Kairos Figyelő

A Nissan ismét cáfol

ezúttal a hivatalos weboldalán

2016. szeptember 13. - vajkay

Mostanában egyre több új elmélet olvasható arról, hogy milyen kapcsolata van a Kairosnak különböző nagyvállalatokkal, olyanokkal mint pl a Nissan. Sok partneroldalon még mindig állítják, hogy a Kairos és a Nissan partnerek, de már kevesebben mint régen - ma már inkább arról szól a fáma, hogy nem is úgy van, és nem is volt ilyen soha, vagy a kapcsolat "különleges", sőt, a legtöbb helyről ez már el is tűnt azóta. Trükkösen megváltozott a kommunikáció erről, ma már le van hülyézve, aki azt állítja, hogy valaha volt ilyen állítás. Pár bekezdéssel később kiderül, hogy vagy a Nissan is hülye, vagy valaki hazudik. Hozzá kell tenni, hogy ezt többnyire nem a Kairos hivatalos csatornáin állították, de a gyanútlanokat a partnerek szervezik be, többek közt ezzel a hazugsággal is. Pár példa:

  • Ebben a beszervező levélben is erről hazudik az egyik partner
  • Ahogy ebben is
  • a CC-org.com szerint "különleges kapcsolat" van a két cég között. Egy azóta - saját maga által - törölt kommentben a cc-org CEO-ja is próbálta árnyalni a kapcsolatot, szerencsére ez a hozzászólás még elérhető ITT. Érdemes elolvasni, "biztató" üzletfél.
  • N. István,- akit a Kairos partnerekek informatikusként mutatnak be - is említi a Nissan-t, mint partnert a Szegedi Tudományegyetem egyik bérelhető termében tartott találkozón. Hozzátéve, hogy ha kiderülne a Kairos partnerek vállalatai ügyfeleinek neve -"legyen az a Nissan" - az "konkrétan rendszer a rendszer telibebukását jelentené". A nem túl logikus okfejtés 5:30 után kezdődik.

Az tehát igaz, hogy ezek nem tekinthetőek a Kairos hivatalos állításainak, de legyünk benne biztosak, hogy ezt a partnerek nem egymástól függetlenül, maguk találták ki.

Konferenciákon, tájékoztató videókon keresztül vezetők is beszélnek a Nissannal való partnerségről. Kedvenc szlogenünk: az internet nem felejt.

  • itt például Otokar Kasynets, a Kairos hálózati igazgatója állítja (15:06 környékén): https://www.youtube.com/watch?v=O5g8UduxMF8
  • A 2015. 11. 22-én rendezett, I. hivatalos Kairos konferencián készült videóban (kb. 10:40 körül) pedig L. Beáta - a Kairos partnere, konferenciákon házigazda/műsorvezető szerepet tölt be - említi meg a Nissant (köszönjük Petr100 kommentelőnk javaslatát), amit aztán Sz. András is megismétel.
  • Szívesen várunk további videókat, sajnos nincs időnk és idegrendszerünk az összes ilyen végighallgatására - de biztosan emlékszünk, hogy volt még ilyen.

Korábban már írtunk arról, hogy mi is felvettük a kapcsolatot a Nissan hazai részlegével, amikor is válaszlevélben tagadták a partnerség tényét, ez azonban még nem tekinthető teljesen hivatalosnak, és persze sokan rá is mondták, hogy hamisítvány (bár ennek valódiságáról a kétkedők maguk is meggyőződhetnek, írhatnak ők is a Nissannak). Erre már nehéz lesz. A Nissan hivatalos weboldalának török szekciójában - ahol igen erős a Kairos jelenlét, nyilván ezért volt rá ott szükség - közleményben hívja fel a figyelmet, hogy a két cég közt semmilyen kapcsolat sincs. Íme:

http://www.nissan.com.tr/otomobil-haberleri/kairos-teknoloji-sozlesme

Ha esetleg Ön nem tudna törökül, másolja be a weboldal linkjét a Google fordítójába, majd fordíttassa angolra. Ez lesz az eredmény:

Kairos Technology in Limited company's Facebook page, Nissan Motor Company is to reflect the fact that the suggestion that provide services to protect the data of the said company with our company's national and any agreement for data protection services and services related to international contracts and cooperation relations existing it is not.

Nem tökéletes a fordítás, de érthető. Sem adatvédelmi/adattárolása szolgáltatás, sem nemzetközi kapcsolat nincsen a két cég között, hiába állítja ezt a Kairos Technology Limited a facebook oldalán is.

Elég beszédes a tény, hogy egy ekkora cég, mint a Nissan, kénytelen efféle felhívást közzétenni a hivatalos oldalán. 

Konklúzió: Amennyiben Önt ezzel a mesével szeretné beszervezni valaki, kérdezze meg, miért hazudik, mi oka van rá. Ha abból indulunk ki, hogy erről szerettek/szeretnek hazudni a hálózatépítők, akkor minimum fogadja kételkedve a többi állításuk is. Ne feledje, aki Önt befektetésre/munkára buzdítja és a pénzét kéri ehhez, válasszal tartozik az Ön kérdéseire.

Egyébkén a Kairos hivatalos weboldalán a Corporate Clients menüpont teljesen üres. A sok nyelven elérhető, partnereket is felsoroló új weblapot, a Kairos Phone és Router termékeket tartalmazó webshoppal együtt 2016 januárjára ígérte a Kairos, ez azóta nem jelent meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr1511700125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misi,szabo 2016.09.20. 22:02:34

@fanto: Szép kérdés, jó számolás.
Mennyi a várható értéke a befektetésnek, aminek az irányomba bekövetkező pozítiv valószínűsége 0,01%, költsége 800.000, siker esetén a "jutalom" 1.200.000? Jól számolom 1.200 forint? Nettó veszteség az egész és még csak nem is hosszútávon. A másik oldalra bármikor állnék, az maga a folyamatos pénzfolyam.

Xlendon 2016.09.20. 22:07:52

Meg az is hogy néz már ki, hogy befizetem a kauciót, és hopp! Volt-nincs. A felettem levők szétosztják egymás között! :) Röhej.
És ha ezt is figyelembe veszem akkor valójában nem is elég a +150%, hanem lényegében 200% körül kell kigazdálkodni, @misi,szabo ezt jól számolom?

misi,szabo 2016.09.20. 22:12:16

Miért nem tesszük fel fordítva a kérdést? Lehet, hogy a Kairos piramisjáték?

Van olyan dolog, tény, adat, ami felmerült a Kairos esetében és a fenti felvetés nem tudja igazolni, sőt elveti?

Fizetnek, ugye az egyetlen egy adat, amit mindig felhoznak. Igen, de a piramisjátékok esetében az elején mindig így van.
Pilótajáték ennyi ideig nem marad fenn, 6 vagy 18 hónap alatt eldőlnek? Akkor mi van Bernie Madoffal, aki a kilencvenes évek elején már benne volt (egyesek szerint 70 körül kezdte) és 2009-ben bukott bele? Szóval, ha jól csinálják mehet évekig, évtizedekig.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.20. 22:16:37

@Xlendon:
"szerintünk a partnerek befizetései, semmi más"
Mivel a hivatalos oldalon nincsenek megemlítve nagyvállalati ügyfelek; a partnerek által említett Nissan és Sony tagadja a Kairosszal való kapcsolatot; a program nem hoz létre bérbe adható, elosztott tárhelyet (mert állítólag tesztfázis van); így nincs mit bérbe adni és nincs kinek bérbeadni. Tehát maradnak a partnerek befizetései.

Hacsak...
* nincsenek kockázati tőkebefektetők
* nincsenek olyan vállalati partnerek, akik bérbe vesznek bizonyos - jelenleg szerveren futó - szolgáltatásokat, annak tudatában, hogy ők egy űberbrutál titkosított postafiókot/VPN-/VOIP-elérést/tárhelyet használnak (vagy fognak majd használni) - és ezért hajlandóak sokkal magasabb díjat fizetni
bár ezek elég merész feltételezések.

misi,szabo 2016.09.20. 22:17:45

@Xlendon: Szerintem az nem kaució, de egy jogász megmondaná, hogy mi a fogalma:D
Persze, de nem is 200%, hanem 200+. A matek sehogy sem áll össze. A titkos terv sem, nincs esély rá, egyébként simán szerzek ügyfelet, akkor is, ha nem 150%-ot, hanem 15-20%-ot hirdetek. Nagyon sok helyen negatív a kamat, 2-3%-ért is ugranak a kockázatvállaló befektetők!

Lehet holnap némiképp változik a helyzet FOMC, lehet felborul a világ, mert az USA-ban 0,25%-kal emelik a kamatot (vagy még annyival sem, de emelnek), itt meg adnak bocsánat, de tényleg az utolsó kis ismeretlennek 150%-ot, miért, miért, miért, ha nem piramisjáték? Egy normális kockázati befektető társaság ragaszkodna a kockázatért kapott magasabb megtérülésért, senki nem ad ennyit, amikor a kockázatot ő vállalta...

Sz. Anna 2016.09.20. 22:18:33

Nem az volt a célom, hogy itt vitatkozni kezdjek az Önök véleményével, én simán elfogadom, ha valaki szerint a Kairos valamilyen illegális tevékenységet végez. Ez is egy vélemény.
Csak szerettem volna rávilágítani, hogy amíg NINCS a vállalkozásról SEMMILYEN hivatalos információjuk (ami egy ilyen elemzéshez azért nem lett volna hátrány), addig ez csak sima találgatás, a hozzászólások esetében jókora rosszindulattal keverve. Az, hogy a vállalat pedig nem ad ki SEMMILYEN hivatalos információt és választ a működéséről egy névtelen, privát blognak, az pedig az üzleti életben teljesen normális. Szép is lenne....

A sharing economy típusú vállalkozások esetében pedig néha teljesen ésszerűtlennek tűnő ötletek is bejöttek már eddig. Még akkor is, ha páran eszelősen támadták.....
Ez is tény.

misi,szabo 2016.09.20. 22:19:49

@Kairos Anti: Kockázati tőkebefektetők tulajdonrészre mennek rá, tulajdonjogot kérnek a vállalkozásból (előre rögzített kilépési feltételekkel, a tulajdonrész különböző variációival). Aki nem kér az a hitelező. Itt nincs kockázati tőkebefektető.. Ez nem kockázati tőkebefektetés.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.20. 22:23:09

@misi,szabo:
Épp ezért mondom, hogy NAGYON merész feltételezés. ;)
Bár a hivatalos weboldalon emlegetnek "shareholders"-t is:
kairosplanet.com/images/kairos-ierarchy-en.jpg

Xlendon 2016.09.20. 22:28:01

@Sz. Anna: Az a baj, hogy mindenki csak találgat. Senkinek sincs információja.
Legalábbis gyanús. Egy tiszta cég nem így működik, na.

vajkay 2016.09.20. 22:29:00

@Sz. Anna: Kedves Anna,

A Kairos a partnereinek sem ad ki információt. Mi pedig nem is kértünk ilyen soha. Kérlek olvasd el a posztokat. Alapvetően két dologra bonthatóak 1) Kairos állításai, nyilvános adatai (kliens forráskód, termékek, üzleti modell és igen, a konferenciák, Kairos vezetőktől (Otokár, Kocherev által elhangzottak is a cég kinyilatkoztatásai)) és az ezekben adódó ellentmondások, b) hazai partnerek hazugságai, amivel az itthoni fogyasztókat szándékoznak megtéveszteni. Kérlek mondd majd el, mi téves, ez esetben javítunk.

A Kairos oldalán valóban az van, hogy teszt fut - A vezetők mégsem ezt kommunikálják. A kliens nem működik, akkor mi lenne a teszt lényege? Ezt is csak olyanoknak lehet beadni, akik nem vettem még részt IT termék tesztelésében :)

Lenne a Kairosnak titkos üzleti terve? Szóval elveszik a hozamot a partnerektől? vagy a bérbe adandó tárhelyet 50szerezik meg? lehet dobálózni titkosnak tűnő dolgokkal, de semmi értelme.

Mi itt nem szurkolunk semminek.

misi,szabo 2016.09.20. 22:31:01

@Sz. Anna: Még mindig várom a feltételeknek megfelelő sharing economy cégek felsorolását, ha már elhangzott ígéret erre vonatkozóan!

Illegális tevékenység végzésére vonatkozó adatokat a szlovák, litván, észt és a török hatóságok tettek közzé, nem ez a "névtelen, privát" blog. A rosszindulatot visszautasítom a magam és a többiek nevében, bármilyen jogos kérés eddig javításra került (ha jól emlékszem egy ilyen dolog volt), továbbá a blog szerzői bármikor hajlandóak a cég véleményének megjelenítésére!

A vállalatoknak fontos a piaci megítélés, a lehetséges fogyasztókkal, vevőkkel felhasználókkal meglévő kapcsolat, az üzleti életben az a normális, ha a felmerül disszonanciákra a cég megfelelő osztálya, többnyire marketing, vagy ügyfélkapcsolati területe az üzleti élet minimális etikája alapján válaszol, reagál.

Az információk pedig a cégtől, annak képviselőjétől, a céggel marketing tevékenység végzésére leszerződött partnerektől származnak, továbbá a Nissan, a felügyeleti hatóságok, a Kairos Technologies Inc-től származó, eredetiben csatolt hivatalos oldalakon megjelenő adatokból származik, a kliens működésére vonatkozó adatokat megfelelő szaktudás, vagy ismertség alapján bárki leellenőrziheti. Erre nem lehet azt mondani, hogy nem hivatalos. Megjegyzem a leírt adatok, a videókban elhangzó dolgok bárki számára elérhetőek, azok linkjei csatolva vannak. A videókat egyébként a Kairos partnerei osztják meg, szóval a NINCS, SEMMILYEN helyett a VAN, a HIVATALOS, az ELLENŐRIZHETŐ szavakat kellene használni.

A sharing economy kapcsán felmerütl tényekre adatokra sem érkezett válasz (Matek).

Szóval ez egy gyors menekülés, amit már megszoktunk a Kairos partnereitől, ahelyett, hogy konkrét tényeket kaptunk volna, de ez továbbra is várat magára!

misi,szabo 2016.09.20. 22:32:21

@vajkay: mint mindig, korrekt, célirányos, tényekre alapozott! Irigylem a türelmedet!

Xlendon 2016.09.20. 22:33:29

@misi,szabo: a rosszindulat alatt szerintem a youtube videókban szereplő személyek kritizálását értette.

misi,szabo 2016.09.20. 22:38:19

@Kairos Anti: Tudod az a baj, hogy bedobnak olyan szavakat, ami nagyon népszerű, naponta ömlik a sajtóból, de a hátteréről a nagy többségnek nincs tudomása. Ilyen volt a Carbon Kvóta, láttam már olyan piramisjátékot, ahol a google hirdetéseit akarták eladni, legalábbis azokat a helyeket ahol azok megjelennek, itt bedobták a sharing economy-t, meg a kockázati tőkét, máshol a verhetetlen bináris opciót látom (működésképtelen és ezt az előadásban be is mutatják, ha valaki ért hozzá kiszúrják), vannak a bróker felvételek, ahol először el kell végezned egy tanfolyamot, csak utána alkalmaznak, persze olyan feltételeket támasztanak, aminek senki nem felel meg a világon....

Warlimont 2016.09.20. 22:40:01

@Kairos Anti: Hacsak...
* nincsenek kockázati tőkebefektetők
* nincsenek olyan vállalati partnerek, akik bérbe vesznek bizonyos - jelenleg szerveren futó - szolgáltatásokat, annak tudatában, hogy ők egy űberbrutál titkosított postafiókot/VPN-/VOIP-elérést/tárhelyet használnak (vagy fognak majd használni) - és ezért hajlandóak sokkal magasabb díjat fizetni
bár ezek elég merész feltételezések."

És mi van ha technológiai befektetőjük van, és az pénzeli a kutatást? Mondjuk a Google, és a Kairos tesztelése valójában azt jelenti, hogy a következő generációs Google Drive fejlesztése zajlik? Ennek részleteiről a szerződés értelmében nem lehet beszélni, és a szerződés 145/3/33a pontja értelmében a Google is le fog tagadni mindenféle együttműködési kapcsolatot, ha rákérdeznek! Többet erről nem mondhatok. :)

A Nissan az nem úgy Nissan, félreértették, a tény a "Nissan és Társa 2001 Bt", akik fehér hekkerekként végzik a rendszer kívülről jövő tesztelését, élő megbízási szerződéssel. A Sony pedig nem Sony, hanem Sanyi, ez sima félrehallás volt, és a Szo..di Sanyit jelöli.

A fileban a nullák pedig egy valóban komoly és új titkosítási technikát jelölnek, kedves barátaim, mert ha nagyítóval megnéznék azokat a nullákat, látnák, hogy bizzonnny.... egyes pixelek mindegyik nulláról hiányoznak. Nos ebben van a forradalmi titkosítás, de többet erről sem mondhatok.

(Ne vegyétek komolyan, csak poénkodok ismét!! :) )

Szerintem a felső vezetőknek valami ilyesmiket kellett volna lódítani.

Xlendon 2016.09.20. 22:41:51

@misi,szabo: Mennyi bináris opciós honlap indult az elmúlt időszakban! Sokuk biztosan átverés, lehet, hogy van közöttük, ami nem, ennyire nem ismerem.

Xlendon 2016.09.20. 22:43:14

@Warlimont: :) A nullákról nagyjából ezt is mondták! :) Az a nulla nem nulla.

misi,szabo 2016.09.20. 22:43:36

@Warlimont: :D dillis, majdnem írtam rá egy szösszenetet :D :D :D a nullák a legjobb :D

misi,szabo 2016.09.20. 22:48:59

Akkor a tegnapi mondandómhoz hozzátenném (kommunikáció):

- titkos/újszerű/üzleti modell, amiről nem beszélhetnek, amit csak tesztelnek

Ne kelljen előkeresni:

A pénz felvételének megszigorítása, korlátozása, néha teljes ellehetetlenítése:

- szabályozók megváltoztatása (fizetett összeg csökkentése [díj, jutalék], korábbi megszokott kifizetés idő növelése, jogosultsági idő bevezetése/időbeli eltolása, egyszerre lehívható összegek csökkentése/korlátozása)
- adminisztrációs feltételek megváltoztatása (nehezen teljesíthető, vagy hosszú időt igénybe vevő,sokszor értelmetlen, esetleg új feltételek megkövetelése [közös fotó az igazolvánnyal]
- felhasználó fiókjának zárolása valamilyen jogosulatlan tevékenység miatt, melynek feloldása vagy soha, vagy hosszú idő után következik be (3-6 hónap is akár, ha még működik)
- belépési jelszók letiltása, új jelszó adási metódus

Kommunikáció:
- Ellenségkép megalkotása (konkurencia, hatóságok, ismeretlen háttérhatalmak, „egyébként ők mindent elkövetnek, hogy működjön a rendszer, erőn felül teljesítenek”)
- Türelem kérése
- A „negatív” tagok „karanténba helyezése”, elkülönítése, kommunikációjuk ellehetetlenítése, megvádolásuk (pl.: csalással)
- Kívülről jövő információk kizárása, korlátozása (pl.: „aki nincs benne, nem tudhatja”)
- Lassul a válaszadási idő, bármilyen kérdés is merül fel, kezdetben megoldják a problémákat, de túlterhelésre hivatkoznak, egy idő után megindul a hitegetés (nehéz, sok a probléma, de dolgoznak rajta, türelem)
- A végén megszűnik a kommunikáció, a kapcsolatok eltűnnek, telefonszámok törlésre kerülnek, profilok záródnak, vagy törlődnek

Egyébként az összes metódusnak csak a képzelet szab határt. A lényeg minél nehezebben (vagy egyáltalán ne) lehessen a pénzt lehívni, időben minél jobban ki lehessen tolni a játék működését.

Fanto 2016.09.20. 22:59:17

@Sz. Anna:
Értem kedves Anna, ezek szerint elismeri, hogy a cég nem ad ki semmilyen hivatalos és konkrét információt, (mert akkor nekünk is elérhető lenne), mégis felrója nekünk az elemzést és rosszindulatot tulajdonít nekünk, mert hogy nehezményezzük, hogy a cég ilyen körülmények között Juliskanéniktől és Pistabácsiktól, tömegektől kér el hatalmas összegeket(?)

Azt nem nehezményezi, hogy a cég szedi az emberektől a pénzt, miközben össze-vissza hadovál és közben nem ad ki konkrét információt, nem válaszol az égető kérdésekre.
Azt nem nehezményezi, hogy a cég 150% hasznot ígér munka nélkül, miközben semmilyen működő üzleti modellt nem mutat be, ennek ellenére az idős és tájékozatlan emberektől hatalmas összegeket szed?

De azt nehezményezi, hogy analizálunk a RENDELKEZÉSRE álló adatok alapján, ami alapján a cég pénzt kér el, nehezményezi, hogy levonjuk a következtetéseket és rávilágítunk a veszélyekre?

Hol élt ön eddig? Nem vette észre, hogy szinte minden évre jut egy tömegeket átverő, szervezett csalás?

Vagy ködösíteni jött ide? Én erre tippelnék...

Tibcsi12 2016.09.20. 23:20:30

Húha , mi volt itt ma este?

Látom újabb Kairos tag, újabb mellébeszélés, az alap kérdések, alap problémák továbbra is fennállnak, választ Annától sem kaptunk a tényekre. 200.000 emberből egy sincs? Pedig egyszerűen lehetne cáfolni, hogy van bevétel tárhelybérbeadásból, az az ügyfeleknek pozítiv, ha bejelentik, hogy a cég az adatokat hackermentes , feltörhetetlen módon, világszabadalom mellett tárolja, 200 TB - t félmilliárd dollálért! De egyik cég sem vállalna fel, vajon miért?

Fanto 2016.09.20. 23:37:35

@misi,szabo:
"- titkos/újszerű/üzleti modell, amiről nem beszélhetnek, amit csak tesztelnek"

Hát igen, csak persze eddig meg most is ennek ellenkezőjét kommunikálva szedtek el emberektől, családoktól százezreket, esetleg milliókat.
A Facebookon meg folyamatosan panaszkodnak (törölgetnek és tiltanak is kifelé rendesen) a tagok, hogy még mindig nem kapták meg az augusztusi pénzüket. Hetek óta megy a hülyítés, magyarázkodás.

A befelé fizetéssel valahogy nincs gond, a kifelé fizetés meg rohadtul nehéz érdekes módon. Cseppet sem átlátszó.
No de szeptember végére - a mai közlemény szerint - megoldódnak az AGC gondok. Kár, hogy akkor meg masszív "under attack" lesz. :D

Tibcsi12 2016.09.20. 23:55:54

Egy kérdés kedves Anna!

Miért két év működés után derül ki, jön elő, hogy tulajdonképpen még mindig tesztelik a rendszert, amiről még 3 hónapja is azt álították, hogy dübörög és egy év alatt meg kell tízszerezni a tárhelyet, mert annyi előszerződése van a Kairosnak és nem győzik az ügyfelek igényét kielégíteni? Most tudjuk meg, hogy még semmi sincs, valami hirtelen titkos üzleti modell van, amiről két évig nem beszéltek?

Bocsánat, de ez nekem lánchazugságnak tűnik, egyik hazugságból való menekülésnek egy másikba.

Nem arről van szó, hogy amit eddig állítottak azt tényekkel cáfolták, vizsgálatok indultak a cég ellen és valami ellenőrizhetetlent kell mondani?

Holnap meghallgatom a Kairos konferenciák anyagát, ahol Otokar elmondja, hogy működik a vállalkozás, kiváncsi vagyok, hogy a feltételezését, hány helyen fogja megcáfolni az állításaival!

Tibcsi12 2016.09.20. 23:56:44

@fanto: esetleg link, hogy hol megy, magyar oldal ? nemzetközi ?

Fanto 2016.09.21. 00:07:30

@Tibcsi12:

www.facebook.com/kairos.planet.en/

Elég sűrűn takarítanak, törlik a negatív, panaszkodó hozzászólásokat, de mindig újabbak születnek, a mai posztnál is van bőven ilyen, ami még látható.

Zoss55 2016.09.21. 00:50:20

Sziasztok!

Látom megint meglendült itt a forgalom. Ha már ennyire lendületben vagytok, próbáltam a sok információból kihámozni, hogy összeszedetten mit gondoltok Ti, hogy mire volna szükség, hogy részetekről tiszta legyen a történet.

Arra gondoltam, hogy ha ez össze lenne szedve, akkor lenne egy támpont, amit akár a cégtől lehetne kérni, hogy lépésről - lépésre tegyen meg, ezzel tisztázva mint a partnereket, mind pedig a piac előtt a komplett informatikai koncepciót is.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.21. 01:19:55

@Zoss55:
Félek attól, hogy ez már késő bánat.

A kiszámolós cikk, a Nissan-os/Sony-s levél és a kliens forráskódjának publikálása óta volt két nagy konferencia. Akkor - ha valóban korrekt a cég - ott meg lehetett volna válaszolni ezeket a kérdéseket, korrigálni a megtévesztő kommunikációt, felrakni a vállalati ügyfelek listáját, Kocherev publikációit, stb... Azóta megjelent egy új verzió a kliensből - abban sincsen P2P hálózatot és elosztott tárhelyet létrehozó funkció - kiegészíthették volna.

De e helyett csak terelések jöttek - ez csak tesztfázis, a Moszad nem tudta feltörni a levelezőrendszert, Kóser-minősítést kapott a cég, folyamatos hackertámadásokat szenvednek el - majd az egyre növekvő gyanús körülmények miatt elkezdődtek a hatósági figyelmeztetések/ellenőrzések, az ePayments és a Paysera kihátrálása.

Eleve az egész koncepció sok sebből vérzik, erre a belépti díj, a magas realizálható hozam, a kommunikáció, a korrekt tájékoztatás hiánya csak ráerősít - így menthetetlen a helyzet. A kérdés az, hogy meddig bírja ki, meddig lesz az a bepalizható embertömeg, aki ezt beveszi.

Fanto 2016.09.21. 01:54:26

@Zoss55:
Eljut hozzájuk minden, ami itt felmerült, mert tudok róla. Otokárhoz, Székelyhez és a többiekhez is, ha akartak volna, már válaszoltak volna.

A legújabb verzió, hogy független szakértőkkel vizsgáltatják meg, átvilágíttatják a cég technikai és üzleti koncepcióját, felépítését és majd (egyszer, valamikor) bemutatják az igazolást, a vizsgálat eredményét.

Csak győzzétek kivárni. Addig is szervezzétek befelé a tagokat, újítsátok meg az egy év lejártával a tagságot vagy váltsatok nagyobb csomagra(fizessetek befelé, azzal nincs probléma, csak azok a nyavalyás kifizetések nem akarnak működni).

Volt valami moszados igazolásra való ígéret is valamikor év elején. Lett belőle valami? Nem tudom miért az az érzésem, hogy ebből az ígéretből is hasonló lesz.

Szóval kedves Zoss55 , akiknek kellett volna konkrét és világos információkat és válaszokat adni, azok pontosan tudják, hogy nincsenek válaszok.
Ha közöd van hozzájuk, azt ajánlom, hogy távolodj el tőlük, meg a kártyaváruktól, mert aki nem ezt teszi, annak nagyon sanszos, hogy a leomló építmény maga alá temeti a becsületét, meg ezzel együtt az emberi kapcsolatait.

Tibcsi12 2016.09.21. 06:12:21

@Zoss55: van néhány cikk, hónapokkal ezelőtt elhangzott ígéret.... Szerintem nem kell összefoglalni. Az urak rendszeressen olvassák a blogot, reakció nincs, konkrétum nincs, csak a tagok nyugtatása megy. Ha van ilyen szándék benned, akkor először a bejegyzésekben meglévő tényekkel kell kezdeni. Nem látom már értelmét újra és újra leírni.... De mutasd meg, hogy van! Nem kell a kommenteket böngészni, elég a bjegyzésekre reagálni.

Tibcsi12 2016.09.21. 06:19:00

@fanto: érik a panasz oldal szüksségessege, bár a facen egy nap alatt zárolnák a fiókot...., köszi, érdekes bejegyzések

piranoidok 2016.09.21. 08:05:12

Tájékoztató a Kairos bevételek adózásáról - Feltöltés: 2016. szept. 20.
www.youtube.com/watch?v=_paUR4CI72E&feature=youtu.be

Tibcsi12 2016.09.21. 08:08:44

@Zoss55: volt itt egy Moss nevű felhasználó ő már összegyűjtötte, de mintha a cc org bejegyzésben is sok minden van....., Moss azóta eltűnt....

piranoidok 2016.09.21. 08:09:59

Ugyan ez egy nappal hamarabb:
Tájékoztató a Kairos bevételek adózásáról - 2016. szept. 19.
www.youtube.com/watch?v=Idi2NyOqsF4

Itt az az érdekes, hogy László Kisházi csatornán ez olvasható:
Ezen a csatornán nem található semmilyen tartalom

"Valami bűzlik Dániában... vagy itt" - hogy Hofi szavaival éljek :)

goto10 2016.09.21. 08:27:37

@piranoidok: BTW

www.telekom.hu/static-tr/sw/file/Lakossagi_aszf_2c_melleklet_szolgaltatasok_tartalma_internet_20160601.pdf

"Üzleti vagy háztartáson kívüli megosztás, illetve szerverüzemeltetés nem megengedett, a szolgáltatáscsomag egy időben egy
bejelentkezést tesz lehetővé. A csatlakozó számítógépnek dinamikus IP cím kerül kiosztásra"

Ennek folyomanyakent ha ez mas orszagokban es szolgaltatoknal is igy van, akkor minden tarhelyberbeado (LOL, csupa nulla, de legalabb jol tomoritheto vesztesegmentesen) potencialisan perelheto es az ISP altal felfuggesztheto.

Kairos Mortal 2016.09.21. 08:49:43

A csapat egyik fele próbál valami magyarázatot keresni, mikozben a másik fele már nyíltan vállalja, hogy pilótajátékot játszanak: www.pureleverage.com/jobbelet/valoban-pilota-jatek-te-vallalod-a-felelosseget/

Tibcsi12 2016.09.21. 08:51:21

@goto10: jól értem, aki a t-homenál van, az nem oszthatja meg szerződése alapján a tárhelyét, arra másik csomag, szerződést kellene megrendelnie? Ha megteszi az mtelekom felfüggesztheti az internet hozzáférését az üzletszabályzat alapján?

Tibcsi12 2016.09.21. 08:53:21

: @Kairos Mortal: szóval nyíltan vállalja, hogy bűncselekményt követ el? Hahó, ORFK!!!!

vajkay 2016.09.21. 09:12:42

@Sz. Anna: Kedves Anna,

Had foglaljam össze, mert itt sokan írták le részletekben, mi is a probléma (helyesen)

- a blog arról szól, amit a Kairos most csinál és állít (hivatalosan, ami vagy a weboldal vagy a vezetők állításai), ennek az ellentmondásairól, mert a tudomány, informatika és matematika és jog mai állása szerint ez így nem működik, és piramisjáték.
- az egy külön téma, de legalább annyira fontos, hogy a hazai Kairos partnerek mikkel próbálják kicsalni az emberek pénzét - erről is esik itt szó, amennyiben kiderül, hogy hazugság.
- shared economy, startup.. mindent próbáltak ráhúzni már a Kairosra, de egyik sem igaz rá. Mivel te linkelted, olvasd el mit is jelent, és hogy mennyi ponton nem stimmel a Kairos jelenlegi működésével. Kéerlek jobban nézd át az említett (ígért) cégek történetét, hátterét, és ne elégedj meg azzal, hogy ezt meg azt mondták neked - ellenőrizd az infókat, ezt magadnak könnyedén megteheted. segítek: a startupokra pl jellemző a korai nagy veszteség, de a Kairos mostani üzleti modellje elég klasszikus, fapados, innovációról nem nagyon beszélhetünk - ez egy MLM rendszer, csak más ösztönzőkkel. És mivel jelenleg termék nélkül van, így piramisjáték, amit a törvény büntet.
- Ha a jövőben a Kairos üzleti tervet/működést/bármit változtat és ez legyen akár pozitív, akár negatív, mi majd a szerint írunk róla.

vajkay 2016.09.21. 09:28:45

@Kairos Mortal: ezt archiváltam a webarchive-al. Remélem valaki elküldi az NFH-nak is, vagy az ORFK megfelelő osztályának.

Warlimont 2016.09.21. 09:30:04

@Tibcsi12: @Zoss55: "van néhány cikk, hónapokkal ezelőtt elhangzott ígéret.... Szerintem nem kell összefoglalni. Az urak rendszeressen olvassák a blogot, reakció nincs, konkrétum nincs, csak a tagok nyugtatása megy."

En viszont azt gondolom, hogy a maguk modjan nagyon is reagalnak a felmerulö kerdesekre. Pl a kongferenciajuk utan belinkelt videon, amin a finoman szolva, hmmm.... okos nenik meselik el az elhangzottakat, vegig az megy, hogy az addigra mar mindenki altal ismert es pletykalt kerdeseket vettek vegig, es adtak ra valaszokat a droidseregnek. Sajnos azonban ezek a valaszok inkabb csak erzelmi alapu csapatepitö maszlag, vagy eppen mellebeszelö bullshit lehetett a nenik elmondasat hallgatva, mindenfele konkret valasz nelkul.

Szoval egyaltalan nem az a kerdes, hogy barmit össze kene foglalni, es azert nincs valasz, mert nem ertik a kerdest.
Anno az egyetemen volt ilyen, hogy kulföldi, magyarul rosszul beszelö afrikai gyerek ugy probalta meguszni a professzor kerdeset, hogy azt mondta ketsegbeesetten mindenre, hogy "En tanulni sokat, tudni valasz minden, nem erteni kerdes, kerdezz masik!" :)

goto10 2016.09.21. 09:30:17

@Tibcsi12: Pontosan, a szerzodes ilyenkor a szolgaltato reszerol egyoldaluan felbonthato, a szolgaltatas pedig szunetel. Nem neztem utana, de szerintem ez minden szolgaltatonal igy van. Lehet mondani, hogy a torrentezoket sem zaklatjak, ilyesmi, de latni kell, hogy itt arra szerettem volna celozni, hogy mindezek tukreben igen gyenge labakon all a jogi hatter es a node-ok is, melyek a tarhelyet (ZOMFG LMAO) adjak. Szoval ha csak ezt nezzuk es nem megyunk bele abba, hogy Ponzi meg forraskod es a tobbi, akkor mar ez is eppen eleg gyanus kellene, hogy legyen miszerint erre alapoznak vilagmegvalto kiralycsaszar technologiat krom-vanadium bevonatu ugyfeleknek. A beszervezosdi buncselekmeny, hozza lehet csapni az illegal net felhasznalast is, ha ugyes a vad meg minositett esetet is ki lehet hozni belole (bar ezt azert ketlem, hacsak nem nagy halrol van szo), de innentol kezdve mar halmazati...

vajkay 2016.09.21. 09:36:28

@Warlimont: Ennél egyszerűbben nem lehetne szerintem megfogalmazni a posztokat. Összefoglalni is felesleges külön (van egy tartalomjegyzék, ott kicsit össze van). Elhiszik a Kairosnak, hogy ez itt csak rosszindulatú katyvasz, mert nekik ugyan annyira technikai hablaty, mint amit a Kairos is kommunikál, csak tőlük kapnak zsebpénzt, meg van 1-2 simaképű, mosolygó csaló, aki megbeszéli őket. Nem tudok emiatt neheztelni pl a videóban lévőkre, sajnos ők egy nagyon manipulálható réteg. Az már szerintem pozitívum, hogy egyáltalán téma ott is, hogy csalás-e a Kairos. Most szerintük nem, mert meggyőzték őket, de ha úgy alakul, ők is látják már majd a jeleket, hogy ez valamiért nem működik, és nem teljesülnek az ígéretek. Talán akkor majd visszajönnek, és újra átolvassák az érveinket, ez persze nem kötelező.

Tibcsi12 2016.09.21. 09:40:16

@goto10: szolgáltatót értem, de honnan értesül arról vagy veszi észre, hogy nem arra használja a netet amire a szerződés szól, szóval Kairosszosdira?
Másik illegális net használat, ha jól értem nem arra használja ami a szerződésben áll, de az meg nem törvénytelen, csak szerződést szeg, vagy valami Btk-s eset?

goto10 2016.09.21. 10:11:16

@Tibcsi12: Itt a lenyeg, hogy penzt keres vele. Ha valaki torrentezik es penzt keres vele, az ugyanaz. Ha torrentezik es nem keres penzt, meg ki lehet magyarazni, hogy magancelu masolas, meg ilyesmi, bar a tartalmak miatt ugy is illegalis. Hogy honnan ertesul a szolgaltato az jo kerdes. Ha illegalis pornot oszt meg valaki es penzt keres vele vagy nem, az ebben a peldaban mindegy, felfuggesztik a szolgaltatast es feljelentest tesz a szolgaltato - a szerzodesszeges "milyensege" adja ki a btk vonzatot.
Lattam itt fenyegeteseket is, hogy majd mindenkit beperelnek. Csodalkoztam, hogy erre nem riposztozott senki azzal, amit irtam. Vannak felugyeleti szervek es hatosagok ahol ezt be lehet jelenteni es be is kell, hiszen buncselekmenyt eszlelo allampolgarnak ez kotelessege is. Ossze kell gyujteni az informaciokat (milyen portokon kommunikal a kliens, mit csinal, miert van ra szukseg es milyen jellegu tevekenyseghez kapcsolodik) es be kell jelenteni. A btk-t akkor veszik elo, ha jon a NAV es a rendorseg (csalas, adoelkerules es a tobbi).
Az meg, hogy a trollokat ki kell nyirni, elfogadhatatlan es onmagaban kimeriti a gyuloletbeszed es a gyilkossagra valo felbujtas esetet nagy nyilvanossag elott, hogy meg szaftosabb legyen.

Tibcsi12 2016.09.21. 10:24:16

@goto10: Koszi. En ebből azt hámozom ki, hogy a szolgáltató jogszerűen bármikor felmondhatja a net szerződést ( talán le zárhatja a kommunikációt a cél up-vel) . Mivel multi gondolom az EU több országában ez szinten így van. A többi szolgáltató eseteben is kiváncsi lennék erre, mert gyanúm azoknál is így van.
Bűncselekmény akkor van, ha illegális tevékenység van mögötte, de ez nem szükséges feltétele a szerződés felmondásának.

Ha ez tényleg így van, akkor sikerült egy olyan modellt felépíteni, ahol a net szolgáltató bármikor bedöntheti a rendszert. Talán érdemes lehet erről egy bejegyzést írni, esetleg hivatalos levélben megkeresni a szolgáltatókat, hogy valóban a normál szerződések eseteben ez szerződésszegés es felmondást vonhat maga után, vagy át kell szerződni valami masik, gondolom drágább csomagra. Meg örülhetne is a szolgáltató mivel nőhet a bevétele :)

Grat, ha így van, akkor ez nagyonügyes észrevétel!

Tibcsi12 2016.09.21. 10:25:04

@goto10: a nicked emlékeztet a 80-ás évekre, csak nem Basic programsor, ugrás az elejére? :)

goto10 2016.09.21. 10:48:56

@Tibcsi12: Ezt sajnos sem megerositeni, sem pedig cafolni nem tudom. Amugy igen, ez onnan van :)

Xlendon 2016.09.21. 10:59:46

Ezt a szolgáltatós dolgot annyiban nem értem, hogy a Dropbox is leszinkronizál a gépemre akár több gigiát is. Elvileg a kairos is ezt csinálná. Vagy nem?

Warlimont 2016.09.21. 11:11:46

@goto10: O, a regi szep C64 idök. :) Mennyit kuszködtem anno kissrackent az elsö "programjaim" összehozasaval, neztem a TV Basic musorokat, nagyon lelkes voltam. Azutan edesapam latott bennem es a programozasban fantaziat, es szerzett egy Simon´s Basic cartridge-et, azzal mar jobban jöttek a sikerelmenyek, majd kaptam egy PC/AT-t.

Na de nem nosztalgiazok, a nicknevedröl egyböl nekem is a regi Basic ugrott be, csak nem akartam rakerdezni.

Tibcsi12 2016.09.21. 11:18:08

@Xlendon: a dropbox magáncélú , ez itt üzleti , pénzt termel, ahhoz gondolom ûzleti előfizetés kell(ene)
a dropbox nem üzleti céllal hanem pl adatvédelem céljából magáncéllal használod ( akár felhőként)

goto10 2016.09.21. 11:18:26

@Xlendon: Igen, "papiron". De masik pelda, lakossagi elofizeto csinal egy webshopot az otthoni gepere es kereskedik, teljesen legalisan arulja a labkoromkitamasztokat mondjuk, adozik, minden rendben. De az internetszolgaltato megis felfuggesztheti, hiszen ez uzleti tevekenysegnek minosul, hiaba legalis ez a tevekenyseg. A dropbox (evek ota feltortek, es bizonyitottan spyware) alapvetoen ingyenes de lehet venni (nem kotelezo) plusz tarhelyet, ceges kollaboracios tarhelynek hasznalhato, stb. Van mogotte jogi szemely, semmi sem kotelez penz fizetesere es meg sorolhatnam. Nem az adatforgalom a lenyeg, hanem az uzleti celu felhasznalas.
Maskent adozik egy maganszemely a sajat autojat illetoen es maskeppen adozik egy cegtulajdonos egy ceges auto utan peldaul.

Tibcsi12 2016.09.21. 11:20:22

@Warlimont: C +4, Primo vagy Videoton 64 beépített joystickkal :)
Nekem sajnos a progmatek nem jött össze, választanom kellett es a Közgáz lett a nyerő .... Ahogy most áll a világ ez jobb út lett volna

goto10 2016.09.21. 11:24:07

A www.kairosplanet.com certificate 2016.10.28. napon lejar. Ez lenne a deadline? :D

vajkay 2016.09.21. 11:26:55

@Tibcsi12: Fú, minket is már általánosban sokkoltak a Bacis-el meg Pascallal. Persze utólag nem bánom :) Szerencsére a tanárunk tankönyveket írt, amit használtak orszgászerte, szóval jó tanárunk volt.

Tibcsi12 2016.09.21. 13:10:38

Olvasgatom a csatolt Facebook linket, gyorsan moderálnak, de nekem úgy tűnik igencsak random mondom mennek a kifizetések, van aki kap, van aki reménykedik. Aki tudja a teljes összeget lehívja, nem gyűjti. Ez értelmes megoldás, talán pont ezért borultak meg, a hatósági jelzések után sokan elkezdték lehívni a pénzüket és több volt a lehívás, mint a rendelkezésre álló cash. Forró Kairos ősz jön!

Xlendon 2016.09.21. 13:13:02

@Tibcsi12: De ha jön a webshop, minde partner vehet majd Kairos szemetest!

Warlimont 2016.09.21. 13:29:04

@Tibcsi12: Namost ha feltetelezzuk, hogy csalas az egesz, akkor a feltetelezett csalok nem ures zsebbel akarnak kiszallni, es valoszinuleg regen keszulhettek a zarorara. Ha az elvesztett a droidok bizalma es az mar nem visszaallithato, a cashflow nem megfordithato, akkor en a vegsö lejtmenet legelejen bezarnam a boltot, mert akkor mar tökmindegy, hogy 10%-kal több vagy kevesebb embert karositok meg, viszont nekem több penzem marad eltunni, meg ugyvedre.

Es egy szep oktoberi hajnalon az Alfa-07 atgördul a zahonyi hidon es eltunik a nagy exszovjet dzsungelben....?

Warlimont 2016.09.21. 13:38:28

@Xlendon: Egyebkent siman csinalhatnanak webshopot, ahol szamitastechnikai termekeket arulhatnanak a droidoknak "500% haszonnal megturbozva", hangsulyozva, hogy csak az itt vett billentyuzet, meg USB kabel garantaltan Kairos kompatibilis, es ezeket a Moszad is bevizsgalta. A webshopos telefontöltönk pedig biztosan kompatibilis a "hamarosan" :) erkezö Kairos Phone-nal!

Poen: Szerintem Kairos feliratu, kulönfele meretu es aru nejlonzacskokat kene majd arulniuk. Es akkor tenyleg lehetne stadard csomag, silver csomag.... :)

Tibcsi12 2016.09.21. 14:35:00

@Warlimont: ügyesek a srácok, nem kell elgurulniuk...
Gondolom a pénzt legálisan veszik ki ( jutalék, fizetés, költségtérítés, tarhelyberbeadas stb.)
A Kairos szolgáltatást adott el ( mail, disk, surf) jó áron, a tárhelyet meg felmondják, lehet perelni New Zelandon..., ennyi....

Fanto 2016.09.21. 14:51:47

@Warlimont:
Szinte biztos, hogy így fog történni, akkor dől az egész, (vagyis döntik) amikor megítélésük szerint már kevesebb pénz folyik be, mint amennyit ki kell fizetni és nem látnak reményt a tendencia visszafordítására.
Otokár, mint marketing igazgató majd szépen köddé válik, az itt maradt és ide kötődő Székely meg Molnár és hasonló társaik viszont nehéz időknek néznek elébe.

Székely András valamelyik videójában (szerintem a szegedi előadásában) láttam,(ahol azt kérdezték tőle, hogy kik veszik igénybe a tárhelyet) ahol valahogy úgy nyilatkozott, hogy "azt mondta Otokár, hogy 500 ezer dollár alatt nem is áll (vagy állnak) szóba a cégekkel.... "

Székely Andrást is eteti Otokár, de Székely semmi konkrétumot nem tudhat, kb. annyit tud, mint amennyihez bárki hozzáférhet. Eljutottak hozzá a matekos példák és - ha eddig nem is tudta - már tudja, hogy az általuk felállított tétel megbukott, a tárhely bérlés-kiadás egy nagy nagy mese. Dúlhat benne a kognitív disszonancia, de már annyit megtett a jelenlegi úton, hogy nem tud visszafordulni. Eljátszotta a nagy szakértőt, miatta léptek be egy csomóan, így nincs mese a verklinek menni kell tovább.
Abban reménykedhet, hogy tömegek csatlakoznak még és a bukás akár évekkel is kitolható.

Remélem, hogy nem így lesz és a bukás még az idén vagy hamar bekövetkezik, mert annál kevesebb lesz a megkárosított.
A fogyatkozó bizalom, a figyelmeztetések (mint ez a blog is és a hatósági figyelmeztetések hatására a legtöbben ki akarják majd venni a pénzüket a pár nap múlva kezdődő kifizetési periódusban.
Arra számítok, hogy egy hét- 10 nap múlva kezd majd igazán érdekessé válni ez a kajroszos mese.

Tibcsi12 2016.09.21. 14:58:02

@fanto: IGEN, 10 nap múlva sorsdöntő események jôhetnek, de mivel nem látjuk a megújítása potenciált, nem tudhatjuk mi van valójában, hol éri meg borítani, vagy kitartani. Az tény, hogy kezd pofozózsákhoz hasonlítani a cég, még állja, de...

500.000 USD nem elég 100 napra 1 TB-re! Ki sír drága a tárhely, ami a jobboldali link szerint nem működik 80%~bán, vagy az nem a Kairos disk?

Fanto 2016.09.21. 15:56:04

Egy kis történelem a közelmúltból annak, aki azon gondolkodik, hogy beletegye-e a pénzét és feltegye-e a becsületét a Kairos ígéreteire.

index.hu/gazdasag/2014/08/29/fortress/

Érdemes alaposan megvizsgálni ezt a két éves írást, és ha azonos vonásokat fedez fel az olvasó a Kairos nevű szerveződéssel, módszerével, felépítésével és ígéreteivel,(pl a hozamokat illetően) akkor biztos lehet benne, hogy az nem a véletlen műve.

Tanulság az is, hogy a hatóságok utólag léptek és kaptak észbe, amikor már több milliárd volt a kár.

Továbbá figyelmeztető Székelynek, Molnárnak és a már bizonyos szinten lévő tagoknak, akik menedzserként szervezőknek bizonyulhatnak jogilag is, hogy mi lehet a jutalma tevékenységüknek.

Warlimont 2016.09.21. 16:38:10

@fanto: Sz.A. szerintem nyakig benne lévőnek tűnik, nem áldozat, hanem részese a sztorinak, sőt az utóbbi hónapokban a webkonferenciák elsőszámú szakértő szereplőjévé lépett elő. Ha tényleg akkora informatikus, mint amekkorának belengetik, akkor kipróbálva a Kairos softwaret, elsőként kellett rájönnie rá, hogy a software (állítólag, az itteni elemzések szerint) érdemben nem csinál semmit. De ennek ellenére a szervezet egyik arca lett, sőt írt egy Guard softwaret, ami bőszen monitorozza az (állítólag) semmit?

Én az ő helyében aggódnék leginkább, mert a főkolomposok majd eltűnnek, ő és a második vonal meg maradhat, és a kelleténél sokkal jobban exponálta a nevét és az arcát ehhez az egészhez, sokszor fel fogják ismerni a valódi áldozatok mindenfelé az országban. Kb ugyanez áll Ny.V. esetére is, videok tengerével spammelte tele a youtubeot, ha bedől a piramis, sokan fogják emlegetni a fel- és lemenő rokonságát.

Xlendon 2016.09.21. 16:43:53

Na, ezen behaltok!
Skype-os verifikáció van, idézem Székely Andrást:
"Megadnak egy időpontot, és akkor neked kell elérni őket. Ők nem mutatkoznak arccal, neked kell a kameráddal bejelentkezni. Asztalmegosztást kérnek, hogy meg tudják nézni a webirodádat. Be kell mondanod, hogy te ki vagy, ott van a személyi a kezedben, mondd el hogy ki vagy. Ez az egész 2 perc, és az emberemnél egyébként 2 perc után verifikálták"
Hm......
Most sírjak vagy nevessek???

Itt mondja: youtu.be/dzNOdIIunGQ?t=31m

Xlendon 2016.09.21. 16:50:20

A következő az lesz, hogy a verifikációhoz kell küldeni egy komplett vasárnapi menüt, levestől a desszertig. Ha ízlik, verifikálnak.

vajkay 2016.09.21. 16:57:20

@Xlendon: ugyanmár, a Morgan Stanley is már őket másolja! Sőt, az összes bank, pénzintézet! :)

misi,szabo 2016.09.21. 17:00:00

@fanto: Fortress, igen, esetleg valaki a szervezők közül, aki abban is benne volt?

misi,szabo 2016.09.21. 17:01:47

@Xlendon: Akkor folytassam a tegnapi sort, vagy elégedjek meg azzal, hogy ez beleillik a sorba?

'Akkor a tegnapi mondandómhoz hozzátenném (kommunikáció):

- titkos/újszerű/üzleti modell, amiről nem beszélhetnek, amit csak tesztelnek

Ne kelljen előkeresni:

A pénz felvételének megszigorítása, korlátozása, néha teljes ellehetetlenítése:

- szabályozók megváltoztatása (fizetett összeg csökkentése [díj, jutalék], korábbi megszokott kifizetés idő növelése, jogosultsági idő bevezetése/időbeli eltolása, egyszerre lehívható összegek csökkentése/korlátozása)
- adminisztrációs feltételek megváltoztatása (nehezen teljesíthető, vagy hosszú időt igénybe vevő,sokszor értelmetlen, esetleg új feltételek megkövetelése [közös fotó az igazolvánnyal]
- felhasználó fiókjának zárolása valamilyen jogosulatlan tevékenység miatt, melynek feloldása vagy soha, vagy hosszú idő után következik be (3-6 hónap is akár, ha még működik)
- belépési jelszók letiltása, új jelszó adási metódus

Kommunikáció:
- Ellenségkép megalkotása (konkurencia, hatóságok, ismeretlen háttérhatalmak, „egyébként ők mindent elkövetnek, hogy működjön a rendszer, erőn felül teljesítenek”)
- Türelem kérése
- A „negatív” tagok „karanténba helyezése”, elkülönítése, kommunikációjuk ellehetetlenítése, megvádolásuk (pl.: csalással)
- Kívülről jövő információk kizárása, korlátozása (pl.: „aki nincs benne, nem tudhatja”)
- Lassul a válaszadási idő, bármilyen kérdés is merül fel, kezdetben megoldják a problémákat, de túlterhelésre hivatkoznak, egy idő után megindul a hitegetés (nehéz, sok a probléma, de dolgoznak rajta, türelem)
- A végén megszűnik a kommunikáció, a kapcsolatok eltűnnek, telefonszámok törlésre kerülnek, profilok záródnak, vagy törlődnek

Egyébként az összes metódusnak csak a képzelet szab határt. A lényeg minél nehezebben (vagy egyáltalán ne) lehessen a pénzt lehívni, időben minél jobban ki lehessen tolni a játék működését."

Szóval Skype-os verifikáció, hm, hm, hm :D

misi,szabo 2016.09.21. 17:05:52

A cikkből:

"Magát megnevezni nem kívánó, de a pénzügyi közvetítői szakmára forrásunk szerint több száz ügynök lehet, akik már több piramisjátékra hasonlító ügyben is szerepet játszottak. Ha borul az egyik történet, akkor elkezdenek a következőnek dolgozni, és továbbra is szállítani az ügyfeleket. Forrásunk szerint Fortressnek dolgozó ügynökök közül korábban sokan a tavalyi nagy álbrókerügy, a Cívis Globál Brókerházban is kötöttek szerződéseket."

A Carbon Credit ügye itt már előjött, mármint a Kairos esetében,...

Warlimont 2016.09.21. 18:54:41

@Xlendon: "Skype-os verifikáció van, idézem Székely Andrást:
"Megadnak egy időpontot, és akkor neked kell elérni őket. Ők nem mutatkoznak arccal, neked kell a kameráddal bejelentkezni."

Mekkora nagy szarság már ez, micsoda ordas nagy hazugság. SKYPE??? Minek??

Adnak időpontot, perdsze, azután meg majd nem veszi fel senki, de rád fogják, hogy te szúrtál el valamit, és miattad hiúsult meg az időpontra foglalt chat. Aután kapsz egy időpontot fél év múlva? :)

"Asztalmegosztást kérnek, hogy meg tudják nézni a webirodádat."

Na ezt is minek? A webiroda és az ő serverük kommunikál, mi van a webirodában, ami nincs meg nekik?

"Be kell mondanod, hogy te ki vagy, ott van a személyi a kezedben, mondd el hogy ki vagy. Ez az egész 2 perc, és az emberemnél egyébként 2 perc után verifikálták"

Szerintem a Moszadhoz könnyebben felvennének.

"Most sírjak vagy nevessek???""

Én inkább hangosan nevetek ezen a bohócjátékon, bár az meg siralmas, hogy a sok droid hogy nyeli az egyre kevésbé álcázott pofonokat. Sz.A.-nak csak ezért az elmondott és arcával képviselt szösszenetéért adnák plusz egy évet a szegedi Csillagban. Aki ezután is azt gondolja, hogy ő is szegény áldozat.... :)

Xlendon 2016.09.21. 18:57:32

@Warlimont: Nem könnyű bekerülni a Kairoshoz, csak a legkiválóbbaknak sikerülhet! Elvégre egy high-tech cégről beszélünk... :)

misi,szabo 2016.09.21. 19:06:24

két napja írtam:

- adminisztrációs feltételek megváltoztatása (nehezen teljesíthető, vagy hosszú időt igénybe vevő,sokszor értelmetlen, esetleg új feltételek megkövetelése [közös fotó az igazolvánnyal]

mi lehet a következő?

- felhasználó fiókjának zárolása valamilyen jogosulatlan tevékenység miatt, melynek feloldása vagy soha, vagy hosszú idő után következik be (3-6 hónap is akár, ha még működik)

misi,szabo 2016.09.21. 19:11:59

Vajon a facebookon meddig lesz fent a következő komment?

"Mariam Angela nobody could withdraw any money yet,, they cheated again all participants !!"

www.facebook.com/kairos.planet.en/?fref=ts

2 órája van fent

misi,szabo 2016.09.21. 19:12:52

de ez sem rossz:

"Brucce Waynne Hello,
Please for the last time on positive verification of the account patry roman Lasak, otherwise your company reported to the police !!! from 2 months you do propblemy verification of my account !!!"

Warlimont 2016.09.21. 19:29:07

@misi,szabo: "Brucce Waynne Hello"

Én Bruce Wayne-nel biztosan nem szaroznék. Bedühödik, átöltözik Batmannek, na akkor....... :)

Egyébként viccesek ezek a K-Eu kommentek, angolságuk még a Google Translator szintjét se éri el.

misi,szabo 2016.09.21. 19:37:42

@Warlimont: Én meg azt hittem, hogy a google fordítja félre ;)
Aki anno orosszal kezdte, majd átképzett orosztanártól tanulta az angolt (németet, spanyolt) egy órával a tanár szintjétől lemaradva, mert az is akkor tanulta, az nem vitte sokra....
Szerintem letiltották, az nagyon megy!

Itt egy hirdetés, elég fura a kommunikáció és nagyon gyors a törlés, de talán még elcsíptek belőle valamit. Nem személyeskedés, inkább az üzleti hozzáállást akarom bemutatni, hogy nem szabad egy vevővel viselkedni, még akkor sem, ha épp nem akar vásárolni. Utolsó előtti komment alatti válaszok.

www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1134442823253090&id=1014531815244192&comment_id=1271614209535950&notif_t=share_reply&notif_id=1474107137833690

Warlimont 2016.09.21. 19:47:56

@misi,szabo: "Szerintem letiltották, az nagyon megy!"

Legyünk pozitívak, amig moderálnak, addig az utolsó még nem kapcsolta le a villanyt. A droidoknak akkor kezdődik majd az igazi pánik, amikor már mindegy lesz, hogy ki mit ír, senki nem töröl, nem reagál.

misi,szabo 2016.09.21. 19:56:29

@Warlimont: 2-3 hete lelassult a moderálás, azaz van olyan magyar oldal, ahol 1-2 napig is fent tud lenni egy negatív komment. Mintha az oldal gazdája sem pörögne annyira.
Most épp azt olvastam, hogy az augusztusi pénzeket szeptember hó végére várják. Szóval kicsit elcsúsztatták a fiúk a kifizetéseket, tényleg komoly baj lehetett, de hisznek még benne, mert elkezdtek ad hoc módon fizetni, azaz van aki kap, van aki nem.

Fanto 2016.09.21. 20:39:43

@misi,szabo:
Hát igen, amíg van pozitív tapasztalat, azaz van legalább néhány olyan, aki tudott pénzt lehívni, addig a többi reménykedik.

Friss hozzászólás az angol kajrosz oldalról:
"Wtf, now they sent information, that they are goin' to close AGC for some time, because it is not ready for using, and do all transfers as we first wanted, to personal banks or Paysera..?!! And the same thing on 25h, no using AGC for september money also? Can't understand anything anymore. Still no money also."

Ajajj, meddig lesz látható? Szerintem nem túl sokáig.

misi,szabo 2016.09.21. 20:43:34

@fanto: lemaradtam az AGC-ről, mi az? az új Paysera?

Fanto 2016.09.21. 21:08:06

@misi,szabo:
Jó kérdés, nekem úgy tűnik, hogy a Kairos által mostanában barkácsolt valamilyen közbenső számla, ahonnan állítólag utalni lehet valódi bankszámlára.

Tehát első lépésként a webiroda egyenlegét kell az AGC 'számlára' utalni, majd onnan tovább saját bankszámlára.

A tévedés jogát fenntartom. Hátha valaki többet tud a dologról.

piranoidok 2016.09.21. 21:56:27

Tovább titkosodik a Kairos. Hogy kik a partnerek, az titok, még a partnerek között is.
Az 512 kódolás 2048-ra váltják a támadások és a nagyobb biztonság érdekében.
Paysera ellen komoly intézkedéseket indított a Kairos.
Tegnap megvadult a számlálóprogram, eltünt több órányi idő, rengetegen panaszkodtak.

Fanto 2016.09.21. 21:56:50

10 nappal ezelőtt megjelent közlemény:

"Kiemelten Fontos Közérdekű Információ!
Tisztelt KairosPlanet Partnerek!
Minden kedves partnerünk számára fontossá vált, hogy a zökkenőmentes Recharge - Pénzfeltöltéshez (kauciós díjak befizetése), és Withdraw - Pénzkiutalás minden hónap végén, regisztráljatok az AGC Internal Transfer linkre kattintva!
Az AGC Internal Transfer linket mindenki a saját KairosPlanet Kabinetjében cabinet.kairosplanet.com/ a fenti vízszintes sor Money - kattintva, azt követően bal oldalt a Recharge - re, és azt követően a SWIFT/SEPA Direct Transfer után található AGC Internal Transfer fülre kattintva, a megnyíló ablakban az aláhúzott, kék színű "this link" -re kattintva tudja megcsinálni.
Hamarosan lesz magyar nyelvű segédlet is, addig is kérem a szíves türelmeteket!
Az, hogy a "SWIFT/SEPA Direct Transfer" a kaució befizetéshez és a jövedelmeink kiutaláshoz direktbe a saját bankszámlánkról, és/vagy bankszámlánkra a legtöbb esetben (és mely esetekben) bőven elégséges lesz-e, és mely esetekben feltétlenül szükséges az "AGC Internal Transfer" regisztráció, hamarosan részletesebben tájékoztatunk mindenkit."

www.facebook.com/15gigaber320/posts/1090869497640769

Tehát belső utalás az AGC számlára, de azt is a Kairos ellenőrzi. Onnan még vissza is szippanthatja az összeget, amire volt is példa, erre panaszkodott valaki a fészbúkos angol kajrosz oldalon.
Az AGC számláról utalni kell tovább a delikvens saját bankszámlájára, de ezt úgy tűnik, minden eszközzel akadályozzák, mert onnantól kezdve tényleg fizetni kell. Hivatkoznak technikai problémákra, terheltségre, átváltási problémára, a telefonos kód nem érkezik meg az utaláshoz és hasonlók.

Tibcsi12 2016.09.21. 22:06:02

@fanto: hogy is volt, ha baj van komplikálódik az adminisztráció ?

Köszi mindenkinek!

2048, hirtelen mekkorát leptek, valakinek leesett, hogy 256 elavult? De ekkorát, azért ez most a szakma csúcsa, nem!

Szóval srácok nézzük a titkosítást, adatsort titkosítottuk:

256 = 000000000000000000000000
1024= 000000000000000000000000
2048= 000000000000000000000000

A nemzetközi kriptográfiai szövetség 3 heti munkával visszafejtte és azt találata, hogy ez lett titkosítva

000000000000000000000000

Egyébként tegnap még arról volt szó , hogy nincs adat, mert meg csak teszt fázis van, akkor most mit is titkosítanak?

Tibcsi12 2016.09.21. 22:07:32

@piranoidok: miért nem lepődik meg, pedig azt hittem húzzák még, de qwa nagy baj van es a szeptemberi lehívásuk csak most indulnak majd

Warlimont 2016.09.21. 22:14:00

@Tibcsi12: Pl az 1977-ben leírt RSA módszer szerint van 4096bites kulcsú titkosítás is.

goto10 2016.09.21. 22:17:29

@Warlimont: A TLS 1.3-ban nincs is RSA... Vajon miert :)

Fanto 2016.09.21. 22:33:06

AGC = Asset Global Consulting , bármit is jelentsen ez.

Így néz ki a számla belülről:

kepfeltoltes.hu/160921/2016-09-21_212626_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A dizájn nagyon szép, ezt el kell ismerni, erre odafigyelnek a srácok.

Tibcsi12 2016.09.21. 22:33:59

Kar ezen agonizálni, ha nem lenne törvénytelen és lenne időm megpiszkálnám a Kairost, hogy fel lehet e törni , 90%, hogy adatokhoz férnék, de nem vagyok még csak informatikus sem, csak felismertem a hülyítést...... Lehet 2048, de mondhattak volna 8196-ot is, nem ? Eddig az eddig adatokat sem rejtettek el nagyon... Pl kliens program .....

Tibcsi12 2016.09.21. 22:35:04

@fanto: Wow, bár lehetne arany színű is, akkor jobban vakítana

Fanto 2016.09.21. 22:47:09

Szóval ez az AGC egy ewallet (elektronikus pénztárca), amin láthatod a (virtuális) dollárjaid nagy számát, ha platinát fizettél és jól beszerveztél másokat, csak az az apró probléma, hogy ez a Kairos-nál van.

Van egy pénztárcád a Kairosnál, amire rá van írva a neved és megpróbálhatsz kérni belőle. Kérdés, hogy kapsz-e és ha kapsz, mik lesznek a feltételek, mennyi lesz az utalás költsége, limitje, átfutási ideje és hasonlók.

Warlimont 2016.09.21. 23:14:44

@fanto: "A dizájn nagyon szép, ezt el kell ismerni, erre odafigyelnek a srácok."

Minden irónia nélkül, az egész Kairos design nagyon jó, a grafikusuk teljesen rendben van. A bal felső sarokban a barna sáv valami lefotosoppolt név lenne? Az az egy elem nem illik bele a képbe. Simán alkalmaznám a grafikust, ha a Kairos bebukik és megbízás nélkül maradna.

Fanto 2016.09.21. 23:40:02

@Warlimont:
Jó szemed van, azt kiszúrtad, amit én műveltem adatvédelmi okokból.
Egyébként egyetértek és el is ismertem, a dizájn az rendben van. Bár ez lehet olyasmi, mint a bűnözők felső kasztjánál a fehér gallér, a nyakkendő és a szmoking. Vonzó, bizalmat gerjeszt jó az első benyomás, de ettől még a viselője végtelenül romlott és veszélyes.

@Kairos Anti: Mikor tetted fel a post-ot? Az ember vért pisál, hogy választ kapjon erről az AGC-s dologról, közben már fenn van az infó. :D

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.09.22. 00:26:18

@fanto:
Most az előbb.
Bár a cikket már az "Ágicát" emlegető hölgy videójának megtekintése után már el kezdtem írni, de ezek az információk már egy jó ideje - ~2016. márciusa óta - ismertek előttem, csak most vált nagyon aktuálissá.

vajkay 2016.09.22. 09:09:44

@misi,szabo: eléggé bicskanyitogató ez a stílus. tipikus bunkó, aki egy kis pénzhez jut, és felül a magas lóra, el van telve teljesen magával. megvannak a tőle kapott hírlevelek is, természetesen az összes hazugságot tartalmazzák (a nissan-t is), ezeket mi szépen gyűjtjük, és ha esetleg úgy alakul, a "végén" boldogan adjuk át a hatóságok munkáját segítendő, amikor azt keresik, kik tévesztették meg a hazai fogyasztókat nagy számban.

misi,szabo 2016.09.22. 20:11:32

@vajkay: Szóljatok, nálam is van pár dolog :D!