Kairos Figyelő

Elkezdődtek a letartóztatások

2016. szeptember 30. - Kairos Anti

Mint azt előre sejtettük, eljött a böjtje a piramisjáték-építésnek. A hatósági figyelmeztetések/vizsgálódások után, úgy látszik Fehéroroszországban léptek a hatóságok a tettek mezejére: 30 helyi Kairos-hálózatépítőt vettek őrizetbe, foglaltak le telefonokat, számítógépeket, luxusautókat. A hatóság hivatalos közleményében több mint 400 beszervezettről, és több mint egy millió dollár illegális bevételről értekezik.

Bővebben a BehindMLM blogjában: http://behindmlm.com/companies/kairos-technologies/kairos-technologies-leaders-arrested-in-belarus/

A helyi hatóság közleményével megspékelve: http://behindmlm.com/companies/kairos-technologies/kairos-technologies-arrests-confirmed-by-belarus-state-control-committee/

Illetve a fehérorosz televízió hírműsorának adása:

Cikk a fehérorosz televízió oldalán: http://ont.by/news/our_news/organizatorov-kairos-v-belarysi-zaderzhala-finansovaya-miliciya-pri-pomosch

Ugyanerről egy helyi újságban: http://www.intex-press.by/ru/news/incidents/24571/

Cikk egy helyi techmagazin oldalán: https://tech.onliner.by/2016/09/30/kairos-vse

Akik régebben már írtak egy szép terjedelmű cikket erről a bagázsról: https://tech.onliner.by/2016/07/18/snova-mmm

A hatóság közleménye: http://www.kgk.gov.by/ru/news-press-center-ru/view/sotrudniki-minskogo-udfr-kgk-razrushili-piramidu-finansovuju-108027/

A helyi büntető törvénykönyv 233. §-a alapján 2-7 év közötti szabadságvesztés, vagyonelkobzás várhat rájuk.

És ha már itt vagyunk: változott a Kairos Technologies Ltd hivatalos címe - a hivatalos cégbejegyzés szerint:

61 Praed Street, London, England, W2 1NS

ha megnézzük a Google Maps Street View alkalmazásában - érdekes egy helyre költöztek:

20160930_newhq.jpg

itt - a cikk közzétételének időpontjában - "csak" 1404 cég volt található (Frissítés 2016-08-10: már csak 1380 ;) )

A bejegyzés trackback címe:

http://kairos-figyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr111755417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piranoidok 2016.10.17. 21:36:06

@goto10:
elég lesz, ha: "adjatok kérlek egy 5-öst" :) Erről mindig a pacsi jut eszembe.

Fanto 2016.10.17. 21:37:51

@icipicicsipa:

:D Igaz ez Juditnál nem okoz gondot, ugyanis elmondja, hogy hamarosan lesz már 25 dollárja, amit kiutalhat. :)
Szerintem azt meg is fogja kapni, mert otokárék látják, hogy a Juditnak csoportja van és megéri 25 dollárért szétkürtöltetni vele, hogy na tessék, FIZETNEK!!! és méghozzá gyorsan.

Zoltán Gajdács 2016.10.17. 21:40:13

@icipicicsipa: Ez a Judit legalább van amiben őszinte! Elomdja, hogy ha az irodából kikéred a pénzt az AGC-be és az megérkezik, akkor azt nem tudod úgy továbbutalni a saját bankszámládra, hogy az meg is érkezzen. Ez az egyik AGC hiba. A másik hiba az, hogy ha már kikérted a pénzt az AGC-re ami meg is érkezett, azt nem tudod visszautalni az irodába. Persze van egy kis mese is, ha majd egyszer soha napján megjavul az AGC, akkor megkapod az oda kikért pénzt.

A légyege a dolognak az, hogy az AGC-re kikért pénzt el lehet felejteni, mert nem lehet számlára kikérni, az irodába visszautalni pedig nem lehet, tehát a virtuális pénz ELVESZETT.

A szivatás a SEPA-val folytatódik, mert oda csak egyszer lehet kikérni a pénzt egy hónapban. Tök mindegy mikor élsz ezzel a lehetőséggel, a tranzakció feldolgozása csak 25.-e után kezdődik el (elvilag), ezzel megint a Kairos került idő fölénybe.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.10.17. 21:48:07

@István Erdős2:
"Tud valaki valamit egyébként a Kóser Díjról? Lehet én vagyok rosszul tájékozott, de ilyenről még sosem hallottam. "
Nem Kóser Díj, hanem - Kochné Szikra Zsuzsa állítása szerint :
youtu.be/tlQats6X4nk?t=37m20s
az Izraeli Igazságügyi Minisztérium (akiknek állítólag elküldték az összes szerződést) megítélése alapján az Kairos Technologies Limited kóser - erről elvileg rendelkezésre áll egy Kóser-jelzés.
Mi is megszereztük a Kairos-hívők által Kóser tanúsítványnak titulált dokumentumot:
m.cdn.blog.hu/ka/kairos-figyelo/image/levelek/kairosgold.jpg
ami egyébként egy szimpla cégbejegyzési okirat.

Bővebben: kairos-figyelo.blog.hu/2016/08/04/a_kairos-hivok_mesei

misi,szabo 2016.10.17. 21:49:04

@piranoidok: Szerinted a yardnak mennyi idő beszerezni a számlaszámát? :D

Ahogy a számokat elnézem nem egy nagy hal. Nekem az is beszédes az IBAN számból, hogy a GIRO számának utolsó nyolc számjegye 511-el kezdődik. Jobb lenne, ha 532-534 vagy 560 lenne (587-ről korai lenne álmodni), esetleg eleve devizaszámlára kérné a pénzt és nem hagyná, hogy a bank váltsa át, mert az 511 forint számla... Az 560 egyébként az internetes vásárlásra használt elkülönített virtuális kártyához tartozó alszámla, ha nincs rajta pénz, amit a "CIB webirodájában" pillanatok alatt rátehetsz, akkor nem tudják illetéktelenek lenyúlni és nem férnek hozzá az 511-es számlához, ami a normál napi működésre szolgáló folyószámla, esetleg aki igényli ezen fut a folyószámlahitel (OTP-sek A hitelként ismerik). Ha ez befektetés, akkor én elkülönített számlán kezelném (532-534 megtakarítási számla), 587 valamiféle befektetési... Csak nehogy a folyószámlahitelt is lenyúlják.....

misi,szabo 2016.10.17. 21:51:35

@goto10: akkor látja kik vagyunk...

De ha bemész, hogy befizetni akarsz 10 forintot, talán nem kéri el a pénztáros a személyidet és elfogadja az általad beírt személynevet...

Zoltán Gajdács 2016.10.17. 21:52:30

@misi,szabo: Teljesen igazad van, az AGC csak egy dologra jó, hogy elvesszen a partnerek által kikért pénz és másra lehessen fogni a hibát. Csak a gyakorlatba ennek nem lenne szabad így működnie.

gondoljunk csak bele, mi lenne, ha valamelyik nagyobb Bank, vagy akár több Bank is fejlesztené a kis internetbankját és a számlatulajdonosok nagy nehezen tudnának utalgatni, de a pénz soha nem érkezne meg oda, ahova küldték. Ilyen nincs sehol a világon, csak a Kairosnál!

Én már február végén megmondtam, ha a Kairosnak saját "kifizetője lesz (AGC)" akkor az olyan, mintha kecskére bíznák a káposztát!

Tény, hogy az idő engem igazolt!

Fanto 2016.10.17. 21:54:29

@Zoltán Gajdács:

Igen, megint van bő két hetük, sőt több is, egész pontosan november első öt munkanapján kellene utalniuk. De most már rájöttek az emberek, hogy AGC-n keresztül cumi van, így SEPA utalással akarnak a pénzükhöz jutni.

Kíváncsian várom mi lesz majd ebből. Most mit fognak kitalálni. Aki meg a kéthavi pénze elvileg az AGC-ben van, az simán lemond róla? Van, akinek több ezer dollárja van ott, az még verni fogja egy kicsit a palávert, de ha
igen, a többség lemond róla, akkor kéthavi pénzt benyelt a kajrosz, lehet, hogy most tud és fog majd fizetni?
Érdekes látni ezt a 'táncot', hogy mit meg lehet etetni az emberekekkel.

misi,szabo 2016.10.17. 21:54:47

Egyébként a kajrosznál pénzügyi zsenik ülnek, ha időben elment volna a pénz, akkor a dollár középárfolyama olyan 270-272 körül váltották volna forintra, így meg mire megérkezik, akár 285 is lehet, 6 % jobb, mint az OTP éves lekötés...

misi,szabo 2016.10.17. 21:55:42

@Fanto: majd a költözéssel magyarázzák, szerintem...

vajkay 2016.10.17. 21:57:10

Fun fact a SEPA videóban, hogy google drive ott van bookmarkban a böngészőben :D
Egyébként írtam Juditnak, mert tényleg veszélyes, ha az ember így kiteszi a kényes adatait nyilvánosan..

goto10 2016.10.17. 22:00:25

@misi,szabo: es ha elkeri a szemelyit, akkor mi van? :D miert ne utalhatnek ra penzt, az csak nem bun ;)

vajkay 2016.10.17. 22:03:53

@Fanto: a két havi bentragasztott pénzekkel lehet, hogy utalnak majd októberi kifizetéseket. én is kíváncsian várok. ezen a gondolatsíkon haladva lehet, hogy az AGC maga a "fekete zseb", az oda utalt pénzek csapódnak le mint tiszta nyereség a Kairosnak.

Zoltán Gajdács 2016.10.17. 22:03:59

@Fanto: A Judit is tudja, hogy nagy a baj! Nem véletlenül csontozta ki az irodájából a rajzolt dollárokat. Akkor lesz érdekes a dolog, ha a sEPA utalások se érkeznek majd meg. A Juditnak ezt már nehéz lesz kimagyaráznia, mert neki már "protekciója" van a banki ügyintézőnél és ki is próbálta, hogy 1-2 napon belül megérkezik a pénz SEPA-n keresztül.

Fanto 2016.10.17. 22:10:50

@misi,szabo:

Valamit biztosan ki fognak találni. Ha csak átlagosan egy gold ketyeg 200 000 tagnál, az cirka 60 millió dollár egy hónap alatt. Borítékolható, hogy ennyit nem fognak kifizetni, még a negyedét sem szerintem.
No meg ott van az AGC-ben 'rekedt' sok millió, arra is ki kell találni valamit november elejéig, vagy elég lesz, hogy még mindig nem működik ?

Szomorú, hogy azt a réteget, akiket be tudtak palizni, azt tudják szivatni tovább, akár hónapokon át.

misi,szabo 2016.10.17. 22:14:09

@goto10: Egyes hírek szerint ukrán, mások a bosnyák maffiát emlegetik, nem örülnék neki, ha tudnák...

Fanto 2016.10.17. 22:18:46

@vajkay: 2016.10.17. 22:03:53

Lehet, de nem fognak dünnyögni az emberek? Egy spanyol nevű nő írta tegnap, hogy (pontosan nem emlékszem) hány ezer dollárja van az AGC-ben és nem tudja kiszedni.
Májusban vett két platinát és még egy centet sem tudott belőle kivenni. Rövid fejszámolással az kb. 2,5-3 ezer dollár, ami ott rekedt neki. Elég sokan lehetnek így.

Valami jó nagyot kell hazudni, hogy a hiperszuperhightech kajrosz miért nem tudja több hete kiszedni onnan a pénzt és odaadni a jogos tulajdonosának.

kormoczil 2016.10.17. 22:29:03

@Fanto: sztrájkolnak a törpék, akik viszik ide-oda a sok pénzt :)

Zoss55 2016.10.17. 22:36:40

@kormoczil: Nehezek a nokiás dobozok.... :-)

misi,szabo 2016.10.18. 06:58:30

Idézet egy Kairos hirdetés alól:

"Zoltán E***** Nem értem, hogy ennek a tetves, lehúzos kamucégnek miért van még mindig táptalaja. Takarodj már a k***a anyádba Kairos. Abba a tetves, cafrangosra k*rt, vérvörös pi****ú gennyes-ótvaros f***szopó k***a anyádba. De tényleg"

Kicsit moderálni kellett... Vajon Zolit mi/ki húzta fel ennyire?

vajkay 2016.10.18. 07:48:14

vissza a SEPA-s videóhoz kicsit. Judit nem arról beszél egyébként, ami tilos? pénzt kapott utalással saját számlára egy "munkatársától" belépő csomagra, amit ő fizetett be neki aztán. ez mindig így megy vagy épp ezt nem szabadott az egyik nem régi közlemény szerint?

Tibcsi12 2016.10.18. 09:13:33

Srácok! Nem tudja valaki annak a videónak a linkjét amiben egy spanyol ( dél amerikai) fogatlan faszi röhög össze vissza a kajroszon

Tibcsi12 2016.10.18. 10:06:27

Keresgélek, érdekes, hogy tömegével elérhetetlenek a korábbi kajroszos klón oldalak, olajat kapott a szikra?

goto10 2016.10.18. 11:14:50

A kayrosszplaneta site megy valakinek? Mar futovadloveszetet rendeztem, hogy melyik kilepesi pontrol nezzem meg :D Parizsbol se megy. www.uptrends.com/tools/uptime

vajkay 2016.10.18. 11:16:09

@goto10: megy. de egyébként is: brexit!

goto10 2016.10.18. 11:29:03

@vajkay: A SOA Serial 2016101501, vagyis nemreg mokoltak a DNS-ben. Az Expire 48 ora, ami szabalytalan. Majd meg vizsgalom :)

goto10 2016.10.18. 14:58:25

DNS problema van, itt a gyogyszer (from facebook):

KairosPlanet International Due to temporary problems with routing of kairosplanet.com domain name, please set IP-addresses of our servers in local settings of your computer.

Sample procedure for Windows PCs:
1. Disable antivirus software on your computer.
2. Open text editor Notepad in administrator mode.
3. In Notepad open hosts configuration file: C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts (select display of all types of files)
4. Insert following lines at the end of the file:

51.255.124.132 dcs.kairosplanet.com
51.255.124.133 dcs.kairosplanet.com
51.255.124.134 dcs.kairosplanet.com
149.202.12.104 cabinet.kairosplanet.com
149.202.12.105 cabinet.kairosplanet.com
5.9.179.231 mail.kairosplanet.com

5. Save and close the file.
6. Enable antivirus protection.

Please share this information with other participants of KairosPlanet Project.

Tibcsi12 2016.10.18. 15:16:39

@goto10: hm, nem értek hozzá, de a Google-nél nincs ilyen probléma ( kivéve, ha meghal az internet), se a dropboxnál... Szegény Nissan, a facebookról tudják majd meg, hogy hogyan elérhetőek az adataik.........

Tibcsi12 2016.10.18. 15:17:23

@goto10: amatőrként meg kiráz a hideg, h kapcsoljam ki a virusírtót...

goto10 2016.10.18. 15:28:57

@Tibcsi12: Gondolom mas hostolja a cuccokat: www.ovh.com/us/ A zona ha lefrissul, akkor majd adja megint serobol. Addig marad a hebrakolas. Persze ez is kiszor par usert (nem tudja megoldani), es nem lesz meg a napi 10 ora egy ideig.

vajkay 2016.10.18. 15:36:35

@goto10: majd kapnak kompenzációt a webirodába és megint a Kairos lesz a világ legrendesebb cége.

Az egyik meeting videón előbb perceket beszélnek arról, hogy minden Kairos ellendrukker hülye, mert a Kairos igenis minden nap fizet a webirodába, és semmi okuk sincs kételkedni bennük, a Kairoson nem találni fogást. Aztán később feljön a "kifizetések" téma, ahol taglalják az azzal lévő jelenlegi problémákat. :)) bocs az elkalandozásért, de szerintem ez a kimaradás sem vág hanyatt senkit majd.

goto10 2016.10.18. 15:39:53

@vajkay: nincsen ezzel baj, hogy koltoztetik a cuccaikat, csak miert nem jeleztek elore? persze lehet, hogy jeleztek kairos mailen keresztul, de akkor miert van sok meglepett user az fb-n? es minek kellett koltoztetni? az sem ingyen van...

Tibcsi12 2016.10.18. 15:44:07

@goto10: nem költözés, menekülés a hatóságok elől

A világ egyik részén most kezd el dübörögni, miközben a masik részen egymást érik a nyilvános és nem nyilvános hatósági intézkedések. Nyilván az észt, litván stb hatóságok a britekhez fordultak, eltelt egy -két hónap, ami a nemzetközi ügyintézésre jósoltunk... Ennyi

Fanto 2016.10.18. 15:45:29

Nem tudják központilag megcsinálni? Elképzelem, ahogy Mari néni meg Józsi bácsi piszkálgatja a gépének rendszerfájljait. :D

Egyre inkább tragikomikus ez a történet.

@goto10: Azt nem is írtad, hogy a fészbúkon még csak egy posztot sem ért ez meg a kajrosznak, mindössze hozzászólásban tették közzé. VÉRPROFIIIIK. :)

Gömöri Géza 2016.10.18. 16:27:05

A Kairos nem az Ethereum-hoz hasonló hálózatot szeretne létrehozni? Abban a projektben valódi
programfejlesztés történik - legutóbb Sanghájban volt egy összejövetel szeptember 19-21-e között.

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.10.18. 16:39:11

Érdekes megfigyelni a domainjük változását:
who.is/whois/kairosplanet.com
2016-10-18-án változott, a névszervereik (ns1.suspended-domain.com illetve ns2.suspended-domain.com ) eléggé sokatmondóak, változott a címük (Michel Vieira, KairosPlanet Inc., 119 Washington Avenue, Suite 101, Albany, New York, 12210) az USA-ban található "irodájukra".

Hunor74 2016.10.18. 16:44:01

@misi,szabo: Zoltán E***** nem csomagolja ostyapapírba a mondanivalóját, bármennyire keserű is, nem köntörfalaz...
De legalább kimondja amit sokan gondolunk: a király meztelen....
Innentől fogva, számomra szimpi...
:D :D :D

Kairos Anti · http://kairos-figyelo.blog.hu/ 2016.10.18. 16:49:52

@Gömöri Géza:
Ha nagyon hasonlítani kéne, a Kairos által felvázolt alapelképzelés - mezei PC-kből álló P2P hálózaton létrehozott, elosztott, privát felhőtárhely - talán leginkább a storj-hez (storj.io/) hasonlítható.

Zoltán Gajdács 2016.10.18. 16:50:43

@Kairos Anti: Hivatalosan változatlan a címük. 61 Praed Street London W2 1NS.
beta.companieshouse.gov.uk/company/09152272/filing-history

A Washingtoni cím korábban is fel volt tüntetve, annyi változás történt, hogy a hivatalos címük lekerült a kairosplanet.com oldaláról.

misi,szabo 2016.10.18. 18:16:32

@kormoczil: vmi miatt lezárták az email fiókot, azt írták megpróbálták meghackelni.
Érdekes, mert csak tegnap hoztam létre és csak ide írtam ki.....

misi,szabo 2016.10.18. 18:18:46

@kormoczil: új mailcím... szabo.mihaly@yandex.com

Fanto 2016.10.18. 18:35:00

@misi,szabo:

Tudsz neki privát üzenetet írni, rákatt a nevére, aztán "üzenetküldés" és akkor nem kell ide kiírnod a címed. Én tegnap már küldtem neki üzenetet és meg is kapta egyből.

Fanto 2016.10.18. 18:43:20

Valaki így ajánlja a kajroszt (1 órás hozzászólás)

"If You Want to invest money and no Longer of can recover, if You Want to waste your time and consume your nerves with requests Without solutions and platforms that always have Difficulties and problems When they should pay the money, although it works perfectly it the Collected money, THEN this is your business: Kairos Planet !!!"

Telitalálat, dióhéjban leírva így néz ki a kajirosz pillanatnyilag. :D

misi,szabo 2016.10.18. 19:01:01

@Fanto: Kezdem úgy érezni, hogy alakul a kritikus tömeg. Ha kapna még egy löketet, akkor nyilvánvalóan meglátszódna, hogy eldőlt....

Kairói Piramis Ltd 2016.10.18. 20:48:20

A brfk@budapest.police.hu e-mail címre lehet névvel vagy névtelenül tenni feljelentést a legegyszerűbben vagy be lehet menni a legközelebbi rendőségre is és ott. (Elvileg a megyei rendőr-főkapitányságoknak is lehet írni e-mailben.) Minél részletesebben be kell számolni mindenről és nem kell aggódni, nem fog "zaklatni" senkit a rendőrség, tanúként is meghallgathatnak, ha beleegyezik az illető. Meglepően gyorsan válaszolnak egyébként és tényleg foglalkoznak érdemben a bejelentésekkel. Valahogy éreztetni kellene a rendőrséggel az ügy súlyosságát... Itt bizony óvatosan becsülve is kemény tízmilliárdokat csaltak ki (csak Magyarországon!) az emberektől.

goto10 2016.10.18. 21:03:05

@Kairói Piramis Ltd: olyan szerintem nincs, hogy tanukent is meghallgathatnak valakit, ha beleegyezik az illeto, kotelezo tanuvallomast tenni ha beidezik. Ha nem, elovezetik es birsagoljak. Gyanusitottnak viszont nem kotelezo vallomast tennie ;) Aztan ha nem igy van, akkor _sorry_, majd kijavitanak a tobbiek.

Zoltán Gajdács 2016.10.18. 21:15:06

@goto10: A feljelentő tanúként kihallgatható, de nem kötelező, erről a hatóság belátása szerint dönt.

Ha névtelenül tesz valaki feljelentést, akkor már kicsi az esély arra, hogy a feljelentő után kutakodjanak, de ez se kizárt. Jól kell csinálni, akkor nem találnak rá.

A névtelen feljelentésnél körültekintőbben járnak el, vizsgálják, hogy van-e alapja a feljelentésnek. Ha van, akkor az ügyészség elrendelheti a nyomozást.

Akit érdekel: A Be. törvény IX. fejezet 164.§.-tól találsz részleteket.

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99800019.TV

goto10 2016.10.18. 21:21:45

@Zoltán Gajdács: en mar kicsit eloreszaladtam a targyalaig, de lehet zart adatkezelest kerni, es akkor a tanu adatai nem ismerhetok meg.

misi,szabo 2016.10.18. 21:29:33

Szerintem az email cím nem működik...

Csodálnám, ha még nem tudnának róla, akkor igazán nagy probléma van a rendszerrel (elvileg a NFH két hónapja vizsgálódik, csak bevonták a yardot).... Maximum nem érzik a súlyosságát, a nagyságát. Ha az adatok helyesek, amit közzétesznek magukról, akkor a történet min. kétszer nagyobb. mint a Questor 100 milliárdja... a Wall Street farkasán is rég túl vannak.

Egyébként érdekes, hogy az összes itt jegyzett emailcímem hackertámadást kapott..... vagy csak a szolgáltatónál nem stimmel valami.

Apropó Nu Skin most piramisjáték vagy nem? K. Otokar abban utazott a kajrosz kitalálása előtt.

Zoltán Gajdács 2016.10.18. 21:31:46

@goto10: Igen ez így van. Akit tanúként hallgatnak meg - már a nyomozati szakban is - kérheti adatainak zártan történő kezelését.

Fanto 2016.10.18. 22:46:36

Szerintem a Questornál nem tartunk értékre vonatkoztatva, 5 és 10 milliárd forint közötti összegről lehet szó magyar viszonylatban.
20 000 x 500 000 = 10 milliárd

Ennél többről biztosan nincs szó, már amit befizettek az emberek. Persze ez sem kevés, nagyon nem, csak azért írtam, hogy maradjunk a tények talaján.

Igaz, sok buta ember van, vagy olyan, akinek a kapzsisága legyőzte az eszét, de azért 9 millióhoz viszonyítva ez a 20 ezres szám mégsem olyan nagy.
Ez a lakosság kb. 2 ezreléke, azaz 1000 emberből kettőt érint kb.

Tegyük hozzá, hogy 20 ezer emberről sem lehet szó, mert jónéhány buzgó kajroszos 3-4-5-6 csomagot is vett családtagjai nevében, de emögött a több csomag mögött valójában ő egyedül van, tehát az arány még kisebb.

Lehet, hogy ezért is szarnak rá a hatóságok, legalábbis egyelőre?

Fanto 2016.10.18. 23:06:20

Benéztem a fészre és látom, hogy kimoderálták azt a beírást, amely ma jól fogalmazta meg a kajrosz üzlet lényegét. Nem is tudom, miért nem lepődöm meg, de megvan, úgyhogy akkor még egyszer:

"If You Want to invest money and no Longer of can recover, if You Want to waste your time and consume your nerves with requests Without solutions and platforms that always have Difficulties and problems When they should pay the money, although it works perfectly it the Collected money, THEN this is your business: Kairos Planet !!!"

:D

Ennek nyomán, szabad fordításban és kicsit átfogalmazva, mi a mai nap üzenete tőlem és a Facebook-on írótól számodra kedves itt olvasó, aki a kajirosz üzlettel találkoztál mostanában.

Az eddigi tapasztalatok és kilátások alapján, ha pénzt akarsz befektetni és nagy valószínűséggel soha nem viszontlátni, ha szeretnéd pocsékolni az idődet és ha szeretnél jó sokat idegeskedni és szeretnél sok problémát magadnak, támogatás és segítség nélküli technikai küszködést, ha szeretnél hetekig mindennap úgy kelni és feküdni, hogy a remélt kifizetést vártad, aztán aznap sem érkezett meg, - miközben a kajrosznál a pénzek befelé áramlása tökéletesen működik, kifelé viszont.... olyan mint egy varsa :) - nos, ha mindez hiányzik neked, akkor a te üzleted a KAIROS PLANET!!! :D :D

misi,szabo 2016.10.19. 06:28:26

@Fanto: A komplex, teljes hálózatra gondoltam. 20-30e főnél volt 60 millió font. Igen a magyar viszony 10% alatt van,

misi,szabo 2016.10.19. 07:01:16

napi 2-3 (volt 5 is) millió ember nem tévedhet...

www.youtube.com/watch?v=d9TpRfDdyU0

vagy igen? :D

Warning! Reggeli zsibbasztó!

Fanto 2016.10.19. 10:34:48

Mielőtt törlik, megmentem. (fél órája a fészen)

"My name is Bogdan Doana, doanabogdan@yahoo.com, I have not received salary money in bank account number: RO53RZBR0000060016163616 , Swift code: RZBRROBU, Raiffaizen Romania, where I have left in your bank account cabinet.kairosplanet.com writing;

Kairosplanet said that you submitted W-6280f7-250916-3204; 25/09/2016; 15:53:49; $ 200; SEPA Direct Transfer; Response 10/11/2016; 09:07:48 ;Processed Successfully message via FIO bank.

Warning !!! But really you have not sent money from bank account Raiffaizen salary in Romania !!! Warning !"

Azaz direkt utalással sem nagyon fizettek, legalábbis annak, aki nagyobb összeget akart kivenni.

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 11:55:36

@Fanto: Igen, most még él a remény a hazai partnereknél, hogy közvetlen SEPA utalással meg fogják kapni a pénzüket. Amikor szembesülnek a ténnyel, hogy SEPA-n keresztül se fizették ki őket, az fel fogja borzolni a kedélyeket a csoportos meetingek során. Ekkor az elégedetlenség legyőzheti a hitegetést, amit már két hónapja kapnak a felsőbb vonalaktól.

Fanto 2016.10.19. 13:00:17

@Zoltán Gajdács:

Azért döbbenet, hogy a kajrosz 9 nappal ezelőtt deklarálta, hogy fizetett, közben meg mégsem, közben az illetőnek már több, mint 10 napja meg kellett volna KAPNIA a pénzét.

Egyetértek veled, közeledik az igazság pillanata.

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 13:26:57

@Fanto: Igen! Hazudoznak, a partnerek reménykednek, az idő meg csak telik. AGC-be utalt pénz már elveszett, amit már nem is lehet elővarázsolni.

A Budapest Banknak van új internetbankja, ami párhuzamosan működik a régivel. Még csak próbaüzem, de semmiféle fizetési fennakadás nincs.

A valóságban az AGC-s kifizetést be se vezethette volna a Kairos éppen azért, mert még működésképtelen. És a sok h*lye embert hónapok óta etetik sci-fi dolgokkal. Kíváncsi vagyok, hogy ez a sok Kairos hívő, ha a valódi bérét a munkáltató kiutalja a számlájára, de a Bankból hónapokig nem férne a pénzéhez "fejlesztés stb. miatt" akkor is így állna a dologhoz?

Fanto 2016.10.19. 15:08:55

Atyavilág,

www.youtube.com/watch?v=oFgSN59u-3U

Gyula, nem zavar téged az, hogy nagyon sokan két és fél hónapja nem jutnak a pénzükhöz?

Ehhez mit szólsz:
Juergen ***** " I wait for a payment since 7 months. Kairos has all proofs of the payment, but Kairos did NOTHING.
Kairos / AGC write this since 4 weeks. AGC = Kairos. "Hello! Please, wait your money We cannot impact on speed of transfer. It will be soon. Thanks a lot!" But no bank transfer takes 4 weeks!!!"
(Facebook bejegyzés kb. egy órája)

Borítékolható, hogy ez vár rád is.
Eddig csak befelé fizettél, akkor milyen tapasztalatokról beszélsz?

vajkay 2016.10.19. 15:34:02

@Fanto: Eljutottunk oda a videóban, hogy a nem fizetés oka a fejlesztés.

Fanto 2016.10.19. 18:03:29

@vajkay:

Csúnya kis történet az is és évekig tudták csinálni, mire kiderült a turpisság és tízezrek bukták a pénzüket.. Mi meg itt csodálkozunk, hogy a kajrosz még tud garázdálkodni bő egy év-másfél év után.

Közben meg felfutóban a sunmoney. Jönnek futószalagon a lehúzások.

Fanto 2016.10.19. 18:15:06

"I think I will write to the courts in UK, D, CZ. So we will get clarity. I think the addresses in UK and CZ are letterbox companies. There are no offices. That is the reasons there is no phone-number, CEO, or so. "

Jürgen már bepipult, írni fog az angol, német és cseh hatóságoknak, de asszem a pénzétől érzékeny és fájdalmas búcsút kell vennie.
A sok webiroda számláló nézegető vajon mikor jut el a felismerésre? :)

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 18:32:02

@Fanto: Az a legnagyobb baj, hogy aki már befizetett valamilyen csomagra, az nem fog szaladni a rendőrségre feljelentést tenni, mert akkor bukja a pénzét, vagyis inkább reménykedik tovább.

Lassan harmadik hónapja nem fizetnek, ami annyit jelent, hogy akiknek az utolsó csomagváltása tavaly augusztus, szeptember, vagy októberben volt, azok rákényszerülnek arra, hogy ne kivegyék a pénzt, hanem újítsák meg a régit valamelyik csomag megvételével.

Ez a SEPA-s szívatás azt fogja eredményezni, hogy csak egyszer kérheti ki a partner, amit november első 5 munkanapján kellene megkapjon legkésőbb. Addig viszont további partnerek érik el azt, hogy letelt az 1 év és meg kell újítsák csomagjukat.

A "felismerők" legnagyobb hibája az, hogy még nem ismerték fel, hogy mire megy ki a játék. Aki pedig felismerte, az se tud tenni semmit, mert ha feljelentést tenne, akkor tutira bukta a pénzét, így inkább kivár és reménykedik tovább.

Őszinte Híve 2016.10.19. 18:42:52

www.youtube.com/watch?v=-wg-rshNc4g

"90 napig bármit csinálsz, az nem számít, nem vagy felelős semmiért, mert te csak tesztelsz" :D :D :D :P :P :P

"Mész a hálywélyn.. hogyhíjják aztat, Autópályán "

:D :D :D :D

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 18:53:33

@Fanto: A kik viszont pár hónapja léptek be, azok gyűjtögetnek nagyobb csomagra és váltanak is, amikor összejött a virtuális pénzük a webirodában. Aki viszont felismerte, hogy piramisjátékban vesz részt és nem akar tovább kockáztatni, azok megpróbálják kivenni a pénzüket, ami nem fog sikerülni SEPA-n keresztül se nekik.

Sokan úgy próbálnak majd pénzhez jutni, hogy a webirodában összegyűjtött pénzből léptetnek be új tagokat, hogy a saját pénzük egy része visszakerüljön hozzájuk.

Lesznek itt még olyan kapcsolódó bűncselekmények is, amire most még senki se gondol.

Voltak olyanok, akikkel hitelt vetettek fel azért, hogy csomagot vegyen, ami meg fog térülni neki. Az már gond, ha a hitel a nyakában marad, mert a Kairosnál megkeresett pénzből akarta finanszírozni a hitelét, de a Kairos nem fizet.

Fanto 2016.10.19. 19:14:34

@Zoltán Gajdács:

"Sokan úgy próbálnak majd pénzhez jutni, hogy a webirodában összegyűjtött pénzből léptetnek be új tagokat, hogy a saját pénzük egy része visszakerüljön hozzájuk. "

Ezt láttuk Judit legutóbbi videójában is, szerintem még ez működteti a renccert, mert aki be tud léptetni valakit, az némi pénzhez jut, így viszont a kajrosz rendszerébe nem kerül be a valódi pénz, mivel a webirodás rajzolt dollárból fizetik a belépőket, viszont a kifizetési kötelezettségek egyre nőnek a cégnél, csak hát nincs miből.

Sokan reménykednek most a hónap fordulójában, egyrészt ágica 'megjavulásában', másrészt a közvetlen utalásokban.
Bár sokan csendben reménykednek és nem mennek még a feljelenteni abban a reményben, hogy így talán pénzhez jutnak, de ha mégse, akkor egyszer csak elszakad az a bizonyos cérna.

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 19:21:28

@Fanto: Igen! Ha a SEPA utalások se jönnek meg 1-2 napon belül, arra már nem lesz elfogadható magyarázat, mert az a gyakorlatban mindenhol működik. Olyan pedig ne lehetséges, hogy csak a Kairosnál nem működik.

Persze van egy kivétel: A Kairos nem is akar fizetni!!!

Fanto 2016.10.19. 19:22:31

Vili azt mondja, hogy most azért találták ki az Árpival a hármas stratégiát, mert már egyszer megszívták. :D

Nyomja a mantrát fáradhatatlanul. Egyébként tudtok olyan MLM céget, aminek rendben vannak a termékei és ezek a termékekre szükség is van, illetve nincsenek túlárazva?

Nem vagyok képben, szóval lehet, hogy van ilyen, de én perpillanat nem tudnék egyet sem mondani.

Fanto 2016.10.19. 19:28:42

@Zoltán Gajdács:
Ma tombolt valaki Romániából, aki szept. 25-ig igényelt 500 dollárt (ha jól emlékszem az összegre ) közvetlen utalással, e hó 10.-én a kajrosz azt írta neki, hogy elment az utalás és mind a mai napig nem kapta meg.
Írt a supportnak, de semmi válasz.

Valami ilyesmire lehet számítani november elején is. Hazudnak, hogy fizettek, de nem utalnak, a tag meg reménykedik, dühöng, aztán kérdés, hogy mit fog csinálni. Kíváncsi leszek meddig lehet szívatni az embereket.

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 20:07:18

@Fanto:
Jól látod! Itt már nem az a kérdés, hogy piramisjáték, vagy nem, hanem az, hogy mikor elégelik meg a partnerek ezt a sok hazugságot és hitegetést a kifizetéssel kapcsolatban. szerintem sokan látják már jól a helyzetet, csak nem merik elmondani, inkább homokba dugják a fejüket.

misi,szabo 2016.10.19. 20:37:13

Ma olvastam, hogyan lehet pénzt keresni a kajrosszal két lépésben?

1) Zárd be a webirodát!
2) Húzz el dolgozni!

Szerintem ez lehet a Duál Stratégia!

Fanto 2016.10.19. 21:14:07

@misi,szabo:

Hát igen, és persze a Vili féléket ezután messze elkerülni.

Tegnap $45 dollár/hó csomagot tukmált ra az emberekre, amiben konferenciaterem, meg hírlevélküldés, agyturbózás, ilyesmi szerepel.
De először nem valami normális üzlet(ek) kéne? Meg ismeret, hogy lehet elkerülni a kajrosz féle csapdákat?

Ránéztem a Herbalife-ra délután, becslésem szerint kb. 3 szorosan túlárazottak a termékek.
Most az emberek fizetnek havonta kb. 12 ezret olyan eszközökért és anyagért, amivel talán jobban rá tudják beszélni az embereket a túlárazott szarok megvételére, meg a kajrosz, sunmoney és hasonló csapdákba való belesétálásra.
Hiába próbálnak happy hangulatot kommunikálni, a legtöbben szerintem utálják az egészet és 10-ből 8-9-en kínlódnak és bukják folyamatosan a pénzt.

Szóval jó a Dual Stratégiád. :)

Warlimont 2016.10.19. 21:55:28

@Zoltán Gajdács: @Fanto:
"Itt már nem az a kérdés, hogy piramisjáték, vagy nem, hanem az, hogy mikor elégelik meg a partnerek ezt a sok hazugságot és hitegetést a kifizetéssel kapcsolatban. szerintem sokan látják már jól a helyzetet, csak nem merik elmondani, inkább homokba dugják a fejüket."

A családfő bedobta a megtakarított pénzt ebbe, és most már ugyan látja, hogy baj van, de nem meri elmondani a feleségének sem, meg ki tudja, hátha, végülis ma is írtak valamit, korai még kongatni a vészharangot. És így tulajdonképpen lapít és asszisztál a csalás továbbéléséhez.

Warlimont 2016.10.19. 22:11:35

@Fanto: "Hiába próbálnak happy hangulatot kommunikálni, a legtöbben szerintem utálják az egészet és 10-ből 8-9-en kínlódnak és bukják folyamatosan a pénzt."

www.youtube.com/watch?v=M95kyU91dr4

Fentebb linkeltél egy R.Gyula videot, itt egy másik, nem rövid, de érdekes és tanulságos, a fickó elmeséli az életét, kocsiban hallgattam meg hazafelé. Lehet, csak itt ezen a videon volt rossz passzban, de úgy jött le, hogy egy szerencsétlen figura, aki igyekszik jó arcot mutatni, de belül küszködik a külföldi munkavállalással, nem érzi ott jól magát, mindig megpróbál hazamenni, jobb híján az MLM-ben látja a megváltást, de sorban bukja be a megtakarításait, akkor megint mehet vissza külföldre, és nem tanul a hibáiból, ördögi körökben él már vagy 10 éve. Ennek tükrében nem értem, miért veszi be és terjeszti is a kajrosz mesét. (meg azért egy kis vankojn is van a háttérben ugye...)
Olyan felétől kezdve tényleg őszintén megsajnáltam a fickót, főleg ahogy azt a lyukat körbemutatja, ahol az év 7 hónapját tölti. Szar lehet külföldön ülni tökegyedül, de Gyula, ha ezt itt olvasod, hidd el, nem az a megoldás, ha a kevés pénzedet is hülyeségekbe tolod be rendszeresen.

Zoltán Gajdács 2016.10.19. 22:14:08

@Warlimont: Így is lehet mondani! Egy ember, egy ilyen helyzetben nehezen ismeri be, hogy tévedett. A tévedés beismerése nem bűn, hanem erény!

misi,szabo 2016.10.19. 23:33:24

@Fanto: Ismerős-ismerőse

Megismerkedett a kajrosszal, nyáron felmondott. Nem keresett sokat az egykori munkájával, de ebben látta a jövőjét, hogy csak ezzel foglalkozzon és embereket szervezzen be. Ma kérdeztem mi a helyzet. Már nem a kajrosszal foglalkozik.... és úgy éreztem a szavaiból, hogy nem túl happy a helyzet amiben van.

misi,szabo 2016.10.20. 00:08:59

Face, admin alszik... már 5 órát bírt :

"Antoniu Sorin H**** Man, they do not pay........ It is a hoax. In the begining it was ok, bun now..."

"Krzysztof Piotr L****** It's a pyramid game?? i must pay ??"

"Enes A*** The AGC support is so funny

Fanto 2016.10.20. 00:39:15

@misi,szabo:

Kezd már leesni egyre többeknek, hogy mi a valós helyzet. Délután a lejjebb lévő posztok alatt néztem kommenteket, ott is tele van(vagy volt) panasszal. Nagy a baj.

@Warlimont:
Megnéztem, szegény fickó. Most azt gondolja, hogy megfogta az Isten lábát a kajrosszal és megoldódott az élete anyagi része. Közben meg csak egy újabb csapdába sétált bele. Ki tudja mennyi nehezen megkeresett pénzt tolt már bele, amire szinte biztos, hogy keresztet vethet.
Nemcsak a pénzt bukja, hanem az álmokat is.

Sajnálom Gyula, de valszeg a következő szezont is külföldön kell töltened munkával, mert a kajrosz nem éli meg a jövő évet, de legalábbis abból pénzre ne számíts.
Gondold meg, hogy ne csalóknak add a pénzt, hanem például bérelj egy normális lakást belőle, ahol együtt tud lenni a család.

kormoczil 2016.10.20. 01:09:15

@misi,szabo: ki kellett javítanom Koppándit :)

Krzysztof Piotr Luszczki: "It's a pyramid game?? i must pay ??"
Koppándi Zsolt: "Krzysztof Piotr Luszczki yes if you want earn, you need to pay first."
kormoczil: "Krzysztof Piotr Luszczki if you want to earn, do not give your money to kairos. If you pay to kairos, you won't see your money again, the system is collapsing."

bikeage 2016.10.20. 08:10:48

azt hiszem erkolcsileg elertuk a melypontot. kismamaktol is elvennek a penzt, mikozben a kairos nem fizet. nem igaz hogy nincs az emberekben annyi, hogy amig nem fizet a ceg, nem reklamozzak igy. persze tudom, hogy ez a lenyege, csak felhaborito.

youtu.be/FTC2UFsbAzA

goto10 2016.10.20. 08:19:05

@bikeage: Ebbol is latszik, hogy legalja emberek, cipomet sem torolnem bele egyikbe sem.

Hunor74 2016.10.20. 08:48:24

@kormoczil: Ha Kappandi mêg mindig védi, a kajroszt akkor egyértelműen nem a jószándékú balek kategória, ahogy pár héttel ezelőtt még hittem róla... :D

Warlimont 2016.10.20. 09:29:39

@Fanto: "Megnéztem, szegény fickó. Most azt gondolja, hogy megfogta az Isten lábát a kajrosszal és megoldódott az élete anyagi része. Közben meg csak egy újabb csapdába sétált bele."

Tulzottan azert ne is sajnaljuk, mert a sajnalatos indittatason tul nyakig belemerult az MLM mocsaraba, es több hangszeren is jatszik egyszerre, nem is csak kajroszon. Viszont annyira nem profi, mint a nyisztor, es a Gyula videoin jol atjön, hogy valojaban egy szerencsetlen balek, aki most eppen belefut az ujabb nagy pofonba. Allitolag 4 szamitogepen megy mar a kajrosz, ebböl minimum egy a platina sajat videoi szerint.
Itt egy masik öszintesegi roham töle, valamennyi MLM-be agyazva:

www.youtube.com/watch?v=5waGZ1Ax9KQ

A kajroszhoz nekem ezzel se csinal kedvet, azt viszont latom, hogy ö mar elbaxta az eletet, es ezert a reszeert viszont öszinten sajnalom. Nonstop egy szallodai konyhaban geccsöl evente 7 honapot, a napi szabadideje delutan kb 2-3 ora, de ezzel se megy sokra, mert a szallobol lejutni a varosba meg vissza elviszi ennek joreszet. A magyarorszagi csaladjat igazabol 17 eve csak futolag ismeri, es 10 eve sajat bevallasa szerint is egyik piramist a masik utan bukja be. A gyereket mar nem latja felnöni, mert közben az 17 ev alatt mar felnött töle 1000 kilometerre. Ebbe a szar kajroszba is betolta most egy rendes hasznalt auto arat, meg ugye a nyisztor fele harmas csoda..., na ezt a penzt se latja ujra. Gyula, jövöre is a konyhaban fogsz igy rohadni, hogy teged idezzelek a videobol, es ha nem tersz eszhez, tenyleg onnan fognak labbal elöre kivinni. A videok alapjan nem tul kepzett, de joeszu ember lehetsz, en a helyedben inkabb valami valodi tanulassal es uj szakmaval probalnek meg egy "last minute" kitörest, ha nem ertesz semmihez, akkor marad a kulimunka, ami 43 evesen mar nem akkora buli, vagy az MLM-bunozes, de latod, ha ez se megy mar jo 10 eve, akkor nem ez a te utad.

Es Gyula, meg egy dolog... Ott vannak azok a szar "treninges könyvek" a szobadban az igazi hienaktol. Megvetted, rakoltöttel több tizezret arra is, ök ezzel is gazdagodtak, te meg nem leszel ettöl hiena, csak fizettel megint. Klasszikus poen, remelem, erted a lenyeget: Faszi megveszi a könyvet, cime, 5 tanacs, hogy szerezz sok penzt minimalis munkaval? Otthon kinyitja, na most megvaltozik az elete, erre mit lat? 1. tanacs: irj es adj el egy könyvet a hulyeknek arrol, hogy szerezzenek sok penzt minimalis munkaval.... :)

vajkay 2016.10.20. 10:39:35

@misi,szabo: a Iv. konferencián is elmondták: ne munkát keress, hanem hálózatot építs. ennyi.

LepedőHuszár 2016.10.20. 12:27:27

Kájrosultak... Mind agyilag, mind monetárisan. Aki ráeszmél, hogy miben van, szépen lassan és csendben elsunnyog majd és hónapokig, évekig nyalogatja majd a sebeit, hiszen eddig nagy hanggal kiáltozta, hogy megtalálta az évszázad bizniszét, ezek után nem fog lehajtott fővel senki elé odaállni és bevallani, hogy tévedett.

Fanto 2016.10.20. 14:52:42

@Warlimont:

Borzasztó! Alsó hangon évente 1-2 milliót belevágott az MLM szarokba, piramisokba és ezt csinálja már tizenvalahány éve.
Nincs rossz szakmája, inkább abban kéne fejlődni. Nem értem miért nincs mellette a családja, felesége is vállalhatna valami munkát Tirolban és élnének együtt szépen, mint Marci Hevesen.
Ehelyett ott él egyedül egy kis szobában, családja 1000 kilométerre és a plusz pénzt meg csalóknak adja. Döbbenet.

A kajrosz meg megint feltett valami "Help to Perinatal Centre... " baromságot, de valahogy a tagok itt sem tudnak lelkesedni a nagy jótékonykodásban. :)
Ilyeneket írkálnak alatta:

"Scott M**** What we do want is to be payed, as we havent been payed for august still and to turn the uk kairos cabinet website back on...
3 órája
Sally O*** You are very patient, wishing to get money for August now. I for example wait for October salary soon already...
2 órája
Scott M**** I havent got any payments aug. Sept. Or oct.
2 órája
Goran M** Yes, one time monthly request for Withdraw & Withdraw from Kirosplnet salary account is not enough. There is many issues & declines & affiliates loses deadline date for Withdraw, they must to wait for next month & that's way issues & negative comments are present here. Kairos planet should change policy from one time monthly to one time weekly Withdraw or Withdraw request. How that will work if you have created Withdraw request this week, you will receive your Withdraw during next week.
2 órája
Scott M**** Its all a big scam people. The conferences uou see on facebook are fake. They are made up with boards in background to make you feel its real. Im getting to bottom of it. They have shut down uk website now since saturday."

Felette meg könyörgőre fogja valaki a dolgot:

"Enes A** Please do not delete my comment. We want to receive honest feedback. ALL here want an honest answer from Kairos. Please do not delete my comments. We want all friends to stay together and work together."

Kérlek ne töröljétek a kommenteket..... mi mindannyian becsületes választ szeretnénk a Kairostól.... együtt akarunk maradni és dolgozni együtt.

Gondolom romokban az nagy álmok, oda a pénz és nem fogta fel igazán, hogy kikkel áll szemben.

vajkay 2016.10.20. 15:30:44

megszületett az új poszt. javarészt egy gyűjtés az elmúlt időszak eseményeiből. köszi azoknak, akik rátaláltak az infókra!

kairos-figyelo.blog.hu/2016/10/20/oktoberi_helyzetjelentes_287

Katy Orosz 2016.10.31. 19:15:32

@kormoczil: Tobb ismersom befizetett a Nyisztor fele videosok csapatanak a hazugsagaira.Ugy ket hete irnak hogy nincs penz bejovetel.Hiaba magyaraztuk hogy piramis jatek es hulyeseg volt belemeni. Nehezen torodnek bele hogy eluszott a penzuk es adocsalasert hatosagi eljaras is indult ellenuk.

icipicicsipa 2016.10.31. 21:10:18

@Katy Orosz:
". Nehezen torodnek bele hogy eluszott a penzuk "

Nem beletörődni kell, hanem elhúzni a rendőrségre feljelentést tenni!
Ha ők nem szerveztek be maguk alá senkit, akkor nem követtek el bűncselekményt, "csak" károsultaknak minősülnek.