Kairos Figyelő

Magyarországi pertársaság alakul...

...bár az alapító személye "kissé" érdekes.

2017. augusztus 30. - Kairos Anti

Úgy látszik hatása volt a tegnapi eseményeknek.

A Magyar Idők mai számában egy újabb cikk jelent meg (amit átvett az Inforádió is), melyben az alábbi örvendetesnek tűnő fejlemény olvasható:

Pertársaság létrehozásán dolgozik a Kairos nevű pilótajáték magyar károsultjai számára Székely András, aki magát szintén kárvallottnak tartja, bár egyike volt azoknak, akik szervezték az ügyfeleket.

Már-már dörzsölnénk a tenyerünket, hogy végre, valaki elindítja a folyamatot... ...aztán megakad a szemünk az alapító tag - Székely András - nevén. Ámbár egy elterjedt névről van szó, de a Kairos kapcsán, a szervezők között egy eléggé "közismert" személyről van szó, aki a piramis magasabb fokán - Master vezető szinten, ami nem egy alacsony szint - helyezkedett el, szervezkedett, nem csak pár ismerősét szervezte be. Blogunkat rendszeresen olvasók találkozhattak már a nevével.

De lássuk tovább a cikket - máris itt egy "coming out":

Mint azt lapunknak elmondta: ők azt mondták el a leendő ügyfeleknek, amit a brit bejegyzésű cégtől központilag kaptak, annak valóságtartalmát nem tudták ellenőrizni.

Ez a kijelentés eléggé nehezen hihető. A Kairos 2015 közepén jelent meg Magyarországon, 2015. november 22-én már az 1. Kairos Konferenciát tartották Budapesten. 2015. december 6-án a Kiszámoló nevű pénzügyi tanácsadó blogon jelent meg egy elemzés, mely a befektetés hátulütőire hívta fel a figyelmet. Ez a cikk nagyon gyorsan elterjedt, tényekkel alátámasztott, azóta sem megcáfolt kritikákat fogalmazott meg és a cikk hozzászólásaiban megjelentek az informatikai kritikák is. Nem hinnénk, hogy Székely Úr figyelmét elkerülte.

Pláne hogy Székely András állítólag informatikus. A Kairos "állításai" egy informatikus számára azonnal minimum gyanúsnak kellett volna lennie - bár a "22000 hiányzó informatikus" országában ez még talán megérthető.

Ráadásul 2016. január 6-ára (a cikk megjelenése után egy hónappal) a Nissan magyarországi leányvállalata már tagadta a Kairos-szal való állítólagos kapcsolatot, 2016. január 10-ére visszafejtették a program forráskódját (ami bebizonyította, hogy a program nem azt csinálja, amit a Kairos állított róla), 2016. január 13-án a Sony is tagadta a Kairos-szal való kapcsolatot - így a Kairos állításai teljesen hiteltelenné váltak.

Mindezek ellenére Székely András 2016 nyarán még a Kairos mellett kampányolt a szegedi informatikai konferenciáján, folyamatosan webinárokat tartott/webinárokon vett részt, Ő készítette a Kairosguard nevű segédprogramot is, sőt befektetője a 2017. január 25-én alapult Planet Business Management Limited nevű "cégnek".

Összegezve: ha a cikkben szereplő Székely András megegyezik az inkriminált Székely Andrással, akkor ő nem csak kárvallottja ennek a piramisjátéknak, hanem szervezője, így büntethető:

Piramisjáték szervezése

412. § Aki mások pénzének előre meghatározott formában történő, és kockázati tényezőt is tartalmazó módon való összegyűjtésén és szétosztásán alapuló olyan játékot szervez, amelyben a láncszerűen bekapcsolódó résztvevők a láncban előttük álló résztvevők számára közvetlenül, vagy a szervező útján pénzfizetést vagy más szolgáltatást teljesítenek, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Forrás: 2012. évi C. törvény a Büntető Törvénykönyvről

A bejegyzés trackback címe:

http://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr5012790968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diskeeper 2017.08.30. 19:14:23

Bocsánat a szóhasználatért, de így menekülne a patkány?

dühösember 2017.08.30. 21:02:17

őt elkapni, olyan mint amikor pitiáner sarki drogdílert kapják el a keresztapa helyett

ott van viagra és kájrosz otokár, ők a fő kolomposok és az ukrán tulajok

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2017.08.30. 21:25:03

A jogszolgáltatás hazájában sanszos, hogy a "drogdíler" - akinek ugyancsak a börtönben a helye a tetteiért - megúszhatja/kisebb büntetést kaphat, hisz "ő csak cukorkát árult a gyerekeknek/az ukránoktól kapta az árut/őt is átverték, de ő segít a károk helyreállításában".

Ezért lenne igen lényeges, hogy minden károsult önmagától jelentkezzen, ne az égi csodát várja, hogy "majd a elkapják a főszervezőt, majd kapok én is pénzt". Ne gondolja, hogy a konferenciákon/webinárokon felszólaló szervezők - bármennyire is fess úriembereknek/kedves hölgyeknek látszottak - nem sárosak ez ügyben - ellenkezőleg!

Tessék sutba dobni a szégyenérzést, összegyűjteni minden információt, e-mailt és elfáradni vele a rendőrségre!

Xlendon 2017.08.31. 00:36:47

Szerintem ez az a Székely András! Röhejes, hogy ő áldozatnak tartja magát, bár azt el tudom hinni (nehezen ugyan), hogy esetleg a végén pénzügyileg bukott az ügyön, mert esetleg annyit belenyomott.

Kairos Anti, kérjetek Székelytől interjút!!!!!!! Kíváncsi lennék, mit mond.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2017.08.31. 00:58:16

@Xlendon: Szerintem a Magyar Időkben megjelent cikk íróját - Szemán László János - biztosan érdekli pár további érdekesség - a szerkesztőség elérhetősége szerepel az Impresszumban:
magyaridok.hu/impresszum/
Ha valaki írna nekik, nyugodtan említse meg a blogot.

Marianna Imre 2017.08.31. 15:21:15

@Xlendon: Nyugodj meg, Székely egy fillért sem nyomott bele a saját zsebéből... az ő pozicióit is Horváth Gyula fizette be, már amiről Én tudok. Mindenütt ott volt, de a más adatait felhasználva... van rá bizonyítékom is.... sőt, ez már a BRFK.-nál van.

Marianna Imre 2017.08.31. 15:29:02

@Kairos Anti: Székellyel vigyázzatok! Nekem személyes kapcsolatom volt vele. Ez az ember többszörösen kitanult a csalások terén. A szemebe letagadta azt, amit együtt csináltunk, azaz, segített nekem a kairosban átutalni, és nekem letagadta. És még ki is röhögött! A szemembe. Ettől kezdve tudom, hogy ki ő valójában.

Zoss55 2017.08.31. 15:41:21

@Marianna Imre: Szia Mariann!

Köszönjük, hogy ezeket megosszottad velünk. A kérdésem, de már múltkor is kérdeztem, hogy kérlek oszd meg ezeket a bizonyitékokat itt velünk is..

a) . az ő pozicióit is Horváth Gyula fizette be,

b) segített nekem a kairosban átutalni,

c) . A szemebe letagadta azt, amit együtt csináltunk, - mit is ?

Hasznos volna!

Zoss55 2017.08.31. 15:43:22

Sziasztok!

Hát igen, igazatok van. érdekes egy figura. bár, ahogyan a cikket elolvastam, nem ő szervezi... Nem tudom, Ti ezt honnan vettétek. Kérlek osszátok már meg velem is. Mert a cikkből az derül, ki, hogy egy német csoport szervezi és a magyarokat akarják ehhez "csatlakoztatni", hogy tömeget képviseljenek. De lehet, hogy ő is szervezi!

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2017.08.31. 16:04:53

@Zoss55:
Idézem a cikket:
"Pertársaság létrehozásán dolgozik a Kairos nevű pilótajáték magyar károsultjai számára Székely András"
illetve
"Székely András néhány károsult társával elkezdte a szervezést Magyarországon, hogy pertársaságba tömörülve hatékonyabban tudják képviselni az érdekeiket."

A németek úgy jönnek a képbe, hogy a "hős" Andrásunk először megszervezi itthon a pertársaságot - amivel esetleg ki szeretne bújni a felelősség alól, hisz "Ő is károsult, de majd Ő segít" - majd csatlakoznak a már meglevő kezdeményezéshez:
"Székelyék terveik szerint csatlakoznak a német kezdeményezéshez."

Zoss55 2017.08.31. 16:11:02

@Kairos Anti: Ja.... Kösz! Értem. Érdekes lenne megtudni, hogy mit és hogyan szervezi, "hősünk"... És mit jelent a "Székelyék"? Akkor nem csak ő szervezi?

Mondjuk, egyet azért megjegyeznék. Bár, valóban érdekes, hogy pont ő szervezi, de azért magyarországon is voltak nála "magasabb" rangú vezetők... ők miért nem teszik ezt? Ha nézzük - tudomásom szerint a "ranglétrát", akkor ő egy átlagos "vezetőnek" minősül, és semmi értelme sem lenne, hogy pont ő szervezze... Ugyanolyan energiával kellene ezt azoknak a "nagy" vezetőknek is megszervezni, akik ennek az elejétől fogva részesei voltak. Ők most hol vannak? Tudtok róluk valamit?

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2017.08.31. 18:33:28

"Bár, valóban érdekes, hogy pont ő szervezi, de azért magyarországon is voltak nála "magasabb" rangú vezetők.."
Ez nem indokolja azt, hogy Ő nem bűnös.

"ők miért nem teszik ezt?"
Gyanítom mert Ő arra apellál, hogy vannak nála nagyobb szervezők, majd rájuk verheti a balhét - nem számol azzal, hogy ha nem is fő-, de többed rangú vádlottként felelhet tetteiért.

"tudomásom szerint a "ranglétrát", akkor ő egy átlagos "vezetőnek" minősül"
Azért minimum (minimum, mert lehet, hogy sokkal több embert szervezett be - csak ezek eloszlottak "horizontális síkban") 39 ember (ennyi kell a Master szinthez: m.cdn.blog.hu/ka/kairos-figyelo/image/masterlevel_20170831.png ) beszervezése már jelentős mennyiség. Hozzátéve azt, hogy
* Ő egy fő felszólaló volt a konferenciákon
* jelentős szerepet vállalt a webináriumokon
* szakmai szakértőként is megmutatkozott, hivatkoztak rá, illetőleg tevékenyen szakmailag hozzájárult - lásd Kairosguard - ehhez
* a Planet Business Management befektetői között van
szóval nem egy szimpla "beszerveztem pár haveromat"-jellegű kis hal a rendszerben.

Marianna Imre 2017.08.31. 19:40:23

@Kairos Anti: Székely mint informatikus is nagy szerepet vállalt a Kairosban. A magyarországi vonalon, Horváth Gyula háttereként több száz embernek tartotta figyelemmel az irodáját! A Kékszinfónia nevű lapot is létrehozta, hogy az emberek kapcsolódjanak rá, mondván, hogy ez arra lesz jó, hogyha leszakad az internetről a Kairos tárhely, akkor a Kékszinfónia mindent megold. Amikor szóltam az embereknek, hogy véleményem szerint ez éppen arra jó, hogy minden nyomot eltűntessenek adott időpontban. Persze, ezért fel volt rám háborodva. És mit ad Isten, nemsokára eltűntette magát a Kékszinfóniát.
Tudomásom szerint, a saját szerverparkján adott ki tárhelyeket bérbe, amit az emberek bérbe adtak a Kairos részére. Ezen éjjel-nappal dolgozott, mert erre bizony oda kellett figyelni állandóan.

Marianna Imre 2017.08.31. 19:49:50

@Zoss55: Sokszor akartam már berakni a bizonyítékokból, de sajnos, nem sikerült soha. De ha akarod, küldhetek neked bizonyítékokat.

Az, hogy mit csináltunk együtt Sz. Andrással, nagyon hosszú lenne leírni, főleg azt, hogy mit és miért.
Lényeg, hogy akkor kezdtem megállítani a csalásokat, amiben először segített, de Horváth Gyula és Tóth Zsiga Miklós megfenyegette Andrást.

Az Én történetem nem a Kairosnál kezdődött tulajdonképpen, hanem egy céghez hívtak hálózat építőnek. Akkor még a tejipar hálózatának a kiépítéséről volt szó, és a WorldVentures-ről. Később derült ki számomra, hogy már a cég elkezdte építeni a Kairos hálózatát.

Zoss55 2017.08.31. 21:12:53

@Marianna Imre: Ahh... Értem, köszönöm, de azért - akár privátban is - szívesen vennék pár részletet.

De a Székely a WoldVenture-ban is benne volt?

Gyula és Miklós megfenyegette? Woww... Na ez érdekes... mivel?

Zoss55 2017.08.31. 21:16:13

@Marianna Imre:

Ahh..... Értem... De a Kékszinfoniát miből látod, hogy eltüntette? Még van az oldal és a FB is... bár semmit sem változtattot 1 éve.... mit jelent, hogy "eltüntette" Na ez érdekes fejlemény!

Kenderice 2017.09.01. 06:59:22

Mi lesz a következő hír?
Hogy kóserzsuzsi is pertársaságot alapít?
Hehehe...

kairosface 2017.09.01. 09:09:18

@Kairos Anti: Székely András vezető levele:

Tisztelt Vezető Társak!

Mint ahogyan azt már régebben is jeleztem, a Kairosban ez idáig történtek és főként az elmúlt napok történései ill. mély hallgatása arra indítottak Székely András vezetőtársammal, hogy most már visszavonhatatlanul elindítsunk egy tiltakozó akciót.

Nem vagyunk hajlandóak a továbbiakban elfogadni, sőt ehhez még asszisztálni is, ami itt válságkezelés, valójában vagyonkimentés és felelősség átruházás címén a Kairosnál közel egy év óta folyik. Irritáló ez a folyamatos és tiszteletlen, bennünket kiskorúnak tekintő, semmitmondó kommunikáció. Az időnként nyilvánvalóan megvalósíthatatlan ígérgetés az újraindításról és a teljes kártalanításról. Az egyre kuszább üzleti kapcsolati hálóról, az időnként felbukkanó nagylelkű befektetőkről és még sorolhatnám tovább, de elég csak egyetlen szót említenem: SCHONPAY! Ez a történet a szélhámosság skáláján vetekszik az Eiffel torony egymás után kétszer történt eladásával.

Azt gondoljuk, hogy ennek most már ideje lenne véget vetnünk!

Ezért az alábbiakat szeretnénk tenni, de ehhez szükségünk lenne minden vezető tevőleges támogatására, hogy ez a kezdeményezés mindenkihez, főként az alsóvonalakhoz is maradéktalanul eljusson.

Célunk, hogy a Kairos volt és jelenlegi vezetői számára megmutassuk és bizonyítsuk, hogy a hálózat még nem esett szét és bizonyos esetekben igen összetartó és tettre kész, főként ami a kártalanítás ill. ennek elmaradása esetén a felelőségre vonás kérdését illeti.

Cél, hogy minél több csatlakozót szerezzünk a demonstrációhoz! Ezzel egységet és tettre kész tömeget mutassunk, akik a kártalanításuk kikényszerítése érdekében a Kairos mint cég és annak felelős vezetőivel szembeni büntetőfeljelentés megtételétől sem riadnak vissza.

Ennek sikeres lebonyolításához közadakozásból, hála Nektek már a technikai háttér is rendelkezésünkre áll. Egy szerver, mely a demonstrációban résztvevő gépekkel kommunikál, így folyamatosan mutatja pl. a részvételi arányt. A szerveren található többek között a gépekre telepíthető program, amely adott időben egyszerre kapcsolja le a demonstrációban résztvevő gépeket és egyidejűleg szignált küld a szerverünknek erről. Ez számunkra ez egy nagyon értékes információ, megmutatja a tömegbázisunk nagyságát, végső soron az akaratérvényesítő képességünket. A fenti program a felhasználók számára pedig nagyon kényelmes mivel mindent megold helyettünk. Tulajdonképpen a feltelepítés után csak a gépet és a Kairos app.-ot kell bekapcsolnunk. Ezt követően a Kairos app-ot!!! és nem a gépet adott időpontban lekapcsolja majd 1-2 órán belül ismét visszakapcsolja, egy véletlen generátor segítségével, hogy az egyszerre történő feljelentkezéssel járó esetleges túlterhelést elkerüljük. A rendszer része még egy tárhellyel összekötött automata levélküldő, mely elsősorban a tiltakozás technikai részleteiben nyújt leveleivel eligazítást, valamint folyamatosan fog információkat küldeni a résztvevőknek az akció jelenlegi állásáról, a várható fejleményekről, az eredményekről ill. a tervezett további lépésekről. Ennek szükségessége szerintem nyilvánvaló, gondoljunk csak a hálózat nagymértékű szétesésére, kulcsvezetők helyenkénti hiányára és a külföldi hálózatokkal történő cselekvési egyidejűség biztosítására, valamint a demonstráció és az azt követő történések pl. tárgyalások lefolytatására. Ezzel képessé válik a rendszer akár még egy gyors szavazás lebonyolítására is szükség esetén.

Eltökélt szándékunk, hogy az akcióhoz kapcsolódók számára (hangsúlyozottan, csak is azokat képviselve!!!) az általuk biztosított érdekérvényesítő képességgel, a maximálisam elérhető kártalanítást számukra megszerezzük, ha szükséges kikényszerítsük! Ennek elmaradása esetén kezdeményezzük a helyzetből adódó büntetőjogi konzekvenciák levonását!

Tisztelt Vezető Társaim!
Úgy gondolom, hogy mindenkinek joga van eldönteni, hogy akar-e a demonstrációhoz csatlakozni, vagy sem, ez mindenkinek szíve joga! Nekünk viszont egy dologhoz biztosan nincs jogunk, mások helyett dönteni! Így álláspontom szerint az a kötelességünk, hogy a felhívást eljuttassuk minden döntési szintre, azaz eljusson a felhívás a hálózat minden tagjához, hogy mindenki saját maga dönthessen ebben a kérdésben, mert elsősorban is mindenkinek sajátmagáért és nevében szükséges elsőként tiltakoznia! Mi csak azután vállalhatjuk fel az érdekeinek képviseletét, ha az egyén a csatlakozásával értelemszerűen ehhez felhatalmazását adja.

Amennyiben úgy ítélitek meg, hogy akció szükséges, csatlakoztok!

A csatlakozáshoz szükséges linket kérem juttassátok el minden alsóvonalatokhoz!

Az akcióhoz az alábbi linken lehet csatlakozni: 

Üdvözlettel:
Tamás András és Székely András

kairosface 2017.09.01. 09:11:54

@Kairos Anti: Itt van ez a facebook csoport. Tagja Székely András is. Lehet tőle kérdezni is. Jelentkezzetek! Én vagyok az admin, mindenkit felveszek és ebben a csoportban nincsen kitiltás!

www.facebook.com/groups/1475221459173491/

kairosface 2017.09.01. 09:33:00

Székely András folyamatosan olvassa a Kairos-figyelőt.

Ha végig olvassátok a kommenteket kiderül.

www.facebook.com/groups/1475221459173491/permalink/1795066277189006/

Kenderice 2017.09.01. 10:39:01

@Xlendon:
Volt erről egy hosszas levelezésem hugauf árpáddal.
Ő az egyik felsővonalas, a neve ismerős lehet a kairosból. Abba is sok embert beszervezett.
A levelezésben gyakorlatilag elismerte, hogy piramisjáték az egész.
Ominózus mondata:
"Jól tudjuk, hogy ha megáll a tagok befizetése, a rendszer összeomlik."

don diablos 2017.09.01. 11:04:55

@kairosface: Ezt mikor írta? Ha egy évet emleget. akkor nem lehetett túl régen. Tényleg a gépek ki és bekapcsolásával akarják térdre kényszeríteni a Kaiorst?

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2017.09.01. 12:49:00

@kairosface: LOL, ezt mikor írta? Gyanítom - az egy éve folyó dolgok (amikor elakadtak a kifizetések) kapcsán - idén nyáron.

Virtuális tüntetést szerveznek - ez annyira "cuki". Mintha a kezdetektől fogva nem sejtették volna, hogy ez az egész átverés. Mintha nem szólt volna nekik senki.

De jó tegyük fel, nem esett le nekik 2015 negyedik harmadik/negyedik negyedévében, amikor a Kairos masszívan megjelent Magyarországon. Tegyük fel, hogy egy informatikusnak sem esett le (tényleg hiányozna 22000 informatikus Magyarországról? ;) ). De 2015 végére - amikor megjelent a kiszámolós cikk - 2016 elejére - amikor visszafejtették a kliensprogramot, illetve a Sony és a Nissan cáfolta a Kairossal való kapcsolatukat - már annyi információ állt rendelkezésre, hogy tudni lehetett, hogy ez az egész kamu.

Ennek ellenére 2016 nyarán Székely András még mindig konferencián agitált - pedig akkora már elindult a blogunk is, majd 2016 augusztusára elkezdtek akadozni a kifizetések. De nem, még akkor sem esett le nekik? Ezt kétlem, nagyon kétlem.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2017.09.01. 12:55:17

@don diablos:
" Tényleg a gépek ki és bekapcsolásával akarják térdre kényszeríteni a Kaiorst? "
Valószínűleg nem a gépek, hanem a Kairos kliensét akarják ki be kapcsolgatni - de ezt a levél írja is:
"Ezt követően a Kairos app-ot!!! és nem a gépet adott időpontban lekapcsolja majd 1-2 órán belül ismét visszakapcsolja, egy véletlen generátor segítségével, hogy az egyszerre történő feljelentkezéssel járó esetleges túlterhelést elkerüljük. "

A Kairos kliensének "felügyeletére" Székely András már írt egy programot - ez a KairosGuard. Ezt kell egy kicsit kiegészíteni véletlenszerűen való újraindítással, illetve a magyar szervernek való visszajelzéssel.

goto10 2017.09.01. 13:01:43

@Kairos Anti: Es a karosultak dobtak ossze a penzt erre a felesleges tragyara :D

Zoss55 2017.09.01. 13:57:18

@goto10: Ja.. de szerintem nem ez az érdekes... Mert azért ők is láthatják, hogy nem ezzel fogják. Inkább valamiféle összefogást emlegetnek. Ti értitek ezt? Mit akarnak összefogni ?

Zoss55 2017.09.01. 14:26:54

@kairosface: És szokott válaszolni?

kairosface 2017.09.01. 14:39:29

@Zoss55: Persze. Lépj be a csoportba és végig olvashatod a válaszait. Elég szórakoztatóak...

kairosface 2017.09.01. 14:40:53

@Kairos Anti: Igen, pár hete írta. De lépj be a csoportba és elolvashatod a vele folytatott beszélgetéseket.

don diablos 2017.09.01. 14:46:27

@Kairos Anti: Ja hát részleteiben nézve igen, de valójában meg tök mindegy, hogy a klienseket vagy a gépeket kapcsolgatja le meg föl. A lényeg, hogy a "szolgáltatás" megszakításával akarja két vállra fektetni a kajroszt, meg hogy vegye már észre magát:))) Hát sok sikert:)))

Fanto 2017.09.01. 21:58:26

Huhh, Srácok... én meg már temetettem a blogot, aztán betérve látom, hogy van fejlemény rendesen.

@don diablos: Nem tudom eldönteni, hogy székelybandi haverunk tényleg ennyire hülye vagy csak megjátssza magát.
Lekapcsolja a gépeket? Húha, ettől aztán viagra biztosan begyullad :).

Székely András: Még mindig nem jöttél rá, hogy tárhely sohasem volt kiadva és a kairosnak ennélfogva mindig is tök mindegy volt, hogy te és zombijaid járatják-e a gépeket vagy sem?
Még mindig nem jöttél rá, hogy egyedül a befizetések számítottak és semmi más?
Nehogy gépeket kapcsolgassatok már 2017 őszén, mert viagra meg otokár könnyesre röhögik magukat. Nem elég, hogy kiszolgáltátok a csalókat és magyarok ezreinek pénzét juttattátok gazemberekhez még ki is röhögtetitek magatokat és a tagságot?
Most lesz pertársaság, sztrájk meg összefogás? Viagrától meg otokártól egy petákot sem tudtok már visszaszerezni. Ha valakitől még lehet, akkor azok a magyarországi főkolomposok, mint te meg horváth, szikra zsuzsa, vili és még vagytok egy páran.

Az azonnali feljelentésnek és tényfeltárásnak még van értelme, annál is inkább, mert a főkolomposok nagy része most is más csalásokban (lásd questra, sen, onecoin, és így tovább) mesterkedik, amiknek hasonló vége lesz, mint a kajirosz történetnek.

Marianna Imre 2017.09.01. 22:40:09

@Fanto: Székely András most is toppon van! Nagyon jól tudja, hogy időhúzásként csinál egy "neszesemmifogddmegjól" rendszert, hogy látszatát keltse, hogy milyen ártatlan.
Meghurcoltatna több ezer embert, mert ebből nem lesz semmi más! Nem kell hozzá csatlakozni, hanem akinek fáj a vesztesége, tegyen feljelentést a B.R.F.-kánál, és a NAV-nál. A NAV.-nál azért, mert ezek a sikeres vezetők oda kellet volna, hogy bevallják, hogy mennyi pénzt vágtak zsebre, amit kézből-kézbe vettek át!

goto10 2017.09.07. 08:13:35

Ugy latszik a sun money meg letezo dolog, nyaron a behindmlm site-ra is kommenteltek, hogy probaljak mentegetni magukat:

behindmlm.com/mlm-reviews/sun-money-network-review-solar-power-ponzi-packages/#comment-384747

Ime a lap alja fele a diszpintyek, szep nevsor, fotokkal:

sunmoney.com/en/about-us

Warlimont 2017.09.08. 12:06:03

Zsenialis megoldas a Szekelytöl! Ha mar nem tudsz ellenallni, akkor allj az elere! :) A ficko vajon mennyit keresett a Kairoson? Nem akarja legalabb az ugyvedi költsegeket abbol fedezni?

Valakiket pedig biztosan becsapott, csak logikai alapon nezve is, mert:
- tenyleg nem tudott semmit a Kairosrol, akkor azokat csapta be, akiknek a Kairosguard nevu valamit hirdette es eladta. Es ha nem volt bizonyiteka semmire, akkor miert allitott olyan megtevesztö dolgokat, amikkel tele volt a youtube.
- vagy tudta, hogy nem valosag a rendszer, akkor is sima csalo, ugyanott vagyunk.

Warlimont 2017.09.08. 12:17:49

"@Zoss55: @goto10: Ja.. de szerintem nem ez az érdekes... Mert azért ők is láthatják, hogy nem ezzel fogják. Inkább valamiféle összefogást emlegetnek. Ti értitek ezt? Mit akarnak összefogni ?"

Ezzel a latszatakcioval most is eppen becsapja a droidjaid azzal, hogy igyekszik elvegyulni köztuk, hiszen ö is karvallott, es igy feltunes nelkul tavozni.
Mint anno, amikor egesz Franciaorszag ellenallo lett a haboru utan, kollaborans meg egy se maradt.

Warlimont 2017.09.08. 12:23:35

@Fanto: "csalásokban (lásd questra, sen, onecoin"

A OneCoint is nehez lesz megfogni, mert azok formalisan valami penzugyi oktatasi tananyagot adnak el, es nyilvan elkuldenek valami bullshit generator szintu cuccot a penzedert oktatasi anyagkent, tehat formailag teljesitettek a vallalast. Az meg, hogy mi mennyit ert, az mar nagyon szurkezonas es messzire vivö kerdes.

Méééz 2017.11.09. 20:23:30

Sziasztok!
Erdélyből is vannak egy páran akik a pénzüket várják. Mi a teendő?

Fanto 2017.11.11. 00:14:47

@Méééz:

Például visszakérni attól, aki beszervezte őket. Tudom erre kevés az esély, mármint, hogy visszakapják a felső vonaltól, de máshonnan úgysem lesz már egy árva vas sem. Továbbá feljelentést írni a rendőrségnek. És persze tanulni a bukásból, hogy mégegyszer ne legyenek csalók áldozatai.

Marianna Imre 2017.11.12. 09:17:34

Soha, sehol ne regisztráljatok! Ismét, és ismét pilótajáték... vannak, akik már évek óta csak ebből élnek... mások pedig már éppen élni sem tudnak... !!!

www.facebook.com/worldinternetwork/posts/1347731558688537?notif_id=1510472833241388&notif_t=notify_me_page

whiz82 2017.12.20. 10:35:12

Székely úr hmm, hmm... érdekes. Van szerencsém(?) ismerni az illetőt. Maradjunk annyiban, hogy amikor először odajött hozzám a "nagy lehetőséggel" és felvázolta nekem fél óra alatt, hogy gyakorlatilag egy piramisjátékról van szó (tehát a nagy semmit), az volt mellé a mondása, hogy "igen, gusztustalan így pénzt kihúzni az emberekből, de még most az elején lehet nagyot kaszálni".
Igenis tudta ő, hogy mit "árul". Igenis tisztában volt vele, hogy ezzel emberek ezreit fogja átverni, ha bejön. Nem tudom neki bejött-e végül, de azt látom, hogy a károsultak megvannak alatta bőven.
Számomra nyilvánvaló volt elejétől fogva, hogy ebbe én nem lépek bele - eleve rosszul kezd az, aki szolgáltatást akar venni tőlem és mégis én fizessek neki előre.
Na mindegy is, a lényeg a lényeg, ezzel az emberrel én az évek alatt annyit tapasztaltam meg, hogy önmaga mentéséért bármire képes, semmi sem szent. Ha az alkalmazottai éhendöglenek (amíg létezett a kékszinfónia, egyébként a fenti okfejtésre reagálva: ez nem a kairos miatt, hanem szimplán a saját felelőtlenségének, nemtörődömségének köszönhetően szűnt meg), nem számít, ha a megbízó cég pénzét elsikkasztja, nem számít, ha hazudni kell, hazudik éjjel-nappal, szemrebbenés nélkül (bár ez kis képzavar, mert telefonon, e-mailben, sms-ben többet hazudott, mint szemtől-szembe, amihez nagyon ritkán volt bátorsága), majd máskor egy pillanat alatt megfordítja a helyzetet, hogy ő kerüljön ki belőle győztesen - mint most is, ezek szerint. Nagyon-nagyon veszélyes ember! Komolyan, sajnálok mindenkit, akit ő rántott be ebbe a mocskos üzletbe.