marketingjéért felelős tagok (ugye van erről megállapodásuk), hirdetik a Kairost, meg a szolgáltatásokat. Vajon mikor érkezik a cáfolat, hogy a Samsunggal nem dolgoznak közösen, bár csak ráfutottam a videóra, meg kell hallgatnom még egyszer, végig, de addig is.

Szerencsétlen srác pár dolgot nem tud, ahogy a felkészült kairos tárhelybérbeadók sem, annyira görcsösen próbálják elkerülni a piramisjátékot, "nanézd van termék is", akkor javaslom a következők végiggondolását:

ad1) ha van termék, akkor valóban nem piramisjáték, nem vonatkozik rá a Btk 412§ DE vonatkozik rá a Btk 373§ Csalás, ami érdelesebb, hogy míg az előzőnél, ha jól emlékszem 2-5 év a fenyegetettség, a Csalásnál (mivel minősített eset lehet) 2-8 év, illetve 5-10 év (ha van jogász, kérem pontosítsa, csak fejből mondom és nem vagyok jogász)

ad2) a Platina csomagban van termék és a többivel mi van?

ad3) van egy szolgáltatás, amit ajánlj a cég, de még szinte senki nem kapta meg, pedig a csomagdíjban benne van, ez bizony az első feljelentés után Csalás biztos, de fogyasztóvédelem is azonnal közbeléphetne, csak egy jelzés kell nekik...

Ezek mindig belemennek a pofonba, szokásos, egyik érv miatt, arról nem is beszélek, milyen szintű a telefon bemutatása és miért pont egy iphone-naé próbálja meg összehasonlítani, bár igazából a mutogatásnak semmi értelme. Fekete -fehér, de azért a google kéken világít....JAJ

Ha jól emlékszem és azt mondja a srác, hogy a Samsunggal közös fejlesztés, akkor szerintem egy emailt megér a cégnek, olyan Nissan érzésem van.

kairos.squeezefunnels.com/start/

mintha megváltoztatták volna a linken a Nissannal való kapcsolat kiírását, de az epayments még mindig ott van, Árpi-Árpi ez megint félmunka volt, mit szólnak majd a felettesek? Kizárnak?

"A Kairos valós szolgáltatásokat és terméket ad el, számláz ki valós megrendelőknek, partnereknek, és a nyeresége után adót fizet. "

Lemaradtam, akkor most már megint nem teszt? Elég nagy a zavar a partnerek kommunikációjában....

"Biztonságos levelezési, webböngészési, adattárolási szolgáltatásokat nyújt, illetve saját fejlesztésű telefonokat forgalmaz, így semmiképp sem sorolható a pilóta játékok közé"

A neten a pénzért kínált fenti szolgáltatások ingyenesen elérhetőek, tehát nagy eséllyel egy rátermett ügyész bebizonyítja, hogy bizony csak azért van, hogy a pilótajáték tényállást valahogy kijátszák, a telefon meg érdekes, mert az meg nem nagyon van...

Warlimont 2016.09.30. 12:07:00

@misi,szabo: "ad1) ha van termék, akkor valóban nem piramisjáték, "

Na, ezzel mar egyböl bukott is a gyerek vicces unboxingos izzadasa. Termeknek en azt tekintem, ami sorozatgyartasban van, es vevökent meg tudom vasarolni.

B0risz 2016.09.30. 12:09:02

Tulajdonképpen szinte csak a pénz befizetés az ami nem testfázisú.

Fanto 2016.09.30. 13:52:19

Nézzétek csak milyen 'jól' reagál az érintési parancsra a szuperteló.

youtu.be/LxCcgkop0m8?t=3m27s

Ekkor már 45 másodperce be volt kapcsolva, tehát már teljes kapacitással üzemelnie kellett. Ötször érintette meg, mire reagált.

Nem hiszem, hogy sokat tévednék, ha azt mondom, hogy ez egy 15-20 ezres olcsó kínai cucc. Arra én is kíváncsi lennék, hogy a Samsung vállalja-e bármilyen szinten ezt a készüléket. :)

Warlimont 2016.09.30. 14:11:14

@fanto: Ha a srac levette volna a foliat (amire ö maga is utal a szövegeben), lehet, mar harmadik nyomasra is erzekelt volna....

Warlimont 2016.09.30. 14:17:59

@Warlimont: Egyebkent 04:16-tol amikor maga fele forditja, meglepve latom az ikonok között a GMAILT, ami nagyon furcsa latvany a hiperbiztonsagos kajrosz telefonon a feltelepitet kajroszmel arnyekaban. Es tulajdonkeppen mas böngeszö is minek van ezen, ha van ugye a kajrosz szörf?

Xlendon 2016.09.30. 14:24:31

Látta már valaki a Kairos Surf-öt mint böngészőt?
Az nem csak egy VPN csatorna elnevezése?

vadaszgoreny 2016.09.30. 14:25:56

@fanto:

Goophone s5 az, ami egy 2014es Samsung s5 clone volt.

Warlimont 2016.09.30. 14:27:03

@Warlimont: Es meg egy pluszkerdes....

Szamomra a srac iPhone-ja is gyanus, es van egy fogadasom ra, hogy vagy nem az öve, vagy csak most nyomtak a kezebe.

Nekem is iPhone6s van, de nekem az elsö dolgom volt eltuntetni rola az Iranytu, Egeszseg, jegyzetuzet es hasonlo fölösleges appokat, a srac Iphone kepernyöje meg sima alapkep, semmi sajat telepitesu appot nem latok rajta, nekem sima dobozbol kivett alapallapotnak tunik. Es ez eleg szokatlan latvany egy olyan informatikai guru telefonjan, akinek csak ugy prototipus telefonokat hoz haza a postas egy szurke reggel. :)

kormoczil 2016.09.30. 14:33:42

Többször szóba került itt a kommentek közt a KairosMail, Surf, Disk. Legjobb tudomásom szerint a Kairos nem említette, hogy ezeket a "szuperbiztonságos" "GRID"-ben tárolnák, hanem egy sima (Kairos-os fogalmakkal szar, megbízhatatlan) cloud tárhelyen, erre néhány hívő fel is hívta régebben a figyelmet. Így ezzel nem érdemes számolni, de javítsatok ki ha tévedek, illetve ha közben újabb infó volt erről.
Amivel érdemes számolni: ha 200.000 bérbeadó van, akkor a csomagok eloszlásától függően, 100x kópiaszámmal számolva (titkosításból és másból eredő overhead-től eltekintve) 30-640TB hasznos tárhely van a rendszerben. Ha 20 nagyvállalati és 100 középvállalati ügyfél lenne, akkor max. kb. 5TB jutna egy ügyfélre, ami még egy mikrovállalkozásnak is csak szűkösen elég (nagyvállalatok minimum több 100 TB-ban szeretnek gondolkodni, de nem ritka a PB-os igény).

misi,szabo 2016.09.30. 14:35:08

@Warlimont: Nem vehette le, viszik tovább, sok országban kell egy balek, aki csinál róla videót!

kormoczil 2016.09.30. 14:37:24

@kormoczil:
*tudom hogy a Surf-ot nem kell tárolni, mielőtt valaki szóvá teszi :)

misi,szabo 2016.09.30. 14:39:50

@kormoczil: Elhanzik egy adat, hogy hány PB tárhelyük van már, az alapján egy átlag ügyfél 200 TB adatot tud tárolni, melynek a költsége 400 millió dollár egy évre.

De itt volt valaki pár napja, aki arról akart meggyőzni minket, hogy még csak tesztüzem van és nem tárolnak adatokat, nincs ügyfélkapcsolatuk, mert tesztelnek. Igazából mindegyik ellentmondás, csak azt nem tudom, hogy most épp melyik fut a Kairos álltal?

1) Tesztüzem van, nincsenek ügyfelek
2) 100+20 ügyfél van
3) Tesztüzem van 100+20 ügyféllel

Gondolom meglátva a menekülő utat, mindjárt rávágja a szerencsétlen kajroszos, hogy a 3., de akkor meg jön a kérdés, ki az a hülye, aki 400 milliót kifizet egy évben (bocs, ha jól értem 3 évre szerződnek, szóval 1,2 Mrd USD-t) 200 TB helyre?

Szóval, akkor mi az igazság?!!!

kormoczil 2016.09.30. 15:15:52

@misi,szabo: tudod a Nissan, meg a Sony ;)
Az a baj, hogy mi itt hiába elmélkedünk az ellentmondásokról, a tagok nem akarják meglátni ezeket, megnyugtató eredményt meg csak a hatóság tud elérni, addig ők élnek mint hal a vízben.

misi,szabo 2016.09.30. 15:20:47

Na megnéztem a videót.....

"A telefont a Kairos a Samsunggal kooperálva alkotta meg. "

Videó www.youtube.com/watch?v=LxCcgkop0m8 7:51

Kooperáció jelentése = együttműködés, közös munka egy közös cél elérése érdekében

Remélem srácok már ment a levél a Samsung ügyfélszolgálatára!

A6-ra hasonlít a telefon. Bár a Samsung 2015 elején levédette a nevet, telefon nem jött ki. Lehet keverte az iPhone-nal, vagy nagyot akart mondani. Android 5.0 nem rossz, de kicsit avitt! Vajon miért kell egy olyan telefonra egy elavult oprendszer, ami még meg sem jelent? Szóval egy meg sem jelent telefonra rátesznek egy 2014-es szoftvert 2016-ban.... Ez nem Kóser! Ha egy kicsit utánajár tudhatná, hogy Android 7.0 (Nougat) a jelenlegi op szint a droidnál. Mondjuk az sem lenne rossz, ha az 5.0 verzióra legalább a biztonsági frissítések rákerültek volna, de hát na no, ez egy karjrosz szekjurd telefon. Abba ne menjünk bele, hogy biztonságilag az Android az egyik legkönnyebben sebezhető rendszer, mert tudjuk a mikrofon kicseréli a magánhangzókat....
A telefon technikai paramétereibe nem megyek bele, annyi bizonyos, nem túl erős, de még messziről sem látványos plusz ajándékok járnak hozzá, pl plusz aksi...

Nem indult el a sorozatgyártás? Az egész jó, vajon mikor lesz belőle telefon a platinásoknak, sokaknál lassan a két év is lejár, ezzel a hardverrel pedig nem sokáig lehet a piacon versenyképesnek maradni (már most elavult).

"A csaló cégek nem fektetnek termékbe" (10:45) Ennél a pontnál éreztem azt, hogy ha valaki bedobott volna a kamera elé egy Negrót, az bizony atomvillanás látszatát keltette volna fényességével!

A net tele van termékhamisítványokkal, amit bizony csaló cégek gyártanak, lehet szó gyógyszerről vagy valami nagyon hatásos termékről, néha értékesítési hálózatot is építenek. De fogadjuk el, hogy elhessegette a kajrosz felett tornyosuló viharfelhőket!

A legjobb, hogy már nem csak beszélnek róla, de van már telefon is. Igaz pár mondattal korábban még azt említi, hogy mire gyártásba kerül, addig még fejlesztenek rajta... (még nem gyártják, akkor most mégsincs?)

"használjátok a videót" - ok, és aki a telefont akarná használni? Mert jár neki, mert közel 3000 USD-t fizetett érte, hisz benne van, hirdetik????

misi,szabo 2016.09.30. 15:22:20

@kormoczil: Minden egyes hazugság a csalás bűntettét támasztja alá, nem árt összeszedni ;)

Addig is barátunk csoportjánka FB oldala: www.facebook.com/THETAPROFESSIONAL/

Fanto 2016.09.30. 15:36:52

@kormoczil:

Élnének ők, de pénz híján ígérgetésekből nem tudom meddig lehet. Meg valahogy ha nem jön a zsé, akkor a lelkesedés sem az igazi. Picsit kiüresedik a "Kairos rendesen meg naponta fizet" szöveg, mivel a delikvens saját bőrén tapasztalja, hogy nem úgy van.

A hírek szerint tegnap a webkonferencián a hallgatók száma 40-42 volt és ebből mindössze kettő volt az újonc, a tagbővülés enyhén szólva is lelassult. A fentiek fényében ezen nem nagyon lehet csodálkozni.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 15:46:39

@kormoczil: Már bocsika, de te alapvetően tévedésbe vagy dolgokkal, hogy miket mondanak a konferenciákon. Az hogy mostanában bizonyos helyeken már azt mondják, hogy sima CLOUD tárhelyen tárolják az adatokat, az csak arra példa, hogy mindig kitalálnak valamit, hogy megpróbálják leplezni a korábbi valótlan állításokat. Ajánlom figyelmedbe a konferenciákon felszólaló informatikusok előadásait átnézésre.

Ne térj el a tényektől! A Kairosnak jelenleg SEMMILYEN MÁS SZOLGÁLTATÁSA NINCS, csak az ismert négy. Próbáld rögzíteni, mert nincs olyan szolgáltatása, amit szerveren tárolnak, mert a Kairos saját maga ellenzi a szerveren történő adattárolást, mert nem tartja biztonságosnak.

A Kairos szolgáltatásának alapja az Alex K. által kitalált kódolás kombinálása az osztott számítógépes hálózaton történő adattárolással (szétporlasztva az egész világon). Neki ilyen szolgáltatása van, de olyan nincs mint amiről Te beszélsz. Van már 1000 link beszúrva, győződj meg róla, ha nem hiszed.

A belépő tagok valamelyik csomag megvásárlásával ingyenesen megkapják a csomaghoz tartozó Kairos termékeknek a használatát. Innen kezdve nincs miről vitatkozni, hogy ...de a Tagok nem azt kapják..., mert nincs más helyette, de ha lenne helyette más, akkor is hazudnak a tagoknak, mert nem azt kapják, amit ígértek nekik. Persze, hogy most ezt hazudozzák, de akkor hol vannak a biztonságos Kairos termékek, amik járnak a csomaghoz?

Kicsit kezd uncsi lenni, hogy 20-30 komment után mindig előáll valaki olyan dologgal, ami már 100x le lett írva és el lett magyarázva és 100 videó forrás igazolja! Bocsika de nem bírtam ki.

Lassan eljutunk odáig, hogy a Kairosnak van egy db hatalmas szerverparkja és ott tárolja a vállalati ügyfelek adatait 100 másolatban, ami nem is mond ellent annak az állításának, hogy miért nem bérel szervereket a Kairos a világ 50 pontján. Na hagyjuk már a rizsát!

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 15:55:52

Hogy mindenki értse!A tárhelybérbeadásról szóló pénzkeresés a Kairos biztonságos termékeivel együtt egy fedősztori, ami a piramisjáték leplezésére szolgál.
Menetrend:
- Állítanak dolgokat
- Ezeket megcáfolja valaki
- módosítanak az állításaikon
- azokat ismét megcáfolják
- időközben épül a hálózat és nem mindenkihez jut el, hogy már változott a történet
- Ezek még a régi dolgokat állítják
- ekkor már csak hivatkozás van, hogy az állításaik cáfolva vannak.
- további bizonyítékok és cáfolatok kerülnek felszínre az ellenzők részéről
- Újabb sületlenségeket találnak ki, amik szintén cáfolásra kerülnek
- és ez ismétlődik folyamatosan.

Közben észre se veszik, lehet, hogy már be is dőlt a piramis, csak még nem tudnak róla.
Itt tartunk most.

Fanto 2016.09.30. 16:06:37

Na ezt jól megkaptuk a pof@nkba. Ez a kajroszos bá, aki a nemrégi konferenciáról beszélt a jobb felső sarokban.

Szóval figyelj "B oldal" :

www.youtube.com/watch?v=DVviWfMJ9d4

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 16:09:38

@fanto: Igen! Vili kb 1 év alatt érte el a "Master" szintet,szeptember 17.-én "avatták" fel a konferencián. Ez a szint egy minimum 39 fős csoportot jelent. Vagyis átlagosan havonta kb 3-4 új tagot tudtak bevonni a játékba. Amikor pl már 10-en voltak, akkor már nyilván hozták mások is az embereket. Ez nem egy nagy teljesítmény volt korábban se, csak megpróbálták mindig úgy beállítani, mintha mégis jól menne az üzlet.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 16:12:37

@fanto: Kedves Dezső! Te meg próbálj bemenni a webirodádba és próbálj meg bármit is vásárolni a virtuális pénzeddel!

misi,szabo 2016.09.30. 16:15:23

@Zoltán Gajdács: No para! Mi fixen ua. állítjuk. Pár naponta jön egy szektatag, elkezdi elölről. Végy példát a blog szerkesztőiről. Az elején próbálták őket fenyegetni, nem lettek ingerültek, stabilan és következetesen ua. mondták. Hová tűnt Füfke, Sándor, Moss, Sz. Anna, Sannyeeee81 (ő belépett, jön visszajelezni, de eltűnt), Dr. Start, Jojozef, Tasnádi, Sándor3, Justice11 és még ki tudja kik voltak itt.
Nem tudták megvédeni az álláspontjukat, gyorsan távoztak.

A blog forgalma látványosan megnőtt, újabb és újabb adatok kerülnek fel ide, amik bizony tények, videóakkal alátámasztva. Miközben látszik az elkeseredettség a Kairosz tagokon, már nem annyira aktívak a facebookon, egy egy negatív komment törlése sem megy 1 órán belül, nem mutatják, de nő az aggodalom, az elkeseredettség, már tudják, ennek hamarosan vége, sokan nem kapják vissza a pénzüket, tudják, de még él a remény.... mint minden szerencsejátékosnál..

Xlendon 2016.09.30. 16:21:40

@fanto: :) Ez komoly volt! "Tele van a staneclim veled B oldal" :)

misi,szabo 2016.09.30. 16:22:59

Dezső, Dezső!

Nem megy a biztosítási üzlet?
Vigyázz, vigyázz az A oldalad, ha jól csinálod, akkor 2-8 év börtönt is jelenthet!

Tudod Dezső mi lesz a fájdalmas? Ha borul a bili, akkor nagyon sz@r lesz visszanézni a videóidat!

Van egy jó hírem, innen a B oldalról! Bekerült ide a videó linked és megtriplázzuk a videóid nézettségét, némi apró legálisan bejöhet (PASSZIVAN!!!) a google-től, ha van ad-sensed! NE felejtsd el a regisztrációt! :D

Xlendon 2016.09.30. 16:23:44

@Xlendon: Milyen érdekes, hogy a "B oldal" kifejezés is hamarosan el fog tűnni, a mai tinédszerek már nem is láttak kazettát.

misi,szabo 2016.09.30. 16:24:28

@misi,szabo: Egy fontos tanács!
Néha jó meghallgatni a kétkedőket is! Ismered a viccet:

"Ugyan, ide nem tettek taposóaknát!"

misi,szabo 2016.09.30. 16:25:03

@Xlendon: Lemez! Ez még bakelit lemez ! :D

goto10 2016.09.30. 16:31:06

@misi,szabo: karistos mar az A oldal, nem lesz konnyu buntetesvegrehajtasi jogviszonyban "dagonyazni" (dolgozni) a foldeken ;)

Fanto 2016.09.30. 17:04:24

Nemsoká lejár az a lemez és Dezső bá talán megérti, hogy nem ellene vagyunk, hanem érte.

Nem bántani akarjuk a Dezső bákat meg Mariska néniket, hanem megóvni, hogy ne tegyenek fel rossz lemezt, meg az is előfordulhat, hogy az ember - ha nem figyel oda - felcseréli az oldalakat.

"Itt nem kell százezreket, milliókat betolnom, aztán aggódnom, hogy megtérül-e" Azt mondja Dezső bá?
Kérdezzük már meg Sanyeeee-t , aki pár hete járt itt és azt mondta, hogy e hó elején indult két platinával. Ő hogy látja a kérdést azóta? Nem kellett betolnia másfél milliót? És cseppet sem aggódik ,hogy meg fog-e térülni?

misi,szabo 2016.09.30. 17:26:32

@fanto: Igen, védeni, megóvni.

Egy gondolat: Talán nem véletlen, hogy vagy sok pénz kell vagy nagy tudás. Kis pénzzel, kis tudással nem lehet nagyot keresni, de ezt nem ismerik fel, sajnos.

kormoczil 2016.09.30. 17:27:58

@Zoltán Gajdács: nyugi.
-tudom hogy a Kairos piramisjáték
-tudom hogy miből állnak a "szolgáltatásai"
-azért írtam hogy legjobb tudomásom szerint, és azért írtam hogy javítsatok ki ha tévedek, hogy ezt nyugodt hangnemben meg lehessen tenni. Nem engem kell meggyőzni, hanem azokat, akiket be akarnak szervezni, és azokat, akik benne vannak de még maradt egy kis eszük.
A videókat megpróbáltam végignézni, de egy idő után mindig fölösleges időpocsékolásnak tűntek a szellemi színvonal miatt...

kormoczil 2016.09.30. 17:36:53

@Zoltán Gajdács: a "termékekkel" kapcsolatban igazad van, átolvastam a Kairos jelenlegi hivatalos leírását, és valóban azt írja, hogy a "distributed network"-ön keresztül működik. (Úgy látszik, túl rég olvastam ezt a részt.)
Akkor viszont [Kairos-tagok, figyelem!] alapvető büntetőjogi kockázatot rejt(ene ha tényleg így működne) a Surf: ha egy Kairos-tag illegális tevékenységet végez Surf-ön keresztül és kiderül, a hatóság nem fogja visszakövetni a valódi elkövetőt, a kilépőpont tulajdonosát szorongatják meg, gép elkobzása stb. Tehát minden tag potenciálisan ki van téve ennek.

Warlimont 2016.09.30. 17:42:36

@fanto: Ne emberkedj, Dezső.... :)

Warlimont 2016.09.30. 17:44:52

@fanto: "Nemsoká lejár az a lemez és Dezső bá talán megérti, hogy nem ellene vagyunk, hanem érte. "

Elvtárs, érted jöttünk, nem ellened! :)

misi,szabo 2016.09.30. 18:05:48

@Kairos Anti: Ajaj, na akkor mi jön ezek után itthon? Mármint mi lesz a mese?

Warlimont 2016.09.30. 18:05:49

Alina Kasynets-et fotóit néztétek már a Facebookon? A Kairos partnereknek pár vidám fotó Otokar barátunkról, meg arról, hogy hol van a pénzetek.

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 18:09:37

Kis csemege, a Kairos új Londoni székhelye:

https://www.google.hu/maps/@51.5179768,-0.1713456,3a,57.4y,153.75h,90.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1smAn-8hUQ2NhJOpYXfA2t0g!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

A Mail Boxes ETC feliratú ház!!! United Kingdom to 61 Praed Street London W2 1NS on. Bejegyezve: 2016 Szeptember 16. (hivatalos adat)

misi,szabo 2016.09.30. 18:11:06

@Kairos Anti: Gyorsan erről egy új bejegyzés!!!

énszóltam 2016.09.30. 18:12:12

@Kairos Anti: ó de kár, akkor lassan vége
Hianyozni fognak a videok

Warlimont 2016.09.30. 18:12:51

@Kairos Anti: "thirty local Kairos Technologies leaders were arrested yesterday."

Hinnye, komoly hír. Vili, András, Gyula, és a többiek, ideje lelépni. :)

Zoltán Gajdács 2016.09.30. 18:16:32

@Kairos Anti: Ha igaz a hír, akkor el lehet könyvelni, hogy VÉGE VAN, BEDŐLT A KAIROS PÉNZÜGYI PIRAMISA!!!

Kairos Technologies vezetőiT letartóztatták Fehéroroszországban!!!

A híradás szerint fehéroroszoknál harminc helyi Kairos Technologies vezetőt letartóztatták tegnap.

Belarusz Tanszék Pénzügyi és egyéb vizsgálatok eredményei használt rohamrendőrség elvégzésére razziák, amely amellett, hogy a letartóztatások is látta számítógépek, telefonok, luxus autók és ingatlanok lefoglalt.

Leple alatt kínál felhő-szolgáltatások, Kairos Technologies kérjen beruházásokat, amelyek segítségével fizeti ki a meglévő befektetők.

Függő ügyészség, a letartóztatottak is szembe legfeljebb hét évig terjedő szabadságvesztés, ha elítélték.

Kicsit nyer, de próbáld értelmezni!

B0risz 2016.09.30. 18:21:46

@Kairos Anti: akkor indúl a törlés cunami?!

B0risz 2016.09.30. 18:24:17

Jaj, annyi minden jutott eszembe. Lesznek még konferenciák? Hétvégén gyakrabban kell felnéznem az official fb oldalra is....

bignagyzold 2016.09.30. 18:34:17

A helyi híradó is beszélt a letartóztatásról: www.youtube.com/watch?v=LDDpWHY7jzA :D

Warlimont 2016.09.30. 18:44:48

@B0risz: "Lesznek még konferenciák?"

Igen, beszélők formájában. A Kairos Guard meg a börtönőrt fogja jelenteni.

misi,szabo 2016.09.30. 19:09:55

Ez milyen má', ha eddig csoki volt az alsóban, akkor most mekkora lesz a para? Ez már nem egy magánblog...

misi,szabo 2016.09.30. 19:20:42

Én mindenesetre elérkezettnek látom az időt, hogy a behűtött pezsgőt megbontsam!
Félreértés ne essék, nem azokra iszok, akik most bukják apénzüket, személyes okaim vannak rá...!

Nem tudom ki volt itt, aki fogadott, hogy október 1 előtt bebukik, azt hiszem az egy üveg bor az övé!

misi,szabo 2016.09.30. 19:21:35

@Zoltán Gajdács: Menekülnek, az a cím csak egy postaláda... a kép látványos!

Fanto 2016.09.30. 19:23:14

Az álom véget ért és még október sincs.

Egyébként van új poszt, Anti már fel is tette.

goto10 2016.09.30. 19:23:32

@Warlimont: En nem javaslom a lelepest, ha onkent feladjak magukat es gyorsan, kimeritoen vallanak (maguk ellen is), az igen komoly enyhito korulmeny is lehet...

misi,szabo 2016.09.30. 19:25:54

@goto10: Javaslom én is, még gyorsan meg lehet úszni, bár amilyen p--ny egy-kettő szívesebben látnám őket a hűvösön.

goto10 2016.09.30. 19:27:58

@misi,szabo: Naja, de legyunk targyilagosak :) Ugy latszik, a hatosagok is dagonyazo B oldal-emberek, 3 ev befektetes 40 ev munkaviszony helyett vagymi. Aha, OK.

misi,szabo 2016.09.30. 19:30:25

a 30 fő olyan Master címig terjedhet....

vadaszgoreny 2016.09.30. 20:31:23

@misi,szabo: ott a kocsik között az alfa7, vitték Ottokár t is?

misi,szabo 2016.09.30. 21:05:17

@vadaszgoreny: nincs ott, legalábbis nem láttam, ha mégis adj egy időpontot. A fehér mercinek szerintem belarusz zászlaja van, a videóban nem fehér volt a merci

Hunor74 2016.10.09. 16:56:58

@misi,szabo: Egyébiránt én voltam egyedül, aki a nevével és a valódi profiljával, a magyar kairos facebook oldalon le mertem írni, h az egész egy piramisjáték... le is vezettem hogy miért, persze nem saját kútfőből :) , hanem be is kopiztam nekik a kairos.figyelő blogot!!!
Nem vártam érte hálát, de hogy ezzel vádol, hogy a kairos mellett agitálok, ez azért már barokkos túlzás!!!!
És egy Rejtő Jenő tanmese arról, h aki hálát vár, az milyen keserűen csalódik: :) Rejtő Jenő:Az elátkozott part: Természetes, hogy szerepelek a hajóskönyvben, de áthúzták a nevemet. És miért? Mert leégett a San Franciscó-i révkapitányság.
Ugye, önök is nevetnek. Matróz vagyok, és nem tűzoltó. Ítélték volna el a tűzoltóságot, amiért késlekedett, vagy a segédhivatalnokot, aki elszaladt, de mit akarnak tőlem aki mindössze azt magyaráztam a rabiátus, kötekedő révkapitánynak, hogy a bennszülött hajósinasnak nincs beriberije, csak feldagadt a lába, mert szögbe lépett. Ezért nem vagyok köteles sárga zászlót kitűzni és karanténba állni. Önök is beláthatják.
De ez a goromba fráter azt ordította, hogy rendőrt hív és lecsukat. Higgadtan kértem, hogy ne üvöltsön, mint egy barom. Erre erőszakos lett, és követelte, hogy ott a hivatalában várjam meg a kirendeltséget, majd ő megtanít. Azt mondtam kitérően hogy fogja be a száját, mert nagyon megjárja, azután távozni akartam. Megfogta a karomat. Még mindig egy jámbor ember béke­tűrésével igyekeztem elhessegetni. Nekihessegettem az üvegajtónak. De a petróleumlámpát csak akkor vágtam hozzá, amikor revolvert rántott. Emberi érzésem úgy diktálta, hogy az égő révkapitányt az esőmérő medencébe dobjam.
Ezzel az életét mentettem meg. Azt hiszik, köszönet jár az ilyesmiért? Tévednek. Feljelentett, töröltek a hajóskönyvből, és köröztek.
Aki manapság hálát vár, az keserűen csalódik.
:D :D :D