Kairos Figyelő

Kasynets Otokár elhagyja a Kairos fedélzetét

félrevert harang a süllyedő hajón?

2017. január 06. - vajkay

Kasynets Otokar, a cég "marketing igazgatója", a Kairos álom elsőszámú megtestesítője elhagyja a Kairost, ezt saját facebook oldalán jelentette be videó formájában. Nem meglepő lépés, egyre több ilyennel találkozhatunk majd, ahogy a károsultak haragja és a hatóságok közelsége egyre nő.

Emlékeznek a kedves olvasók a Titanic zenészeinek történetére? Nos, a szélhámosok nem így viselkednek. Sajnos a legtöbben időben tűnnek el, hogy megússzák a felelősségre vonást. Otokár a videóban egyébként dícséri a céget, sikeresnek ítéli a Kairos eddigi működését, ami nem is csoda, hisz azoknak a pénze, akik még mindig várnak a kifizetésekre, nála, illetve az ő szintjén lévő vezetőknél van, és valószinüleg marad is. Elhangzik egy furcsa eszmefuttatás arról is, hogy Otokár a diktatórikus berendezkedést tartja jobbnak a demokráciánál, a cégműködésben is - gratulálunk, ezt jól sikerült implementálni a Kairosban, a pénz mozgása és a "nép" kezelése hazugságok útján is hűen adja vissza a diktatorikus vonásokat.

Otokár videóját meleg, kedves komment kíséreték, minden jót kívánva:

A bejegyzés trackback címe:

http://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr6112104621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

refused 2017.02.20. 13:00:33

Bea miben is nyomul most? Ez is a Questra lenne? Milyen mátrixról beszél?

www.youtube.com/watch?v=M7rSN0Z7z_U

Marianna Imre 2017.02.20. 14:09:57

@Zoss55: ...persze, hogy kinn voltak... ez a szöveg konkrétan Horváth Gyulától származik:

Dátum: 2017.02.12. 12:09
Tárgy: Kairos

Tisztelt Üzlettársak!
Nagyon sok pozitív benyomást, és nagy jövőképet kaptunk ebben a két napban Egyiptomban az első részvényesi konferencián, de ezeket érzés szintjén nem tudom átadni nektek. Most összefoglalom azokat a tényeket, lényegi információkat, amiket személyes beszélgetéseken gyűjtöttünk be.
Egy jelenleg megalapítás alatt lévő holding cégről beszélünk, amelybe a Kairos Technologies Ltd. is beilleszkedik, és majd több más cég is, melyek különböző projekteket visznek. A Kairos Technologies Ltd. nem kerül megszüntetésre. A cél a holding sikeres működtetése, melyben mi már részvényesek vagyunk, és a jövőben ti is azzá válhattok.
A teljes kifizetésre váró összeg jelenleg kb. 80 millió dollár. A cég ütemezetten fogja a teljes összeget kifizetni 2017 december 31-ig. Az ütemezés az alábbiak szerint alakul:
Március: 3.33%
Április, Május: 6.66%
Június, Július, Augusztus: 9.99%
Szeptember, Október, November, December: 13.33%
Ha ezt dollárban akarjuk kifejezni, akkor a cég az alábbi összegeket fogja kiutalni:
Március: 2,64 millió dollár
Április, Május: 5,28 millió dollár (havonta)
Június, Július, Augusztus: 7,992 millió dollár (havonta)
Szeptember, Október, November, December: 10,656 millió dollár (havonta)
Márciusban mindenki fog pénzt kapni, aki regisztrált a Schonpay rendszerbe, és kikért oda pénzt, de nem a teljes összeget, hanem arányosan az erre a hónapra tervezett és kikért összeg arányában.
A következő témakör a lejárt irodák esetei:
A már lejárt, nem elérhető irodák újra aktiválhatóak lesznek, amennyiben az iroda tulajdonosa továbbra is részt kíván venni ebben az üzleti tevékenységben.
Egyedi igényt kell benyújtani, és elindítanak számára egy új türelmi időszakot, melyben megújíthatja a szerződését.
Így minden pénz kivehető Schonpay-en keresztül, még a korábban AGC-be kiutalt pénzek is.
Azok, akik nem kívánják megújítani a szerződésüket, a jelenlegi helyzetben nincs lehetőségük a rendszerben elért bevételüket kivenni. Amennyiben később meggoldolnák magukat, élhetnek a megújítás lehetőségével. Az egyedi megújitási igényeket be fogom kérni tőletek hamarosan.
Schonpay kiutalási rendszer:
Ez a rendszer lesz a holding hivatalos kifizetési rendszere. Mastercard, VISA card, majd későbbiekben bitcoin card is kapcsolódni fog hozzá. Mindenkinek minél előbb érdemes elvégezni a regisztrációt! A regisztrációt követően verifikálni kell a személyt és a regisztrációs címet. A cím verifikációjához minden bizonnyal el fogják fogadni a lakcímkártyát is. A kártya rendelése nem kötelező, belső utalással (pl. családon belül) utalhatók az összegek egy közös számlára, ahonnan egy kártyával kivehetők lesznek. Olyan országokba, melyek nem szerepelnek a rendszerben a cég nem szállít ki kártyát, viszont a kiszállítási címnél bármilyen más ország megadható. Ha pl. valakinek Bangladesh-ben van partnere, akkor kikérheti a kártyát Magyarországra és eljuttathatja a partneréhez.
A holdingban folyamatosan indulnak majd új projektek, a következő egy bioenergetikai üzlet lesz, mely hamarosan meg is fog jelenni a webirodában. Csehországban, Szlovákiában, Ukrajnában, Németországban kerülnek telepítésre rendszerek. Ezen rendszerek által termelt zöld energiát az adott ország kormányának kötelező felvásárolnia, ez adja az alapot az üzlet stabilitására. A Kairos irodában termelt bérleti díjak és jutalékok befektethetőek lesznek ebbe az üzletbe.

Marianna Imre 2017.02.20. 16:03:53

@Marianna Imre: www.facebook.com/zsolt.dienes.31?fref=hovercard

Zsolt Dienes megosztotta Online Jövedelem videóját.
február 18., 16:48 ·
www.onlinejovedelem.info
Ne legyenek kétségeid afelől, hogy hol kapsz több pénzt a befektetésedre: egy banknál, vagy az Atlantic GAM-nél!? A bankba ha lekötöd 1 évre a pénzed, a futamidő végén kemény 0,10%-os hozam üti a markod. Ellenben az Atlantic-nál, ahol u.ez 200-300%!! Ráadásul nem csak a futamidő végén juthatsz pénzhez, hanem hetente fizetnek 4-6%-ot! Ezt aztán vagy visszaforgatod, vagy AZONNAL kiutalod magadnak... PASSZÍV JÖVEDELEM heti rendszerességgel! Érdekel? Látogass el a weboldalamra!
www.facebook.com/jovedelemotthonrol/videos/1944105085817580/

www.facebook.com/jovedelemotthonrol/?pnref=story.unseen-section

HONNAN EZ A NAGY OPTIMIZMUS??!!

Fanto 2017.02.20. 17:34:04

@refused:

Most történt vele egy komolyabb csalódás az egyik üzletben... nahát, mit hallok? De melyik lehetett az? :) Hát az általa korábban oly hevesen védett szeretett kajirosz. :D

Nem tudom mi lehet az új üzlet, de első hallásra ez is egy koszos kis piramis és mivel egy évig visszaforgatja a pénzt, így szinte biztos, hogy bukó lesz meg megint.

Villámhárító 2017.02.20. 19:34:21

@Marianna Imre: Akár mit is irkálsz, hogy sokszorosan károsult vagy, valójában végig spameled az egész oldalt a csalók által közzétett információkkal! Akár tetszik, akár nem, akár tudsz róla akár nem, de ezt csinálód már régóta!
Minek kell itt reklámozni pl. a Zsolt Dénest, hogy a Atlantic GAM sokkal magasabb hozamot fizet, mint egy bank? Az előbbi hozzászólásodból neked valóban az esik le, hogy akik olvassák az előbbi hozzászólásod, akkor már meg is győzted az embereket vele, hogy inkább bankba helyezzék el a pénzüket???

Marianna Imre 2017.02.20. 14:09:57

Ezt már egyszer közzétetted. Minek kellett újra beilleszteni??? Talán nem azért, mert a korábbira egyből megvolt a frankó "helyreigazítás??? Abba reménykedsz, ha valaki már nem azt olvassa, akkor ezt még benyelheti???
Most akkor én is másoljam be újra, hogy miért baromság az egész - mert te azt már nem írtad le egyik alkalommal se - de már kétszer is közzétetted!!!
Ez mindenkinek szól! Lehetőleg ne olyan dolgokat osszanak már meg másokkal, amit a csalók is osztogatnak, terjesztenek, hanem olyat, amiben arról írtok, hogy miért nem "működőképes" az, amit a csalók terjesztenek.

Villámhárító 2017.02.20. 20:57:56

@Marianna Imre:
"Egyiptomban az első részvényesi konferencián..."

"Egy jelenleg megalapítás alatt lévő holding cégről beszélünk..."

"A Kairos Technologies Ltd. nem kerül megszüntetésre. A cél a holding sikeres működtetése, melyben mi már részvényesek vagyunk, és a jövőben ti is azzá válhattok."

Teljesen elfogulatlanul, kérdés: Tényleg létezik olyan elmebeteg ember, aki elhiszi, hogy bárki részvényes lehet egy jelenleg még nem is létező cégben????

Akkora parasztvakítás folyik, hogy arra már nem lehet szavakat találni!

Ne fizessetek senkinek semmit, mert sokszorosan bizonyított már, hogy becsapnak, átvernek, megtévesztenek, kihasználnak és lenyúlják a pénzeteket!!!

Gondolkozzon már el mindenki azon, hogy lehet-e hinni egy olyan csaló bandának, akiknek az állításairól - csak a nemfizetés óta - kivétel nélkül mindről kiderült, hogy valótlan és nem teljesült????

Korábban is folyamatosan hazudoztak nektek, most még mindig hinni akartok nekik???

Miért hiszel olyanoknak, akikről meggyőződésed - tapasztalatod - van, hogy hazudik???

Ébresztő!!! Ha bárki pénz szeretne látni, az a minimum, hogy feljelentést tesz, illetve bejelenti az igényét Angliába a cégbírósághoz. Ha ezt nem teszi meg, akkor soha a büdös életbe nem fogja viszontlátni a pénzét!

Ha nem teszel ért semmit, akkor máskor is ki fogják csalni a pénzed!
Legalább azért tedd meg, hogy megkapják méltó büntetésüket azok, akik megérdemlik, mert akkor legalább azt elmondhatod magadról, hogy valóban tettél valamit a csalók ellen!

refused 2017.02.21. 11:35:45

@Villámhárító: Ugye nem kezded megint azt, hogy az itt hozzászólók reklámoznak?

Tibcsi12 2017.02.21. 12:56:33

Tudtok arról valamit, hogy kajroszos emberkék közül ki mivel kezdett el foglalkozni?

D.Tamás Questra kapcsán küldött levelet, asszem Vilmos is azt terjeszti. H. Csaba, Sz András, vagy Kóser Zsuzsa ? Esetleg a többiek ?

refused 2017.02.21. 14:13:13

@Tibcsi12: 99%-ban Questra. Csak tudnám, hogy miért hagyják ezeket működni. Tényleg egy hatóságot sem érdekel ez az egész?

Tibcsi12 2017.02.21. 16:54:32

@refused: ahogy én látom úgy vannak összerakva a rendszerek, h nincs a magyar felügyeleteknek jogköre eljárni.....vagy aki léphetne annak olyan ingoványos határterület, hogy inkább elkerüli

Zoss55 2017.02.21. 23:30:52

@Tibcsi12: H.Csaba? Inkább HGyula, nem?
Ja, jól látod, mindenki elkezdett mással is foglalkozni. mondjuk ezzel nem lenne baj, csak, hogy ez azt is jelzi, hogy van szabad kapacításuk... Ami, úgye eddig a kajjjrosz (vagy kéj-rossz) mellett nem vóót!

Kóser Zsuza is biztosan foglalkozik mással... előtte is tette, gondolom most is teszi.

SzAndras...hát ja.... szerintem az egész többszintűmarketinget hagyja...bár ki tudja.... de többször is elmondta, hogy sohasemfoglalkozottmégilyennel. Ha neki ez volt az keresztelő, akkor rendesen fájhat neki a feje, hogy mibe is nyúlt. Mondjuk, ott virit Vieira mellett, úgyhogy még akkor nem adta fel... majd csak eljön a március... amikor mindenki megkapja a pénzét... vagy mégsem? 2 hét... meglátjuk

Fanto 2017.02.22. 00:49:26

@Zoss55:

Az az 1-2 ezer, aki mondjuk beregisztrál és befizet a sonpéj-be, az megkapja a pénzének 3.33%-át?

H Gyuszi írásáből valami ilyesmi világlik ki. Ennyit még annak az 1-2 ezernek lehet ki is fizetnek. Aztán elkezdik terjeszteni, hogy halihóóóóóóóó, fizet a czzég, hurrrrrrrááááá!
Erre meg befizetnek tömegesen a tagok a sonpéjbe.

Mondjuk befizetnek a 200 ezres valaha volt tagságből 15 ezren márciusban és viagráék benyelnek tőlük 1,5 millió eurót.
Áprilistól persze megint technikai problémák lesznek. :D

Nagyon merész feltételezés? Lehet, de volna rá némi apróm, hogy valami ilyesmi lesz.

Aki most sonpéjt vesz 99 eur-ért és van bent 3000 dollárja, akkor ennek megkapja most 3.33%-át(ha megkapja), azaz 100 dollárt. Azaz kevesebbet kap vissza, mint amennyit odaadott a sonpéjre.
A mostani néhány sonpéjes befizetést visszaadják nagyjából, hogy beetessenek benneteket tisztelt tagok. Mert ha nem akkor vajon miért 3.33%-al kezdenek?

Folyamatos beetetés és további lehúzás, egy viszont biztos, Ti nem nyerhettek. Bármekkora is a benti vírtuális kajrosz egyenleged, többet vissza nem fogsz kapni, mint amennyit odaadsz, sőt, szinte biztos, hogy semmit vagy jóval kevesebbet.
Nem nyerhetsz anyagilag, mert minden hájjal megkent, agyafúrt csalók csapdájába sétáltál.

Bármit is mondanak, a tolvaj, csaló, hazug bandának egyetlen fillért se!

Villámhárító 2017.02.22. 10:18:05

@Fanto: Jól látod a jelenlegi helyzetet!
Ez a márciusra tervezett kifizetés kb. arról fog szólni, hogy egy kevés embernek kifizetnek egy kevés pénzt pl. 50-100 dollárt azért, hogy akiknek megszűnt a szerződése 1 év után a Kairossal, mert nem vett újabb csomagot, azokat arra ösztönözze, hogy vegyenek újra valamilyen csomagot - újra aktiválás - ezzel további pénzt kicsalva a hiszékeny áldozatoktól.

Tény: Kb. fél éve nem fizet a Kairos és nem tartja be a veletek kötött megállapodás feltételeit. Szerződésszegő magatartást tanúsított. Akinek az 1 év letelte után megszűnik a webirodája, mert nem aktivált újra, akkor hogyan lehetséges, hogy változatlan tartalommal mégis megvan?

A Kairos nem azért nem szűnt még meg, mert nem akarták a megszűnését, hanem azért, mert az értelmesebb emberek bejelentették a cégbíróságnál az igényeiket a Kairossal szemben.

Ezt kellene mindenkinek megtenni, mert jogi úton megteszi az első lépést a saját érdekei védelmében.

Ez a "Holding" maszlag csak arra jó, hogy tartsa a reményt a tagokban és eshetőlegesen további pénzeket csaljanak majd ki a tagoktól.

refused 2017.02.22. 10:39:38

@Villámhárító: Kérdés, hogy meddig tartható a remény. Egy idő után kell, hogy legyen valami...pl. kifizetés, összeomlás, vezetők vezetőszáron történő elvezetés stb.
Arra is gondoltam, hogy ha a tulajok úgy érzik, hogy közeleg a vég, inkább fizetnek, mert azért börtönbe nem szívesen mennének. Kérdés, hogy mennyit ér meg nekik, hogy mentsék a bőrüket.
Tény azonban, hogy a bevételeik elapadtak.

fuckairos. 2017.02.22. 22:44:37

Csak nekem tűnt fel, hogy már "új" helyen van bejegyezve a cég?
Bejegyzett tőke viszont csak 10.000 Font...
A 2. emeleten,egy koszos konferenciaterem fölötti " irodában" zajlanának a több száz millió dolláros üzleti lebonyolítások?
A schonpay-el pedig valójában érünk-e el valamit? illetve igaz ez a %-os havi kifizetés?
Mi van ha kiutalunk schonpay-re, és semmi... akkor a kajrosz majd azt mondja, pedig ő fizetett!?
Kérjük a pénzt a Schonpay-től? :D érdekes lesz a jövő így a kajrosszra nézve mindenképp...
ami biztos az, hogy 100%-ban senkit sem fognak kifizetni, hiszen a befizetett pénzek már 90%-ban ki lettek fizetve a felső vonalaknak azonnal, így már csak az időhúzás és a sebek kozmetikázása a cél...

Akit érdekel itt megtalálja a legujabb cég adatokat, illetve a részvényesek listáját, akik közül 6 magyar.
Természetesen Ny,Vili is benne van, H.Gyula,Sz, Andriska "vezetők" mellett. :))

itt: s3-eu-west-1.amazonaws.com/document-api-images-prod/docs/cep3jJ1TgARpDHg2zldQSJW0bhx6H0rHutb6IJe6g8Q/application-pdf?AWSAccessKeyId=ASIAIV3YTVWKH3HD6LKQ&Expires=1487797309&Signature=iM3IZeW1QB320iU8p3sNxWT6n44%3D&x-amz-security-token=FQoDYXdzEMX%2F%2F%2F%2F%2F%2F%2F%2F%2F%2FwEaDLBKrBlN%2BJrcAuyRfCKcA9nHqSRw7u5DnPL%2FIkW1x0aqJtCGWxNkhxnAsrc2HPEq8TzLnXe7RtwKhd9qYbF%2FHWeVj6shxOKRJLbf0mTthkG6NYwDueeLJPkAoW7Ohm%2BBaSlO3%2FVVIN03XiQUDITsIebBgcHU%2FGhlgdKr9ak3g8hccfeyhlQpQSHMfB3fifbZDqV5B5NBefpMO9WQzyGu4vyt4B2YCd35RKQFMpW0ko9wEjwcQakZDlKcwBu3Knj8g5RSaCpiufidj7CekhVxJzd1z561AihYCN4VNYEr56X%2BxmRESU2cU6VJrCoGhX9nfdXZ8s%2FNjI2%2BWnUPVzQYQxWNo4iiZK2J1OB0E6Yb1TrKD%2BxqYRR8LxH6mwdErkw7uXAnwIaglqgQe9RPWuTeLAnL4nkYXE61Erkt8zX%2BXH7zyaexU%2FQpQJqKHidYM6CQVEVeG1uu%2FNfaFEc4w7gysZdw%2BKfE4LMpPdccqp%2Bam%2FqF4kzqX8MsCdMkf6W7Z1lNr4G83nseDGqzo2ijqepnStNbwLt7bAv82qOTerX3ULxL5thT7xWfewC0tAwo0ti3xQU%3D

"PLANET BUSINESS MANAGEMENT Ltd.
Second Floor 411-421 Coventry Road
Small Heath
Birmingham
United Kingdom B10 0TH"

Tulajdonosok: CORREIA GOMES VIEIRA, Luis Miguel
Levelezési cím: 55 Bis, Route De Florissant, Geneva, Switzerland, 1206
2017.Január 25-én alapítva,
beta.companieshouse.gov.uk/company/10582833/officers

vajkay 2017.02.23. 07:00:47

@fuckairos.: ez a holding, amit annyira nyomnak, hogy ezzel minden rendben lesz. kivéve persze, hogy ez nem a kairos, és ez nem tartozik senkinek. a kairos megszüntetése szerencsére félbemaradt, ahogy az latszik ugyan ezen az oldalon a kairos oldalán.

épp erről van 99%-ban kész egy cikk itt, élesítem is, amint lesz olyan szabadidőm, amit mas dolgok mellett inkább erre fordítok. a héten valamikor.

Villámhárító 2017.02.23. 08:16:10

@fuckairos.: Tegyük már tisztába a dolgot. A PLANET B. M. Ltd. se nem Holding, sem Részvénytársaság, de legfőképpen nem a Kairos jogutódja.

Ugyan azok a csaló emberek hozták létre, akik rengeteg tagot rászedtek a belépésre és megkárosították őket.

Ebben az új cégben bízni olyan, mint kecskére káposztát bízni!

Tibcsi12 2017.02.23. 09:04:11

@Villámhárító: pontosítás

Planet B.M. Ltd. Nem létezik, vagy semmi közzé a Kairos történethez. A nyilvános adatok szerint PLC. került létrehozásra, melyben több magyar személy is résztulajdonos:

Székely András
Dobra Tamás
Fűzi Gábor
Horváth Gyula
Nyisztor Vilmos
Petòfi Péter
Szabó Zoltán

Horváth Gyulát kivéve mindenki 18 részvénnyel rendelkezik, Horváth 54 darabbal, azaz a magyaroknak kb 1,5% részesedésük van, Viera 57%-a mellett. További 4 Svájcban élő személynek van összességében 20%-a, szóval az történik, amit Viera akar ( vagy aki mögötte van).

A link valahol feljebb elérhető a nyilvános cégadatokban.

Villámhárító 2017.02.23. 09:20:52

@Tibcsi12: Akárhogy is olvasom a hivatalos cégbíróságon bejegyzett cég "Limited" (Ltd)és nem PLC., AAAahogy Te írod. Ha az Ltd. a gyakorlatban Plc., akkor igazda lehet.
De tény, hogy Ltd. mint ahogy a Kairos is az.

Villámhárító 2017.02.23. 09:27:20

@Tibcsi12: Résztulajdonos egy Kft.-ben (Ltd) lehet valaki.

Tibcsi12 2017.02.23. 10:08:46

www.kephost.com/image/w9uy - itt az áll hogy Private Limited Company

Ok, akkor részvényes ( bár az rész tulajdont jelent :) )

Lehet ebben is valami trükk, vagy csak az eltérő szabályozás, azt olvasom, hogy a cég neve Planet Business Management Limited , a cégforma meg PLC :)

Villámhárító 2017.02.23. 10:42:10

@Tibcsi12: Ez valóban lehet megtévesztő, de ettől még Kft. (LTD.)
A cég elnevezésében a működési forma is szerepel, az pedig Limited, vagyis Korlátolt.

Ha megnézed a Kairos alapító okiratát, láthatod, hogy ott is szerepel a "PLC" de ettől még nem részvénytársaság.

Tulajdoni hányada egy Kft.-ben is lehet a tagoknak, nem csak Rt.-ben.

Két külön cégről van szó és az újonan alakult cég soha nem lesz a Kairos jogutódja. A Kairosnak a tagok felé a tartozása közel fél millió dollár is lehet, ha igazat mondtak a tagok létszámát és a vásárolt csomagok nagyságát illetően.

Pl. Beszéltek 300 ezer tagról is. Ez átlagosan 1000$/fő = 300 millió dollár. Ezt 250%-on számolva 750 millió $. Ennyit kellene visszafizetni a tagoknak. Azt is tudjuk, hogy a legmagasabb kicizetés 1 hónapban, amikor még fizettek, 18 millió dollár volt. De számoljunk csak silver 600$-os csomaggal/fő. Az 180 millió x 250% = 450 millió dollár!

Tedd fel magadban a kérdést, hogy Te létrehoznál egy céget azért, hogy ezt átvállald a jogelőd cégtől?

Ha igennel válaszoltál, akkor mielőbb keress fel egy orvost!

Tibcsi12 2017.02.23. 11:26:29

@Villámhárító:

1) lehett Kft., meggyőztél
2) van az több is, mint félmillió :) , korábbi nyilvános pénzügyi adatok alapján
3) igen, ez a szám mar közelebb állhat a valósághoz
4) bullshit, miért kellene új cég ? :) eladom a tulajdoni részesedést és ugyanott lennék, ha nem lenne totál magas a kötelezettsége a régi cégnek, nem véletlen a kavarás
5) soha, bár az nálam nem jogelőd, akkor átalakul, nem új jön létre
6) orvosra nincs szükségem

Azt gondolom, hogy még egy bőrt akarnak lehúzni a rendszerről miközben az alapítók, irányítók szépen leléptek, az új embereket meg betették a hintába es majd viszik a balhét .

Villámhárító 2017.02.23. 11:57:00

@Tibcsi12: Igen! Ezt a dokis dolgot nem rád értettem!

Ez az új cégalapítás a januári kavarodások után jött elő, amikor már nyilvánvaló volt, hogy a Kairos megszüntetése folyamatban volt.

Persze konkrét dolgot nem igazán mondtak az új cégről, csak itt is bedobta valaki, hogy nesze nektek van másik.

Aki visszaolvas láthatja, hogy az egyiptomi agymosásnál egy új holding cég megalapításáról volt szó és nem egy már bejegyzett cégről.

Én nem tartom kizártnak azt se, hogy a magyar felsőbb vezetőket is orruknál fogva vezetik, mert futnak ők is a pénzúk után, ha nem is mindegyik. Pl. Sz. A. nem az mlm múltjáról ismert. Eljutott vagy 6 platináig és bentragadt egy csomó pénze. Most kihasználják, hogy csak akkor kap pénzt, ha nyomatja a bulit tovább.
Ez csak egy elképzelés.

Villámhárító 2017.02.23. 12:32:49

@Tibcsi12:

"5) soha, bár az nálam nem jogelőd, akkor átalakul, nem új jön létre"

Ez elég zavaros! Jogelőd - jogutód kérdése azért vetődött fel, mert korábban írtak arról, hogy az új cég a jogutódja lesz a Kairosnak. Ebből az következik, ha van jogutód, akkor jogelődnek is lennie kell. A jogutódlás nem átalakulással jön létre, hanem azáltal, hogy a jogutód úgymond megörökli a jogelőd "hagyatékát" mindenestül. Még ha nem is történne - amit képtelenségnek tartok - akkor se változna semmi! Attól még nem terem pénz, hogy a tagokat ki lehessen fizetni.

Az már egy másik kérdés, hogy az állítólagos új cég, új holding, ami még csak megalakulóban van és nem megalakult, az pontosan név szerint milyen nevet visel!

A parasztvakítás megy ezerrel, egyre több csomag jár le, ami azzal jár, ha nem vesz másikat, akkor nem kapja meg a pénzét. Ha viszont újra aktivál, akkor csak tovább károsítja magát a befizető.

Villámhárító 2017.02.23. 12:43:55

@Tibcsi12:
"2) van az több is, mint félmillió :) , korábbi nyilvános pénzügyi adatok alapján "

Igen ,ezt elírtam, fél milliárdot akartam írni, de a számításból ez ki is derült utána!!

Ja/ Mielőtt még ezt is kijavítanád: "Még ha nem is történne" ez helyesen "Még ha meg is történne"
akart lenni.

refused 2017.02.23. 13:03:20

Jönnek Budapestre is, ez tényleg eszméletlen:

kairosplanet.com/spring-promo-2016-conditions

refused 2017.02.23. 13:07:16

Itt van a meghívottak listája. Mégis miről akarnak tanácskozni? Mert az egyiptomi buliról sem látni semmit, csak mosolygós, egymással pacsizós fotókat.

kairosplanet.com/spring-promo-2016-results

refused 2017.02.23. 13:10:35

Ezt a szar agylágyító szöveget, továbbra is egy rohadt konkrétum nélkül:

Continuing our work with the Leaders of KairosPlanet network structures, the Company announces the launch and implementation of the KairosPlanet Leadership Development School project within the Affiliate Program. In the near future, Leadership Development School will bring together the top Leaders of KairosPlanet network strong structures, enabling them to influence on the processes of promotion and strategic development of KairosPlanet project in the world.

Tibcsi12 2017.02.23. 13:20:58

@refused: ez nem a tavalyi buli? Vagy megismétlik ?

Tibcsi12 2017.02.23. 13:22:17

@Villámhárító

Nem javitgatok, egy oldalon gondolkozunk

( igaz, nem olvastam a korábbi beírás elott végig minden kommentet )

refused 2017.02.23. 13:23:14

@Tibcsi12: DE. Elnézést, elnéztem:) Kérem a modit, törölje is amit írtam, köszönöm szépen!

Villámhárító 2017.02.23. 13:44:19

@refused: Az idei egyiptomi összejövetelről itt az infó:

kairosplanet.com/egypt-february-2017

"@Tibcsi12: DE. Elnézést, elnéztem:) Kérem a modit, törölje is amit írtam, köszönöm szépen!"

Tudod milyen emberek szoktak gúnyolódni? Olyanok mint te! Azt csak ront a helyzeteden, hogy azt se tudod, hogy min gúnyolódsz!

Tibcsi12 2017.02.23. 14:45:30

@Villámhárító: Bár, ha jól értem nem nekem szól a megjegyzés, de szerintem maradjunk meg a blog régi normái közôtt és kerüljük a személyeskedést, koncentráljunk a tényekre, adatokra.

refused 2017.02.23. 15:24:40

@Villámhárító: Ezt láttuk és tudtuk. Nettó bullshit. Egyébiránt pedig: akadj már le rólam végre és oktasd a jó nénikédet ki.

Villámhárító 2017.02.23. 15:59:24

@refused: Te tényleg egy gyökér vagy! Vagy csak annak teteted magad!?

Tanuld már meg végre, hogy ne szólj be másnak!
Ha szereted az esőt, akkor szeresd a sarat is!

Xlendon 2017.02.23. 16:48:14

@Villámhárító: Miért csinálod itt a feszkót? Jó lenne, ha normális hangnemben társalognál.
Nagy kérés?

Villámhárító 2017.02.23. 17:00:45

@Xlendon:

Okostojás ne szólj már bele olyan dologba, ami nem tartozik rád!
Több mint érdekes, hogy amikor refused beszól nekem valamit én meg helyreteszem, Xlendon mindig megjelenik és elkezdi veregetni refused vállát.

Szerintem Xlendon és refused ugyanaz a személy! Mindjárt csinálok én is egy-két további reget és megveregetem a saját vállamat!

Persze ezt tagadhatod, meg az se kizárt, hogy két külön személy, de akkor maradjál már kussba! Ne szólj bele más dolgába!
Az a baj, hogy fogalmad sincs arról, hogy mire értettem azt, hogy ne gúnyolódjon, de mégis beleokoskodsz ebbe a dologba.

Nem kellene fogd már fel végre!

Villámhárító 2017.02.23. 17:03:05

@Villámhárító:

És akkor most jöhet refused, hogy megvédje Xlendont! Utánna én szépen visszaidézem a beszólásait refusednek, hogy mindenki értse, hogy mekkora egy köcsög szarkavaró!

Xlendon 2017.02.23. 18:21:42

@Villámhárító: Miért csinálod itt a feszkót? Jó lenne, ha normális hangnemben társalognál.
Nagy kérés?

Kenderice 2017.02.23. 18:28:29

Igaz, nem pont ide tartozik, de kaptam egy levelet:
"1. Február 25-én újra Atlantic - Questra bemutató + oktatás + vezető képzés

Ha a facebookon nem szeretnéd jelezni vagy egyáltalán nincs facebookod, akkor egy sima válasz emailben tudsz helyet foglalni Magadnak. Pár hely még biztos van.

Részletek:

Helyszín: Courtyard Budapest City Center, 1088 Budapest, József krt. 5.

Időpont: 2017. február 25. 10-15 óra

Öltözet: Laza üzleties

Jegyár: 3.000,- huf a helyszínen.

Kristof & Daniel (belga & osztrák felső vonalaink) külön beszámolóval készülnek az újdonságokról, és a kétnapos müncheni vállalati képzésről.

Miért fontos, hogy ott legyél? Egyáltalán nem fontos. De...

Ha komoly eredményeket akarsz elérni, akkor nincs mese, ott kell lenni! Csak így tudsz igazán gyorsan haladni bármilyen üzletben, ezalól bizony ez sem kivétel!"

Rohanok jegyet venni! :D

Villámhárító 2017.02.23. 18:37:09

@Xlendon: Mi lenne ha nem kötekednél refuseddel minden alkalommal? Ne tedd már magatokat nevetségessé! Olvass vissza, hogy ki kezdte??? Azért mert nem ismertek még nem kell ez első kommentem után lebutázni alaptalanul! Ki a buta, ha ennyit képtelen felfogni? Olvass vissza!

Amikor megírtam - refused butázása után - hogy itt mindent megjelenítenek és nem törölnek semmit, akkor gúnyosan az a válasz érkezett később, hogy már az első kommentje után kérte a törlést...

Mivel ti tudjátok - mert régóta kommenteltek itt - hogy nem törölnek semmilyen kommentet, akkor nem találod gusztustalannak amikor refused ezt írja:

"@Tibcsi12: DE. Elnézést, elnéztem:) Kérem a modit, törölje is amit írtam, köszönöm szépen!"

Nézzetek már tükörbe ember!!! Nem nekem kell leállni, hanem nektek!!!!!

Erre @Tibcsi12: "@Villámhárító: Bár, ha jól értem nem nekem szól a megjegyzés,"

Tibcsi12 jól látta, hogy nem neki szólt a megjegyzés, hanem nekem, ha erre gondolt.

Fogjátok vissza magatokat, mert nem rossz emberbe kötöttetek bele!!! Csak tudomásul kellene venni és vége!

Xlendon 2017.02.23. 18:55:32

@Villámhárító: Szerintem az tök más, ha valaki maga kéri a modit, mert valamit hibásan írt. És még ott a smile is, amit én úgy dekódoltam, hogy elnézést kért, hogy rosszat linkelt be.

Xlendon 2017.02.23. 18:56:32

@Villámhárító: Ja, mi kötekszünk, véletlenül sem te...

Xlendon 2017.02.23. 18:59:06

@Xlendon: És a poén, hogy refused nem is neked írta!

Xlendon 2017.02.23. 18:59:34

mármint nem villámh-nak

Villámhárító 2017.02.23. 19:04:53

@Xlendon:

Villámhárító 2017.02.08. 19:44:22
"@vajkay: Miért nem törlitek az ilyen hozzászólást, mint a @refused: -é, amiben a Dobra Tamás toborzását reklámozza?
Megáll az eszem! Annyi reklámot hagytok az ellentábor részére, hogy az már hihetetlen!

Bocsika, de nem a Dobra féléket kellene reklámozni szerintem!"

Válasz refusedtől:
"refused 2017.02.09. 11:21:36
@Villámhárító: De buta vagy mégis:)"

Én:
Villámhárító 2017.02.09. 13:21:50
"....8. a hozzászólások legalább 90%-a haszontalan, amit törölni kellene, hogy az idelátogató a lényeget tudja olvasni....."

Xlendon 2017.02.09. 21:05:07
"Idejön és annak ürügyén, hogy ő a nagy pilótajáték ellenes, mindenkit betámad egyből!
Sőt, ne feledjük, hogy első hozzászólása egy beírás törlési kérelme volt!

Igazi troll, csodálatos! .)"

ezt a mocsodékot még lenyeltem!!!!!!!

refused 2017.02.23. 13:23:14
"@Tibcsi12: DE. Elnézést, elnéztem:) Kérem a modit, törölje is amit írtam, köszönöm szépen!"

Mivel Xlendon és refused is tisztába van vele, hogy itt nem törölnek semmit, ezért joggal gondoltam, hogy ez egy szimpla gúnyolódás ellenem!!!

Akkor most meg is válaszolom a korábbi köcsög beszólásodat!!!! Még soha nem kértem, hogy töröljék egy hozzászólásomat, de a "ghecigejek" már úgy állítják be gusztustalan módom, mintha kértem volt, már az első alkalommal!!!

Szóval fejezzétek be! Ne legyetek ghecifejek, aminek annyira örültetek, annyira tetszett nektek!!! És akkor vége!

Melyik részét nem érted annak amit írok???

Villámhárító 2017.02.23. 19:07:30

@Xlendon:
Ember térj már észhez!!! Már sokszor ki lett tárgyalva, hogy itt nem törölnek semmit, mert nem akarnak abba a hibába esni, mint ami a kiszámolóval történt! Csak ugatsz itt, vagy értelmezed is a hozzászólásokat! És addig nem fejezem be, amíg nem állsz le, mert te írsz egy halom csúsztatást, elferdítve az igazságot!

Villámhárító 2017.02.23. 19:09:35

@Xlendon: Mindebből kifolyólag kamu amit írsz, mert nem kérted a modit, hogy törölje a hozzászólásod, ráadásul tisztában is vagy vele, hogy nem törlik!

ne beszélj mellé!

Villámhárító 2017.02.23. 19:15:18

@Xlendon:

Ja! És refused "véletlenül" megint eltünt, mint amikor az első vita kirobbant!

Annyira átlátszó amit csinálsz, hogy hihetetlen! Több energiát fektetsz abba, hogy velem kötekedj, mint arra, hogy írj valami értelmeset.

Villámhárító 2017.02.23. 19:19:51

@Kenderice:

Most őszintén! Ez nem egy meghívás (+reklám) egy: Atlantic - Questra bemutató + oktatás + vezető képzésre???

Kenderice 2017.02.23. 19:28:12

@Villámhárító:
Én inkább beetetésnek/hülyítésnek nevezném...

Xlendon 2017.02.23. 19:29:28

@Villámhárító: "...joggal gondoltam, hogy ez egy szimpla gúnyolódás ellenem!!!"

Te tényleg azt gondolod, hogy körülötted forog a világ?
Némi szerénység nem ártana!

Villámhárító 2017.02.23. 19:31:29

@Xlendon: És végezetül!

Itt a nagy lehetőség, hogy megjelöld, hogy mikor kértem első vagy akár más alkalommal, hogy töröljön egy hozzászólásomat!!!

Ha megtudod jelölni, akkor ígazad van! Jó munkát a gúnyos megjegyzésedhez!

Xlendon 2017.02.23. 19:32:50

@Villámhárító: Nem a tiedet, hanem a refused hozzászólásának törlését kérted. Ez volt az első hozzászólásod azt hiszem, igazán konstruktívan.

Villámhárító 2017.02.23. 19:33:31

@Xlendon:

Látod már megint abba a hibába esel, hogy te akarod megmondani, hogy én azt gondolom, hogy körülöttem forog a világ!

Látod látod! Ezt nem én gondolom, hanem te és le is írtad!!! Erről ennyit!

Villámhárító 2017.02.23. 19:39:28

@Xlendon: Hiába erölködsz, nem volt ilyen! Még soha nem kértem hozzászólás törlését a moderátortól!!

Olvass figyelmesebben! De vissza olvashatsz nyugodtan és megjelölheted azt a hozzászólásomat amelyiknek a törlését kértem! Még segítek is ebben február 8.-a a kiindulópont, de nézhetsz bármit!

Xlendon 2017.02.23. 19:47:05

Na, itt írod februáe 8-án:
"Villámhárító
2017.02.08. 19:44:22
@vajkay: Miért nem törlitek az ilyen hozzászólást, mint a @refused: -é, amiben a Dobra Tamás toborzását reklámozza?
Megáll az eszem! Annyi reklámot hagytok az ellentábor részére, hogy az már hihetetlen!
"

Villámhárító 2017.02.23. 19:53:51

@Xlendon: Most akkor igazoltad, hogy nem kértem hozzászólás törlését!!!
Köszönöm szépen! Ezt úgy nevezik, hogy csúsztatás!

Nem kértem a törlést, hanem kérdeztem, hogy miért nem törlik az ilyen hozzászólást!

Az enyém egy kérdés volt és nem kérés! Érted a kettő közötti eltérést????

Xlendon 2017.02.23. 19:56:52

@Villámhárító: "Nem kértem a törlést, hanem kérdeztem, hogy miért nem törlik az ilyen hozzászólást"

:DD Ja, mert az tök más :)

Villámhárító 2017.02.23. 19:59:37

@Xlendon: És még azt is elárulom neked, hogy miért nem kértem a törlést. Azért mert én is tudom, hogy itt nem törölnek semmit, úgy mint ti.

Villámhárító 2017.02.23. 20:02:13

@Xlendon: Ha neked mindegy, hogy a f*sznak melyik végén állsz, akkor nem tudok rajtad segíteni! Jó szórakozást a másik oldalon!

Villámhárító 2017.02.23. 20:04:13

@Xlendon:
Az, hogy te nem látsz különbséget a két szó jelentése között, attól még van!

Xlendon 2017.02.23. 20:06:27

@Villámhárító: Szerintem sokan hasonlóan értelmezik mint én.

Villámhárító 2017.02.23. 20:08:30

@Xlendon: Ez az a tipikus eset, amikor valaki gúnyolódik máson, de valójában nem is érti, hogy mit beszél!

Villámhárító 2017.02.23. 20:10:31

@Xlendon:
Ha a dokinál a 3-as számot sokan 8-nak látják, attól még nekik van gond a látásukkal és nem annak, aki helyesen 3-nak látja!

Xlendon 2017.02.23. 20:12:36

@Villámhárító: Az én példám pedig ez:

Miért nem nyitja ki valaki az ajtót? --> Nyissa ki valaki az ajtót!
Miért nem megy el valaki a patikába? --> Menjen el valaki a patikába!

Villámhárító 2017.02.23. 20:57:03

@Xlendon: Értem én!! - -> Nem érted!!!

Fanto 2017.02.23. 20:58:26

Ne floodoljatok már srácok, mert így tényleg sz@rt sem fog érni az egész, mivel teljesen áttekinthetetlen lesz az és szinte lehetetlen megtalálni az infókat.

@Villámhárító: "Ember térj már észhez!!! Már sokszor ki lett tárgyalva, hogy itt nem törölnek semmit, mert nem akarnak abba a hibába esni, mint ami a kiszámolóval történt! "

De törölnek, főleg ha kéred, mert elszúrtál valamit. Én már kértem nem is egyszer és törölték az elrontott kommentemet. Szóval szerintem kérjétek, hogy töröljék a ma délutáni a témához semmilyen módon nem kapcsolódó írásaitokat, hogy tisztább legyen a topik. És ha kéritek, akkor én is, hogy ezt a szösszenetemet töröljék, mert elveszti aktualitását.

Villámhárító 2017.02.23. 21:05:45

@Xlendon:
Kedves moderátor! Kérlek szépen töröld az xy-kor közzétett hozzászólásomat!
Köszönöm! (mindezt annak ellenére kérem, hogy tudom, hogy nem törlitek!)

De van aki rajtam kívül is tudja, hogy nem törlik, de mégis azt állítja mindenféle hátsó szándék nélkül, hogy töröljék a hozzászólását, ami szerinte nem gúnyolódás!

Egyébként azért baromság a példád, mert ha csak megkérdezed, hogy miért nem nyitja ki valaki az ajtót, az nem ugyanazt jelenti, mintha azt mondanád, hogy nyissa ki valaki az ajtót!

A vidd ki a bilit és idd ki a bilit, ha nálad merülne fel, akkor te akkor is ki innád a bilit, amikor azt mondanák neked, hogy vidd ki a bilit!!!

Miért nem adod fel??? Nekem nincs miért, mert mellébeszélsz!

Fanto 2017.02.23. 21:11:26

Ez a Birmingham-ban bejegyzett magyar kairos vezetőket is tartalmazó cég már pár hete előkerült. Egyelőre nem látható, hogy milyen módon kapcsolódik a kairos-hoz azon kívűl, hogy jónéhány személyi átfedés van.

Az eddigiek alapján azt láttuk, hogy különféle cégeket bejegyeztetnek, majd pár hónap elteltével élesítik valamilyen részfeladat céljából. Ilyen volt az AGC, majd volt valami bécsi dolog, aztán a schonpay. Valami disznóság lehet készülőben, mert ahol ezek a csalásban főkolompos résztvevők csinálnak céget, vagy legalábbis ilyen számban ott vannak, abból normális, tisztességes dolog nem sülhet ki.
Döbbenetes számomra, hogy még mindig tudnak nyomulni, mesterkedni.

Úgy látszik a megosztott, sokfelé húzó és mindenféle bajokkal (brexit, terrorizmus, bevándorlók elözönlése stb.. ) terhelt Európa nem képes reagálni megfelelően vagy elég gyorsan erre a kajrosz-questra jelenségre.

Meggyőződésem, hogy az USA -ban viagra és tettestársai már vizsgálat alatt vagy fogságban lennének és minden lépésüket figyelnék.
Sajnos úgy néz ki, hogy a zavaros Európában nagyon jól halászgathatnak még.

Villámhárító 2017.02.23. 21:11:34

@Xlendon: Tényleg képtelen vagy felfogni, hogy nem kértem hozzászólás törlését, csak megkérdeztem, hogy miért nem törölnek bizonyos hozzászólásokat???

Elég szar helyzetbe kerültél, mert ha felfogod, akkor minek erőlködsz tovább, ha viszont képtelen vagy felfogni, akkor miből gondolod, hogy igazad van???

Xlendon 2017.02.23. 21:12:23

@Fanto: Nemsokára jön az új poszt úgyis, és akkor ott tiszta lappal indulunk! :)

Xlendon 2017.02.23. 21:15:24

@Fanto: Madoff példája lebegjen előtted! :) Ő azért sokáig bírta. Bár igaz, ő egy ismert, köztiszteletben álló ember volt, míg itt ismeretlen senkik próbálják meg eladni magukat.

Villámhárító 2017.02.23. 21:20:07

@Fanto: Végre egy hasznos hozzászólás!

Én személy szerint amire gondolni tudok az - amiről talán éppen Te írtál már korábban - hogy ez a részvényesdi arról fog szólni, hogy aki újra aktivál, esetleg szinthez kötött, hogy részvényesek lehetnek a cégben. Természetesen a részvények értéke nullára fog esni és akkor mindenki bukja a pénzét.

Ezért nem mernek most konkrét dologgal előállni, mert még nem tudják, hogy a Kairos ellen folyó eljárásnak milyen kimenetele lesz. Azzal azért mindenki legyen tisztában, hogy a Kairos állításai mindig arról szóltak, hogy utólag állították a történetet az aktuális helyzethez. Ha változott a helyzet, akkor változtattak az állításaikon is.

Fanto 2017.02.23. 22:04:30

@Villámhárító: Lehet, hogy erre fogják használni az új céget, de az is lehet, hogy valami kajrosztól független új piramis-pilótajáték 'vállalkozás' van készülőben.

Viagra összeszedte a csapatot, akikkel lehet 'dolgozni'. Végtére is ezek vili-hgyula-székelybandi karakterek már bizonyítottak. (mégha a hányinger kerülget is, amikor ezt írom) de be kell ismerni, hogy bizonyítottak. Megmutatták, hogy végtelenül gerinctelenek és nem okoz nekik embertársaik arcába hazudni, hogy kicsalják a pénzüket.
Bebizonyították, hogy megvan bennük a képesség annak a rétegnek a megvezetésére, amely réteg azt képzeli, hogy képzetlenül, alkotó munka nélkül egy laptop előtt ülve, kisebb-nagyobb összeget befizetve majd dőlni fog a lé.

Ezekkel az emberekkel lehet jó kis pilótajátékokat építgetni, mert tudnak hülyíteni és nincsenek erkölcsi aggályaik.

Szóval azt tanácsolnám a kedves olvasónak, hogyha a jövőben találkozik valamilyen 'nagy' és 'kiváló'-nak mondott lehetőséggel, akkor nézze meg, hogy ezek az emberek benne vannak-e. És ha igen, akkor meneküljön, amerre lát.

Fanto 2017.02.23. 22:08:15

@Xlendon: Madoff, hát igen. Azért az Usa-ban is történtek nagy és hosszú ideig folyó csalások, de ha megnézed a pár nappal ezelőtti cikk példáit, azért az USa-ban elég rendesen elláták a rosszfiúk baját, hatalmas pénzbirságokat és több évtizedes büntetéseket is kiszabva. Sajnos Európa nem áll ilyen jó.

Másrészt az ottani hatóságok tanultak az elmúlt évtizedek hibáiból, így ma már valószínűleg gyorsabbak. Nem véletlen, hogy viagráék ott nemigen próbálkoznak, mert hamarabb ráfáznának, mint az európai zavarosban.

Tibcsi12 2017.02.24. 07:55:31

Hali hó!

Szucs Judit mellett volt meg egy idősebb hölgy, aki nagyon nyomta a videó konferenciákat, nem emlékszik valaki a nevére ?

Tibcsi12 2017.02.24. 08:32:23

@Kenderice: nem, sajnos nem
Arra emlékszem ( meg fenn is akadtam rajta) , h korábban a miniszterelnökségen dolgozott

David Hopwood 2017.02.24. 11:00:43

@Tibcsi12: Marika néni lesz az szerintem.

www.youtube.com/channel/UCVw2h14Z-tH6q72Tvx-XtWA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd

Nagy rajongója vagyok. A kairoszt sírva védős videója abszolút korszakalkotó.

énszóltam 2017.02.24. 12:22:05

halljátok, egy új questra videóban az agyhalottak azt mondják megnyílt egy questra iroda pesten.
ez igaz lehet?

refused 2017.02.24. 12:49:59

Hopp, lehet hogy volt már, de ezt most találtam:

www.youtube.com/watch?v=8P4bB0TzFag

Ki ez az orosz aki így beszél magyarul? Mármint a nevét tudjuk, de mégis ki ő?

refused 2017.02.24. 12:55:33

Irodanyitásról itt esik szó, remény szintjén:

penzinfo.weebly.com/

Ja és már 300-500% haszon kevesebb mint egy év alatt.

énszóltam 2017.02.24. 14:01:30

@refused: :)))

a Zsóti gyerek új videójában van

refused 2017.02.24. 15:40:28

@énszóltam: Azt hol lehet látni? Kétlem, hogy megkockáztatnának egy irodanyitást.

Új blog a témában itt:

penzugyi-tudakozo.hu/questra-world-es-atlantic-gam/

Tibcsi12 2017.02.24. 15:51:23

@David Hopwood: igen, köszi , szinten rajongó ;)

énszóltam 2017.02.24. 18:55:00

@refused: dienes zsolt videojaban, ma tette fel
Bocs most nincs idom megkeresni meg linkelni

Fanto 2017.02.24. 19:31:02

@énszóltam: Íme, ha valakit érdekel:

www.youtube.com/watch?v=EuVzHKvlSxo

Csodás ez Zsolti tényleg. Micsoda hit és meggyőződés a csúnya kajirosz bukás után. De nem jól emlékszem, hogy 2-3 hónapja még ugyanilyen meggyőződéssel 'érvelgettél' a csodddás kairos üzlet mellett? Aztán mi lett belőle?

Ötszörözzem meg a megtakarításaim kevesebb mint egy év alatt? Normálisak vagytok ti?

"szerintem.... szerintem" " én pénzt keresek vele". Persze, persze, mintha hallható lett volna ez már tőled.
www.youtube.com/watch?v=CG9Iyao2q7M&t=1s

zupa 2017.02.24. 22:31:21

Ez volt mar?
Multilevel Marketing: Last Week Tonight with John Oliver
youtu.be/s6MwGeOm8iI

Zoss55 2017.02.24. 23:41:15

@énszóltam: Igen, igaz.... ugyanis ők azt mondják, hogy miután a magyar vezető elért egy nagyon komoly bevételt, már "láthatónak" kell lennie.... Azért ez mondhatni elég komoly hozzáállás a cégtől.... nem a "bujocskázos" típus... Nem olyan kéjroszsos....

Fanto 2017.02.24. 23:42:17

@zupa: Nem értem, ezt miért linkelted!

Egyébként a téma volt már, nem is régen: kairos-figyelo.blog.hu/2016/12/11/mi_a_kulonbseg_az_mlm_es_a_piramisjatek_kozt

Vannak becsületes, hálózati marketingben értékesítő cégek, de a questra, atlantic gam és a kairos is mlm rendszert használva adja, adta el a csalást.

Az mlm egy eszköz, olyan, mint pl. a kalapács. Lehet jóra is használni, meg lehet vele másoknak károkat is okozni.

Zoss55 2017.02.24. 23:42:45

@refused: Ez most egy találos kérdés így péntek estére? :-))))

Zoss55 2017.02.24. 23:49:32

@zupa: Köszi! Ez jóóóó

Fanto 2017.02.24. 23:50:23

@Zoss55: Amíg fut a szekér, mert felfutóban a piramis, sok a belépő, befizető és dől a lé a rendszerbe, addig persze, de így volt ez a kajirosznál is.

Ha lefelé ível majd a dolog, akkor eljön a magyarázkodás, majd a bújkálás ideje is. Csak a 20 000 eurós bónusz kifizetéséhez hány szerencsétlen reménykedő befizetése kellett?
MÉg ha elég sok a belépő is, a kiadások egyre nehezebben lesznek teljesíthetők. Csodálkoznék, ha megérne a questra - atlantic gam az év végét úgy, hogy még mindig fizet.

Zoss55 2017.02.25. 01:00:29

@Fanto: Hát ja..... Meg hát, lehet, hogy nem kell az év végéig várni, hanem, mint azoka szépen a kéjrosznál összeszedtétek, jönnek a "jelek".... meglátjuk.... Jó éjt!

Petr100 2017.02.25. 09:10:13

@Fanto: Érdekes, hogy ott az MNB honlapján a figyelmeztetés.... (www.fsma.be/en/Site/Repository/press/warnfsma/2016/09-23_questraholdings.aspx)

Nézegettem, ki merre ment tovább.... Questrat hirdetnek sokan, de van, aki még a kajroszt futtatja. De akad Skyway is. Vajon meddig lehet büntetlenül piramist szervezni? Hol vannak a hatóságok?

Petr100 2017.02.25. 09:12:24

@Fanto: Az internet megjelenésével az MLM totálisan értelmét vesztette, túlságosan drágán lehet elérni egy-egy potenciális vevőt, az MLM manapság semmi másra nem jó, csak piramisjáték létrehozására. Lehet ezen vitatkozni, de 100 MLM-s piramisjátékra jut talán egy valós MLM-s termékértékesítés. Az MLM-t a piramisjáték tartja életben, különben eltűnt volna már a süllyesztőben. Buta embereket még mindig könnyű beültetni.

vajkay 2017.02.25. 11:51:49

1. kérlek benneteket, normálisan kommunikáljatok egymással, semmi szükség erre a gyerekes beszólogatásra. nem fogok kitörölni kommentet továbbra sem.

2. összegeztem egy posztban ezt a dolgot: kairos-figyelo.blog.hu/2017/02/25/planet_business_management

osszátok, vagy amit szoktatok :)